BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Jakob mulenga

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
az-fan!
 az-fan! - vrijdag 10 augustus 2012 - 15:44   quote  deeplink  
MarcelBrands-150x150.jpg

Marcel Brands heeft zondag herhaald dat hij druk bezig is met de komst van Luciano Narsingh. De technisch directeur wil de aanvaller van sc Heerenveen graag naar PSV halen en de gesprekken tussen de clubs zijn inmiddels van start gegaan: "PSV heeft interesse, we zullen ons best doen."

Er is geld beschikbaar om een speler aan te trekken, benadrukt Brands in gesprek met het Eindhovens Dagblad. Narsingh staat bovenaan het verlanglijstje, maar PSV heeft nog geen bod gedaan op de international. "We hebben wel met Heerenveen gesproken", bevestigt Brands. Ajax heeft ook belangstelling voor Narsingh, maar de Amsterdammers hebben al een tijdje niets meer van zich laten horen.

PSV kijkt naast Narsingh ook nog naar andere spelers, zoals bijvoorbeeld Jacob mulenga van Fc Utrecht en Ronnie Stam van Wigan Athletic, maar zolang niemand vertrekt is er geen noodzaak tot versterking. Bekend is dat Orlando Engelaar en Stanislav Manolev weg mogen en voor aanvoerder Ola Toivonen bestaat belangstelling uit het buitenland.

Dick Advocaat voelt wel wat voor een vertrek van Toivonen. "Mocht Toivonen voor een mooi bedrag vertrekken, dan kunnen we nog iets doen", zegt hij tegen Omroep Brabant. "Dan kan ik ook mijn tactiek aanpassen, want zonder Ola kunnen we dan met de punt naar achteren spelen. Dat doe ik liever." Over de interesse van Mulenga is nog niets concreets uitgekomen. "Het is een goede speler waar we niet meer dan 3 miljoen aan uit willen geven" aldus Marcel Brands.

images?q=tbn:ANd9GcRtZ3PJ43rd4qfLArZLqP7PB2zEFPxDqWib4xCN5W5vxZu3NSUN

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 augustus 2012 door az-fan! --
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 10 augustus 2012 - 15:48   quote  deeplink  
laat gemaakt gisteravond!!!
az-fan!
 az-fan! - vrijdag 10 augustus 2012 - 15:49   quote  deeplink  
Goede speler met beperkte kwaliteiten
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 10 augustus 2012 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2012 - 15:49 schreef az-fan! het volgende:
Goede speler met beperkte kwaliteiten
bedankt voor info..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Jakob mulenga









0.0053908