BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Wintertransfers Januari 2013

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
infamous psv
 infamous psv - zondag 23 december 2012 - 10:20   quote  deeplink  
Dick%20Advocaat%203.jpg

Advocaat: nieuwe transfers ondanks sterke selectie

Dick Advocaat beschikt bij winterkampioen PSV over een 'sterke selectie', zo gaf hij na de riante zege op NAC Breda (1-6) aan. Toch wil de oefenmeester in de winterstop een aantal nieuwe gezichten naar Eindhoven halen.

"We hebben één of twee spelers nodig", zegt Advocaat tegen Voetbal International. "We moeten afwachten of er mensen weggaan, daar zijn we mede afhankelijk van. Er moet wat meer concurrentie binnen de ploeg ontstaan. Als er nu nog meer spelers weg zouden vallen, worden we alleen maar zwakker."

De Eindhovenaren kampten gedurende de eerste seizoenshelft met meerdere afwezigen. "We hebben vier basisspelers er al een hele tijd niet bij", aldus de coach. "Maar als je desondanks maar weinig punten laat liggen dan is dat een goed teken. We hebben een sterke selectie. Tot nu toe hebben we het prima gedaan."

Oscar Hiljemark lijkt één van de spelers te worden die PSV in de winter gaat versterken. De Zweedse middenvelder komt voor zo'n 2,2 miljoen euro over van IF Elfsborg. "We zijn een paar details verwijderd van een akkoord", liet de zaakwaarnemer van de twintigjarige zaterdag optekenen.

Toekomst Advocaat
Over zijn eigen toekomst wilde Advocaat - in het bezit van een aflopend contract - zaterdag overigens niet veel kwijt. "Het is pas december, laten we maar afwachten wat er gaat gebeuren. Ik vind dat nu nog veel te vroeg. Misschien is het afhankelijk van de zomer, misschien neem ik eerder al een beslissing. Ik wil er niks over zeggen, nee, omdat ik het nog niet weet."

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 december 2012 door infamous psv --
infamous psv
 infamous psv - zondag 23 december 2012 - 10:22   quote  deeplink  
PSV kan waarschijnlijk na de winterpauze een beroep doen op Oscar Hiljemark. De Eindhovenaren hebben nagenoeg een overeenkomst bereikt met de huidige werkgever van de middenvelder IF Elfsborg, meldt Voetbal International.

Ik verwacht geen obstakels meer. We zijn een paar details verwijderd van een akkoord. Ik verwacht dat Hiljemark in januari naar PSV vertrekt, aldus de zaakwaarnemer van de middenvelder over de aanstaande transfer.

Volgens de berichtgeving moet de club uit Eindhoven een geldbedrag van 2,2 miljoen euro overmaken naar IF Elfsborg. De speler, die ook in de belangstelling stond van onder andere Olympique Nice en Anderlecht, bereikte recent zelf al een akkoord met PSV.



PSV bindt middenvelder Hiljemark voor 4,5 jaar

Hiljemark is de eerste aanwinst van PSV deze winter

Auteur: Mark Penterman Gepubliceerd:04 januari 2013 om 14:43Categorie:Transfernieuws

Oscar Hiljemark is sinds vrijdagmiddag officieel speler van PSV. De Eindhovenaren maakten de transfer van de Zweedse middenvelder compleet met een krabbel onder een verbintenis voor 4,5 jaar.

De twintigjarige Hiljemark stapt over van het Zweedse IF Elfsborg en gaat zaterdag al met zijn nieuwe ploeggenoten op trainingskamp naar Thailand. De jeugdinternational, die tevens eenmaal voor de Zweedse hoofdmacht uitkwam, is de eerste versterking voor PSV. De Brabanders willen voorts nog een verdediger halen.

"Ik voel me goed, PSV heeft een grote reputatie in heel Europa. Deze keuze voelt heel goed", vertelde Hiljemark voor de camera van PSV TV. "Ik heb heel veel zin om bij PSV te komen spelen. En kampioen worden natuurlijk, net als met Elfsborg. Twee titels in één seizoen, dat zou fantastisch zijn."

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 januari 2013 door infamous psv --
infamous psv
 infamous psv - zondag 23 december 2012 - 10:25   quote  deeplink  
Hoef van mij behoudens een goede verdediger , niemand meer bij..
Kunnen beter een paar spelers proberen te slijten ergens..

