BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: 'Manolev en Vukovic maken transfer na Nederlandse deadline'

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - vrijdag 31 augustus 2012 - 22:53
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

'Manolev en Vukovic maken transfer na Nederlandse deadline' (SoccerNews.NL)

Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 01 september 2012 - 00:00   quote  deeplink  
'Manolev en Vukovic maken transfer na Nederlandse deadline'

Stanislav Manolev en Jagos Vukovic vertrekken in de loop van de week naar hun nieuwe clubs. Althans, dat meldt de PSV-watcher van Voetbal International, Thijs Slegers, op zijn Twitter.

In Nederland verloopt de transferdeadline zaterdagochtend om 0:00. Dan kunnen Nederlandse clubs geen spelers meer kopen. In het buitenland is dat echter anders. In Frankrijk sluit de transferperiode op 4 september, in Turkije is dat een dag later op 5 september en in Turkije weer een dag later, op 6 september. Portugal heeft nog veel langer. Tot 21 september kunnen Portugese clubs spelers halen.

Manolev en Vukovic zitten op een dood spoor in Eindhoven. Beiden kunnen geen aanspraak maken op een basisplaats en hopen nog te verkassen de komende weken.
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 01 september 2012 - 00:06   quote  deeplink  
maak me nou niet blij met n dooie mus..
en wat is dat eigenlijk voor achterlijk gedoe met die transfermarkt. die hoort toch in heel Europa gelijk te zijn.
johan14
 johan14 - zaterdag 01 september 2012 - 01:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 september 2012 - 00:06 schreef infamous psv het volgende:
maak me nou niet blij met n dooie mus..
en wat is dat eigenlijk voor achterlijk gedoe met die transfermarkt. die hoort toch in heel Europa gelijk te zijn.
Helemaal mee eens dan ben je gelijk klaar en weet iedereen waar hij aan toe is , maar er zijn wel meer rare regels bij het voetbal , waarom moet een speler die geschopt is het veld verlaten om behandeld te worden en blijft de dader aan het spel meedoen ipv dat hij minimaal dezelfde tijd ook buiten de lijnen gestuurd moet worden , door deze regel word de ploeg van de dader bevoordeeld ipv andersom.
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 01 september 2012 - 08:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 september 2012 - 01:14 schreef johan14 het volgende:

[..]

Helemaal mee eens dan ben je gelijk klaar en weet iedereen waar hij aan toe is , maar er zijn wel meer rare regels bij het voetbal , waarom moet een speler die geschopt is het veld verlaten om behandeld te worden en blijft de dader aan het spel meedoen ipv dat hij minimaal dezelfde tijd ook buiten de lijnen gestuurd moet worden , door deze regel word de ploeg van de dader bevoordeeld ipv andersom.
ja daar heb ik ook mijn twijfels bij .. gewoon allebei gelijktijdig in en uit het veld brengen..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 01 september 2012 - 12:25   quote  deeplink  
NEEEEEEEEEEEE Manolev mag niet weg..!!!!!!!!
hippy
 hippy - woensdag 05 september 2012 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 september 2012 - 12:25 schreef RenatoBos het volgende:
NEEEEEEEEEEEE Manolev mag niet weg..!!!!!!!!
Hahahahahaha...:)))

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5983
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: 'Manolev en Vukovic maken transfer na Nederlandse deadline'









0.0051760