BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Het officiële Mark Van Bommel topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
infamous psv
 infamous psv - zondag 19 augustus 2012 - 13:09   quote  deeplink  
Ook aan jezelf te danken , Mark... speel voorlopig maar zoals je gisterenavond speelde tegen Roda..
Bijna geruisloos mr zeer in dienst van Strootman die mocht opkomen nr voren en jijzelf als controleur voor de verdedigers.. Het liep zeer goed ...
met wel als kanttekening dat Roda er ook niet veel zin in had..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 augustus 2012 door infamous psv --
kaashaas
 kaashaas - maandag 20 augustus 2012 - 19:47   quote  deeplink  
/a infamouspsg

Ik hoop echt dat je er van genoten hebt.
Want veel zal bommel niet meer brengen die kan het niet belopen.
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 20 augustus 2012 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 augustus 2012 - 19:47 schreef kaashaas het volgende:
/a infamouspsg

Ik hoop echt dat je er van genoten hebt.
Want veel zal bommel niet meer brengen die kan het niet belopen.
Hij hoeft met zijn passing niks te belopen.
infamous psv
 infamous psv - maandag 20 augustus 2012 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 augustus 2012 - 19:47 schreef kaashaas het volgende:
/a infamouspsg

Ik hoop echt dat je er van genoten hebt.
Want veel zal bommel niet meer brengen die kan het niet belopen.
bedankt voor je reactie..
sim
 sim - maandag 20 augustus 2012 - 23:26   quote  deeplink  
Nou het lulletje kaashaas heeft gesproken,ga nu maar ergens anders spelen,ene morgen op tijd naar school he? dag jongetje
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zaterdag 25 augustus 2012 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 augustus 2012 - 23:26 schreef sim het volgende:
Nou het lulletje kaashaas heeft gesproken,ga nu maar ergens anders spelen,ene morgen op tijd naar school he? dag jongetje
en snaveltjes toe.
busje440
 busje440 - zondag 26 augustus 2012 - 13:33   quote  deeplink  
Uitgelachen werden we. Bespot, vernederd en beschimpt. In Alkmaar liep men de polonaise nadat ze hoorden dat Ajax met 6-4 van Utrecht had verloren en AZ de landskampioen op elf punten had gezet. "Ajax is geen titelkandidaat meer," gilde Maarten Martens. Ook op andere plekken in Nederland viel hoongelach ons ten deel.

De Kuip ontplofte omdat Feyenoord voor het eerst sinds de tachtigjarige oorlog weer eens boven Ajax stond. Dries Mertens zorgde al helemaal voor de uitspraak van het jaar door te stellen dat PSV na de overwinning tegen Feyenoord de kampioenswedstrijd' had gewonnen. Een week later verloor PSV thuis met 2-6 van FC Twente, dat daarna de grootste praatjes had over het kampioenschap. Zesde, stonden we in februari. Niemand nam ons meer serieus. "Ik begin Ajax een beetje sneu te vinden", aldus Willem van Hanegem. Acht punten achter op AZ, FC Twente en PSV.

Laten we eerlijk zijn: het was niet bepaald onze allerbeste periode. Alles zat tegen. Een zuivere 2-0 tegen FC Twente werd afgekeurd. We werden genaaid in de Champions League. Een sukkeltje van 19 uit Almere verpeste het bekertoernooi. FC Utrecht speelde zijn enige twee goede wedstrijden toevallig weer eens tegen ons en we hadden een blessurelijst waar een paard de hik van krijgt. En dan heb ik het nog niet eens over de bestuurlijke onrust. Maar waar in het verleden de Arena al lang met de grond was gelijkgemaakt bij dergelijke resultaten hield iedereen zich nu rustig. "Don't worry, about a thing. Cause every little thing, gonna be alright".

