BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: EL-loting: groep met Hannover, Levante en Helsingborgs

Headliner: FC Twente Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - vrijdag 31 augustus 2012 - 14:41
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

EL-loting: groep met Hannover, Levante en Helsingborgs (Officiële FC Twente Clubsite)

Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 31 augustus 2012 - 15:50   quote  deeplink  
EL-loting: groep met Hannover, Levante en Helsingborgs

FC Twente neemt het in de groepsfase van de UEFA Europa League  op tegen Hannover 96 uit Duitsland , Levante UD uit Spanje en het Zweedse Helsingborgs IF. Dat bleek uit de loting die om 13.00 uur in Monaco plaatsvond. De vier ploegen vormen samen Groep L.

Steve McClaren is blij met de loting van de Europa League. De trainer van FC Twente zag zijn ploeg gekoppeld worden aan Hannover 96 (Dui), Levante (Spa) en Helsingborgs IF (Zwe). "Het is een mooie groep, maar in de Europa League weet je ook dat het altijd moeilijk is", begon McClaren op de clubwebsite van de Tukkers.

"We waren ingedeeld in groep 1, bij grote ploegen, maar ook in onder meer pot 2 zaten sterke teams. Hannover is een top vijf ploeg in Duitsland en ken ik goed. Spaanse ploegen zijn altijd sterk en Helsingborg heb ik al twee keer gezien tegen Celtic. Goede ploeg, maar ze hadden moeite met scoren. Het is dus een groep met mogelijkheden."

Hij vervolgde: "Het is goed dat we dit hebben gehaald. De team had het nodig en nu moeten we ons voordeel er mee doen. We doen veel ervaring op de komende maanden, al spelen we ook heel veel wedstrijd. We spelen tot aan de winterstop eigenlijk een volledig seizoen met 34 wedstrijden. zeventien in de Eredivisie, veertien in Europa en maximaal drie in de KNVB Beker. Het is goed voor de ontwikkeling van het team in Europa actief te zijn."
arikanari
 arikanari - vrijdag 31 augustus 2012 - 15:58   quote  deeplink  
Mooie groep, en het had veel zwaarder kunnen zijn. Al blijft het altijd uitkijken, zoals hijzelf al zegt. Maar dan ben ik ook het voorzichtige type, de kat uit de boom kijken, snap je. Mooi ook dat 1 club redelijk dichtbij is, kunnen er veel supporters meegaan naar de wedstrijd.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 31 augustus 2012 - 16:03   quote  deeplink  
Makkie!
arikanari
 arikanari - vrijdag 31 augustus 2012 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2012 - 16:03 schreef Arie.Klooster het volgende:
Makkie!
Jaja, ploegen veranderen hun team elk seizoen. Zijn niet de grootste namen in het voetbal, maar dat is Twente ook nog niet. Hoop dat je gelijk gaat krijgen Arie.
Aartus
 Aartus - vrijdag 31 augustus 2012 - 16:40   quote  deeplink  
ik denk dat t een interresante poule wordt,ik denk dat er weinig verschil is tussen deze ploegen,dus thuis moet je echt minimaal 7 punten pakken,maar een makkie arie?dat denk ik niet,maar mogelijkheden om verder te komen zijn er wel.
arikanari
 arikanari - vrijdag 31 augustus 2012 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2012 - 16:40 schreef Aartus het volgende:
ik denk dat t een interresante poule wordt,ik denk dat er weinig verschil is tussen deze ploegen,dus thuis moet je echt minimaal 7 punten pakken,maar een makkie arie?dat denk ik niet,maar mogelijkheden om verder te komen zijn er wel.
We hebben de laatste jaren wel bewezen dat we door moeten kunnen gaan, maar eens kijken wat het gaat worden.
arikanari
 arikanari - vrijdag 31 augustus 2012 - 20:25   quote  deeplink  
Eerste wedstrijd tegen Hannover thuis.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Twente Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: EL-loting: groep met Hannover, Levante en Helsingborgs









0.0061378