BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Altijd aanvallers of middenvelder.........

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
psver
 psver - maandag 03 december 2012 - 23:17   quote  deeplink  
Elke keer als ik nieuws lees over wie PSV aan het volgen is of op proef laat komen, denk ik meteen dat het een aanvaller of middenvelder is. En waar heeft PSV het meest de versterking nodig??? JUIST, in de verdediging!!! Dan weet ik wel dat het jonge spelers zijn die nog niet in het eerste komen, maar wanneer wordt er eens een versterking gehaald voor in de verdediging die per direct in het eerste kan spelen?!?! Ik hoop dat PSV in de winterstop eindelijk eens een verdediger met status gaat halen!! Wat vinden/denken jullie ervan?
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 04 december 2012 - 19:44   quote  deeplink  
Ze moeten gewoon wat jonkies naar vooren schuiven..
Het is Bazoer niet aan te rekenen dat hij voor Ajax kiest want daar krijg je wel de kans.
Met de imbecielen die nu achterin staan is het ook kut met peren en doet er geen van de jeugdspelers vorr hun onder.
Maar Advocaat is daar ook het type niet voor want die wil 1 jaar blijven om Kampioen te worden en daar moet alles voor wijken.
Niet heel gek maar ook dickie moet zien dat er soms vers bloed ingezet moet worden
psver
 psver - vrijdag 04 januari 2013 - 15:20   quote  deeplink  
En ja hoor.... Wéér een middenvelder aangetrokken!! En sterker nog, er wordt gespeculeerd dat ook Maher misschien naar EHV komt... WAAROM ALTIJD MIDDENVELDERS!!! :@:@
sim
 sim - vrijdag 04 januari 2013 - 16:57   quote  deeplink  
Wat moet je met Wijnaldem en wat als Ola vertrekt?
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 04 januari 2013 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 januari 2013 - 15:20 schreef psver het volgende:
En ja hoor.... Wéér een middenvelder aangetrokken!! En sterker nog, er wordt gespeculeerd dat ook Maher misschien naar EHV komt... WAAROM ALTIJD MIDDENVELDERS!!! :@:@
Snap je onbegrip wel... maar dat menneke is alvast gehaald ivm een vertrek Strootman..
En Maher zijn geruchten mr die zie ik liever dan Wijnaldum..
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 04 januari 2013 - 19:14   quote  deeplink  
ze hebben afgelopem 2 jaar drie verdedigers gehaald man,,

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Altijd aanvallers of middenvelder.........









0.0066001