Wie moet er in mijn ogen verkocht worden: Manolev , Nijland , Vukovic , Engelaar...
infamous psv
 infamous psv - zondag 23 december 2012 - 10:26   quote  deeplink  
Moet wel zeggen dat Jorgensson alias Zanka het tegen NEC en NAC prima deed dus laat Marcelo mr op t bankie zitten..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 december 2012 door infamous psv --
infamous psv
 infamous psv - maandag 24 december 2012 - 17:29   quote  deeplink  
Grootverdiener Engelaar op weg naar de uitgang

Orlando%20Engelaar.jpg

Auteur: Jurre de Ruiter Gepubliceerd:24 december 2012 om 09:01Categorie:Nieuws

PSV lijkt zich deze winter eindelijk te gaan verlossen van Orlando Engelaar. Zowel de club als de speler is bereid om water bij de wijn te doen om een transfer te bewerkstelligen.

PSV gaf Engelaar deze zomer al te kennen dat hij niet op veel speelminuten hoefde te rekenen. Slechts 43 minuten verder hebben de Eindhovenaren zaakwaarnemer Edward Burleson laten weten financieel aan een oplossing te willen meewerken.

Betrekkelijk laat, vindt Burleson. "Als ze dit anderhalf jaar geleden hadden gedaan, dan was er een zeker een oplossing geweest", reageert hij verbaasd in het Algemeen Dagblad. De vertegenwoordiger zegt tevens dat er sprake is van serieuze belangstelling.

Een transfer lijkt dan ook aanstaande, zeker omdat ook Engelaar bereid is om in te leveren. "Ik leg straks alle opties naast elkaar", aldus de 33-jarige Rotterdammer, die met een jaarsalaris van 1,75 miljoen euro de meest verdienende Eredivisie-speler is.

Bron:voetbalprimeur

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 december 2012 door infamous psv --
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 28 december 2012 - 09:48   quote  deeplink  
"Engelaar kan nog altijd van waarde zijn"

Auteur: Fabian Eijkhout Gepubliceerd:28 december 2012 om 07:11Categorie:Reactie

Orlando Engelaar is niet van plan om snel te stoppen als profvoetballer. Na zijn vertrek bij PSV wil hij nog minimaal één of twee jaar doorgaan. De middenvelder staat momenteel nog onder contract in Eindhoven, tijdens de komende transferperiode hoopt hij een nieuwe club te vinden. PSV liet eerder al weten mee te willen werken aan een vertrek.

"Hij kan nog altijd van waarde zijn. Misschien niet meer in de absolute top, maar er zijn genoeg clubs waar hij basisspeler zou zijn en iets toevoegt", zegt zaakwaarnemer Edward Burleson in gesprek met het Eindhovens Dagblad. Engelaar staat in de belangstelling van enkele buitenlands clubs uit verre competities. "Loopt dat op niks uit, dan kijken we ook naar andere alternatieven."

Ook vanuit Nederland is er interesse, het salaris van de middenvelder kan echter voor problemen zorgen. "Het is niet zo moeilijk. Op het moment dat zich een club meldt die concreet wordt, stappen we zeker naar de PSV-directie om te kijken of een oplossing mogelijk is. We kijken of er op korte termijn een aanvaardbare oplossing te realiseren is."
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 28 december 2012 - 09:51   quote  deeplink  
Zonde dat hij niet heeft gebracht wat ik ervan gehoopt had..
Sinds hij bij Twente wegging heeft hij niet kunnen brengen wat hij zelf ook gehoopt had zowel bij Schalke als Twente..
Gun hem nog wel n mooi cluppie...
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 28 december 2012 - 09:52   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 december 2012 door infamous psv --
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 29 december 2012 - 04:07   quote  deeplink  
Ritzmaier denkt aan tijdelijk vertrek bij PSV

Auteur: Roy van den Berghe Gepubliceerd:28 december 2012 om 21:28Categorie:Nieuws

PSV heeft Marcel Ritzmaier laten weten dat hij in de komende transferperiode op huurbasis mag vertrekken. De middenvelder overweegt gebruik te maken van deze optie.

Aanvankelijk liet Ritzmaier nog weten het seizoen af te willen maken in Eindhoven. Onder trainer Dick Advocaat hoeft de talentvolle middenvelder echter niet te rekenen op veel speeltijd, waardoor hij het mogelijk toch ziet zitten om bij een andere club in de Eredivisie ervaring op te doen.

