BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: R.I.V. Dirk 'Djee' van Suijlekom

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 13 augustus 2012 - 18:53   quote  deeplink  
Lieve mensen vandaag om 17:40 is onze vriend Djee vredig ingeslapen in de nabijheid van zijn geliefden. Helaas heeft hij deze oneerlijke strijd niet kunnen winnen..

Ik wil via deze weg Ria en de kids enorm veel kracht wensen dit verlies te kunnen verwerken..

Djee,vriend, ik zal nog vaak met een glimlach aan je terugdenken, ik mis je nu al..

YNWA..

Renato, Diana, Collin.

(op verzoek van Ria dit topic aangemaakt)
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 13 augustus 2012 - 18:54   quote  deeplink  
Tienduizenden voetbalfans zongen gisteren tijdens de twaalfde minuut van de wedstrijd Feyenoord-PSV gebroederlijk You'll never walk alone voor de doodzieke Djee van Suijlekom. De Feyenoordfan beleefde zijn laatste wedstrijd in de Kuip. 'Dit is een van de mooiste momenten van mijn leven.'
Djee van Suijlekom (60) en zijn vrouw Ria zijn sprakeloos. Ze omarmen elkaar in het volle stadion en tranen biggelen over hun wangen. Na elf minuten en veertig seconden speeltijd houden de tienduizenden Feyenoord- en PSV-supporters hun voetbalsjaals strak boven hun hoofd.

Er worden rode vuurwerkpijlen afgestoken en dan zingt het 43.000 koppige publiek als één krachtige stem. 'You'll never walk alone', klinkt het voor de doodzieke Djee, die vandaag voor het laatst in de Kuip is om afscheid te nemen van zijn club. 'Prachtig... Waaraan heb ik dit verdiend? Wie ben ik helemaal?' stamelt Djee.

Zijn artsen vertelden hem zes weken geleden dat het einde van zijn leven nabij is. De darmkanker die een paar dagen eerder bij hem werd geconstateerd, is te ver door zijn lichaam gewoekerd om er nog iets aan te kunnen doen.

De slopende ziekte heeft hem vermagerd en verzwakt. Maar zitten in een verwarmde stoel voor een businesslounge lukt nog net. En als Feyenoord-aanvaller Sekou Cissé de bal door de benen van keeper Andreas Isaksson in het doel tikt, lukt het zowaar even te gaan staan en mee te juichen met het uitzinnige Feyenoordpubliek.

Tijdens de rust vertelt Djee dat de aubade van de fans als verrassing kwam. 'Het AD van zaterdag, waarin mijn verhaal stond, is bewust uit mijn buurt gehouden. Ik rekende alleen maar op een mooie wedstrijd in de Kuip. Van dat zingen wist ik niks.'
media_xl_1034387.jpg
craven
 craven - maandag 13 augustus 2012 - 18:54   quote  deeplink  
OMG..fuckzooi....Ongelooflijk veel sterkte voor familie en vrienden.
tomson
 tomson - maandag 13 augustus 2012 - 18:58   quote  deeplink  
RIP Djeetje. Je moed en de waardigheid waarmee je je lot droeg mag een voorbeeld voor velen zijn.
Maximus
 Maximus - maandag 13 augustus 2012 - 19:00   quote  deeplink  
Shit man hier word ik koud van! Rust In Vrede Kameraad!
Thijs
 Thijs - maandag 13 augustus 2012 - 19:00   quote  deeplink  
RIP Djee you'l never walk alone. Zaterdag 1 minuut stilte graag voor de aftrap
bode
 bode - maandag 13 augustus 2012 - 19:01   quote  deeplink  
Ik wens de familie en vrienden heel veel sterkte met dit grote verlies
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 13 augustus 2012 - 19:03   quote  deeplink  
Pfft, schrik van dit bericht. Djee, vriend, ik hoop dat je nu van echte rust kunt genieten. Je hebt een zware tijd achter de rug, die je met strijd hebt doorstaan. Alle respect voor jou, rust zacht, kameraad.

