BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Goed nieuws

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 04 december 2012 - 20:43   quote  deeplink  
Atiba Hutchinson is vermoedelijk bezig aan zijn laatste seizoen in dienst van PSV. De Canadees wil vooralsnog niet bijtekenen in Eindhoven en hoopt te kunnen verkassen naar Engeland.

De 29-jarige middenvelder, die veelvuldig als rechtsback in actie komt, kon zijn contract met twee jaar verlengen. "Ik word dertig in februari en wil nog één keer een avontuur aangaan. Ik ben transfervrij, dus dit is het moment", aldus Hutchinson in de nieuwe uitgave van Voetbal International.

De Canadees hoopt zijn loopbaan voort te zetten in Engeland. "Als er iets moois uit dat land voorbij komt zal ik niet twee keer nadenken. Mijn zaakwaarnemer praat binnenkort met PSV over het voorstel dat ze me hebben gedaan. We nemen dat serieus en het blijft een optie. Mijn voorkeur gaat echter uit naar een vertrek."

bron: Voetbalprimeur
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 04 december 2012 - 20:43   quote  deeplink  
Hoop dat Marcelo zijn voorbeeld volgt..
mauricio7999
 mauricio7999 - dinsdag 04 december 2012 - 23:05   quote  deeplink  
Mee eens dat het geen hoogvlieger is. Ook mee eens dat er betere backs zijn dus niet slecht voor PSV dat hij ons verlaat gezien zijn noodzakelijk hoge salaris (buiten eu= minimaal 550.000 EUR per jaar). Ik vind hem nuttig op het middenveld voor PSV. Laatst tegen Heerenveen en Heracles speelde hij nog een goede wedstrijd. Het is in mijn ogen niet geheel reëel hem enkel te oordelen op zijn prestaties als (noodgedwongen) back. Zijn inzet is niets op af te dingen, altijd goed. Dat hij niet kan backken, tja dat klopt!
Waarom ik hutch verdedig? Als je deze lijn namelijk doorzet, is Narsingh weggegooid geld, brengt Wijnaldum niet wat hij moet brengen, en zijn zij allen samen fysiek: watjes! Dat men zich daar niet aanstoort geeft mij de intentie hutchinson te verdedigen! Qua inzet kun je hem nooit wat kwalijk nemen!

Narsingh bij de eerste goal tegen Ajax, hij moest zich diep diep schamen... Hij nam de eerste paal wel heel letterlijk! Daar kan ik slecht tegen! Heb je zo'n voorvalletje van hutchinson? Nee die vecht altijd! Als je dan drie kenmerken van een moderne voetballer op een rijtje zet voor de genoemde spelers, vraag ik me af of je met dit bericht eigenlijk ook verplicht bent om te zeggen: narsingh, matavz, wijnaldum, goodbye!

Narsingh:
Voetbal Technisch:7
Fysiek: 2
Mentale Instelling: 2
Totaal: 11 punten

Hutchinson:
Voetbal technisch: 6 (als middenvelder op PSV niveau)
Fysiek: 4
Instelling: 6
Totaal: 16

Matavz:
Voetbal technisch: 7
Fysiek: 3
Instelling: 3
Totaal: 13

Wijnaldum:
Voetbal technisch: 7 (hij mist het vernuft als nummer 10 het denk vermogen)
Fysiek: 6
Instelling: 2 (hij is als een kind dat speelt op een bijveldje met zijn klasgenootjes)
Totaal: 15

