BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Wijnaldum

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 03 november 2012 - 23:57   quote  deeplink  
Georginio Wijnaldum krijgt bij PSV mogelijk een uitweg aangeboden. FC Twente overweegt de middenvelder over te nemen, meldt het Algemeen Dagblad zaterdag.

De 21-jarige Wijnaldum heeft het in Eindhoven niet heel goed naar zijn zin, hij zou wel wat meer krediet en vertrouwen willen ontvangen. Dat bericht is ook in Enschede gelezen en dat zette de huidige koploper van de Eredivisie aan het denken.

Wijnaldum heeft bij PSV nog een contract voor 3,5 jaar, bovendien lijkt hij door de afwezigheid van Ola Toivonen nog wel even verzekerd van een basisplaats. Maar als hij besluit te willen vertrekken, dan is Twente er vermoedelijk als de kippen bij.

De Tukkers legden de afgelopen jaren al drie spelers met een Feyenoord-verleden vast. Leroy Fer, Luc Castaignos en Jerson Cabral spelen momenteel in de Grolsch Veste, Kelvin Leerdam wordt mogelijk de vierde. Ook PSV heeft interesse in de straks transfervrije jeugdinternational.
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 03 november 2012 - 23:58   quote  deeplink  
optiefen mr hoor..
blinde bloedblaar
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 04 november 2012 - 13:12   quote  deeplink  
Had je er al voor gewaarschuwd..
infamous psv
 infamous psv - zondag 04 november 2012 - 14:37   quote  deeplink  
Georginio Wijnaldum ontkent dat hij ongelukkig zou zijn bij PSV. Dat werd onlangs in diverse media gesuggereerd. "dat heb ik helemaal niet gezegd", stelt de middenvelder.

"Ik heb gezegd: 'Het is altijd vervelend als je niet speelt'. Niet dat ik ongelukkig ben", zegt hij tegenover NUsport. "Dat maken de media er van. Of ik er boos over ben? Ja. Maar dat is het spelletje. De spelers zeggen wat, en de journalist schrijft wat op. Wat de speler zegt, hoort niemand, de mensen lezen wat er wordt opgeschreven."

Ook van vermeende belangstelling van FC Twente weet de oud-Feyenoorder niets. "Dat heb ik ook gelezen ja, maar ik weet er niets van. Honderd procent. Er speelt niks. Ik las ook dat ik aan het begin van dit seizoen aangeboden was bij Swansea City, maar dat is ook niet waar."
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 10 november 2012 - 18:19   quote  deeplink  
Speelde weer n puike pot afgelopen donderdag.. En meneer blijft mr verbaasd als hij niet speelt.
Hij beseft niet dat hij op deze manier niet alleen PSV mr ook zichzelf geen dienst bewijst.
infamous psv
 infamous psv - zondag 11 november 2012 - 12:21   quote  deeplink  
Vandaag mr weer afwachten met Georgie
infamous psv
 infamous psv - donderdag 22 november 2012 - 21:32   quote  deeplink  
leuke goal vanavond
BertusBadeend
 BertusBadeend - zaterdag 01 december 2012 - 01:18   quote  deeplink  
Wijnaldum zou wat meer inzet mogen tonen. Ik denk dat jullie er goed aan doen om hem richting die tukkers te lozen. Zou leuk zijn; heb je die hele kliek die wegging vanwege 'sportieve verbetering' bij elkaar om in de subtop te mogen bankzitten.
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 18 december 2012 - 20:55   quote  deeplink  
Wijnaldum mist weer eens n 110 procent kansje..
hahahaha een supporter galmt hondelul hahahaha
dikke advocaatje
 dikke advocaatje - woensdag 19 december 2012 - 19:43   quote  deeplink  
Ja die brands heeft er kijk op. Als wijnaldum nu de enige slechte was die hij had aan gekocht.
infamous psv
 infamous psv - woensdag 19 december 2012 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 december 2012 - 19:43 schreef dikke advocaatje het volgende:
Ja die brands heeft er kijk op. Als wijnaldum nu de enige slechte was die hij had aan gekocht.
hey dikke... hahahahaha
hippy
 hippy - woensdag 19 december 2012 - 21:12   quote  deeplink  
Veel kopen, dan zit er vast wel een keer een goeie bij...:))))
infamous psv
 infamous psv - zondag 27 januari 2013 - 13:11   quote  deeplink  
Wijnaldum draagt doelpunten op aan Narsingh