Ook voor Ria, en de kinderen, van harte gecondoleerd. Zijn steun en toeverlaat; heel veel sterkte toegewenst.
Alexmem
 Alexmem - maandag 13 augustus 2012 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 augustus 2012 - 18:58 schreef tomson het volgende:
RIP Djeetje. Je moed en de waardigheid waarmee je je lot droeg mag een voorbeeld voor velen zijn.
Helemaal mee eens.
Pietje
 Pietje - maandag 13 augustus 2012 - 19:08   quote  deeplink  
Godverdomme!! Wat een verschrikkelijk triest bericht is dit. Ik had via PB's een regelmatig contact met Djee (en Ria). We wisten allemaal, Djee voorop, dat het slecht zou aflopen. En toch heb je altijd weer een beetje hoop. Hoop dat die rotziekte op een of andere manier toch tot staan gebracht zou kunnen worden. Weer niet, dus.
Lieve Djee, lieve vriend rust alsjeblieft in vrede. Ria, ik wens je onnoemelijk veel sterkte en kracht om dit afschuwelijke verlies te kunnen dragen. (Bevriende) Feyenoord-supporters, ik wens jullie allen ook veel sterkte. Ik vergeet nooit wat jullie voor Djee hebben gedaan: zijn ultieme wens om nog eens naar een wedstrijd van Feyenoord te kunnen gaan (Feyenoord-PSV). Ik zit nu in tranen...
Pietje
 Pietje - maandag 13 augustus 2012 - 19:13   quote  deeplink  
Mijn bovenstaande bericht, zend ik mede namens mijn forumgenoot Nenam_til!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 13 augustus 2012 - 19:15   quote  deeplink  
Rust in vrede Djee. Je zware beproeving is voor jou voorbij. Ongelofelijk. YNWA kameraad.

Heel veel sterkte voor Ria, familie en andere nabestaanden.
erik
 erik - maandag 13 augustus 2012 - 19:15   quote  deeplink  
R.I.P veel sterkte met de nabestaanden
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 13 augustus 2012 - 19:17   quote  deeplink  
Clubvoorkeur doet er op dat moment niet toe en daarom wil ik vanaf deze zijde de condoleances overbrengen aan de familie, vrienden en kennissen van Djee Suijlekom. Een oneerlijke strijd heeft hij uiteindelijk moeten verliezen. Ik wens zowel Ria als haar kinderen enorm veel sterkte en kracht toe om dit verlies te kunnen verwerken.

You'll never walk alone!!!
Peckerwood
 Peckerwood - maandag 13 augustus 2012 - 19:19   quote  deeplink  
Heel veel sterkte voor de familie, wat een kutziekte toch, als we daar nou eens iets aan konden doen.... RIP Djee, Feyenoord till you die, maar ook daarna. Feyenoord forever.
evh112
 evh112 - maandag 13 augustus 2012 - 19:19   quote  deeplink  
Ik hoop dat je nu rust hebt en geen pijn. Heel veel sterkte voor familie en vrienden.
Van wat ik van hem op headliner heb gezien, is Feyenoord een enorme fan verloren.
FR-Han
 FR-Han - maandag 13 augustus 2012 - 19:23   quote  deeplink  
Feyenoord-Psv. het lijkt wel gisteren. ik wist dat beter worden niet meer ging. slechts tijd rekken en hopen dat jullie die tijd met zo min mogelijk leed door konden komen. stiekum toch hopen op een wonder. geschokt van dit bericht, en met een traan erbij, wil ik Ria en de kinderen condoleren en alle kracht wensen. Djee, we zullen je missen.
tomson
 tomson - maandag 13 augustus 2012 - 19:25   quote  deeplink  


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 augustus 2012 door tomson --
jarjar78
 jarjar78 - maandag 13 augustus 2012 - 19:46   quote  deeplink  
rust in vrede en sterkte aan de nabestaande. YNWA.
De vrouw van
 De vrouw van - maandag 13 augustus 2012 - 19:49   quote  deeplink  
@Renato, dank je lieve vriend
Gisteren had ik Ria nog aan de telefoon, ik hoorde Djee op de achtergrond mopperen op een leuke manier naar me, dat deed hij altijd als ik met Ria aan het kletsen was. Nooit meer zal ik zijn stem horen, maar nooit laat ik Ria in de steek!
Lieve Ria speciaal voor jou dit volgende kleine gedichtje, wat je hopelijk net zo zal steunen als het mij deed toen ik mijn vadertje verloor. Je ziet me snel, heel snel.
liefs
Yvonne

Don't stand by my grave and weep
For I'm not there, I do not sleep
I am a thousand winds that blow
I am the diamonds glint on snow
I am the sunlight on ripened grain
I am the gentle autumn rain
When you awaken in mornings hush
I am the swift uplifting rush
Of quiet birds in circle flight
I am the soft stars that shine at night
Do not stand at my grave and cry
I am not there, I did not die
infamous psv
 infamous psv - maandag 13 augustus 2012 - 19:50   quote  deeplink  
Ik kon je niet echt behoudens dit forum en zal je ook nooit meer leren kennen maar wat ik hier allemaal over/van je las besef ik dat er een groot Feyenoord-fan is heengegaan.

Door je verhalen te lezen besefte ik steeds meer dat voetbal een spel is waarbij men lief en leed deeld en vriendschappen gevormd worden alsmede banden gesmeed worden , ongeacht kleur , religie , leeftijd en soms zelfs de keuze van een voetbalclub.
Je was een Bijzondere Forumganger en je zal hard gemist worden..