De zaakwaarnemer van Ritzmaier bevestigt in het Eindhovens Dagblad dat zijn cliënt een tijdelijk vertrek bij PSV overweegt. Er is echter nog geen definitieve beslissing genomen en de verwachting is dat de Oostenrijkse jeugdinternational ook gewoon met PSV meegaat op trainingskamp naar Thailand.
bron:voetbalprimeur
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 29 december 2012 - 10:57   quote  deeplink  
'AC Milan zet bondgenoten in voor Strootman'

Kevin%20STrootman%20met%20Narsingh_2.jpg

Auteur: Jurre de Ruiter Gepubliceerd:29 december 2012 om 09:32Categorie:Nieuws

AC Milan blijft in de race voor Kevin Strootman. De Italianen zouden de middenvelder graag in de winter al overnemen, maar niet tegen de prijs die PSV in gedachte heeft.

De Rossoneri raakten afgelopen maand Nigel de Jong kwijt met een zware blessure. Ondanks eerdere berichten overweegt Milan nu toch om de transfermarkt op te gaan om een vervanger vast te leggen, zo melden Italiaanse media.

Strootman is daarbij de belangrijkste kandidaat, omdat de 22-jarige PSV'er met zijn leeftijd ook bij kan dragen aan de ingezette verjonging. PSV vraagt naar verluidt vijftien miljoen euro voor de international, maar aan dat bedrag wil Milan nog niet voldoen.

De financieel geplaagde club van Silvio Berlusconi heeft sowieso één of meerdere uitgaande transfers nodig om zelf zaken te kunnen doen. Met Alexandre Pato en Robinho heeft de club twee gewilde spelers die mogen vertrekken.

Intussen is de concurrentie voor Strootman groot, daar ook de nodige Engelse clubs op de handtekening van Strootman jagen. Met Mark van Bommel en Mino Raiola kan Milan echter rekenen op twee speciale bondgenoten, die de Nederlander uiteindelijk naar het Giuseppe Meazza moeten brengen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 december 2012 door infamous psv --
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 29 december 2012 - 10:59   quote  deeplink  
Voor 25 miljoen mag je hem inpakken en anders lekker moven...
Bull's-eye
 Bull's-eye - zaterdag 29 december 2012 - 12:34   quote  deeplink  
Mijns inziens heeft PSV alleen versterking nodig in de verdediging.PSV heeft middenvelders zat.Ik ga der vanuit dat Hiljemark de opvolger wordt van Strootman,anders kan ik deze aanstaande transfer niet plaatsen.Over Strootman gesproken,die is toch min.20 miljoen waard.Als ie op deze toer blijft door gaan en zijn koppie erbij houdt,dan mag PSV in mijn ogen dat wel vragen.Persoonlijk vindt ik Strootman uitstekend in de Italiaanse competitie passen,maar ik denk zelf dat ie liever naar Engeland gaat.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 29 december 2012 - 14:51   quote  deeplink  
Dat geld heeft Milan niet eens..i
Bull's-eye
 Bull's-eye - zaterdag 29 december 2012 - 17:41   quote  deeplink  
Is toch zonde dat zo'n grote topclub zover is afgezakt.Gezien het verleden en de mensen die er gespeeld hebben,te denken natuurlijk aan o.a het trio Nederlanders en alle andere toppers die ze gehad hebben.Nee,ik denk ook niet dat ze hem kunnen betalen.Ze zullen toch eerst spelers moeten verkopen.En dan te bedenken dat clubs al Real Madrid kunnen kopen wat ze willen,terwijl ze 300 miljoen in de min staan.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 29 december 2012 - 23:08   quote  deeplink  
Je reinste competitievervalsing..
Aartus
 Aartus - zondag 30 december 2012 - 01:25   quote  deeplink  
Zowieso belachlijk..Dat je in de winterstop spelers kunt weghalen.zo kun je mooi de concurentie zwakker maken...gewoon een vorm van competitie vervalsing.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 30 december 2012 - 01:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 december 2012 - 01:25 schreef Aartus het volgende:
Zowieso belachlijk..Dat je in de winterstop spelers kunt weghalen.zo kun je mooi de concurentie zwakker maken...gewoon een vorm van competitie vervalsing.
Dat weet je als club, je kan er ook je voordeel mee doe natuurlijk..
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 01 januari 2013 - 16:31   quote  deeplink  
PSV-goalie Ruud Swinkels gaat het nieuwe jaar clubloos in. De 25-jarige derde doelman heeft een contract dat op Oudjaarsdag afloopt.

Zaakwaarnemer Kees Ploegsma junior heeft aan het Eindhovens Dagblad bevestigd dat zij van PSV nog geen voorstel voor een verlenging hebben ontvangen. Swinkels is dus op zoek naar een nieuwe club.

