BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Utrecht-PSV, de oplossing

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
mauricio7999
 mauricio7999 - zondag 16 september 2012 - 23:07   quote  deeplink  
Advocaat stelt na de teleurstelling van vanavond: Dit heeft consequenties, we dachten het lek boven te hebben, maar we moeten op zoek naar de oplossing.

Om nu alles op de instelling te gooien dat geloof ik niet. Er is voldoende kwaliteit in de ploeg om ook met een iets mindere instelling niet te hoeven verliezen! Zeker niet tegen 9!

Nu roep ik al maanden (feitelijk jaren) dat de oplossing van dit probleem, achterin zit. Nee Depay wisselen voor Mertens is niet de oplossing, ondanks dat hij een goede invalbeurt had, maar daar zat het verschil in kwaliteit niet! Ik blijf hameren op het kwaliteitsniveau van met name het centrale duo achterin (Marcelo voorop en Bouma).

Ik zie het zo en het is niet eens gek gedacht: Van Bommel en Strootman spelen bij iedere opbouw op eigen helft. Dit terwijl een middenveld ook de voeding is voor de aanval en de aansluiting bij een afvallende aanval. In het kort: van Bommel en Strootman kunnen hun kwaliteitsniveau niet etaleren omdat ze zich moeten delen in twee, bijna drie functies in één!

Marcelo kan niet opbouwen, Bouma wordt zenuwachtig en durft praktisch geen bal te geven, zoals van Bommel dat doet. Daardoor wordt van Bommel en in mindere mate Strootman opgeofferd in een rol als opbouwende centrale verdediger, waardoor ze beide feitelijk geen middenveld kunnen vormen. Dan mag je blij zijn dat Toivonen zich vaak vrij weet te positioneren op een middenveld/aamvalspositie waardoor er toch nog iets gebeurd.

Tel hierbij op dat Marcelo weer opzichtig stond te schutteren en bij ieder gevaar (v.d. Hoorn o.a.) kopduels niet wint, dan is het probleem duidelijk!

In het kort: van Bommel en Strootman vervullen een dubbelrol, simpelweg omdat de centrale verdedigers niet voldoen in alle taken (dus ook opbouwen) die je moet kunnen vervullen als centrale verdediger. Daardoor kunnen zij de kwaliteiten niet etaleren op het middenveld en valt dat kwaliteitsniveau dus weg. Dus simpeler gezegd: PSV heeft meer kwaliteiten (wordt vaak geroepen door de commentatoren) maar dat verschil wordt opgeheven doordat we eigenlijk twee man te weinig op het veld hebben. Waardeer de middenveldpositie op 0,5 en tegen een felle ploeg (en een zeer tegenvallende verdediging) op 0,25 en het kwaliteitsverschil is te verwaarlozen, ook tegen ploegen als Utrecht, RKC, etc.

De oplossing lijkt me simpel. Zorg voor een opbouwende centrale verdediger, zodat de positionering van van Bommel en Strootman op het middenveld kan plaatsvinden, niet als semi centrale verdediger. Je zult zien dat het kwaliteitsniveau stijgt.

Dit is mijn laatste pleidooi aan iedereen die PSV een warm hart toedraagt (ook Advocaat): Marcelo out - Derijck in! Voeg daar evt. een vervanging van Bouma aan toe (Zanka), dan zul je zien dat het probleem kan worden opgelost. Je kunt denken aan een oplossing door het vervangen van Matavz door Lens, maar dat is geen blijvende oplossing.

Als iemand anders de oplossing weet dan hoor ik het graag. Ik zal vast wel weer veel opmerkingen krijgen, omdat anderen het anders zien. Niet erg, maar het probleem is niet zo evident als een aanvaller te vervangen het ligt achterin. Denk ajb na voordat je een ander voorstel doet... Matavz of Lens? Mertens of Depay? Ik zie het verschil nauwelijks, maar een opbouwende verdediger ipv Marcelo/Bouma, zodat van Bommel en Strootman kunnen doen waar ze voor op dat middenveld staan, is doordachter in mijn beleving!

