BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Braafheid

Headliner: FC Twente Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
GarField
 GarField - vrijdag 28 september 2012 - 12:37   quote  deeplink  
Kan iemand mij uitleggen wat we met hem moeten?
Ik heb hem een paar keer zien spelen ... maar ik vind het niks. Staat niet op zijn plek, niet dicht op de man .....

Wat is er met Cornelissen? Waarom staat die er nooit in?
Gaan ze naar amateurs en geven ze spelers rust ... Cornelissen is niet eens mee en speelt geen wedstrijd?
Hoezo rust? .....
catweazle
 catweazle - vrijdag 28 september 2012 - 13:23   quote  deeplink  
Cornelissen kunnen ze beter rust geven in Huize Avondrust. Één oude knar erin (wisgerhof) lijkt me genoeg. Cornelissen komt toch echt te kort voor dit niveau! Braafheid heeft in het verleden bewezen dat ie het kan, laat hem even in het team groeien, hij heeft wat te bewijzen.
@lex
 @lex - vrijdag 28 september 2012 - 13:27   quote  deeplink  
Ik ben het wat betreft Braafheid redelijk met je eens, hij wordt niet voor niets weggestuurd bij Hoffenheim. Ik vind hem daarentegen wel beter dan Tiendalli, dus in dat opzichte zijn we er toch op vooruit gegaan. Volgens McClaren is het wel een leider in het veld en dat heeft ook zijn waarde maar als hij dan elke wedstrijd een fout of 2 maakt heb je er nog niks aan...Ik geef hem nog 3 wedstrijden voordat ik echt mijn conclusie ga trekken.

Ik snap alleen niet waarom je valt over het feit dat Cornelissen niet speelt, toen hij gehaald werd snapte ik het al niet en dat is sindsdien niet veranderd. Hij is gewoon te lomp om een back te zijn en in het centrum hebben we Wisgerhof al dus de vacature van lompe ervaren verdediger met een draaicirkel van 3 meter is ook al vergeven.

De rust is wel degelijk gegeven aan Rosales, Breukers heeft rechtsback gespeeld. Ik vind Breukers nu al beter dan Cornelissen en misschien moet hij maar eens een kans krijgen op de rechtsback positie. Ik denk dat het niveau dan helemaal niet omlaag zal gaan als Breukers rechtsback staat ipv Rosales, wat denken jullie?

(wow mijn 100ste post XD ik vind hem mooi geworden:P)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 september 2012 door @lex --
Aartus
 Aartus - vrijdag 28 september 2012 - 13:36   quote  deeplink  
Rosales is een back die ieder keer mee opkomt,maar elke keer z,n verdedigende taken verwaarloosd.let maar eens op de tegenstander,die hebben dat in de gaten,bijna alle voorzetten komen over de rechterflank,omdat rosales in geen velden of wegen te bekennen is,dus die boerigter van ajax krijgt morgen een zee van ruimte,let maar op.alles gaat over de rechterflank.
Aartus
 Aartus - vrijdag 28 september 2012 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 september 2012 - 13:36 schreef Aartus het volgende:
Rosales is een back die ieder keer mee opkomt,maar elke keer z,n verdedigende taken verwaarloosd.let maar eens op de tegenstander,die hebben dat in de gaten,bijna alle voorzetten komen over de rechterflank,omdat rosales in geen velden of wegen te bekennen is,dus die boerigter van ajax krijgt morgen een zee van ruimte,let maar op.alles gaat over de rechterflank.
maar ja t ging eigenlijk over braafheid,ik geef m t voordeel van de twijfel.
voetbalkennis
 voetbalkennis - maandag 01 oktober 2012 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 september 2012 - 13:27 schreef @lex het volgende:
Ik ben het wat betreft Braafheid redelijk met je eens, hij wordt niet voor niets weggestuurd bij Hoffenheim. Ik vind hem daarentegen wel beter dan Tiendalli, dus in dat opzichte zijn we er toch op vooruit gegaan. Volgens McClaren is het wel een leider in het veld en dat heeft ook zijn waarde maar als hij dan elke wedstrijd een fout of 2 maakt heb je er nog niks aan...Ik geef hem nog 3 wedstrijden voordat ik echt mijn conclusie ga trekken.

Ik snap alleen niet waarom je valt over het feit dat Cornelissen niet speelt, toen hij gehaald werd snapte ik het al niet en dat is sindsdien niet veranderd. Hij is gewoon te lomp om een back te zijn en in het centrum hebben we Wisgerhof al dus de vacature van lompe ervaren verdediger met een draaicirkel van 3 meter is ook al vergeven.

De rust is wel degelijk gegeven aan Rosales, Breukers heeft rechtsback gespeeld. Ik vind Breukers nu al beter dan Cornelissen en misschien moet hij maar eens een kans krijgen op de rechtsback positie. Ik denk dat het niveau dan helemaal niet omlaag zal gaan als Breukers rechtsback staat ipv Rosales, wat denken jullie?