Auteur: Roy van den Berghe Gepubliceerd:27 januari 2013 om 00:05Categorie:Reactie

Twee keer scoorde Georginio Wijnaldum zaterdag in Almelo, twee keer zocht de PSV'er daarna het oog van de camera. "Voor jou!", schreeuwde hij in de lens. Na afloop legde Wijnaldum uit dat hij daarmee doelde op zijn onfortuinlijke ploeggenoot Luciano Narsingh, die vanwege een zware knieblessure maanden aan de kant staat.

"Hij heeft mij altijd gesteund en nu probeer ik hem te helpen. Hij heeft het nu namelijk ook moeilijk. Ook ja, ik zat aan het begin vanhet seizoen op de bank en dat is nooit leuk." Sinds Ola Toivonen door een zware hamstringkwetsuur aan de kant staat, speelt Wijnaldum weer wekelijks vanaf het eerste fluitsignaal bij de Eindhovenaren.

Zijn grilligheid levert hem echter vaak kritiek op. "Ach, dat hoort bij sport, daar kan ik wel tegen. Je bent geen goede voetballer als je nooit kritiek krijgt, zo zie ik het. Ik doe alles op intuïtie, daarom mis ik wel eens een kans. De moeilijke ballen gaan erin, de makkelijke schiet ik naast, zo gaat het vaak bij mij. Ik werk eraan om de rust te bewaren."

bron:voetbalprimeur
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zondag 27 januari 2013 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 december 2012 - 21:12 schreef hippy het volgende:
Veel kopen, dan zit er vast wel een keer een goeie bij...:))))
zouden jullie ook is moeten doen.
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 29 januari 2013 - 20:51   quote  deeplink  
FC Twente ziet in Wijnaldum opvolger Fer'

Auteur: Fabian Eijkhout Gepubliceerd:29 januari 2013 om 09:12Categorie:Nieuws

FC Twente wil het transfergeld dat het ontvangt voor Leroy Fer nog deze transferperiode investeren. De club is inmiddels met sc Heerenveen in gesprek over Filip Djuricic en met FC Kopenhagen is er contact over Claudemir. De Tukkers hebben echter ook nog enkele alternatieven. Mocht het Twente niet lukken om Djuricic en Claudemir naar Enschede te halen, komen Georgino Wijnaldum en Lerin Duarte in beeld, meldt het Algemeen Dagblad.

Het lijstje met spelers dat mogelijk de overstap maakt naar FC Twente is groot. Djuricic staat met stip op één, sc Heerenveen lijkt echter niet zonder slag of staat mee te willen werken aan een vertrek van de spelmaker. De Friese club vraagt naar verluidt 6,5 miljoen euro voor de Serviër. Claudemir was eerder al in Nederland actief en keert graag terug, het is niet bekend wat de vraagprijs van FC Kopenhagen is.

Alternatieven zijn er echter genoeg. Adam Maher staat hoog op het lijstje, de spelmaker van AZ heeft zelf zijn zinnen echter gezet op een transfer naar PSV. De Eindhovenaren willen het gewenste bedrag van tien miljoen euro echter niet betalen. Dat kan echter wel gaan gebeuren als een ander alternatief de overstap maakt naar Enschede. Wijnaldum staat namelijk ook op de lijstjes van FC Twente. Een derde optie is Heracles Almelo-speler Duarte, die al langere tijd in beeld is bij diverse topclubs.
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 29 januari 2013 - 20:51   quote  deeplink  
Zal toch wat zijn..
gewoon realistisch
 gewoon realistisch - woensdag 30 januari 2013 - 03:09   quote  deeplink  
Ik vind Wijnaldum echt geen slechte voetballer. Als je gedurende een wedstrijd ziet hoeveel kansen hij zelf creeert door zijn inzicht en precies weet waar hoe moet gaan lopen en waar de ruimte s vallen , kun je niet zeggen dat hij geen kwaliteiten heeft.
Hij moet alleen minder lopen met de bal en zijn voeten rechtlaten zetten zodat hij de kansen gaat afmaken. Als hij maar 25% van zijn kansen gaat afmaken dan knalt hij er per seizoen zo n 25 in.
infamous psv
 infamous psv - zondag 03 februari 2013 - 01:53   quote  deeplink  
Ben niet altijd tevreden over hem mr de laatste paar wedstrijden werkt hij niet alleen hard mr speelt hij ook n stuk slimmer.
En scoort bovendien dus dan is het altijd goed..