hoor graag!
johan14
 johan14 - zondag 16 september 2012 - 23:49   quote  deeplink  
Ik zou in deze zaak een goede advocaat nemen.
adriu
 adriu - maandag 17 september 2012 - 11:51   quote  deeplink  
met zo goeden spelers en niet winnen??? stuur Advocaat maar weer weg!!!!!!!!!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 september 2012 door adriu --
adriu
 adriu - maandag 17 september 2012 - 11:56   quote  deeplink  
mechien 30.000.000 aan de gemeente vragen voor nieuwe spelers!?
mauricio7999
 mauricio7999 - maandag 17 september 2012 - 12:34   quote  deeplink  
Reacties over de inhoud lijkt me meer op zijn plaats op een forum. Het heeft niets met Advocaat zelf te maken maar de keuzes die zijn assistent Faber maakt. Ik heb begrepen dat Marcelo, Fabers' vriend is. Ik begrijp al tijden niet waarom die Marcelo zoveel krediet heeft gekregen en waarom Derijck geen enkel krediet geniet!

Graag reacties over de inhoud.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 september 2012 door mauricio7999 --
psv`er 08
 psv`er 08 - maandag 17 september 2012 - 21:11   quote  deeplink  
marcelo heeft 1 of 2 wedstrijden goed gespeeld.die jongen kan gewoon niet beter. het probleem is heel handig op te lossen van bommel naar achter en zanka (vertrouwen geven) erlangs eventueel derijck op RB. ook advocaat moet dit toch zien dat het met deze jongen niet meer beter wordt dan dat het nu is. marcelo zou goed mee kunnen met een heereveen of roda, en bouma moet de eer aan zichzelf houden en ermee stoppen. er is al veel over gezegd en ik zal het ook nog maar eens zeggen..

MET DEZE VERDEDEGING ZAL PSV NOOIT BIJ DE EERSTE 2 KOMEN.
je kunt pas lekker ballen als je weet dat je een verdedeging hebt waar je op kunt bouwen..

op naar de volgende pot, waar waarschijnlijk weer deze discussie ter spraken zal komen.(zwakke verdedging

oja ff over faber (ja je mag vrienden hebben)
mauricio7999
 mauricio7999 - maandag 17 september 2012 - 21:15   quote  deeplink  
Ik zie het probleem niet zozeer op de RB positie. Ik vind hutchinson serieus goed spelen. In ieder geval voetballen. Verdedigen is een verbeterpunt, maar daar scoort hij wel een 6 of 7 voor me. Hij is aanvallend ook aanwezig, schuift daardoor goed aan en vangt de afvallende ballen vaak op.

Marcelo is probleem nummer 1, die man weet serieus niet wat voetbal is. Verdediger zijn, dat is toch een bal afpakken? Nee... dat is bij een topploeg opbouwen, solide zijn, in kunnen passen, positioneren, aansturen, bij een ploeg als Roda, RKC, etc. met alle respect is verdedigen een bal afpakken...

Maar PSV'er08 als je mij nu vraagt noem 10 centrale verdedigers in de eredivisie die in bovenstaande punten wel volstaan (dus een volwaardig centrale verdediger zijn) durf ik de strijd wel aan te gaan!

Jij?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 september 2012 door mauricio7999 --
mauricio7999
 mauricio7999 - maandag 17 september 2012 - 21:21   quote  deeplink  
1. Viergever
2. Mathijssen
3. Alderweireld
4. Moisander
5. Wuytens
6. Gouweleeuw
7. Kashia
8. Kalas
9. Wisgerhof
10. Douglas
psv`er 08
 psv`er 08 - maandag 17 september 2012 - 21:25   quote  deeplink  
kijk, weet je wat het probleem is??? het wordt dadleijk een 2e manolev (te ver door gaan met de bal)..ipv van narsingh had psv volgens mij beter (voor de toekomst) viergever kunnen kopen , is een linkspoot en in potentie kan deze jongen ver komen.
voor de rest heb je gelijk en kan ik er geen 10 opnoemen, (die ook betaalbaar zijn voor psv)anders komt douglas in het rijtje voor. en voor bouma kan misschien nog pieters gaan spelen als die fit bevonden is
mauricio7999
 mauricio7999 - maandag 17 september 2012 - 21:29   quote  deeplink  
http://www.transfervrijevoetballers.nl/spelersoverzichten.html?position=centraleverdediger

Misschien moeten we daar maar eens kijken... kom op zeg, beter dan Marcelo, die pluk ik van de velden bij de meeste topklasse amateurs! Serieus waar... De Hutch is en blijft mijn held, doet wat hij moet doen, zeurt nooit...