Terwijl AZ, PSV en FC Twente alvast hun titels aan het vieren waren en tetterden dat er weer helemaal niets in Amsterdam' was, hielden wij ons hoofd koel en gingen we doen waar het uiteindelijk om draait: wedstrijden winnen. NAC-uit, 3 punten. NEC-thuis, 3 punten. Excelsior-uit, 3 punten. Gaan we dan toch nog wat van dit seizoen maken? Roda-thuis, 3 punten. RKC-thuis, 3 punten. ADO-uit, 3 punten. PSV kwam, had de champagne van de kampioenswedstrijd nog in de benen en verloor kansloos met 2-0. Vier punten achter op Ajax.

Terwijl alle clubs massaal aan het prutsen waren gingen wij verder met winnen. De Graafschap-thuis, 3 punten. Heerenveen-uit, 3 punten. Groningen-thuis, 3 punten. In Enschede probeerde men uit wanhoop een '15-mei-sfeertje' te creëren om nog wat van het seizoen te maken, maar Ajax was niet onder de indruk en liep ook uit de Grolsch Veste weg met 3 punten. Twee wedstrijden voor het einde, officieus, kampioen van Nederland. Een afgeladen uitvak ging uit zijn dak, de 31ste titel is binnen! Ook de Twente-supporters renden juichend het stadion uit, Feyenoord had immers gewonnen en dat betekende dat Ajax in ieder geval nog even niet de schaal zou krijgen. Dat hun eigen club zodoende zesde staat en compleet naast Europees voetbal dreigt te grijpen, is natuurlijk bijzaak.

Heerlijk natuurlijk, die afgunst. Toen FC Twente in de 120ste minuut de bekerfinale tegen Ajax besliste, werd er niet massaal een Twente-lied ingezet...Nee, iedereen gilde helemaal niets in Amsterdam!' Massaal werd er in rode t-shirts gelopen met de tekst Ik zie dubbel!', verwijzend naar de beker én de landstitel die men wel even zou gaan pakken. Ze hebben inderdaad dubbel gezien. Een week later zagen ze die schaal. In de handen van Jan Vertonghen en Maarten Stekelenburg welteverstaan. En een jaartje later zagen ze die schaal weer. Oké, die schaal was daar weliswaar voor Ajax, maar toch.

Een jaar lang is er gefeest in Nederland, want er was helemaal niets in Amsterdam. Maar woensdag is het stil in Eindhoven, Alkmaar en Enschede. Doodstil. Want het enige echte feest, het kampioensfeest, én de enige echte kampioenswedstrijd, vinden dan plaats in de stijf uitverkochte Amsterdam Arena. 52.000 Ajacieden juichen hun team toe, helden die zich door niemand gek lieten maken en er altijd in bleven geloven. Don't worry about a thing, 'cause every little thing gonna be allright. Ajacieden, gefeliciteerd met onze fantastische club en maak er een schitterend feest van. Wij zien dubbel, wij zijn Ajax en wij zijn de beste!
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zondag 26 augustus 2012 - 13:37   quote  deeplink  
boeiend
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 26 augustus 2012 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 13:33 schreef busje440 het volgende:
Uitgelachen werden we. Bespot, vernederd en beschimpt. In Alkmaar liep men de polonaise nadat ze hoorden dat Ajax met 6-4 van Utrecht had verloren en AZ de landskampioen op elf punten had gezet. "Ajax is geen titelkandidaat meer," gilde Maarten Martens. Ook op andere plekken in Nederland viel hoongelach ons ten deel.

De Kuip ontplofte omdat Feyenoord voor het eerst sinds de tachtigjarige oorlog weer eens boven Ajax stond. Dries Mertens zorgde al helemaal voor de uitspraak van het jaar door te stellen dat PSV na de overwinning tegen Feyenoord de kampioenswedstrijd' had gewonnen. Een week later verloor PSV thuis met 2-6 van FC Twente, dat daarna de grootste praatjes had over het kampioenschap. Zesde, stonden we in februari. Niemand nam ons meer serieus. "Ik begin Ajax een beetje sneu te vinden", aldus Willem van Hanegem. Acht punten achter op AZ, FC Twente en PSV.