m1nx8l4a3ra3_wd640.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 februari 2013 door infamous psv --
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zondag 03 februari 2013 - 11:30   quote  deeplink  
verliest nog steed veelste veel de bal. en heeft absoluut geen inzicht in een mede speler. dus van mij mag hij nog steeds vertrekken.

de intikkers die hij krijgt zijn ook echt 110% kansen zelfs die verprutst hij nog.
die van gister waren niet te missen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 februari 2013 door eindhovenpsv1 --
remco k
 remco k - zondag 03 februari 2013 - 12:53   quote  deeplink  
PSV weet gewoon niet met talent om te gaan.. Deze jongen is in potentie samen met Maher misschien wel onze beste nummer 10 voor het NL elftal op ten duur..

Hij mist veel kansen, maar hij komt er wel en help wel degelijk mee bij het creeeren ervan.. En als je zijn cijfers ziet is dat toch niet heel verkeerd, zijn aantal goals en assists zijn gewoon ver boven het gemiddelde van een aanvallende middenvelder..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 februari 2013 door remco k --
infamous psv
 infamous psv - zondag 03 februari 2013 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 februari 2013 - 12:53 schreef remco k het volgende:
PSV weet gewoon niet met talent om te gaan.. Deze jongen is in potentie samen met Maher misschien wel onze beste nummer 10 voor het NL elftal op ten duur..

Hij mist veel kansen, maar hij komt er wel en help wel degelijk mee bij het creeeren ervan.. En als je zijn cijfers ziet is dat toch niet heel verkeerd, zijn aantal goals en assists zijn gewoon ver boven het gemiddelde van een aanvallende middenvelder..
Ligt niet altijd aan PSV, Remco...Zzijn cijfers zijn subliem.Dat is zonder meer waar.
Het heeft ook te maken met het feit dat hij te vaak verkeerde beslissingen neemt en ontiegelijk veel kansen mist.. Als hij de helft van zijn kansen in het doel had getrapt dan was hij al de topschutter van het seizoen.
Mr hij werkt altijd hard en loopt zichzelf rot..
Hij moet alleen wat slimmer aan de bal zijn en meer overzicht bewaren dan is hij , zoals jij oppert De Man voor het toekomstig Oranje..
remco k
 remco k - zondag 03 februari 2013 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 februari 2013 - 13:37 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Ligt niet altijd aan PSV, Remco...Zzijn cijfers zijn subliem.Dat is zonder meer waar.
Het heeft ook te maken met het feit dat hij te vaak verkeerde beslissingen neemt en ontiegelijk veel kansen mist.. Als hij de helft van zijn kansen in het doel had getrapt dan was hij al de topschutter van het seizoen.
Mr hij werkt altijd hard en loopt zichzelf rot..
Hij moet alleen wat slimmer aan de bal zijn en meer overzicht bewaren dan is hij , zoals jij oppert De Man voor het toekomstig Oranje..
Het lukt PSV structureel niet om talenten goed door te ontwikkelen, her en der een uitzondering daargelaten... PSV is goed is spelers zoals Toivonen en Dsudszak vinden... Maar die jongens hebben niet iets geleerd door PSV...

Het ligt dus wel degelijk aan PSV..
infamous psv
 infamous psv - zondag 03 februari 2013 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 februari 2013 - 13:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Het lukt PSV structureel niet om talenten goed door te ontwikkelen, her en der een uitzondering daargelaten... PSV is goed is spelers zoals Toivonen en Dsudszak vinden... Maar die jongens hebben niet iets geleerd door PSV...

Het ligt dus wel degelijk aan PSV..
Je laat ze voor een groot deel ontwikkelen door te spelen en daar is bij Wijnaldum geen gebrek aan.
Neem ook het feit dat het niet zijn eerste seizoen is bij PSV en daarvoor zowat 4 a 5 bij Feyenoord gespeeld heeft.
Het feit dat hij meer scoort en assist heeft komt omdat bij PSV het niveau hoger is dan bij Feyenoord en meer doelpogingen gecreerd worden.