Zet die Marcelo is op de bank? Binnen 4 weken gezeik, let maar eens op... hij denkt het altijd bij het rechte eind te hebben... nee hij moet onderaan in de pikorde!
mauricio7999
 mauricio7999 - maandag 17 september 2012 - 21:34   quote  deeplink  
Overigens ben het eens m.b.t. Viergever, wat een potentieel goede CV is dat! Dan had je Marcelo kunnen verkopen, Bouma contract niet hoeven te verlengen en had je misschien alsnog Narsingh kunnen halen!
psv`er 08
 psv`er 08 - maandag 17 september 2012 - 21:42   quote  deeplink  
hutch is een goed espeler, maar hij gaat de laatste tijd iets te ver door met zijn acties. (wat helaas ook weet tot foute keuzes lijd. (zie tegen utrecht 2e helft laatste 10minblind naar voren niet kijkend wat die kan/moet doen. maar het zal dit jaar weer helaas konten knijpen/vloeken/schelden/schreeuwen worden met deze zeer en verouderde en zwakke verdedeging (met name dan de CV'S). en narsingh is een goede voetballer, maar was in principe nog niet nodig, er waren ruim voldoende alternatieven voor de hand..
mauricio7999
 mauricio7999 - maandag 17 september 2012 - 21:55   quote  deeplink  
Mathijssen was toch eigenlijk geweldig geweest, transfervrij... ik weet zeker dat wij hem een beter aanbod hadden kunnen doen dan Feyenoord! Faber en marcelo dat is twee handen op één buik... drama. Geloof me pas als daar een wissel van de wacht plaatsvindt, gaat er serieus wat veranderen. Derijck volstaat voor mij, maar geef hem dan wel een kans! Een eerlijke kans!
psv`er 08
 psv`er 08 - maandag 17 september 2012 - 22:03   quote  deeplink  
omdat die geen geld kost was het goed geweest, (maar ff eerlijk zijn, bij psv slapen ze vaak, het lijkt wel of psv alleen veel geld wil uitgeven voor een speler)

terwijl ook toch zat transver vrij waren. maar derijck is ook njiet het type speler waar men ban voor wordt. vroeger hadden we een alex, daar werd je bang van. goed inzicht goede bouw strakke pass en een goed schot.. maar hoe zit dat met zanka ??? afgelpen jaar wou men er nog 3,4 miljoen voor neerleggen, is die niet fit of hoe zit dat.. daar zet ik dam meer mijn geld op dan als op derijck. of geef ze beiden een aantal wedstrijden de kans (hutch- derijck/van bommel- zanka/pieters/ willems/pieters...
mauricio7999
 mauricio7999 - maandag 17 september 2012 - 22:19   quote  deeplink  
Juist, geef ze beide de kans, Zanka en Derijck voor Marcelo en Bouma. Snap je commentaar, maar let vooral eens op het goede inzicht van Derijck, doe goede passes vooruit, het inzicht en positioneren... dat is serieus goed!
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 17 september 2012 - 22:28   quote  deeplink  
Het afgelopen seizoen was PSV de best presterende thuisploeg. 17 wedstrijden met slechts 5 verliespunten. Dan kunnen we wel weer steeds roepen om nieuwe spelers, maar dan zit er mentaal iets niet goed als je in uitwedstrijden faalt. PSV heeft meer dan genoeg kwaliteit om ook uit gewoon resultaat te behalen. Alleen is de weerbaarheid in uitduels ver te zoeken, dat is een proces waar Advocaat nog veel energie in zal moeten steken.