Swinkels kwam aan het begin van het seizoen over van FC Eindhoven en tekende voor een halfjaar. De keeper diende als vervanger van Nigel Bertrams, die langdurig geblesseerd was. PSV heeft voor de tweede seizoenshelft nu Boy Waterman, Przemyslaw Tyton en Bertrams als sluitposten
Aartus
 Aartus - dinsdag 01 januari 2013 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 december 2012 - 09:51 schreef infamous psv het volgende:
Zonde dat hij niet heeft gebracht wat ik ervan gehoopt had..
Sinds hij bij Twente wegging heeft hij niet kunnen brengen wat hij zelf ook gehoopt had zowel bij Schalke als Twente..
Gun hem nog wel n mooi cluppie...
Bij twente was t middenveld speciaal om hem heen gebouwd....Daarom kon ie zo goed renderen.
Aartus
 Aartus - dinsdag 01 januari 2013 - 16:44   quote  deeplink  
T heeft denk ik ook met druk te maken...Bij Psv moet je meedoen om de prijzen...Twente was toen nog in opbouw..Alles mocht niets moest...
molke
 molke - dinsdag 01 januari 2013 - 18:56   quote  deeplink  
Strootman is hooguit 10 miljoen waard ( wedstrijden die er op aan komen geeft hij niet thuis midelmatige voetballer) ben psv suporter hoor
Nee dit psv is na de zomer helemaal niets meer van over helaas
molke
 molke - dinsdag 01 januari 2013 - 18:58   quote  deeplink  
Advercaat weg na dit jaar ( nu wel duidelijk voegt helemaal niets toe) jeugt geen kans zie ajax daar kan ons psv iets van leren
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 01 januari 2013 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 januari 2013 - 18:58 schreef molke het volgende:
Advercaat weg na dit jaar ( nu wel duidelijk voegt helemaal niets toe) jeugt geen kans zie ajax daar kan ons psv iets van leren
Who the fuck is ....Advercaat

cunt_front.jpg
Aartus
 Aartus - dinsdag 01 januari 2013 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 januari 2013 - 19:10 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Who the fuck is ....Advercaat

[ afbeelding ]
Dat is Taylor..Die moet zo darten tegen van gerwen..Dat zie je toch zo..
Zie je..Hij heeft nu al angst in z,n ogen..Als taylor zich weer misdraagt,Ben ik bang dat ie een advercaat nodig heb..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 januari 2013 door Aartus --
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 01 januari 2013 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 januari 2013 - 19:41 schreef Aartus het volgende:

[..]

Dat is Taylor..Die moet zo darten tegen van gerwen..Dat zie je toch zo..
Zie je..Hij heeft nu al angst in z,n ogen..Als taylor zich weer misdraagt,Ben ik bang dat ie een advercaat nodig heb..
475749.jpg
infamous psv
 infamous psv - donderdag 03 januari 2013 - 21:45   quote  deeplink  
PSV hoopt tijdens de januarimaand afscheid te nemen van Jagos Vukovic, Stanislav Manolev, Orlando Engelaar en Stef Nijland. Alleen Manolev en Engelaar maken momenteel nog deel uit van de A-selectie van Dick Advocaat.

Het viertal heeft volgens de clubleiding van PSV geen toekomst meer in Eindhoven. Voor Engelaar is er steeds meer belangstelling, zegt technisch manager Marcel Brands in Voetbal International. "Ik weet dat er wat speelt via de zaakwaarnemer", aldus Brands. "Ook rond Vukovic en Manolev, maar officieel is er nog niets."

Manolev wordt begeleid door zaakwaarnemer Mino Raiola. Hij schermt met interesse uit Italië en Engeland, maar voegt er aan toe dat er nog niets concreet is. Manolev werd onlangs derde in de verkiezing Voetballer van het Jaar in Bulgarije. Hij wil zelf dolgraag vertrekken bij PSV sinds hij heeft gehoord dat zijn plek in de nationale ploeg in gevaar is. "Logisch, want een voetballer moet ritme hebben", zegt Manolev zelf.
bron:voetbalprimeur
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 04 januari 2013 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 januari 2013 - 21:45 schreef infamous psv het volgende:
PSV hoopt tijdens de januarimaand afscheid te nemen van Jagos Vukovic, Stanislav Manolev, Orlando Engelaar en Stef Nijland. Alleen Manolev en Engelaar maken momenteel nog deel uit van de A-selectie van Dick Advocaat.

Het viertal heeft volgens de clubleiding van PSV geen toekomst meer in Eindhoven. Voor Engelaar is er steeds meer belangstelling, zegt technisch manager Marcel Brands in Voetbal International. "Ik weet dat er wat speelt via de zaakwaarnemer", aldus Brands. "Ook rond Vukovic en Manolev, maar officieel is er nog niets."