Laten we eerlijk zijn: het was niet bepaald onze allerbeste periode. Alles zat tegen. Een zuivere 2-0 tegen FC Twente werd afgekeurd. We werden genaaid in de Champions League. Een sukkeltje van 19 uit Almere verpeste het bekertoernooi. FC Utrecht speelde zijn enige twee goede wedstrijden toevallig weer eens tegen ons en we hadden een blessurelijst waar een paard de hik van krijgt. En dan heb ik het nog niet eens over de bestuurlijke onrust. Maar waar in het verleden de Arena al lang met de grond was gelijkgemaakt bij dergelijke resultaten hield iedereen zich nu rustig. "Don't worry, about a thing. Cause every little thing, gonna be alright".

Terwijl AZ, PSV en FC Twente alvast hun titels aan het vieren waren en tetterden dat er weer helemaal niets in Amsterdam' was, hielden wij ons hoofd koel en gingen we doen waar het uiteindelijk om draait: wedstrijden winnen. NAC-uit, 3 punten. NEC-thuis, 3 punten. Excelsior-uit, 3 punten. Gaan we dan toch nog wat van dit seizoen maken? Roda-thuis, 3 punten. RKC-thuis, 3 punten. ADO-uit, 3 punten. PSV kwam, had de champagne van de kampioenswedstrijd nog in de benen en verloor kansloos met 2-0. Vier punten achter op Ajax.

Terwijl alle clubs massaal aan het prutsen waren gingen wij verder met winnen. De Graafschap-thuis, 3 punten. Heerenveen-uit, 3 punten. Groningen-thuis, 3 punten. In Enschede probeerde men uit wanhoop een '15-mei-sfeertje' te creëren om nog wat van het seizoen te maken, maar Ajax was niet onder de indruk en liep ook uit de Grolsch Veste weg met 3 punten. Twee wedstrijden voor het einde, officieus, kampioen van Nederland. Een afgeladen uitvak ging uit zijn dak, de 31ste titel is binnen! Ook de Twente-supporters renden juichend het stadion uit, Feyenoord had immers gewonnen en dat betekende dat Ajax in ieder geval nog even niet de schaal zou krijgen. Dat hun eigen club zodoende zesde staat en compleet naast Europees voetbal dreigt te grijpen, is natuurlijk bijzaak.

Heerlijk natuurlijk, die afgunst. Toen FC Twente in de 120ste minuut de bekerfinale tegen Ajax besliste, werd er niet massaal een Twente-lied ingezet...Nee, iedereen gilde helemaal niets in Amsterdam!' Massaal werd er in rode t-shirts gelopen met de tekst Ik zie dubbel!', verwijzend naar de beker én de landstitel die men wel even zou gaan pakken. Ze hebben inderdaad dubbel gezien. Een week later zagen ze die schaal. In de handen van Jan Vertonghen en Maarten Stekelenburg welteverstaan. En een jaartje later zagen ze die schaal weer. Oké, die schaal was daar weliswaar voor Ajax, maar toch.

Een jaar lang is er gefeest in Nederland, want er was helemaal niets in Amsterdam. Maar woensdag is het stil in Eindhoven, Alkmaar en Enschede. Doodstil. Want het enige echte feest, het kampioensfeest, én de enige echte kampioenswedstrijd, vinden dan plaats in de stijf uitverkochte Amsterdam Arena. 52.000 Ajacieden juichen hun team toe, helden die zich door niemand gek lieten maken en er altijd in bleven geloven. Don't worry about a thing, 'cause every little thing gonna be allright. Ajacieden, gefeliciteerd met onze fantastische club en maak er een schitterend feest van. Wij zien dubbel, wij zijn Ajax en wij zijn de beste!
Calimero.
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zondag 26 augustus 2012 - 17:29   quote  deeplink  
perfect verwoord.
tomson
 tomson - zondag 26 augustus 2012 - 18:46   quote  deeplink  
Die mag zijn bron wel eensvermelden. JatterT
dege
 dege - zondag 26 augustus 2012 - 19:03   quote  deeplink  
nog 2 wedstrijden spelen voor van bommel en hij is de 1e wedstrijd al gechorst, pakt iedere wedstrijd een gele kaart en had eerder ook al een andere kleur kunnen hebben, kan ij het tempo niet meer aan dat hij steeds kaarten pakt?
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zondag 26 augustus 2012 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 19:03 schreef dege het volgende:
nog 2 wedstrijden spelen voor van bommel en hij is de 1e wedstrijd al gechorst, pakt iedere wedstrijd een gele kaart en had eerder ook al een andere kleur kunnen hebben, kan ij het tempo niet meer aan dat hij steeds kaarten pakt?
als je ze krijgt voor de grootste kolder wel. maar dan nog kampioen
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 26 augustus 2012 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 21:28 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