Het vreemde is dat in de EL 4 van de 6 uitwedstrijden werden gewonnen en in de beker 3 van de 3, waaronder uit tegen Twente en Heerenveen. Het zit dus wel in de huidige ploeg.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 september 2012 door PSVMocro --
mauricio7999
 mauricio7999 - maandag 17 september 2012 - 22:51   quote  deeplink  
@PSVMocro: Onzin, je gaat er nu vanuit dat goed goed is, maar er is ook nog een variant die heet beter en meer solide... dus nee, probeer het maar eens met Marcelo (en evt. Bouma) op de bank! Geef ze 5 wedstrijden de kans (Zanka/Derijck)... vertrouwen is belangrijk, daar zit vast een paar uitduels tussen, eens kijken of er niet iets beter is dan goed!
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 17 september 2012 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 september 2012 - 22:51 schreef mauricio7999 het volgende:
@PSVMocro: Onzin, je gaat er nu vanuit dat goed goed is, maar er is ook nog een variant die heet beter en meer solide... dus nee, probeer het maar eens met Marcelo (en evt. Bouma) op de bank! Geef ze 5 wedstrijden de kans (Zanka/Derijck)... vertrouwen is belangrijk, daar zit vast een paar uitduels tussen, eens kijken of er niet iets beter is dan goed!
Hoezo onzin? Ik noem feiten. Ik ben overigens helemaal niet tegen wisselingen in de basis, maar dat gelul over dat spelers er niks van kunnen begint irritant te worden. Als je het in Europese uitwedstrijden wel kan en thuis helemaal kan domineren, dan ligt het niet aan kwaliteit.
sim
 sim - maandag 17 september 2012 - 23:53   quote  deeplink  
Nou krijgt Tyton weer de schuld moet nie gekker worden, Infamous waar ben je?
EdeB
 EdeB - dinsdag 18 september 2012 - 00:00   quote  deeplink  
Andere optie!
In uitwedstrijden 4-5-1 gaan spelen met Lens als diepe spits. Met snelle jongens op de flanken scoor je altijd in een counter. En zo kunnen Strootman en of van Bommel de verdediging ondersteunen.

Ben het alvast met de kritiek eens dat dit niet de schoonheidsprijs verdiend, maar moeten het doen met de verdedigers die we hebben. En Zanga is blijkbaar nog niet toe aan een basisplaats

Marcelo heeft nog nooit in de spiegel gekeken als je met meneer een discussie aangaat (zonder schelden) vliegt meneer je bijna aan.
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 18 september 2012 - 00:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 september 2012 - 00:00 schreef EdeB het volgende:
Andere optie!
In uitwedstrijden 4-5-1 gaan spelen met Lens als diepe spits. Met snelle jongens op de flanken scoor je altijd in een counter. En zo kunnen Strootman en of van Bommel de verdediging ondersteunen.

Ben het alvast met de kritiek eens dat dit niet de schoonheidsprijs verdiend, maar moeten het doen met de verdedigers die we hebben. En Zanga is blijkbaar nog niet toe aan een basisplaats

Marcelo heeft nog nooit in de spiegel gekeken als je met meneer een discussie aangaat (zonder schelden) vliegt meneer je bijna aan.
PSV moet gewoon beginnen met mouwen op te stropen en duels te winnen, dan geeft kwaliteit uiteindelijk de doorslag. Nu zag je ze Utrecht op de middellijn opvangen, maar creëerden ze helemaal niks. Utrecht was feller en gretiger, ook al stelt dat elftal echt geen reet voor. Bij PSV liepen er gewoon een aantal pseudo-vedettes rond die acteerden de boel onder controle te hebben door die ene kans wel te maken. Ik was blij dat Advocaat Toivonen en Mertens wisselden. Het is vrij simpel, als een kwalitatief mindere ploeg tegenover je staat die wel tot het gaatje wil gaan en jij als betere ploeg verzaakt, dan roep je de ellende op je af.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 september 2012 door PSVMocro --
EdeB
 EdeB - dinsdag 18 september 2012 - 00:42   quote  deeplink  
Uiteraard, helemaal eens. Daar begint het mee.

Maar die jongens achterin blijven zwak ook al klappen ze erin. Je komt in uitwedstrijden ook nog tegen betere tegenstanders dan RKC en Utreg.