Manolev wordt begeleid door zaakwaarnemer Mino Raiola. Hij schermt met interesse uit Italië en Engeland, maar voegt er aan toe dat er nog niets concreet is. Manolev werd onlangs derde in de verkiezing Voetballer van het Jaar in Bulgarije. Hij wil zelf dolgraag vertrekken bij PSV sinds hij heeft gehoord dat zijn plek in de nationale ploeg in gevaar is. "Logisch, want een voetballer moet ritme hebben", zegt Manolev zelf.
bron:voetbalprimeur
zou het meezitten deze transferperiode...
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 04 januari 2013 - 11:33   quote  deeplink  
Zaakwaarnemer Lens: "Maher wil naar PSV"

Auteur: Fabian Eijkhout Gepubliceerd:04 januari 2013 om 08:13Categorie:Reactie

Waar AZ ontkent dat het een bod heeft ontvangen op Adam Maher, weet zaakwaarnemer Sigi Lens meer. De club uit Alkmaar heeft volgens hem een bod ontvangen van PSV, dat serieuze interesse heeft in 'misschien wel het grootste talent van Nederland'.

"Het is voor Adam tijd om sportief een stap te maken", zegt Lens in gesprek met De Telegraaf. "Hij wil naar PSV. En sterker: op welke manier dan ook, maar PSV heeft wel degelijk een bod gedaan. Dan moeten ze dat bij de speler melden en met de betreffende club verder in contact treden."

Marcel Brands, technisch directeur van PSV, ziet in de AZ-speler een uitzonderlijke belofte. "Hij is misschien wel het grootste talent van Nederland. Net als bij bijvoorbeeld Kevin Strootman het geval was, vinden wij dat we als PSV moeten proberen om zulke jongens te halen. Zeker, als ze zelf aangeven in Holland te willen blijven en nu nog haalbaar en betaalbaar zijn. Ik heb trouwens vroeger in mijn functie bij AZ alles gedaan om Adam voor de club te behouden, wat toen uiteindelijk ook gelukt is."

Maher stond als vijftienjarige ook al in de belangstelling van diverse clubs. AZ wist de speler toen uit de handen van onder meer Internazionale, Olympique Lyon en Manchester City te houden.
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 04 januari 2013 - 11:35   quote  deeplink  
Zal denk ik wel weer eens een gerucht zijn mr toch de aandacht waard.
Zou het van harte toejuichen mr ze motten eerst mr eens een paar spelers verkopen en proberen Wijnaldum ergens anders te slijten want als Maher komt dan zal Wijnaldum er niet vrolijker op worden...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 januari 2013 door infamous psv --
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 05 januari 2013 - 02:14   quote  deeplink  
'AZ wijst vijf miljoen euro van PSV voor Maher af'

Auteur: Roy van den Berghe Gepubliceerd:04 januari 2013 om 22:52Categorie:Nieuws

Een eerste bod van PSV op Adam Maher is vrijdag afgewezen door AZ. De Eindhovenaren hadden vijf miljoen euro over voor de middenvelder, weet het Eindhovens Dagblad.

AZ heeft PSV laten weten dat de vraagprijs voor Maher bepaald is op negen miljoen euro. De kans lijkt niet groot dat de koploper van de Eredivisie dat bedrag wil betalen. Toch komt er vrijwel zeker een tweede bod.

PSV wil Maher nog deze maand aan de selectie toevoegen. De middenvelder staat bovenaan het lijstje van technisch manager Marcel Brands, die al liet weten bereid te zijn om ver te gaan om de transfer af te ronden.
bron:voetbalprimeur

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 januari 2013 door infamous psv --
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 05 januari 2013 - 02:15   quote  deeplink  
PSV geeft vol gas voor aantrekken Maher

Auteur: Roy van den Berghe Gepubliceerd:04 januari 2013 om 20:37Categorie:Nieuws

PSV gaat in januari alles op alles zetten om Adam Maher los te weken bij AZ. De Einhovenaren hebben inmiddels een eerste bod gedaan op de middenvelder.

Technisch manager Marcel Brands bevestigde eerder op de dag al de belangstelling voor Maher. Op de nieuwjaarsreceptie gaf Brands tegenover het Eindhovens Dagblad en Voetbal International aan dat de interesse in Maher zeer concreet is en dat AZ inmiddels een eerste bod heeft ontvangen.

Brands kreeg eerder van AZ te horen dat Maher 'in principe' niet te koop is, maar daar legt de manager zich niet zomaar bij neer. "Iedereen die mij kent weet dat ik niet snel opgeef", vertelt hij tegenover VI. Maher moet naar verluidt zo'n acht miljoen euro opleveren.