als je ze krijgt voor de grootste kolder wel. maar dan nog kampioen
Grootste kolder..???
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zondag 02 september 2012 - 18:43   quote  deeplink  
wat was mark weer lekker aanwezig

bommel///held
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zondag 02 september 2012 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 23:08 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Grootste kolder..???
even opzoeken.
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 02 september 2012 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 19:03 schreef dege het volgende:
nog 2 wedstrijden spelen voor van bommel en hij is de 1e wedstrijd al gechorst, pakt iedere wedstrijd een gele kaart en had eerder ook al een andere kleur kunnen hebben, kan ij het tempo niet meer aan dat hij steeds kaarten pakt?
Heeft niks met het tempo te maken. Nederlandse scheidsrechters kunnen zijn baasheid niet managen.
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 02 september 2012 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 september 2012 - 20:05 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Heeft niks met het tempo te maken. Nederlandse scheidsrechters kunnen zijn baasheid niet managen.
haha, dat is ook een uitleg ja!
Aartus
 Aartus - maandag 03 september 2012 - 00:17   quote  deeplink  
van bommel is gewoon een schopper,makkelijk zat.
hippy
 hippy - maandag 03 september 2012 - 15:26   quote  deeplink  
Ik had het al voorspelt....een paar weken terug...
1 op 1 loopt ie...hij is wel een constante factor....
Kgg kgg kgg ;)))
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - maandag 03 september 2012 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 september 2012 - 00:17 schreef Aartus het volgende:
van bommel is gewoon een schopper,makkelijk zat.
lekker he.
hippy
 hippy - dinsdag 04 september 2012 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 september 2012 - 20:05 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Heeft niks met het tempo te maken. Nederlandse scheidsrechters kunnen zijn baasheid niet managen.
Of ze kunnen zijn lelijke rotkop niet uitstaan ;))
voetbalkennis
 voetbalkennis - zondag 23 september 2012 - 21:52   quote  deeplink  
Volgens mij is het lek boven bij PSV
van Bommel gewoon op de bank laten zitten en jullie doen weer helemaal mee.
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - maandag 24 september 2012 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 september 2012 - 12:56 schreef hippy het volgende:

[..]

Of ze kunnen zijn lelijke rotkop niet uitstaan ;))
is maar goed dat we jou neusje niet zien grafgezicht.
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - maandag 24 september 2012 - 17:00   quote  deeplink  
nu is van bommel het niet dan schuiven ze alle kritiek maar op toivonen
goed bezig koeman. ga je wonden likken.
hippy
 hippy - dinsdag 25 september 2012 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 september 2012 - 16:58 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

is maar goed dat we jou neusje niet zien grafgezicht.
;))...mijn neus is niet te missen hoor...hahahaha...
A little bit tense mate...??
hippy
 hippy - dinsdag 25 september 2012 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 september 2012 - 17:00 schreef eindhovenpsv1 het volgende:
nu is van bommel het niet dan schuiven ze alle kritiek maar op toivonen
goed bezig koeman. ga je wonden likken.
Er is altijd al kritiek op toivonen geweest...
Met zijn kinderachtige gedrag...
Een van de smerigste spelers van de eredivisie, die zijn tekortkomingen camoufleerd met zogenaamd slim spel...
Wat een kwal... Bah...
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - dinsdag 25 september 2012 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 september 2012 - 12:24 schreef hippy het volgende:

[..]

