BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Geen Paniek?

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 04 december 2012 - 20:19   quote  deeplink  
Ondanks de recente verliespartijen in de competitie tegen Vitesse en Ajax is geen reden tot somberheid.
Tegen Vitesse hadden we pech in de afronding en tegen Ajax hebben we meer dan terecht verloren door n laffe en afwachtende houding mr er is genoeg kwaliteit in de selectie om de competitie tot n goed eind te leiden.
Mr er zal beduidend meer strijd geleverd moeten worden en voor elkaar gewerkt worden..
We staan in de competitie nog steeds bovenin en zal n overwinning de koppies weer omhoog halen de de kippeborstjes weer vooruit steken.
Dus geen paniek mijn mede-PSVers , al zal ik er hier niet veel treffen mr dat tempert mijn enthousiasme niet uiteraard...
en de rest emoticon-cartoon-024.gif
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 04 december 2012 - 20:20   quote  deeplink  
prachtprograma hey de Simpsons
sim
 sim - woensdag 05 december 2012 - 02:30   quote  deeplink  
sinterklaas is jarig
hippy
 hippy - woensdag 05 december 2012 - 22:02   quote  deeplink  
Nice ass...
Aartus
 Aartus - donderdag 06 december 2012 - 01:14   quote  deeplink  
Geen paniek zondag PSV - Fc Twente 1-3.
Ach ja ik zit er ook wel eens naast!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 december 2012 door Aartus --
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 06 december 2012 - 17:27   quote  deeplink  
avUGR.gif

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 december 2012 door RenatoBos --
infamous psv
 infamous psv - maandag 10 december 2012 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 december 2012 - 01:14 schreef Aartus het volgende:
Geen paniek zondag PSV - Fc Twente 1-3.
Juist Aart... geen paniek
kaashaas
 kaashaas - maandag 10 december 2012 - 17:59   quote  deeplink  
Paniek, is niet nodig.... maar het is wel heel wisselvallig allemaal....maar dat er Europees niets meer is, is echt een flater.
Ik zie Dick na dit jaar ook vertrekken.het gaat enkel om het kampioenschap. Jammer ! Echt zond voor Nederlands voetbal.
infamous psv
 infamous psv - maandag 10 december 2012 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 december 2012 - 17:59 schreef kaashaas het volgende:
Paniek, is niet nodig.... maar het is wel heel wisselvallig allemaal....maar dat er Europees niets meer is, is echt een flater.
Ik zie Dick na dit jaar ook vertrekken.het gaat enkel om het kampioenschap. Jammer ! Echt zond voor Nederlands voetbal.
verschrikkelijk.. doe geen oog dicht;]
Aartus
 Aartus - maandag 10 december 2012 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 december 2012 - 18:26 schreef infamous psv het volgende:

[..]

verschrikkelijk.. doe geen oog dicht;]
Dat komt omdat t nog zo vroeg is Infamous...
sim
 sim - maandag 10 december 2012 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 december 2012 - 17:27 schreef RenatoBos het volgende:
[ afbeelding ]
Aartus
 Aartus - dinsdag 11 december 2012 - 00:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 december 2012 - 17:27 schreef RenatoBos het volgende:
[ afbeelding ]
Verdomme raakt Renato ook al in paniek!!!
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 19 januari 2013 - 20:22   quote  deeplink  
Wat geen paniek!!!!
hahahahaha
pele
 pele - zondag 20 januari 2013 - 08:00   quote  deeplink  
psv weer verloren word weer als vorig jaar direc na winterstop verliezen v bommel hoort op de bank te zitten loopt als een oude man op het veld geef een andere speler de kans en die canadees hutchison hoort op middenveld te spelen gaat niet goed zo word 020 kampioen
germain
 germain - maandag 21 januari 2013 - 10:20   quote  deeplink  
wil je structureel succes boeken in het keiharde topvoetbal moet je een eigen identiteit en visie hebben en ontwikkel je allereerst talenten onder leiding van professionals. Geld is een noodzakelijk middel, maar geen hoofddoel. Met grond verkopen, een mooi uitshirt, dure contracten , mooie auto's en keurige clubkostuums ben je nog geen topclub mijne heren. Dat vraagt veel meer dan die onbelangrijke flauwekul.
PSV wil wel , maar kan niet, jammer maar dat is de naakte keiharde topsport waarheid.
infamous psv
 infamous psv - maandag 21 januari 2013 - 10:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 januari 2013 - 10:20 schreef germain het volgende:
wil je structureel succes boeken in het keiharde topvoetbal moet je een eigen identiteit en visie hebben en ontwikkel je allereerst talenten onder leiding van professionals. Geld is een noodzakelijk middel, maar geen hoofddoel. Met grond verkopen, een mooi uitshirt, dure contracten , mooie auto's en keurige clubkostuums ben je nog geen topclub mijne heren. Dat vraagt veel meer dan die onbelangrijke flauwekul.
PSV wil wel , maar kan niet, jammer maar dat is de naakte keiharde topsport waarheid.
Klopt dat zegt niets mr beetje vreemd om dan te zeggen dat PSV geen topclub is want dat is PSV in Nederland zeker..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5136
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Geen Paniek?









0.0062780