BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Van Gaal kiest voor Huntelaar en van Rhijn in basis tegen België

Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - dinsdag 14 augustus 2012 - 19:30
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Van Rhijn in basis tegen België (De Telegraaf)

Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 14 augustus 2012 - 20:47   quote  deeplink  
Van Gaal kiest voor Huntelaar en van Rhijn in basis tegen België

KATWIJK - Klaas-Jan Huntelaar is voorlopig de eerste aanvaller van Oranje. Dat heeft Louis van Gaal dinsdag tijdens de afsluitende persconferentie voor de oefeninterland tegen België in Brussel bekendgemaakt.

De nieuwe bondscoach verkiest Huntelaar voorlopig boven Robin van Persie. Hij wil de topschutter van de laatste editie van de Premier League ook niet op een andere positie inzetten. Van Persie moet het gevecht met Huntelaar aan, zei Van Gaal.

De opvolger van Bert van Marwijk heeft Van Persie tijdens een persoonlijk gesprek van zijn voorkeur voor Huntelaar op de hoogte gebracht. Dat was een heel positief gesprek, benadrukte Van Gaal. Robin wilde liever niet dat de inhoud naar buiten komt. Daar hou ik me dus aan. Maar hij wil niet opgeven. En dat is een goede zaak. Het moet een gevecht op hoog niveau worden.

Van Gaal: Het kan in de toekomst namelijk zo maar weer zijn dat ik voor Van Persie kies. Ik weet zeker dat we hem nodig hebben. Hij kan ons helpen. Als wisselspeler maar ook als basisspeler. Maar voorlopig is Huntelaar mijn centrumspits. Ik vind dat Van Persie op die positie in het Nederlands elftal te weinig heeft gebracht. Klaas-Jan heeft het in mijn ogen juist wel laten zien. Daarom heb ik zo gekozen.

Opstelling Nederland:

Stekelenburg, Willems, Mathijsen, Heitinga, Van Rhijn, Sneijder, N de Jong, Van der Vaart, Robben, Huntelaar en Narsingh.
albert ten vrijde
 albert ten vrijde - dinsdag 14 augustus 2012 - 21:39   quote  deeplink  
unglaublich!

wat heeft die laten zien.. kan je nog beter kuyt daart neerzetten.
Gelukkig spelen we niet tegen amerika komt die altidore gelukkig niet meer tegen
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 14 augustus 2012 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2012 - 20:47 schreef Boudewijn het volgende:
Van Gaal kiest voor Huntelaar en van Rhijn in basis tegen België

KATWIJK - Klaas-Jan Huntelaar is voorlopig de eerste aanvaller van Oranje. Dat heeft Louis van Gaal dinsdag tijdens de afsluitende persconferentie voor de oefeninterland tegen België in Brussel bekendgemaakt.

De nieuwe bondscoach verkiest Huntelaar voorlopig boven Robin van Persie. Hij wil de topschutter van de laatste editie van de Premier League ook niet op een andere positie inzetten. Van Persie moet het gevecht met Huntelaar aan, zei Van Gaal.

De opvolger van Bert van Marwijk heeft Van Persie tijdens een persoonlijk gesprek van zijn voorkeur voor Huntelaar op de hoogte gebracht. Dat was een heel positief gesprek, benadrukte Van Gaal. Robin wilde liever niet dat de inhoud naar buiten komt. Daar hou ik me dus aan. Maar hij wil niet opgeven. En dat is een goede zaak. Het moet een gevecht op hoog niveau worden.

Van Gaal: Het kan in de toekomst namelijk zo maar weer zijn dat ik voor Van Persie kies. Ik weet zeker dat we hem nodig hebben. Hij kan ons helpen. Als wisselspeler maar ook als basisspeler. Maar voorlopig is Huntelaar mijn centrumspits. Ik vind dat Van Persie op die positie in het Nederlands elftal te weinig heeft gebracht. Klaas-Jan heeft het in mijn ogen juist wel laten zien. Daarom heb ik zo gekozen.

Opstelling Nederland:

Stekelenburg, Willems, Mathijsen, Heitinga, Van Rhijn, Sneijder, N de Jong, Van der Vaart, Robben, Huntelaar en Narsingh.
PRACHTIG....HELEMAAL TERECHT.....EINDELIJK.....
HUNTELAAAAAAAAAAAAAAAARRRR!!!!!!!