Er is altijd al kritiek op toivonen geweest...
Met zijn kinderachtige gedrag...
Een van de smerigste spelers van de eredivisie, die zijn tekortkomingen camoufleerd met zogenaamd slim spel...
Wat een kwal... Bah...
laat hem maar lekker irritant zijn.
Bull's-eye
 Bull's-eye - dinsdag 25 september 2012 - 18:03   quote  deeplink  
Smerigste spelers??? Volgens mij vergeet je toch écht te noemen H.Fraser en L.Suarez,die waren in mijn ogen toch nog een tikkeltje gemener.Toike is gewoon slim,laat em maar lekker doen,op t randje spelen
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - dinsdag 25 september 2012 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 september 2012 - 18:03 schreef Bull's-eye het volgende:
Smerigste spelers??? Volgens mij vergeet je toch écht te noemen H.Fraser en L.Suarez,die waren in mijn ogen toch nog een tikkeltje gemener.Toike is gewoon slim,laat em maar lekker doen,op t randje spelen
hehehe iemand met verstand, suarez dat is pas een vies smerig irritant mannetje.
hippy
 hippy - dinsdag 25 september 2012 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 september 2012 - 21:24 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

hehehe iemand met verstand, suarez dat is pas een vies smerig irritant mannetje.
Ik heb het over nu he...ik leef niet in het verleden...
:)))
hippy
 hippy - dinsdag 25 september 2012 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 september 2012 - 18:03 schreef Bull's-eye het volgende:
Smerigste spelers??? Volgens mij vergeet je toch écht te noemen H.Fraser en L.Suarez,die waren in mijn ogen toch nog een tikkeltje gemener.Toike is gewoon slim,laat em maar lekker doen,op t randje spelen
Slim???? Het is onsportief wangedrag...
Een echte sportman moet dat niet willen...klaar!!
RedDevil1990
 RedDevil1990 - woensdag 26 september 2012 - 05:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 september 2012 - 18:03 schreef Bull's-eye het volgende:
Smerigste spelers??? Volgens mij vergeet je toch écht te noemen H.Fraser en L.Suarez,die waren in mijn ogen toch nog een tikkeltje gemener.Toike is gewoon slim,laat em maar lekker doen,op t randje spelen
Toike? Met zoon bijnaam zie ik gelijk voor me hoe die in slaap gewiegt word, speen erin
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - woensdag 26 september 2012 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 september 2012 - 22:34 schreef hippy het volgende:

[..]

Ik heb het over nu he...ik leef niet in het verleden...
:)))
dan moet je ook niks zeggen. heden verleden maakt niets uit wil alleen aangeven dat saurez 10 stappen erger is (was) dan toivonen. daar werdt nooit wat over gezegd.
hippy
 hippy - donderdag 27 september 2012 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2012 - 17:18 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

dan moet je ook niks zeggen. heden verleden maakt niets uit wil alleen aangeven dat saurez 10 stappen erger is (was) dan toivonen. daar werdt nooit wat over gezegd.
Dat neemt nog niet weg dat het een smeerlap is...;)))
En suarez is door de media helemaal afgebrand...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 september 2012 door hippy --
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - donderdag 27 september 2012 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 september 2012 - 13:03 schreef hippy het volgende:

[..]