Ben het wel zonder meer met je eens dat PSV niet goed met talenten omgaat en dat werd door het verleden opgevangen door goed te scouten en een dito aankoopbeleid.
remco k
 remco k - zondag 03 februari 2013 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 februari 2013 - 14:05 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Je laat ze voor een groot deel ontwikkelen door te spelen en daar is bij Wijnaldum geen gebrek aan.
Neem ook het feit dat het niet zijn eerste seizoen is bij PSV en daarvoor zowat 4 a 5 bij Feyenoord gespeeld heeft.
Het feit dat hij meer scoort en assist heeft komt omdat bij PSV het niveau hoger is dan bij Feyenoord en meer doelpogingen gecreerd worden.

Ben het wel zonder meer met je eens dat PSV niet goed met talenten omgaat en dat werd door het verleden opgevangen door goed te scouten en een dito aankoopbeleid.
Voor een deel laat je ze inderdaad ontwikkelen door minuten te laten maken, maar een trainer moet spelers ook structureel beter maken, dat gebeurt eigenlijk zelden, en dat is toch wel jammer..
bode
 bode - maandag 04 februari 2013 - 01:13   quote  deeplink  
LIESKLACHTEN dan kan hij a.s. weekend dus ook niet spelen of hij zeg zo maar wat
mietje
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - maandag 04 februari 2013 - 09:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 februari 2013 - 12:53 schreef remco k het volgende:
PSV weet gewoon niet met talent om te gaan.. Deze jongen is in potentie samen met Maher misschien wel onze beste nummer 10 voor het NL elftal op ten duur..

Hij mist veel kansen, maar hij komt er wel en help wel degelijk mee bij het creeeren ervan.. En als je zijn cijfers ziet is dat toch niet heel verkeerd, zijn aantal goals en assists zijn gewoon ver boven het gemiddelde van een aanvallende middenvelder..
ok klopt heeft er 12 in liggen, maar heeft 20 open kansen gemist die 100% goals warren.

jij baseert wijnaldum op statistieken, zie hem wekelijks voetballen maar hij komt nog veel te kort. toont geen inzet komt nooit in de bal draait 9 van de 10 x de verkeerde kant uit en heeft totaal geen inzicht. en ja hij heeft er twaalf inliggen maar die had jij ook gemaakt 12 intikkers.
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - maandag 04 februari 2013 - 09:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 februari 2013 - 13:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Het lukt PSV structureel niet om talenten goed door te ontwikkelen, her en der een uitzondering daargelaten... PSV is goed is spelers zoals Toivonen en Dsudszak vinden... Maar die jongens hebben niet iets geleerd door PSV...

Het ligt dus wel degelijk aan PSV..
heeft niks te maken hoe je een talent behandelt. op ten duur is het talent eraf en moet hij zich bewijzen. en ja wanneer komt het talent na boven ik denk niet bij hem.
mauricio7999
 mauricio7999 - maandag 04 februari 2013 - 15:24   quote  deeplink  
Wijnaldum is in mijn ogen een persoon die op een duidelijke manier geïnstrueerd en gestuurd moet worden. Op trainingen vind ik hem nog te jong en daardoor niet serieus genoeg om te leren en te ontwikkelen. Hij zou zich op moeten stellen om een betere voetballer te willen worden en daar full time mee bezig moeten zijn. Dan is het soms wel eens goed om wat minder vaak te lachen en wat meer serieus bezig te zijn met het verbeteren van je ontwikkeling. Inzicht zonder de bal in een positie spel, simpel voetbal bij balbezit, niet alleen een nummer 10 vooruit maar ook af en toe in laten zakken om de linies klein te houden. Denk dat als hij zich opstelt om serieus te ontwikkelen dat hij een waardevolle speler kan zijn.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 04 februari 2013 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 februari 2013 - 15:24 schreef mauricio7999 het volgende:
Wijnaldum is in mijn ogen een persoon die op een duidelijke manier geïnstrueerd en gestuurd moet worden. Op trainingen vind ik hem nog te jong en daardoor niet serieus genoeg om te leren en te ontwikkelen. Hij zou zich op moeten stellen om een betere voetballer te willen worden en daar full time mee bezig moeten zijn. Dan is het soms wel eens goed om wat minder vaak te lachen en wat meer serieus bezig te zijn met het verbeteren van je ontwikkeling. Inzicht zonder de bal in een positie spel, simpel voetbal bij balbezit, niet alleen een nummer 10 vooruit maar ook af en toe in laten zakken om de linies klein te houden. Denk dat als hij zich opstelt om serieus te ontwikkelen dat hij een waardevolle speler kan zijn.
Jij hebt het goed door mauricio want daar ligt nou precies het probleem van Wijnaldum..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 februari 2013 door RenatoBos --
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zaterdag 09 februari 2013 - 12:43   quote  deeplink  
Georginio Wijnaldum blijkt al weken met een ontstoken schaamluis op het veld te staan. De middenvelder van PSV heeft door de kwetsuur last van pijnscheuten in de schaamstreek. Van rust wil de oud-Feyenoorder echter niets weten. de keiebijter