Hopelijk kan je vanuit jouw eigen plek boven nog vele successen van je club zien..

Wens Ria , de kinderen en familie bijzonder veel sterkte en kracht toe om dit verlies te kunnen dragen..

ook iedereen die Djee een warm hart toedraagt wens ik sterkte..

YNWA!

gegroet Djee

InfamousPSV
piet
 piet - maandag 13 augustus 2012 - 19:57   quote  deeplink  
RIV Djee. YNWA!
sevillana
 sevillana - maandag 13 augustus 2012 - 20:02   quote  deeplink  
GVD !!!
Terwijl je weet dat iemand bezig is met een, eigenlijk niet te winnen, heftige strijd komt zo'n bericht toch altijd op een moment dat je het niet verwacht.
Het doet je wel weer beseffen hoe kostbaar gezondheid is, niet te betalen dus.

Eens met alles wat hierboven al geschreven is, respect voor Djee en veel sterkte en wijsheid voor de nabestaanden.

Djee, je hebt nu toch nog je rust gekregen, rust in vrede.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 13 augustus 2012 - 20:03   quote  deeplink  
RIV en veel sterkte voor de familie. Wat is dit snel gegaan!

YNWA
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - maandag 13 augustus 2012 - 20:05   quote  deeplink  
Alle sterkte gewenst aan iedereen die hem na is.
boes
 boes - maandag 13 augustus 2012 - 20:08   quote  deeplink  
R.I.V. Djee, heel veel sterkte voor de nabestaanden.

Woorden schieten te kort..

YNWA
tomson
 tomson - maandag 13 augustus 2012 - 20:08   quote  deeplink  
Stylzz
 Stylzz - maandag 13 augustus 2012 - 20:09   quote  deeplink  
Djee Ik ga je missen. #ynwa
Rust zacht.
Familie, vrienden en forumleden sterkte met het verwerken van dit verlies.
MMM
 MMM - maandag 13 augustus 2012 - 20:18   quote  deeplink  
Rust in vrede.

Sterkte aan familie en vrienden.
PieterBos
 PieterBos - maandag 13 augustus 2012 - 20:24   quote  deeplink  
Sterk voor Ria en de rest van de familie en vrienden.
Een groot feyenoordfan is niet meer.

Een minuutje stilte zaterdagavond??
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 13 augustus 2012 - 20:28   quote  deeplink  
Zaterdagavond is er al een minuut stilte, die ze bij de wedstrijd Feyenoord - Malaga waren vergeten.

Maar neem sowieso m'n sjaal mee.
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 13 augustus 2012 - 20:33   quote  deeplink  
636622939.jpg?key=640445&Expires=1344883789&Key-Pair-Id=APKAIYVGSUJFNRFZBBTA&Signature=oL6r2RA5KvfCCkc5cVMyVGnCdUrFUtWeIrziWEtTqh8lDThy2VrgNiSNNCf6fwUanu~zteeitX4yZYOuI9yofN-ZSRu3sR2GuOkd25tyOX25leeEEqNZ~X5ZFrjR4FGBnaiSHVHtYDur-9Ph9XBa9TAIa3jG6KJSoa-Xn4vKUYg_
JanM
 JanM - maandag 13 augustus 2012 - 20:34   quote  deeplink  
Ik zit hier met koude rillingen over mijn hele lijf achter mijn toetsenbord, terwijl ik Djee 'alleen maar' van het forum kende. Enorm geschrokken ondanks het feit dat duidelijk was dat hij de strijd ooit zou verliezen. Familie en vrienden, ontzettend veel sterkte en Djee kerel, rust zacht!
Henny
 Henny - maandag 13 augustus 2012 - 20:37   quote  deeplink  
Ria, Jeroen, kinderen van Djee, vrienden van Djee, alle medeFeyenoorders en ook de betrokken zijnde niet Feyenoorders heel veel sterkte en gecondoleerd met dit helaas onvermijdelijke verlies na deze keiharde en oneerlijke strijd. Djee, strijderT, ik hoop dat je op de een of andere manier kan voelen hoe iedereen aan en over je denkt. Ik wist vanmiddag toen ik het bericht van Ria las hoe laat het was, dat voel je en als je telefoon dan rinkelt dan weet je zonder te kijken dat het Reanato is en met welk bericht en gevoel hij belt.

Rust in vrede makker, jij zal voor altijd in onze gedachten zijn en een plekje in onze rood/witte harten hebben.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - maandag 13 augustus 2012 - 20:49   quote  deeplink  
Djee ben blij dat ik je heb mogen leren kennen, en rust zacht ouwe..

Ria, kinderen en nabestaande heel veel sterkte met dit grote verlies.

