BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Vitesse / topic: "Van Aanholt is rijp voor een kans in Oranje"

Headliner: Vitesse Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Thomas
 Thomas - maandag 12 november 2012 - 11:28   quote  deeplink  
Willem van Hanegem ziet in Patrick van Aanholt de potentiƫle linksback van het Nederlands elftal. De oud-voetballer bekeek de vleugelverdediger van Vitesse zondag tijdens de competitiewedstrijd tegen FC Twente (0-0). Van Hanegem zag hoe de 22-jarige Van Aanholt Twente-ster Dusan Tadic onschadelijk maakte.

"Hoe lang is het geleden dat we met zijn allen zaten te zeuren dat er voor die positie geen kwaliteit meer voorhanden was? Een jaar ofzo?", schrijft Van Hanegem in zijn wekelijkse column. "Moet je nu kijken. We hebben Jetro Willems, Erik Pieters, Van Aanholt, we kunnen nog jaren vooruit."

"Ik vond het interessant om naar Van Aanholt te kijken gisteren. Hij bespeelde op een frisse wijze die Tadic van Twente", vervolgt De Kromme. "Ik hoop echt dat Louis van Gaal het optreden van Van Aanholt niet is ontgaan, die jongen is echt rijp voor een kans in Oranje. Niet alleen door deze ene wedstrijd, uiteraard. Hij is gewoon sterk van zichzelf en kan constant zijn niveau halen."

Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/175021/Van_Aanholt_is_rijp_voor_een_kans_in_Oranje#ixzz2C0EygoMc

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5148
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Vitesse Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Vitesse / topic: "Van Aanholt is rijp voor een kans in Oranje"









0.0088939