Dat neemt nog niet weg dat het een smeerlap is...;)))
En suarez is door de media helemaal afgebrand...
ik vindt het een gooie jongen. toivonen zet hem op.
hippy
 hippy - donderdag 27 september 2012 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 september 2012 - 13:30 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

ik vindt het een gooie jongen. toivonen zet hem op.
Wat?? Zijn blonde pruik...;)))
Het lijkt wel een palmolive reclame..;))
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zondag 30 september 2012 - 12:30   quote  deeplink  
hij mag bij verdienen. zou jij ook moeten doen als Pinoccio.

en bommel lekker iri zijn vandaag en pak minimaal geel(:
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zondag 30 september 2012 - 19:59   quote  deeplink  
pippy graag objectief reactie van de wedstrijs vvv-psv.

oh sorry als psv wint horen we je niet.

jammer dat toitje en bommeltje niet iritant waren vandaag.
tomson
 tomson - zondag 30 september 2012 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 september 2012 - 19:59 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

jammer dat toitje en bommeltje niet iritant waren vandaag.
Dat zeg jij :)
sim
 sim - maandag 01 oktober 2012 - 00:53   quote  deeplink  
Nou vandaag weer eens gezellig in Venlo geweest mooie dag eigen vervoer goed cafe gevonden met de winst naar huis 5 punten verdiend door de juiste uitslag te voorspellen van Bommel goed,nou wat wil je nog meer,welterusten allen.
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - maandag 01 oktober 2012 - 10:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 september 2012 - 22:17 schreef tomson het volgende:

[..]

Dat zeg jij :)
(;
hippy
 hippy - maandag 01 oktober 2012 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 september 2012 - 19:59 schreef eindhovenpsv1 het volgende:
pippy graag objectief reactie van de wedstrijs vvv-psv.

oh sorry als psv wint horen we je niet.

jammer dat toitje en bommeltje niet iritant waren vandaag.
Ik heb het niet gezien, dus nutteloos...;)))
Ze stonden gauw voor zeker...
Meestal als het niet loopt gaan ze zieken..;))
Mokum1
 Mokum1 - maandag 01 oktober 2012 - 13:18   quote  deeplink  
Bommeltje niet irritant? Zag hem bij de spits met die gele kaart, stond als een kind te schreeuwen tegen die scheids:
'scheids tis zijn 2de, scheids tis zijn 2de, scheids tis zijn tweede!!
Mokum1
 Mokum1 - maandag 01 oktober 2012 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 oktober 2012 - 13:05 schreef hippy het volgende:

[..]

Ik heb het niet gezien, dus nutteloos...;)))
Ze stonden gauw voor zeker...
Meestal als het niet loopt gaan ze zieken..;))
Pas na de rode kaart waren ze beter Happy hippy. Als die spits hem erin gekopt had was het nog zeuren geweest met PSV.
hippy
 hippy - maandag 01 oktober 2012 - 15:56   quote  deeplink  
Ik geloof je gelijk...:))
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - maandag 01 oktober 2012 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 oktober 2012 - 13:19 schreef Mokum1 het volgende:

[..]

Pas na de rode kaart waren ze beter Happy hippy. Als die spits hem erin gekopt had was het nog zeuren geweest met PSV.
hahahaha huh.
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - maandag 01 oktober 2012 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 oktober 2012 - 13:05 schreef hippy het volgende:

[..]

Ik heb het niet gezien, dus nutteloos...;)))
Ze stonden gauw voor zeker...
Meestal als het niet loopt gaan ze zieken..;))
goh lijkt ajax wel.
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - maandag 01 oktober 2012 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 oktober 2012 - 13:18 schreef Mokum1 het volgende:
Bommeltje niet irritant? Zag hem bij de spits met die gele kaart, stond als een kind te schreeuwen tegen die scheids:
'scheids tis zijn 2de, scheids tis zijn 2de, scheids tis zijn tweede!!
lekker irritant he, maar jij bent ook vrij irritant.
voetbalkennis
 voetbalkennis - maandag 01 oktober 2012 - 22:52   quote  deeplink  
PSV de irritantste club uit de ere divisie de enige die ik daar redelijk en een goede voetballer vind is Lens.
Hoop voor die jongen dat hij snel een andere club vind

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6015
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Het officiële Mark Van Bommel topic









0.0069129