Doe zelf de rekensom en vraag je dan nog maar eens af of het welkom is dat hutch PSV verlaat ik vind hem nuttiger en slimmer dan ander genoemde. Als je dan toch wilt snijden? Snijd dan wat verder door. Eens?
mauricio7999
 mauricio7999 - dinsdag 04 december 2012 - 23:07   quote  deeplink  
Oh ja, en Marcelo helemaal mee eens! Die scoort een 2 op het voetbal technisch vlak. Wat een beperkte speler is dat? Maar ga er dan eens vanuit dat dit zijn positie is waarop hij is gescout?! Dat geldt ook niet voor de hutch. Hij is eigenlijk een bruikbare voetbalhoer, je kunt hem overal neerzetten!
infamous psv
 infamous psv - woensdag 05 december 2012 - 00:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 december 2012 - 23:05 schreef mauricio7999 het volgende:
Mee eens dat het geen hoogvlieger is. Ook mee eens dat er betere backs zijn dus niet slecht voor PSV dat hij ons verlaat gezien zijn noodzakelijk hoge salaris (buiten eu= minimaal 550.000 EUR per jaar). Ik vind hem nuttig op het middenveld voor PSV. Laatst tegen Heerenveen en Heracles speelde hij nog een goede wedstrijd. Het is in mijn ogen niet geheel reëel hem enkel te oordelen op zijn prestaties als (noodgedwongen) back. Zijn inzet is niets op af te dingen, altijd goed. Dat hij niet kan backken, tja dat klopt!
Waarom ik hutch verdedig? Als je deze lijn namelijk doorzet, is Narsingh weggegooid geld, brengt Wijnaldum niet wat hij moet brengen, en zijn zij allen samen fysiek: watjes! Dat men zich daar niet aanstoort geeft mij de intentie hutchinson te verdedigen! Qua inzet kun je hem nooit wat kwalijk nemen!

Narsingh bij de eerste goal tegen Ajax, hij moest zich diep diep schamen... Hij nam de eerste paal wel heel letterlijk! Daar kan ik slecht tegen! Heb je zo'n voorvalletje van hutchinson? Nee die vecht altijd! Als je dan drie kenmerken van een moderne voetballer op een rijtje zet voor de genoemde spelers, vraag ik me af of je met dit bericht eigenlijk ook verplicht bent om te zeggen: narsingh, matavz, wijnaldum, goodbye!

Narsingh:
Voetbal Technisch:7
Fysiek: 2
Mentale Instelling: 2
Totaal: 11 punten

Hutchinson:
Voetbal technisch: 6 (als middenvelder op PSV niveau)
Fysiek: 4
Instelling: 6
Totaal: 16

Matavz:
Voetbal technisch: 7
Fysiek: 3
Instelling: 3
Totaal: 13

Wijnaldum:
Voetbal technisch: 7 (hij mist het vernuft als nummer 10 het denk vermogen)
Fysiek: 6
Instelling: 2 (hij is als een kind dat speelt op een bijveldje met zijn klasgenootjes)
Totaal: 15

Doe zelf de rekensom en vraag je dan nog maar eens af of het welkom is dat hutch PSV verlaat ik vind hem nuttiger en slimmer dan ander genoemde. Als je dan toch wilt snijden? Snijd dan wat verder door. Eens?
nee , daar ben ik het niet mee eens wa betreft Hutchinson
sim
 sim - woensdag 05 december 2012 - 02:30   quote  deeplink  
Sinterklaas is jarig
hippy
 hippy - woensdag 05 december 2012 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 december 2012 - 23:05 schreef mauricio7999 het volgende:
Mee eens dat het geen hoogvlieger is. Ook mee eens dat er betere backs zijn dus niet slecht voor PSV dat hij ons verlaat gezien zijn noodzakelijk hoge salaris (buiten eu= minimaal 550.000 EUR per jaar). Ik vind hem nuttig op het middenveld voor PSV. Laatst tegen Heerenveen en Heracles speelde hij nog een goede wedstrijd. Het is in mijn ogen niet geheel reëel hem enkel te oordelen op zijn prestaties als (noodgedwongen) back. Zijn inzet is niets op af te dingen, altijd goed. Dat hij niet kan backken, tja dat klopt!
Waarom ik hutch verdedig? Als je deze lijn namelijk doorzet, is Narsingh weggegooid geld, brengt Wijnaldum niet wat hij moet brengen, en zijn zij allen samen fysiek: watjes! Dat men zich daar niet aanstoort geeft mij de intentie hutchinson te verdedigen! Qua inzet kun je hem nooit wat kwalijk nemen!