PSV viert dit jaar zijn honderdjarig bestaan en wil hoe dan ook kampioen worden dit seizoen. De koploper van de Eredivisie versterkte zich daarom al met de Zweedse international Oscar Hiljemark. Maher moet de volgende aankoop worden, terwijl Dick Advocaat ook een centrale verdediger aan zijn selectie hoopt toe te voegen
bron:voetbalprimeur

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 januari 2013 door infamous psv --
Bull's-eye
 Bull's-eye - zaterdag 05 januari 2013 - 14:47   quote  deeplink  
Persoonlijk gezien zie ik toch liever dat PSV zijn geld besteed met het aankopen van goede verdedigers.En het allerbelangrijkste is nog dat ze zo snel mogelijk Manolev,Vukovic,Engelaar en Nijland kwijt zien te geraken.

Maher zou in mijn ogen een fantastische aankoop zijn,maar ze hebben al zoveel middenvelders en wat betekent dit voor bijv.Wijnaldum.Dat is dan weggegooid geld,want dat is op dit moment toch de minste aankoop,waarvan we allemaal meer van hadden verwacht.

Buiten dat zal Maher ook een aardig prijskaartje om zijn nek hebben hangen.Ik begrijp van AZ dat ze er 9 miljoen voor willen hebben.Persoonlijk gezien vindt ik dat veel te veel ondanks zijn doorlopende contract.

Hoe zit het bijvoorbeeld met de talenten van PSV? Ik geloof dat er toch wel een aantal verdedigers bij zitten die al redelijk op niveau zijn,maar die nooit of te nimmer worden gebruikt door Advocaat.Hoe goed of hoe slecht zijn deze dan ten opzichte van die koekenbakkers die er nu in de verdediging staan?

In mijn optiek zou Maher een fantastische aankoop zijn voor PSV,veel beter dan Wijnaldum op dit moment,maar aangezien Advocaat er ook graag een verdediger bij zou willen hebben,lees ik daar nooit iets over.Dus PSV,kom op met die verdedigers!!!
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 05 januari 2013 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 januari 2013 - 14:47 schreef Bull's-eye het volgende:
Persoonlijk gezien zie ik toch liever dat PSV zijn geld besteed met het aankopen van goede verdedigers.En het allerbelangrijkste is nog dat ze zo snel mogelijk Manolev,Vukovic,Engelaar en Nijland kwijt zien te geraken.

Maher zou in mijn ogen een fantastische aankoop zijn,maar ze hebben al zoveel middenvelders en wat betekent dit voor bijv.Wijnaldum.Dat is dan weggegooid geld,want dat is op dit moment toch de minste aankoop,waarvan we allemaal meer van hadden verwacht.

Buiten dat zal Maher ook een aardig prijskaartje om zijn nek hebben hangen.Ik begrijp van AZ dat ze er 9 miljoen voor willen hebben.Persoonlijk gezien vindt ik dat veel te veel ondanks zijn doorlopende contract.

Hoe zit het bijvoorbeeld met de talenten van PSV? Ik geloof dat er toch wel een aantal verdedigers bij zitten die al redelijk op niveau zijn,maar die nooit of te nimmer worden gebruikt door Advocaat.Hoe goed of hoe slecht zijn deze dan ten opzichte van die koekenbakkers die er nu in de verdediging staan?

In mijn optiek zou Maher een fantastische aankoop zijn voor PSV,veel beter dan Wijnaldum op dit moment,maar aangezien Advocaat er ook graag een verdediger bij zou willen hebben,lees ik daar nooit iets over.Dus PSV,kom op met die verdedigers!!!
in principe hebben jullie met Depay iemand die ook prima op 10 kan spelen dacht ik zo...
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 05 januari 2013 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 januari 2013 - 15:40 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

in principe hebben jullie met Depay iemand die ook prima op 10 kan spelen dacht ik zo...
Depay moet aankomend seizoen mits hij zichzelf verbeterd gewoon in de basis staan..
Denk dat Mertens wel verkocht zal worden vd zomer ofdat hij zelf nr een andere competitie zal willen vertrekken..
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 05 januari 2013 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 januari 2013 - 15:43 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Depay moet aankomend seizoen mits hij zichzelf verbeterd gewoon in de basis staan..
Denk dat Mertens wel verkocht zal worden vd zomer ofdat hij zelf nr een andere competitie zal willen vertrekken..
Cocu gaat de jeugd wel een kans geven denk ik. als die het overneemt...
hoelang heeft Mertens nog contract dan?

