BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Verdediging PSV - Derijck

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
mauricio7999
 mauricio7999 - woensdag 22 augustus 2012 - 09:52   quote  deeplink  
Ik heb al op meerdere manieren mijn ongenoegen laten blijken over het optreden van Marcelo in de verdediging van PSV. Ook in de wedstrijd tegen Roda JC schutterde hij (zelfs tegen dit Roda JC) opzichtig. Maakt grove kinderlijke fouten, positionering is dramatisch, opbouwen daar begrijpt hij helemaal niets van. Kortom, ik begrijp keer op keer niet waarom deze man in de basis staat. Het enige wat hij kan is een bal afpakken en de periode dat dat voldoende is in het voetbal is 30 jaar geleden!

Dan hebben we Derijck. Nooit heeft deze jongen het vertrouwen gekregen en als hij er dan moest staan was het naast die Braziliaanse clown, daar wordt iedereen onrustig van. Maar als je kijkt naar zijn basis capaciteiten: hij kan serieus goed opbouwen, denkt vooruit, kan positioneren, is (ook) sterk in de lucht, kan fysiek echt wel zijn mannetje staan en is degelijker (minder foutgevoelig). Geef hem de leiding om een verdediging met van Bommel neer te zetten en ik denk serieus dat je goede stappen vooruit zet. Zeker als je hem dat vertrouwen geeft...

Maar nee, we gaan hem gewoon verkopen! Ik vind het echt belachelijk als dat zou gebeuren. Ik weet zeker dat de tijd komt dat meer mensen gaan inzien wat ik in die Braziliaanse clown zie. En ja ik weet ook dat Menno Koch een talent is, maar ik denk dat het niveau waarop PSV 1 nu speelt dat niveau wel overstijgt. Voor Derijck geldt toch dat hij weet hoe hij de rust moet bewaren in een wedstrijd op niveau. Ik verwacht ook dat de communicatie beter is tussen middenveld en verdediging op het moment dat Derijck speelt. Ik begrijp alleen niet waarom Dickie dat niet ziet! Is het die Faber die het tegenhoudt... met zijn Rutten mentaliteit?

Mijn advies: Verkoop Derijck niet, maar geef deze jongen een serieuze kans (ipv Marcelo ajb)!
johan14
 johan14 - woensdag 22 augustus 2012 - 12:08   quote  deeplink  
Verkopen en de broers van Manolev contracteren.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 22 augustus 2012 - 22:45   quote  deeplink  
Infamous ook weer blij..
infamous psv
 infamous psv - woensdag 22 augustus 2012 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 22:45 schreef RenatoBos het volgende:
Infamous ook weer blij..
wat denk jij dan.... je zou zijn zus eens moeten zien

''Sletlanolev''

1280x1024.jpg''

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 augustus 2012 door infamous psv --
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 22 augustus 2012 - 22:55   quote  deeplink  
Bin there done that..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 22 augustus 2012 - 22:55   quote  deeplink  
(lekker)..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Verdediging PSV - Derijck









0.0051701