Deze opstelling getuigd van lef....met name het middenveld en aanval.....
De Backs met van Rhijn en Willems akkoord...alleen het centrale duo Heitinga/ Mathijssen moet voor de toekomst worden vervangen door: de Vrij met Douglas of Donk....
Faton
 Faton - dinsdag 14 augustus 2012 - 23:58   quote  deeplink  
Wat een onzien huntelaar heeft niets laten zien tegen grote landen hij had de kans ook bij de EK maar niet kunen scoren hij heeft gescoord alleen waneer veel was gescord en tegen welke landen met huntelaar in de spiets hebben wij iemand die niet de baal kan vasthouden en vak ballverlies of de baal naar onze helft zall begeven en dan komen wij op problemen zekker leuke atraktieve futbal is weg het is de ball of achter of op miedenveld bewegen zonder goede acties. het is een echt Ajax van en wiel alleen de ajaxieden op het veld want huntelaar hoe die de baal aan neemt het is een ramp en gan we kijken hoe veel gat scoren tegen de sterke tegenstanders want niet vergeten vanpersie is de beste futbaler van het jaar verkozen van premierligue en die is zekker streker daan de bundesliga kijk vie allemal is geintereseert in van persie en vie op huntelaar en dan zie je wie better is we verliezen de beste nederlands speler want van persie werd ok door de UEFA beste nederlands speler gekozen. dus veel suces want Ajax heeft gewonen maar NEDERLAND heeft verloren en zijn we zekker niet bij op de WK EN dan neem HUNTELAR straks thuis nog
Frank Cruyff
 Frank Cruyff - woensdag 15 augustus 2012 - 09:11   quote  deeplink  
Ach je hebt altijd zeikerds die niet tegen vernieuwing kunnen, Huntelaar in de spits is perfect met Narsinh op de rechtsbuiten. Dit wordt smullen.
Eindelijk gerechtigheid, Van Persie heeft nog nooit wat laten zien in de spits!
Faton
 Faton - woensdag 15 augustus 2012 - 11:19   quote  deeplink  
Ah je hebt ok Ajaxiden en ja tegen welke land heeft huntelar gescoord of tegen welke sterke team tegen borusia of bayern munchen of tegen duitsland portugal 0,00 en dan praten wij over wk of ek 0 dus niets tegen sanmarino scooor ik ok en nu zelfs arijan roben is de slachtover van huntelar want die kan niet scoren van af links alleen vorzeten geefen aan huntelaar zo te latten lijken dat hij kan scooren bij van persie had je roben van rechts die kon scoren nooit een vorzet gaf of andere kant kuit dus geen vorzeten en hoe veel asist vanpersie gaf we zullen het zien tegen turkij want de rest is zwaak vapersie is niets voor niets gekozen beste van premierligue en de beste nederlands speler overal ter wereld, want hij is hoogst geeindigdt van alle nederlandse spelers dus iedereen heeft het mies behalve Ajax simpantizenten. doei veel geluk met nederland want hij gat niet eens kwalificeren. nag zo veel problemen zorgen huntelar had niet eens moeten spellen want hij kon niet tegen zijn eigen verlies.
Faton
 Faton - woensdag 15 augustus 2012 - 11:22   quote  deeplink  
Oh en sory want ik heb vergeten te kijken hoe jullie hetten huntelar fans een cruyf die andere huntelar jack dus duidelijk Ajax daroem alles wie een keer bij Ajax heeft gespeelt die speelt goed zelfs Snijder is boelschiet want hij rent niet eens alsof hij maradona is we gan dik ten onder
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 15 augustus 2012 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 augustus 2012 - 11:22 schreef Faton het volgende:
Oh en sory want ik heb vergeten te kijken hoe jullie hetten huntelar fans een cruyf die andere huntelar jack dus duidelijk Ajax daroem alles wie een keer bij Ajax heeft gespeelt die speelt goed zelfs Snijder is boelschiet want hij rent niet eens alsof hij maradona is we gan dik ten onder
zou je iets meer aandacht aan je posts willen schenken de volgende keer?
het is vrij moeilijk leesbaar...
JanM
 JanM - woensdag 15 augustus 2012 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 augustus 2012 - 13:24 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

zou je iets meer aandacht aan je posts willen schenken de volgende keer?
het is vrij moeilijk leesbaar...
Vrij moeilijk?