Dit is een structureel probleem wat begint met mouwen opstropen.
Maar zolang je het achterin niet op orde hebt wordt het niks. Je kunt nog zo hard werken, als ze achterin blunders blijven maken, werkt dat deprimerend.

Terug naar de basis, eerst achterin dicht en dan in counter razendsnel toeslaan.
mauricio7999
 mauricio7999 - dinsdag 18 september 2012 - 01:08   quote  deeplink  
Inderdaad eens met laatste stelling... Alleen inzet is het niet dat zou betekenen dat Helmond sport van Barcelona zou kunnen winnen... Nooit ook al heeft messi de avond ervoor heel Barcelona platgen... Dan nog schiet hij er 3 in. Het is ook een pijnlijke constatering dat onze verdediging zwak is en vooral centraal misschien wel behoort tot het niveau 10e plek en daar beneden, dat trek je niet recht, zelfs niet met een voorhoede met ronaldo en van persie...

Dus de basis aanpakken. Opbouwen vanuit de verdediging zonder van Bommel en strootman die zich moeten opofferen Als de opbouwende centrale verdedigers... Gewoon minimaal 1 of 2 cv opstellen die kunnen opbouwen, uit zichzelf zodat van bommel en strootman kunnen doen waarvoor ze feitelijk op dat veld staan, aansluiten, voeden en poetsen. Linies korthouden, lukt zo niet. Van Bommel moet met strootman zover terug dat je eigenlijk 6-4 speelt... Dan zijn de linies te groot. Kom op denk nu eens verder dan enkel instelling... En ja waarom lukt het dan soms wel, omdat ze toevallig een goede dag hebben, of van Bommel en strootman het wel lukt het allemaal te belopen.

Ik blijf bij mijn pleidooi: het wordt tijd dat Marcelo en evt Bouma gewisseld worden door derijck en zanka. Gun ze de tijd en de kans want hoeveel krediet die Marcelo al heeft gehad... Tjee daar snap ik niets van... Daarnet je toch normaalgesproken aardig wat voor doen... Zielige Faber...;-)
mauricio7999
 mauricio7999 - dinsdag 18 september 2012 - 01:12   quote  deeplink  
Met 6-4 bedoel ik dus 6 (verdedigers) 0 (middenvelders) en 4 (aanvallers) en dan wordt vaak toivonen gewisseld omdat die het middenveld teniet doet door in de voorste linie te lopen, overigens onterecht, het is zijn taak immers als nummer 10 aan te sluiten. Eigenlijk is het van Bommel en strootman die hun taak niet invullen maar wat moeten ze anders??? Afwachten wat die geweldige Marcelo voor wereld passes uitdeelt? Haha laat me niet lachen. Mijn vader van 63 heeft nog een betere pass voorwaarts...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 september 2012 door mauricio7999 --
EdeB
 EdeB - dinsdag 18 september 2012 - 01:28   quote  deeplink  
Ik vind Derijck een aller beste jongen, iig niet een omhoog gevallen braziliaan, maar of hij veel beter is, vraag ik me af. Dan bedoel ik ga Derijck het verschil maken!?

Zanka kan ik nog niet beoordelen die heeft nog niet genoeg minuten gemaakt. Advocaat zal hem niet voor niets nog niet opstellen.

Als Faber zo achter Marcelo blijft staan dan heb ik daar ook mijn vraagtekens bij. Maar misschien heeft hij geprobeerd om dicht bij Marcelo te staan hem zo te coachen en verder te helpen.

Zanka kan een topper zijn, maar de rest haalt hooguit een 6. Ben het wel eens met die opbouwende cv, maar die hebben we niet. Dus iedreen op eigen helft(linies kort), dan bij fout tegenstander met 4/5 man er op los counteren. Van Bommel zal uit ervaring regelmatig op het juiste moment een stap naar voren kunnen doen zodat we ineens de bal hebben en met een splijtende pass onze jongens voorin bereiken.