van een transfer van Mertens ben ik overigens niet zeker hoor,,, wie hebben er aflopende contracten dan? of contracten tot 2014?

lijkt me dat bij PSV de volgende sleutelspelers vertrekken:
Bommel, Stopt?
Strootman, transfer minimaal 14 miljoen.
Mertens, bij vertrek Minimaal 12.
Hutchinson, wil weg?
Lens, toe aan iets anders?
Toivonen, contract tot 2014 toch??
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 05 januari 2013 - 15:50   quote  deeplink  
Mertens tekende in 2011 voor 5 jaar...
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 05 januari 2013 - 16:05   quote  deeplink  
met nog jaar contract vertrekt mertens daar niet...
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 05 januari 2013 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 januari 2013 - 16:05 schreef NatjosFC het volgende:
met nog jaar contract vertrekt mertens daar niet...
okee...
Bull's-eye
 Bull's-eye - zaterdag 05 januari 2013 - 17:41   quote  deeplink  
Idd,Depay zou de logische vervanger moeten zijn van Mertens,maar wat blijkt...Nu Mertens geblesseerd is,staat Depay óók niet in de basis,dus aan wie ligt het nou???
Advocaat weet het zo te schuiven,dat Depay nog steeds op de bank moet plaatsnemen.

Is Depay dan nog niet zover,zoals wij allen wel denken,of is ie écht nog niet zo goed?
Feit is wel dat Dickie weinig gebruik maakt van zijn jeugd talenten/hij ze (nog) niet goed bevindt.Hij geeft liever de voorkeur aan spelers die normaal gesproken ook in de basis staan,zie Lens,die zet ie gewoon op links.Dat lijkt mij verschrikkelijk voor zo'n jongen,want die wordt daardoor én derde keus én steeds onzekerder.Tja...
Bull's-eye
 Bull's-eye - zaterdag 05 januari 2013 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 januari 2013 - 15:47 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Cocu gaat de jeugd wel een kans geven denk ik. als die het overneemt...
hoelang heeft Mertens nog contract dan?

van een transfer van Mertens ben ik overigens niet zeker hoor,,, wie hebben er aflopende contracten dan? of contracten tot 2014?

lijkt me dat bij PSV de volgende sleutelspelers vertrekken:
Bommel, Stopt?
Strootman, transfer minimaal 14 miljoen.
Mertens, bij vertrek Minimaal 12.
Hutchinson, wil weg?
Lens, toe aan iets anders?
Toivonen, contract tot 2014 toch??
Toivonen heeft contract t/m de zomer van 2014.Strootman en Mertens t/m de zomer van 2016.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 07 januari 2013 - 17:35   quote  deeplink  
infamous psv
 infamous psv - maandag 07 januari 2013 - 18:08   quote  deeplink  
Harry is een NEUS..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 09 januari 2013 - 14:42   quote  deeplink  
Gadverdamme..
klopt
 klopt - zaterdag 12 januari 2013 - 14:08   quote  deeplink  
Tyton nu al weer weg?
AC Milan bood afgelopen zomer nog 10 mil en toen mocht die niet weg??
Lekker beleid hoor, word je toch ook gefrustreerd van.

Die man is een geweldige keeper, advocaat zou meer moeten afwisselen.
Met een keeper als Tyton ga je, er van uitgaande dat PSV dit jaar kampioen word op internationaal niveau veel meer kans maken. Kan me niet voorstellen dat mensen nu al vergeten zijn hoe belangrijk Gomes is geweest voor PSV en hoe werd gewonnen van AC Milan met 3-1.

Op Internationaal niveau ben je namelijk gewoon een keeper nodig die atletisch is, geweldige reflex heeft en ook nog is de nodige penalties pakt.
Met alle respect, maar eigenlijk ben ik van mening dat Waterman op alle fronten onder doet voor Tyton.

Tyton is net als Gomes een keeper die ballen pakt die vele anderen door hadden laten gaan. Het is voor een team een fijn gevoel om te weten dat ook schoten van bijv. Christiano Ronaldo gehouden kunnen worden. Er zal meer rust in het team komen om de wedstrijd te controleren. Hierdoor kan PSV nog vrijer spelen en meer pressing geven. Hetgeen je ook nodig bent om in topwedstrijden tot scoren te komen.

Tyton is daarnaast ook nog jonger en zou uit kunnen groeien tot een geweldige keeper, maar dan moet die nu wel spelen!
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 12 januari 2013 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 januari 2013 - 14:08 schreef klopt het volgende:
Tyton nu al weer weg?
AC Milan bood afgelopen zomer nog 10 mil en toen mocht die niet weg??
Lekker beleid hoor, word je toch ook gefrustreerd van.

