BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Groningen / topic: Hoe verder

Headliner: FC Groningen Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Tilly
 Tilly - vrijdag 21 december 2012 - 12:39   quote  deeplink  
Hoe moet het verder met onze F.C. wat er wekelijks op het veld staat heeft te weinig kwaliteit laatste vijf plaatsen hiermee gewoon een degeredatie kandidaat.....helaas, maar wat nog verontrustender is, is het hele aankoop beleid van de laatste paar jaar, indien Maaskant alles uit de spelers haalt en dat neem ik aan dan zijn er mensen binnen de club (Veldmate) die zich wel eens achter de oren mogen krabben en misschien een stapje verder ......consequenties moeten trekken voordat de trainer weer moet opstappen.
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 21 december 2012 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 december 2012 - 12:39 schreef Tilly het volgende:
Hoe moet het verder met onze F.C. wat er wekelijks op het veld staat heeft te weinig kwaliteit laatste vijf plaatsen hiermee gewoon een degeredatie kandidaat.....helaas, maar wat nog verontrustender is, is het hele aankoop beleid van de laatste paar jaar, indien Maaskant alles uit de spelers haalt en dat neem ik aan dan zijn er mensen binnen de club (Veldmate) die zich wel eens achter de oren mogen krabben en misschien een stapje verder ......consequenties moeten trekken voordat de trainer weer moet opstappen.
Misschien weet Maaskant de ploeg niet te raken/ispireren tot het voetbal wat hij voor ogen heeft..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 22 december 2012 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 december 2012 - 12:39 schreef Tilly het volgende:
Hoe moet het verder met onze F.C. wat er wekelijks op het veld staat heeft te weinig kwaliteit laatste vijf plaatsen hiermee gewoon een degeredatie kandidaat.....helaas, maar wat nog verontrustender is, is het hele aankoop beleid van de laatste paar jaar, indien Maaskant alles uit de spelers haalt en dat neem ik aan dan zijn er mensen binnen de club (Veldmate) die zich wel eens achter de oren mogen krabben en misschien een stapje verder ......consequenties moeten trekken voordat de trainer weer moet opstappen.
Erg hè, en morgen winnen ze weer niet..
infamous psv
 infamous psv - zondag 23 december 2012 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 december 2012 - 12:39 schreef Tilly het volgende:
Hoe moet het verder met onze F.C. wat er wekelijks op het veld staat heeft te weinig kwaliteit laatste vijf plaatsen hiermee gewoon een degeredatie kandidaat.....helaas, maar wat nog verontrustender is, is het hele aankoop beleid van de laatste paar jaar, indien Maaskant alles uit de spelers haalt en dat neem ik aan dan zijn er mensen binnen de club (Veldmate) die zich wel eens achter de oren mogen krabben en misschien een stapje verder ......consequenties moeten trekken voordat de trainer weer moet opstappen.
Maaskant krijgt het mr niet aan de praat..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 december 2012 door infamous psv --
tomson
 tomson - woensdag 26 december 2012 - 01:46   quote  deeplink  
Ik wil vanaf de deze plaats Grunn prettige feestdagen wensen en veel succes na de winterstop. :)
infamous psv
 infamous psv - woensdag 26 december 2012 - 01:50   quote  deeplink  
201205232035.jpg
Paulpeter
 Paulpeter - zaterdag 26 januari 2013 - 13:38   quote  deeplink  
Naar beneden kijken is de enige optie op het moment.... Voldoende ploegen onder je houden!!!
Bij NEC moet een punt te halen zijn!
Rein Kuiper
 Rein Kuiper - vrijdag 26 april 2013 - 13:28   quote  deeplink  
Ik vind Robert Maaskant een alleszins acceptabele trainer, die de pech heeft gehad dat een fors aantal keren scheidsrechters FC Groningen hebben benadeeld. Anders zou de FC Groningen nu zeker zijn geweest van een plaats bij de eerste acht. Heel spijtig. Dat met een toch wel zwakke voorhoede er dit seizoen wat van terecht is gekomen, is zeker mee aan Maaskant te danken. Al zal Europees Voetbal wel niet worden gehaald; slecht staat de FC er ook niet voor. Jammer dat Maaskant vertrekt. Het is met Maaskant wat ongelukkig verlopen.
netsurfer
 netsurfer - zaterdag 17 september 2016 - 22:34   quote  deeplink  
Uithuilen en opnieuw beginnen in..
netsurfer
 netsurfer - zaterdag 17 september 2016 - 22:34   quote  deeplink  
3..
netsurfer
 netsurfer - zaterdag 17 september 2016 - 22:34   quote  deeplink  
2..
netsurfer
 netsurfer - zaterdag 17 september 2016 - 22:34   quote  deeplink  
1..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 18 september 2016 - 02:55   quote  deeplink  
Bijna aan de 1000 netsuffert..
VVout
 VVout - zondag 18 september 2016 - 14:31   quote  deeplink  
GraverT

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5988
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Groningen Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Groningen / topic: Hoe verder









0.0089149