Ik denk dat Advocaat dit ook ziet zitten, niet geheel onbelangrijk.
EdeB
 EdeB - dinsdag 18 september 2012 - 01:34   quote  deeplink  
Let wel van mij mag Derijck erin, maar zal niet de oplossing zijn.
mauricio7999
 mauricio7999 - dinsdag 18 september 2012 - 08:30   quote  deeplink  
@edeB: inderdaad ook een goede zet linies kort houden op eigen helft maar weet je wel dat dit discipline vergt van 11 man en dat is niet gemakkelijk. Maar het proberen waard. Geloof me als het vervangen van Marcelo door derijck, waarvan ik wel weet dat hij (vind ik) ontzettend goed kan opbouwen vooruit denkt en inzicht heeft, heeft plaatsgevonden zul je voetballend het verschil zien. Zeker na 2 of 3 wedstrijden als van Bommel inziet, hey verhip die dwaas is eruit we hebben iemand die wel weet wat hij doet!
Mokum1
 Mokum1 - dinsdag 18 september 2012 - 12:31   quote  deeplink  
Genieten!
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 september 2012 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 september 2012 - 12:31 schreef Mokum1 het volgende:
Genieten!
Vanavond weer..!!!
EdeB
 EdeB - dinsdag 18 september 2012 - 12:53   quote  deeplink  
Het proberen waard. Ook goed om Marcelo z'n plaats te wijzen.

Wij hebben elkaar gevonden.

Ben benieuwd wat Advocaat gaat proberen, moet snel resultaat opleveren anders wordt het gat met Twente te groot.
Mokum1
 Mokum1 - dinsdag 18 september 2012 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 september 2012 - 12:48 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Vanavond weer..!!!
O yes!! Kom je ons dan ook feliciteren als we gelijk spelen of winnen? Of kom je alleen langs in slechte tijden?
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 september 2012 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 september 2012 - 13:18 schreef Mokum1 het volgende:

[..]

O yes!! Kom je ons dan ook feliciteren als we gelijk spelen of winnen? Of kom je alleen langs in slechte tijden?
Als jullie winnen/gelijkspelen zal ik een biertje voor je tappen in gaycafe "de SnavelT", afgesproken..
adriu
 adriu - dinsdag 18 september 2012 - 13:48   quote  deeplink  
Psv is eenvoudig geen eenheid en dat wort het ook niet met deze spelers. dus alles in de uitverkoop en nieuwe spelers halen! wand dit is een dood vonnis eind van het jaar.
Mokum1
 Mokum1 - dinsdag 18 september 2012 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 september 2012 - 13:44 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Als jullie winnen/gelijkspelen zal ik een biertje voor je tappen in gaycafe "de SnavelT", afgesproken..
zo kan ik het ook, jij weet ook dat ik niet van jouw kant ben, ouwe bruinpunter.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 19 september 2012 - 01:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 september 2012 - 13:18 schreef Mokum1 het volgende:

[..]

O yes!! Kom je ons dan ook feliciteren als we gelijk spelen of winnen? Of kom je alleen langs in slechte tijden?
GEFELICITEERD
zo ben ik dan ook wel weer..
johan14
 johan14 - woensdag 19 september 2012 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 september 2012 - 01:17 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

GEFELICITEERD
zo ben ik dan ook wel weer..
Volgens mij stond er feliciteren bij gelijk spelen of winnen
Mokum1
 Mokum1 - woensdag 19 september 2012 - 17:52   quote  deeplink  
Hij mag ons best feliciteren met het vertoonde spel...er is waardig gespeeld.
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - woensdag 19 september 2012 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 september 2012 - 12:31 schreef Mokum1 het volgende:
Genieten!
gister heb ik zeker genoten.
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - woensdag 19 september 2012 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 september 2012 - 13:18 schreef Mokum1 het volgende:

[..]

O yes!! Kom je ons dan ook feliciteren als we gelijk spelen of winnen? Of kom je alleen langs in slechte tijden?
kijk is in de spiegel gast.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 september 2012 door eindhovenpsv1 --
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - woensdag 19 september 2012 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 september 2012 - 14:46 schreef johan14 het volgende:

[..]

Volgens mij stond er feliciteren bij gelijk spelen of winnen
wen er maar aan.
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - woensdag 19 september 2012 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 september 2012 - 17:52 schreef Mokum1 het volgende:
Hij mag ons best feliciteren met het vertoonde spel...er is waardig gespeeld.
als je hopeloos bent was het shitterend.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 20 september 2012 - 01:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 september 2012 - 14:46 schreef johan14 het volgende:

[..]