YNWA!!!!
Emile
 Emile - maandag 13 augustus 2012 - 20:54   quote  deeplink  
Rust in vrede, grote respect voor deze man
EdjeNL
 EdjeNL - maandag 13 augustus 2012 - 20:55   quote  deeplink  
Djee, ik hoop dat je geen pijn meer hebt. Voorbeeld voor vele! Rust zacht!

YNWA

Ria en de nabestaande heel veel sterkte met het gemis van Djee!
Henny
 Henny - maandag 13 augustus 2012 - 21:08   quote  deeplink  
Even gekopieerd en geplakt uit het 020 cafe:

Nenam_tiL - maandag 13 augustus 2012 - 19:28 quote deeplink
Omdat ik een ban heb bij Feijenoord doe ik het hier.

Lieve Djee ouwe lieve reus van me,ik zal jou herinneren als een ware strijder,wat een vechtlust,je humor......zelfspot,maar vooral je doorzettings vermogen.

Ik ga je missen ouwe reus,hoop dat je nu je rust krijg,ik ga je missen Djee

Ria ,Charissa en Jeroen,ik wens jullie heel veel sterkte.....ook de familie en vrienden heel veel sterkte.

Rust zacht Djee.......love you

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 augustus 2012 door Henny --
dennie
 dennie - maandag 13 augustus 2012 - 21:12   quote  deeplink  
Ongelofelijk hoe snel het kan gaan.... Ik sprak je neit echt op dit forum maar dit bericht slaat in als een bom. Alsof een geest door me heen ging toen ik het bericht las, ijskoud. Woorden schieten te kort. Rust In Vrede Djee :( En alle sterkte van der wereld toegewenst voor de familie, vrienden en nabestaanden.

YNWA

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 augustus 2012 door dennie --
piet de paler
 piet de paler - maandag 13 augustus 2012 - 21:16   quote  deeplink  
soms is het beter om niets te zeggen
kuipje
 kuipje - maandag 13 augustus 2012 - 21:22   quote  deeplink  
Heel veel sterkte Ria en kinderen en familie van djee!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 13 augustus 2012 - 21:31   quote  deeplink  
Djee
Kanjer,dappere strijder,doorzetter,vol met humor en zelfspot.
ouwe reus ik zal jou nooit vergeten,je adviezen en goede raad,ondanks alles was je daar nooit te beroerd voor,dank voor je wijze lessen en jou kijk op het leven,ik heb veel van je geleerd,pagina's vol hebben we weg getypt.
Ik ga je missen.....nee ik mis je nu al.

Ria Charissa en Jeroen heel veel sterkte,ook voor de familie en vrienden.
Legioen,ik ben trots op jullie......ook jullie heel veel sterkte met het verlies van deze super Feijenoorder.

Djee rust zacht,love you ouwe reus
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 13 augustus 2012 - 21:45   quote  deeplink  
Meet you at the crossroad Dirk Jan.
Rust in vrede kameraad!

Familie en vrienden sterkte met dit zware verlies.
el triste
 el triste - maandag 13 augustus 2012 - 21:47   quote  deeplink  
Lees het net. Weet niet wat ik moet zeggen behalve dat ik enorm veel waardering heb voor hoe jij dit gevecht hebt gestreden!
Ik zal je nooit vergeten maatje en hoop dat je je rust hebt gevonden.
Heel veel sterkte voor alle nabestaanden!
YNWA vriend!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 13 augustus 2012 - 21:55   quote  deeplink  
Ook namens RemcoK die een ip ban heeft de condoleances.....en sterkte toegewenst
Vincent1970
 Vincent1970 - maandag 13 augustus 2012 - 22:13   quote  deeplink  
Sterkte toegewenst aan familie en vrienden. Ik hoop dat het woord van die verschrikkelijke ziekte ook een keer uit alle stadions wegblijft...
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 13 augustus 2012 - 22:15   quote  deeplink  
godver..... heel veel sterkte aan Jeroen en Ria en de andere kinderen van Djee! Het zat er misschien wel aan te komen maar je hoopt toch van niet. Oneerlijke strijd die niet gewonnen kon worden. toch dapper gestreden.
YNWA!
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 13 augustus 2012 - 22:17   quote  deeplink  
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 13 augustus 2012 - 22:19   quote  deeplink  
En dan gebeurt het onvermijdelijke....
Sterkte aan de familie,nabestaanden, vrienden, mede-Feyenoorders, kortom ieder waar Djee een warm hart voor had.
Rust zacht en in vrede, kerel, zonder pijn.
JanM
 JanM - maandag 13 augustus 2012 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 augustus 2012 - 22:17 schreef Bosifyable het volgende:
[ filmpje ]
Dit zal samen met Alpe d'HuZes nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang in mijn gedachten blijven!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5922
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: R.I.V. Dirk 'Djee' van Suijlekom









0.0220649