Wijnaldum wordt vooralsnog op de been gehouden met schaamluisremmers en pijnstillers. "Er is geen tijd om rust te nemen, zeker niet met die belangrijke wedstrijden voor de boeg. Daarom verdwijnt die ontsteking heel langzaam", zegt de jeugdinternational in AD Sportwereld. "Ik heb nog steeds last, maar ik kan gewoon meedoen tegen Vitesse."

Op last van de technische staf van zijn club zegde Wijnaldum afgelopen week af voor de oefeninterland van Jong Oranje in Kroatië. "Hij had zelf graag willen spelen", zegt PSV-trainer Dick Advocaat. Achteraf noemt Wijnaldum het een verstandig besluit om niet met Jong Oranje in actie te komen.
dikke advocaatje
 dikke advocaatje - zondag 10 februari 2013 - 08:26   quote  deeplink  
Is en blijft een droeftoeter die zwarte
infamous psv
 infamous psv - zondag 10 februari 2013 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 februari 2013 - 08:26 schreef dikke advocaatje het volgende:
Is en blijft een droeftoeter die zwarte
Wat is dat weer voor n opmerking!
infamous psv
 infamous psv - maandag 11 februari 2013 - 23:26   quote  deeplink  
Pikte zaterdag wederom zijn goaltje mee...
teller staat nu op 12
Els
 Els - maandag 11 februari 2013 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 februari 2013 - 12:43 schreef eindhovenpsv1 het volgende:
Georginio Wijnaldum blijkt al weken met een ontstoken schaamluis op het veld te staan. De middenvelder van PSV heeft door de kwetsuur last van pijnscheuten in de schaamstreek. Van rust wil de oud-Feyenoorder echter niets weten. de keiebijter

Wijnaldum wordt vooralsnog op de been gehouden met schaamluisremmers en pijnstillers. "Er is geen tijd om rust te nemen, zeker niet met die belangrijke wedstrijden voor de boeg. Daarom verdwijnt die ontsteking heel langzaam", zegt de jeugdinternational in AD Sportwereld. "Ik heb nog steeds last, maar ik kan gewoon meedoen tegen Vitesse."

Op last van de technische staf van zijn club zegde Wijnaldum afgelopen week af voor de oefeninterland van Jong Oranje in Kroatië. "Hij had zelf graag willen spelen", zegt PSV-trainer Dick Advocaat. Achteraf noemt Wijnaldum het een verstandig besluit om niet met Jong Oranje in actie te komen.
Gelukkig komt dit echt helemaal niet puberaal over..........
infamous psv
 infamous psv - maandag 11 februari 2013 - 23:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 februari 2013 - 23:49 schreef Els het volgende:

[..]