Die man is een geweldige keeper, advocaat zou meer moeten afwisselen.
Met een keeper als Tyton ga je, er van uitgaande dat PSV dit jaar kampioen word op internationaal niveau veel meer kans maken. Kan me niet voorstellen dat mensen nu al vergeten zijn hoe belangrijk Gomes is geweest voor PSV en hoe werd gewonnen van AC Milan met 3-1.

Op Internationaal niveau ben je namelijk gewoon een keeper nodig die atletisch is, geweldige reflex heeft en ook nog is de nodige penalties pakt.
Met alle respect, maar eigenlijk ben ik van mening dat Waterman op alle fronten onder doet voor Tyton.

Tyton is net als Gomes een keeper die ballen pakt die vele anderen door hadden laten gaan. Het is voor een team een fijn gevoel om te weten dat ook schoten van bijv. Christiano Ronaldo gehouden kunnen worden. Er zal meer rust in het team komen om de wedstrijd te controleren. Hierdoor kan PSV nog vrijer spelen en meer pressing geven. Hetgeen je ook nodig bent om in topwedstrijden tot scoren te komen.

Tyton is daarnaast ook nog jonger en zou uit kunnen groeien tot een geweldige keeper, maar dan moet die nu wel spelen!
Tyton is beter, zou ook eigenlijk moeten spelen.. want hij heeft in tegenstelling tot Waterman de potentie om vaste keeper van het internationale team, en als Tyton dat wordt dan is ie extra veel geld waard.
infamous psv
 infamous psv - maandag 14 januari 2013 - 20:25   quote  deeplink  
Stanislav Manolev heeft over belangstelling niets te klagen. Berichten in de Spaanse media spraken over een naderende overstap naar Espanyol, maar Fulham lijkt zich nu ook te mengen in de strijd om de Bulgaarse verdediger, meldt Voetbal International.

Martin Jol is op zoek naar versterkingen voor het matig presterende Fulham. De club bezet slechts de dertiende plaats in de Engelse Premier League met 25 punten uit 22 gespeelde wedstrijden. Volgens het weekblad heeft Fulham de club uit Eindhoven al op de hoogte gebracht van de interesse.

Manolev ondertekende in 2009 een contract dat pas ten einde zal zijn in 2014. Door het gebrek aan speeltijd van de Bulgaar is PSV genegen om hem te laten vertrekken.
infamous psv
 infamous psv - maandag 14 januari 2013 - 20:26   quote  deeplink  
Hoop doet leven, zullen we maar zeggen..
Eide
 Eide - vrijdag 18 januari 2013 - 21:56   quote  deeplink  
Heb net PSV - PEC gezien.

Ik snap dat Dick van alles wil, maar na vandaag, en wanprestatie in de Europa League en afgang tegen Ajax mag ik denk ik wel stellen dat het grootste manco van PSV niet het voetballende vermogen is maar de mentaliteit van PSV.

In de voorbeelden die ik noem wordt PSV gewoon afgebluft. Het loopt even niet en dan is er geen PSVer die opstaat. Ook niet internationals Lens, Strootman en Van Bommel. Dat is schandalig te noemen. Vreemd? Ben benieuwd naar de kijk van de PVSers hierop?

Ook opvallend trouwens, Dickie Durf in de laatste minuten, aanvaller voor een aanvaller.
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 18 januari 2013 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 januari 2013 - 21:56 schreef Eide het volgende:
Heb net PSV - PEC gezien.

Ik snap dat Dick van alles wil, maar na vandaag, en wanprestatie in de Europa League en afgang tegen Ajax mag ik denk ik wel stellen dat het grootste manco van PSV niet het voetballende vermogen is maar de mentaliteit van PSV.

In de voorbeelden die ik noem wordt PSV gewoon afgebluft. Het loopt even niet en dan is er geen PSVer die opstaat. Ook niet internationals Lens, Strootman en Van Bommel. Dat is schandalig te noemen. Vreemd? Ben benieuwd naar de kijk van de PVSers hierop?

Ook opvallend trouwens, Dickie Durf in de laatste minuten, aanvaller voor een aanvaller.
hoho, Dickie Durf wisselde ook Locadia voor Zanka!
gabri
 gabri - vrijdag 18 januari 2013 - 22:09   quote  deeplink  
en koop er nog maar 1 en koop er nog mar 2 en koop er nog maar 3 en koop er nog maar 4 en koop er nog maar 5 en koop er nog maar 6 hahahahahah joduh joduh

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5955
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Wintertransfers Januari 2013









0.0132150