Narsingh bij de eerste goal tegen Ajax, hij moest zich diep diep schamen... Hij nam de eerste paal wel heel letterlijk! Daar kan ik slecht tegen! Heb je zo'n voorvalletje van hutchinson? Nee die vecht altijd! Als je dan drie kenmerken van een moderne voetballer op een rijtje zet voor de genoemde spelers, vraag ik me af of je met dit bericht eigenlijk ook verplicht bent om te zeggen: narsingh, matavz, wijnaldum, goodbye!

Narsingh:
Voetbal Technisch:7
Fysiek: 2
Mentale Instelling: 2
Totaal: 11 punten

Hutchinson:
Voetbal technisch: 6 (als middenvelder op PSV niveau)
Fysiek: 4
Instelling: 6
Totaal: 16

Matavz:
Voetbal technisch: 7
Fysiek: 3
Instelling: 3
Totaal: 13

Wijnaldum:
Voetbal technisch: 7 (hij mist het vernuft als nummer 10 het denk vermogen)
Fysiek: 6
Instelling: 2 (hij is als een kind dat speelt op een bijveldje met zijn klasgenootjes)
Totaal: 15

Doe zelf de rekensom en vraag je dan nog maar eens af of het welkom is dat hutch PSV verlaat ik vind hem nuttiger en slimmer dan ander genoemde. Als je dan toch wilt snijden? Snijd dan wat verder door. Eens?
Hoe kom je er bij dat matavz fysiek zwak is...
Is een van de beste spitsen van de nl-competitie...
Hij is alleen niet fit...
mauricio7999
 mauricio7999 - donderdag 06 december 2012 - 00:13   quote  deeplink  
Kom op zeg, al gaat hij 5 jaar iedere dag het krachthonk in dan nog beukt lens en bony hen slaapwandelend aan de kant. Ongekend voor het hedendaagse voetbal. Datzelfde geldt voor narsingh... Kom op zeg... Als je niet uitzonderlijk goed kunt voetballen, moet je tegenwoordig veel compenseren met je fysieke. Snap echt niet wat je in die types ziet... Eens was voetbal een mannensport...
infamous psv
 infamous psv - donderdag 06 december 2012 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 december 2012 - 00:13 schreef mauricio7999 het volgende:
Kom op zeg, al gaat hij 5 jaar iedere dag het krachthonk in dan nog beukt lens en bony hen slaapwandelend aan de kant. Ongekend voor het hedendaagse voetbal. Datzelfde geldt voor narsingh... Kom op zeg... Als je niet uitzonderlijk goed kunt voetballen, moet je tegenwoordig veel compenseren met je fysieke. Snap echt niet wat je in die types ziet... Eens was voetbal een mannensport...
vanavond was hij niet slecht
hippy
 hippy - donderdag 06 december 2012 - 22:25   quote  deeplink  
Is gewoon een topspits
infamous psv
 infamous psv - donderdag 06 december 2012 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 december 2012 - 22:25 schreef hippy het volgende:
Is gewoon een topspits
wijze woorden
Eide
 Eide - donderdag 06 december 2012 - 23:39   quote  deeplink  
De Nederlandse competitie wordt in ieder geval niet slechter van een vertrek van Hutchinson. Heeft PSV daar zelf iemand voor in huis die fatsoenlijk op die positie uit de voeten kan?
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 08 december 2012 - 00:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 december 2012 - 23:39 schreef Eide het volgende:
De Nederlandse competitie wordt in ieder geval niet slechter van een vertrek van Hutchinson. Heeft PSV daar zelf iemand voor in huis die fatsoenlijk op die positie uit de voeten kan?
Cocu..
Eide
 Eide - zaterdag 08 december 2012 - 00:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 december 2012 - 00:33 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Cocu..
Faber misschien?
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 08 december 2012 - 00:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 december 2012 - 00:39 schreef Eide het volgende:

[..]

Faber misschien?
Prima keuze man..
Eide
 Eide - zaterdag 08 december 2012 - 10:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 december 2012 - 00:45 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Prima keuze man..
Ze hebben veel keuze op de bank!
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 08 december 2012 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 december 2012 - 10:05 schreef Eide het volgende:

[..]

Ze hebben veel keuze op de bank!
Goed nieuws hè..
0060.gif

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5136
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Goed nieuws









0.0075709