BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Zanka

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 14 december 2012 - 21:57   quote  deeplink  
'Het wordt nu tijd dat we de ware Zanka te zien krijgen'

PSV hoopt de overwinning van afgelopen zondag tegen FC Twente (3-0) een goed vervolg te geven in Nijmegen. Trainer Dick Advocaat geeft Mathias Zanka Jørgensen een kans tegen NEC.

'Tegen FC Twente was een goede wedstrijd', blikte Advocaat vrijdag terug op de thuiszege op de Tukkers. 'Maar het heeft weinig zin om van FC Twente te winnen als we geen resultaten neerzetten tegen NEC en NAC Breda. Als we afsluiten met twee goede overwinningen dan hebben we het goed gedaan.'

Advocaat verwacht een lastige avond bij de Nijmegenaren, die de laatste twee duels niet wisten te winnen. 'PSV is voor NEC een ideale tegenstander om te laten zien dat het wel lukt, dat is wat wij kunnen verwachten. Maar we moeten niet te veel op de tegenstander letten, we moeten het zelf doen. We willen de laatste drie (inclusief beker, red.) duels van dit kalenderjaar goed afwerken.'

PSV mist tegen NEC de geblesseerden Dries Mertens en Jetro Willems, alsmede de geschorste Marcelo. Ook Erik Pieters is er in Nijmegen nog niet bij. Advocaat: 'Ik ben speciaal naar Heerenveen gegaan (waar Pieters met Jong PSV speelde, red.). Daar heeft hij het goed gedaan maar toch een terugslag gekregen.'

Als vervanger voor Marcelo speelt Jørgensen. 'Zanka krijgt zaterdag zijn kans. Hij moet meer brengen dan hij nu laat zien. Hij heeft een aantal wedstrijden gespeeld en we zien hem elke dag trainen. Het moet beter, het wordt tijd dat we de ware Zanka te zien krijgen.'

Na zestien wedstrijden is PSV koploper in de Eredivisie met 36 punten, twee meer dan achtervolgers Vitesse en FC Twente. NEC bezet met 23 punten de zevende plaats.
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 14 december 2012 - 21:57   quote  deeplink  
Hoop voor die jongen dat hij n prima partij op de mat leg..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 15 december 2012 - 00:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 december 2012 - 21:57 schreef infamous psv het volgende:
Hoop voor die jongen dat hij n prima partij op de mat leg..
Nou ik ook..d:-)
Vincent1970
 Vincent1970 - zaterdag 15 december 2012 - 00:51   quote  deeplink  
Vind het wel dapper dat je dit topic plaatst zonder enige reactie van je soulmates, met je geile Village-People avatar...
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 15 december 2012 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 december 2012 - 00:51 schreef Vincent1970 het volgende:
Vind het wel dapper dat je dit topic plaatst zonder enige reactie van je soulmates, met je geile Village-People avatar...
hahahahaha
beetje gefrusteerd vanwege gisterenavond...
Vincent1970
 Vincent1970 - zaterdag 15 december 2012 - 17:15   quote  deeplink  
Dan hoop ik dat je het een plekje heb kunnen geven in je "rugzakje des levens"..
HUP NEC!
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 15 december 2012 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 december 2012 - 17:15 schreef Vincent1970 het volgende:
Dan hoop ik dat je het een plekje heb kunnen geven in je "rugzakje des levens"..
HUP NEC!
hoort hem eens... kakkertje
dikke advocaatje
 dikke advocaatje - zondag 16 december 2012 - 09:45   quote  deeplink  
Die zanka toch. Ik hoor die supporters van PSV nog roepen. Komt allemaal goed want we hebben zanka.
Bull's-eye
 Bull's-eye - zondag 16 december 2012 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 december 2012 - 09:45 schreef dikke advocaatje het volgende:
Die zanka toch. Ik hoor die supporters van PSV nog roepen. Komt allemaal goed want we hebben zanka.
Waar heb je dat gelezen dan?
infamous psv
 infamous psv - zondag 16 december 2012 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 december 2012 - 09:45 schreef dikke advocaatje het volgende:
Die zanka toch. Ik hoor die supporters van PSV nog roepen. Komt allemaal goed want we hebben zanka.
oh god.. weer n stiekem kneusje met commentaar
Ajacied 410
 Ajacied 410 - zondag 16 december 2012 - 12:15   quote  deeplink  
Wordt langzaam gebracht haha.
dikke advocaatje
 dikke advocaatje - zondag 16 december 2012 - 13:56   quote  deeplink  
Whe love you zanka . Ole ole
infamous psv
 infamous psv - zondag 23 december 2012 - 18:58   quote  deeplink  
Zowel tegen NEC als NAC heeft Zanka mr mooi gescoord en speelde hij 2 redelijke partijen..

media_xll_1465708.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 december 2012 door infamous psv --
infamous psv
 infamous psv - maandag 24 december 2012 - 17:31   quote  deeplink  
Jörgensen blijft PSV'er: "Voor plek vechten"

Auteur: Reon Boeringa Gepubliceerd:23 december 2012 om 23:24Categorie:Nieuws

Mathias Jörgensen is niet van plan om in de winter al bij PSV te vertrekken. De Deense verdediger wil zijn plek in het elftal van de koploper veroveren.

"Ik ben blij dat ik nu een aantal wedstrijden op een rij heb kunnen spelen, dan krijg je tenminste ritme", aldus Jörgensen tegen het Eindhovens Dagblad. De lijn van de afgelopen weken wil Jörgensen in het nieuwe jaar voortzetten.

Een verhuur aan een andere club is volgens Jörgensen dan ook onbespreekbaar. "Zeker niet, ik ga voor mijn plek vechten", stelt hij.

Jörgensen is sinds afgelopen zomer speler van PSV, dat hem gratis oppikte bij FC Kopenhagen.

Bron:voetbalprimeur

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5982
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Zanka









0.0249090