ON: Huntelaar mag nu een keer spelen omdat Van Persie geen ritme heeft, maar uitendelijk krijgt die echt wel de voorkeur!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 augustus 2012 door JanM --
Faton
 Faton - woensdag 15 augustus 2012 - 14:02   quote  deeplink  
het is zo huntelaar zall de vorkeur krijgen, zogenoemd dat hij heeft better geprestiert maar Ajax spellers zullen de voorkeur hebben
Ajx
 Ajx - woensdag 15 augustus 2012 - 14:56   quote  deeplink  
Lijkt me een prima, mooie aanvallende en terechte opstelling. Is zeker op het moment de sterkste opstelling (behalve het centrum, daar zou ik Vrij of Rhijn graag zien) en dan kan op RB (na zijn sterke optreden tegen AZ) VD Wiel gewoon weer gaan spelen.

Verder logisch, goed onderbouwd en denk ik na eerder pessimisme een kleine overwinning of gelijkspel, en niet meer een nederlaag, want die Belgen willen koste wat het kost winnen van die 'verwende' Nederlanders!
biba1970
 biba1970 - woensdag 15 augustus 2012 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 augustus 2012 - 11:19 schreef Faton het volgende:
Ah je hebt ok Ajaxiden en ja tegen welke land heeft huntelar gescoord of tegen welke sterke team tegen borusia of bayern munchen of tegen duitsland portugal 0,00 en dan praten wij over wk of ek 0 dus niets tegen sanmarino scooor ik ok en nu zelfs arijan roben is de slachtover van huntelar want die kan niet scoren van af links alleen vorzeten geefen aan huntelaar zo te latten lijken dat hij kan scooren bij van persie had je roben van rechts die kon scoren nooit een vorzet gaf of andere kant kuit dus geen vorzeten en hoe veel asist vanpersie gaf we zullen het zien tegen turkij want de rest is zwaak vapersie is niets voor niets gekozen beste van premierligue en de beste nederlands speler overal ter wereld, want hij is hoogst geeindigdt van alle nederlandse spelers dus iedereen heeft het mies behalve Ajax simpantizenten. doei veel geluk met nederland want hij gat niet eens kwalificeren. nag zo veel problemen zorgen huntelar had niet eens moeten spellen want hij kon niet tegen zijn eigen verlies.
Pfffffffffff en nou graag in het nederlands.
albert ten vrijde
 albert ten vrijde - donderdag 16 augustus 2012 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 augustus 2012 - 14:02 schreef Faton het volgende:
het is zo huntelaar zall de vorkeur krijgen, zogenoemd dat hij heeft better geprestiert maar Ajax spellers zullen de voorkeur hebben
ajax spellers?? Jij moet is spellen!
soccer
 soccer - donderdag 16 augustus 2012 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2012 - 22:14 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

PRACHTIG....HELEMAAL TERECHT.....EINDELIJK.....
HUNTELAAAAAAAAAAAAAAAARRRR!!!!!!!

Deze opstelling getuigd van lef....met name het middenveld en aanval.....
De Backs met van Rhijn en Willems akkoord...alleen het centrale duo Heitinga/ Mathijssen moet voor de toekomst worden vervangen door: de Vrij met Douglas of Donk....
Ik vind wel dat Huntelaar en van de vaart hun grote mond niet waar gemaakt hebben. Ze vonden dat ze een basisplaats verdiende,alleen komtvan de vaart fysiek niet in het spel voor en Huntelaar grossierde alleen in bal verlies. Het centrale duo ia inderdaad aan vervanging toe. Ik zou echter eerst de ene(Mathijsen) en dan pas de andere vervangen. Wat ervaring in zo'n jonge achterhoede is niet verkeerd.Ik schat dan heitinga hoger in dan Mathijssen. Douglas zie ik niet zitten.
infamous psv
 infamous psv - donderdag 16 augustus 2012 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 augustus 2012 - 18:49 schreef soccer het volgende:

[..]