Gelukkig komt dit echt helemaal niet puberaal over..........
Zijn de meningen over verdeeld, Els......
tomson
 tomson - dinsdag 12 februari 2013 - 00:00   quote  deeplink  
Zwerverts muttley.gif
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 12 februari 2013 - 00:37   quote  deeplink  
Ghehe hoort hem..d:-)
infamous psv
 infamous psv - zondag 17 februari 2013 - 11:52   quote  deeplink  
Wijnaldum geniet van PSV-supporters

Auteur: Edwin Radstaat Gepubliceerd:17 februari 2013 om 08:14Categorie:Reactie

Georginio%20Wijnaldum%20PSV_2.jpg

Georginio Wijnaldum was zaterdagavond, direct na afloop van de gewonnen thuiswedstrijd tegen FC Utrecht (2-1), zeer te spreken over de supporters van PSV. De matchwinner benadrukte dat de fans mede verantwoordelijk waren voor het binnenslepen van de broodnodige drie punten.

"Zo heb ik het publiek hier nog nooit meegemaakt. Je ziet wat een boost zoiets kan geven. Kijk maar naar Feyenoord; het fanatisme van het legioen slaat daar over op het team. Dat was bij ons vanavond ook zo", aldus Wijnaldum tegenover NUsport.

De aanvallende middenvelder was tegen FC Utrecht wel verantwoordelijk voor de winnende treffer. Tijdens de voorgaande speelronde leek Wijnaldum ook de beslissende te maken, maar toen kwam Vitesse alsnog langszij. '"Vorige week tegen Vitesse dacht ik ook dat ik een heel belangrijke treffer maakte, maar toen zorgde Bony nog voor 2-2. Die bleef nu gelukkig uit."
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zondag 17 februari 2013 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 februari 2013 - 00:00 schreef tomson het volgende:
Zwerverts [ afbeelding ]
wat is dit voor gebrabbel.

ZWERVERTS.
remco k
 remco k - zondag 17 februari 2013 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 februari 2013 - 09:06 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

ok klopt heeft er 12 in liggen, maar heeft 20 open kansen gemist die 100% goals warren.

jij baseert wijnaldum op statistieken, zie hem wekelijks voetballen maar hij komt nog veel te kort. toont geen inzet komt nooit in de bal draait 9 van de 10 x de verkeerde kant uit en heeft totaal geen inzicht. en ja hij heeft er twaalf inliggen maar die had jij ook gemaakt 12 intikkers.
Sarcasme mode aan:
Blijk je toch helemaal gelijk te hebben.
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 23 februari 2013 - 09:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 februari 2013 - 12:14 schreef remco k het volgende:

[..]

Sarcasme mode aan:
Blijk je toch helemaal gelijk te hebben.
...
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zaterdag 23 februari 2013 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 februari 2013 - 12:14 schreef remco k het volgende:

[..]

Sarcasme mode aan:
Blijk je toch helemaal gelijk te hebben.
zijn we het toch nog is een keer met elkaar eens.
alleen dat jij ze ook had gemaakt....
Aartus
 Aartus - zaterdag 23 februari 2013 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 februari 2013 - 08:26 schreef dikke advocaatje het volgende:
Is en blijft een droeftoeter die zwarte
Tijd voor opname.Gesloten inrichting.Wat een opmerking.
tomson
 tomson - zaterdag 23 februari 2013 - 17:18   quote  deeplink  
Drama poster. Als je hier komt om een irritant mannetje te wezen : missie geslaagd.
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 23 februari 2013 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 februari 2013 - 17:18 schreef tomson het volgende:
Drama poster. Als je hier komt om een irritant mannetje te wezen : missie geslaagd.
Dat zeker... post aangemaakt om te narren over PSV...
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 25 februari 2013 - 11:29   quote  deeplink  
2-1

drake_happy_gif.gif

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 maart 2013 door RenatoBos --
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zondag 31 maart 2013 - 13:19   quote  deeplink  
wijnaldum is echt een prutser.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 19 april 2013 - 00:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 maart 2013 - 13:19 schreef eindhovenpsv1 het volgende:
wijnaldum is echt een prutser.
Wat moet jij dan wel niet zijn..??
jonass
 jonass - vrijdag 19 april 2013 - 00:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 april 2013 - 00:29 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Wat moet jij dan wel niet zijn..??
wijnaldum moet naar andere club daar komt hi wel beter uit zijn verf
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 19 april 2013 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 april 2013 - 00:54 schreef jonass het volgende:

[..]

wijnaldum moet naar andere club daar komt hi wel beter uit zijn verf
Eens, naturaliseer hem maar tot duitserT en laat hem in Enschede voetballen..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5987
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Wijnaldum









0.0088698