Volgens mij stond er feliciteren bij gelijk spelen of winnen
Sorry Wesley..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 20 september 2012 - 01:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 september 2012 - 17:52 schreef Mokum1 het volgende:
Hij mag ons best feliciteren met het vertoonde spel...er is waardig gespeeld.
Das niet volgens afspraak..
johan14
 johan14 - donderdag 20 september 2012 - 08:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 september 2012 - 22:44 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

wen er maar aan.
Het verschil is , dat wij er nooit aan wennen en jij er al aan gewend bent geworden de laatste jaren.
johan14
 johan14 - donderdag 20 september 2012 - 08:46   quote  deeplink  
Volgens Advocaat hechten de Eindhovenaren evenveel waarde aan de Europese competitie als aan de Eredivisie. "Voor PSV is elke wedstrijd belangrijk. Nu is dat de wedstrijd van morgen. Net als in de competitie willen we het ook in de Europa League goed doen", besluit hij.

Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/169301/Advocaat:_Na_mindere_wedstrijd_niet_gelijk_wijzigingen_doorvoeren#ixzz26zRAWjJv

Dat belooft niet veel goeds.
Dani 16
 Dani 16 - donderdag 20 september 2012 - 17:05   quote  deeplink  
ik vindt het aankoopbeleidt van psv dramatisch.Psv had gewoon meer in verdedigers moeten investeren( lees goede) dat is gewoon de basis.eigenlijk sinds de komst van Reker is het mis en ik snap het van de ene kant wel aanvallers en middenvelders brengen meer geld op en daar lijkt het veel op dat ze daar op gokken.Maar als de basis niet goed is zal er nooit rust komen in dit elftal want elke aanval bij de 16 houdt ik mijn hart vast het is gewoon niet om aan te gluren wat slecht.
Ik zou wijnaldum en narsingh weer verkopen en voor dat geld hele goede verdedigers halen,als ze evt matavs verkopen kunnen ze narsingh houden dan kan lens in de spits.Want het is natuurlijk van de gekke dat deze spelers op de bank zitten en bouma en marcello vast in de basis spelen.psv moet gewoon achter elke basisspeler een jeugdspeler hebben en geen aankopen van het kaliber wijnalbum narsingh pure waanzin wij zijn geen real, met beleid omgaan met centjes is dat en je zult zien als alle potities goed bezet zijn kun je ook makkelijker jonge spelers laten invallen.En zal het elftal op een veel hoger nivau komen
mitch_amsterdam
 mitch_amsterdam - donderdag 20 september 2012 - 20:01   quote  deeplink  
Jullie pisvlekken spelen goed he in Europa? wat een afgang voor het nederlandse voetbal zeg hoe Psv vanavond speeld. Zullen er vast een paar debielen reageren dat ons ajax heeft verloren, maar wij hebben heel goed gevoetbald tegen de Duitse kampioen. PSV? hahahahahahahahahahahahaha een lachertje gewoon hahahahahahahahahahahahahahhahahahahaha
Jan1970
 Jan1970 - donderdag 20 september 2012 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 september 2012 - 08:46 schreef johan14 het volgende:
Volgens Advocaat hechten de Eindhovenaren evenveel waarde aan de Europese competitie als aan de Eredivisie. "Voor PSV is elke wedstrijd belangrijk. Nu is dat de wedstrijd van morgen. Net als in de competitie willen we het ook in de Europa League goed doen", besluit hij.

Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/169301/Advocaat:_Na_mindere_wedstrijd_niet_gelijk_wijzigingen_doorvoeren#ixzz26zRAWjJv

Dat belooft niet veel goeds.
Tja,
Mokum1
 Mokum1 - donderdag 20 september 2012 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 september 2012 - 22:43 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

gister heb ik zeker genoten.
:)
johan14
 johan14 - donderdag 20 september 2012 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 september 2012 - 22:45 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

als je hopeloos bent was het shitterend.
Dan moet je wel goed hopeloos zijn met de Pensionada Sport Vereniging echt shit-terend

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8734
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Utrecht-PSV, de oplossing









0.0082859