Ik vind wel dat Huntelaar en van de vaart hun grote mond niet waar gemaakt hebben. Ze vonden dat ze een basisplaats verdiende,alleen komtvan de vaart fysiek niet in het spel voor en Huntelaar grossierde alleen in bal verlies. Het centrale duo ia inderdaad aan vervanging toe. Ik zou echter eerst de ene(Mathijsen) en dan pas de andere vervangen. Wat ervaring in zo'n jonge achterhoede is niet verkeerd.Ik schat dan heitinga hoger in dan Mathijssen. Douglas zie ik niet zitten.
Heitinga is ook bagger , misschien moet hij iets minder boos kijken en beter gaan voetballen..
soccer
 soccer - vrijdag 17 augustus 2012 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 augustus 2012 - 21:42 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Heitinga is ook bagger , misschien moet hij iets minder boos kijken en beter gaan voetballen..
oke maar die hoorde ik niet zeuren toen hij op het ek gepasserd werd. De andere twee droop de onvrede er vanaf in verbale en non verbale zin. Daarom vind ik dat ze het afgelopen woensdag hadden moeten laten zien. Dat hebben ze dus gedaan. Het was duidelijk dat van Marwijk gelijk had door ze geen basis plaats te geven.
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 17 augustus 2012 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2012 - 21:12 schreef soccer het volgende:

[..]

oke maar die hoorde ik niet zeuren toen hij op het ek gepasserd werd. De andere twee droop de onvrede er vanaf in verbale en non verbale zin. Daarom vind ik dat ze het afgelopen woensdag hadden moeten laten zien. Dat hebben ze dus gedaan. Het was duidelijk dat van Marwijk gelijk had door ze geen basis plaats te geven.
Klopt idd..
Vd Vaart haalt denk ik ook zijn Niveau niet meer bij Oranje en wordt het tijd dat er mr een ander naast Sneijder gaat spelen..
hippy
 hippy - dinsdag 21 augustus 2012 - 16:49   quote  deeplink  
Zolang robben erin staat kan je niet met klaas spelen...klaas moet je van twee kanten volproppen met passes...
Gewoon boerrighter voor robben...
En narsingh op rechts...
Laat die verwende kwasten maar lekker thuis
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 21 augustus 2012 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2012 - 16:49 schreef hippy het volgende:
Zolang robben erin staat kan je niet met klaas spelen...klaas moet je van twee kanten volproppen met passes...
Gewoon boerrighter voor robben...
En narsingh op rechts...
Laat die verwende kwasten maar lekker thuis
100% eens mits Boerrigter topfit is..
jordike253
 jordike253 - dinsdag 21 augustus 2012 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2012 - 16:52 schreef infamous psv het volgende:

[..]

100% eens mits Boerrigter topfit is..
Ja of van persie
Faton
 Faton - woensdag 22 augustus 2012 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2012 - 16:49 schreef hippy het volgende:
Zolang robben erin staat kan je niet met klaas spelen...klaas moet je van twee kanten volproppen met passes...
Gewoon boerrighter voor robben...
En narsingh op rechts...
Laat die verwende kwasten maar lekker thuis
soryy maar moeten we ok vermeer, meenemen en wie is nog meer van ajax verleden die niet bij ajax speelt zetten we hem op de basiselftaal, niet vergeten roben heeft ons gered tot de finale roben snijder die warren de grote manen, nu komt een idee boerighter narsingh en alles naar huntelaar.dan kan hij presteren dus met andere worden van persie heeft ook geen schuld dat niet heeft kunen schoren want hij krijg geen ballen. want het is dezelfde, latten we duidelijk zijn als ik ballen krijg voor de doel ik zou ook schoren en ik ben nooit een profvoetbal geweest.
mensen met ein ajax verleden hebben het nu te zegen, daroem gan we meestal spelers met een ajax verleden idereen die ooit bij ajax is begonen of gespeelt of uit die kant komt, krijg de voorkeur van van gaal. maar niet vergeten nederland gat zich niet kwalificeren. tegen turkij gan we verliezen. en daan tweede wedstrijd tegen hungarij als we die ok verliezen dan is het geweest met van gal. daan kan hidink ons de weg naar de wereldkampioenschap leiden. zonder te veel ajax tiendje. bedankt
tomson
 tomson - woensdag 22 augustus 2012 - 18:56   quote  deeplink  
graag gedaan :)
hippy
 hippy - donderdag 23 augustus 2012 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 13:00 schreef Faton het volgende:

[..]