(wow mijn 100ste post XD ik vind hem mooi geworden:P)
Dat zie ik helemaal niet zitten.
Er zijn weinig mensen die het zien maar Rosales heeft echt wel capaciteiten die hoeft echt niet lang na te denken wat hij met de bal moet doen.
Dat hij soms terug speelt komt door Wisgerhof die is veel te traag, als hij de bal aan Rosales geeft kan die er geen kant meer mee op.
Alleen al de bal aanname van hem is toch een lust om te zien,
Natuurlijk maakt hij fouten maar als je hard werkt maak je meer fouten dan iemand die niets doet toch?
En nu met Tadic voor hem ze begrijpen elkaar helemaal.
Ik vraag me af of Breukers dat kan.
Aartus
 Aartus - maandag 01 oktober 2012 - 22:55   quote  deeplink  
rosales is een aanvallend ingestelde back,maar als je zo speelt als zaterdag kan hij tadich niet de diepte insturen,of chadli,ja dan denkt rosales dan maar weer terug op wisgerhof,een back die zo aanvallend denkt,moet je gebruiken op z,n sterke punten,maar met die tacktiek van mc laren komt t er niet uit bij rosales,jammer ik heb ook wel eens kritiek op m gehad,in een aanvallend elftal komt ie t best tot z,n recht,dan moeten de aanvallers van de tegenpartij achter hem aan lopen,en niet andersom met deze zelfmoord tacktiek van mc laren.
@lex
 @lex - dinsdag 02 oktober 2012 - 08:44   quote  deeplink  
Aartus ik ben het met je eens en voetbalkennis met jou gedeeltelijk.

Natuurlijk is Rosales geen Manolev maar als de tegenstander 4-3-3 speelt moet Rosales niet elke keer mee naar voren gaan als zijn directe tegenstander niet mee gaat. Ik bedoel tegen Hannover kwam het meeste gevaar van de kant waar Rosales stond, naja waar hij moest staan. Op het moment dat hij naar voren sprint moet hij toch zelf ook zien dat zijn directe tegenstander blijft staan. Op dat moment ziet hij het niet of hij maakt de verkeerde beslissing. Ik denk dat de afweging gemaakt moet worden wat er nodig is. Iemand die, zoals Rosales, de heletijd opkomt en 1 of 2 keer per helft een goede voorzet aflevert(want die zijn ook niet altijd goed) of dat er een RECHTSBACK, waarvan ik denk dat het op die positie vooral om gaat, in komt die verdedigend zijn mannetje staat en opkomend minder is.

En ik heb er nog nooit echt op gelet maar volgens mij springt de bal ook regelmatig van zijn voet af.

Maar over Braafheid, Ik vond hem aardig spelen zaterdag. Maar ik mijn ogen hebben niet veel spelers een dikke onvoldoende gehaald maar er zat er, zoals Aartus ook al zei, een op de bank die nauwelijks een 1 verdiende.
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - dinsdag 02 oktober 2012 - 09:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 oktober 2012 - 22:41 schreef voetbalkennis het volgende:

[..]

Dat zie ik helemaal niet zitten.
Er zijn weinig mensen die het zien maar Rosales heeft echt wel capaciteiten die hoeft echt niet lang na te denken wat hij met de bal moet doen.
Dat hij soms terug speelt komt door Wisgerhof die is veel te traag, als hij de bal aan Rosales geeft kan die er geen kant meer mee op.
Alleen al de bal aanname van hem is toch een lust om te zien,
Natuurlijk maakt hij fouten maar als je hard werkt maak je meer fouten dan iemand die niets doet toch?
En nu met Tadic voor hem ze begrijpen elkaar helemaal.
Ik vraag me af of Breukers dat kan.
wat een kennis geniet jij.
voetbalkennis
 voetbalkennis - dinsdag 02 oktober 2012 - 22:11   quote  deeplink  
En ik heb er nog nooit echt op gelet maar volgens mij springt de bal ook regelmatig van zijn voet af.
@lex

Dan zou ik er de volgende wedstrijd toch maar eens op letten,
Het is echt genieten van dat mannetje.
En zoals ik al gezegd heb dat probleem zou er niet zijn als Wisgerhof sneller de bal speelde, dan moet de tegenstander met Rosales mee i.p.v. andersom.
Dan kan hij Tadic perfect aanspelen.
Maar niet in dit systeem waar Mclaren voor kiest dan is het inderdaad gedoemd om te mislukken.
Braafheid kan me nog niet bekoren die speelt echt teveel van de man af en ik kan toch ook niet zeggen dat als hij mee naar voren gaat Chadli goed bedient of echt gevaarlijk wordt, trekt ook veel te veel naar binnen en dat doet Chadli ook al.
Dus vind ik de rechterkant veel gevaarlijker.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3167
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Twente Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Braafheid









0.0059370