soryy maar moeten we ok vermeer, meenemen en wie is nog meer van ajax verleden die niet bij ajax speelt zetten we hem op de basiselftaal, niet vergeten roben heeft ons gered tot de finale roben snijder die warren de grote manen, nu komt een idee boerighter narsingh en alles naar huntelaar.dan kan hij presteren dus met andere worden van persie heeft ook geen schuld dat niet heeft kunen schoren want hij krijg geen ballen. want het is dezelfde, latten we duidelijk zijn als ik ballen krijg voor de doel ik zou ook schoren en ik ben nooit een profvoetbal geweest.
mensen met ein ajax verleden hebben het nu te zegen, daroem gan we meestal spelers met een ajax verleden idereen die ooit bij ajax is begonen of gespeelt of uit die kant komt, krijg de voorkeur van van gaal. maar niet vergeten nederland gat zich niet kwalificeren. tegen turkij gan we verliezen. en daan tweede wedstrijd tegen hungarij als we die ok verliezen dan is het geweest met van gal. daan kan hidink ons de weg naar de wereldkampioenschap leiden. zonder te veel ajax tiendje. bedankt
Huh...nee ik bedoel dat nederland moet doen waar ze goed in zijn...
Combinatievoetbal tot aan de achterlijn en dan voorzetten...
Dat gebrei van robben is leuk, maar als hij niet fit is(hebben we toch allemaal kunnen zien), wordt het niks met hem...
Veelste voorspelbaar...alles in dienst van huntelaar of ja van persie...
Als een team kansen creeeren...kijk naar spanje, ik denk dat als je de aanvallers tegenover elkaar zet heeft nederland betere aanvallers...
Maar het functioneert in dienst van elkaar...robben kan best op links maar dan in dienst van de spits...
JanM
 JanM - donderdag 23 augustus 2012 - 13:10   quote  deeplink  
Stuntelaar, VdV, Van Rhijn (wie?) en Heitinga waren by far de zwakste schakels, dus lekker Van Persie, Clasie, De Vrij en Janmaat opstellen! Verdediging met BMI, Douglas (of Mathijsen), De Vrij en Janmaat. En als Van Gaal dan toch bezig is kan hij Mulder///HELD! er het beste achter zetten ;-)
hippy
 hippy - donderdag 23 augustus 2012 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 augustus 2012 - 13:10 schreef JanM het volgende:
Stuntelaar, VdV, Van Rhijn (wie?) en Heitinga waren by far de zwakste schakels, dus lekker Van Persie, Clasie, De Vrij en Janmaat opstellen! Verdediging met BMI, Douglas (of Mathijsen), De Vrij en Janmaat. En als Van Gaal dan toch bezig is kan hij Mulder///HELD! er het beste achter zetten ;-)
Voor welke club ben jij...😜
infamous psv
 infamous psv - donderdag 23 augustus 2012 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 augustus 2012 - 14:07 schreef hippy het volgende:

[..]

Voor welke club ben jij...��
TOP Oss
Jan1970
 Jan1970 - donderdag 23 augustus 2012 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 augustus 2012 - 12:47 schreef hippy het volgende:

[..]

Huh...nee ik bedoel dat nederland moet doen waar ze goed in zijn...
Combinatievoetbal tot aan de achterlijn en dan voorzetten...
Dat gebrei van robben is leuk, maar als hij niet fit is(hebben we toch allemaal kunnen zien), wordt het niks met hem...
Veelste voorspelbaar...alles in dienst van huntelaar of ja van persie...
Als een team kansen creeeren...kijk naar spanje, ik denk dat als je de aanvallers tegenover elkaar zet heeft nederland betere aanvallers...
Maar het functioneert in dienst van elkaar...robben kan best op links maar dan in dienst van de spits...
"Robben in dienst van...", kan dat dan?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 augustus 2012 door Jan1970 --
hippy
 hippy - vrijdag 24 augustus 2012 - 09:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 augustus 2012 - 18:26 schreef infamous psv het volgende:

[..]

TOP Oss
Bemoei je er niet mee...;))
hippy
 hippy - vrijdag 24 augustus 2012 - 09:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 augustus 2012 - 23:35 schreef Jan1970 het volgende:

[..]

"Robben in dienst van...", kan dat dan?
Nee dat is juist mijn punt...
Loetje
 Loetje - zondag 26 augustus 2012 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 augustus 2012 - 11:22 schreef Faton het volgende:
Oh en sory want ik heb vergeten te kijken hoe jullie hetten huntelar fans een cruyf die andere huntelar jack dus duidelijk Ajax daroem alles wie een keer bij Ajax heeft gespeelt die speelt goed zelfs Snijder is boelschiet want hij rent niet eens alsof hij maradona is we gan dik ten onder
Versta je het woordje koetloel ook?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5113
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Van Gaal kiest voor Huntelaar en van Rhijn in basis tegen België









0.0200610