BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: CentraleVerdediger

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
infamous psv
 infamous psv - donderdag 03 januari 2013 - 21:51   quote  deeplink  
Pieters: "Ambieer rol als centrale verdediger"

Auteur: Roy van den Berghe Gepubliceerd:02 januari 2013 om 22:17Categorie:Aan het woord

Erik Pieters is na een revalidatie van acht maanden weer helemaal fit. De linksback hoopt in de tweede seizoenshelft zijn stempel te kunnen drukken bij PSV.

"Ik heb tijdens de kerstvakantie zo veel mogelijk getraind en ik verwacht topfit op de eerste training te verschijnen", vertelt Pieters in een interview met weekblad Voetbal International. "Als dat niet lukt en ik niet mijn ding kan doen, zou dat een grote teleurstelling zijn."

Pieters was de vaste linksback van PSV en het Nederlands elftal, maar trainer Dick Advocaat ziet hem ook als een optie als centrale verdediger. "Zelf ambieer ik een terugkeer naar het centrum ook", aldus de mandekker, die in de A1 van FC Utrecht voor het laatst in het centrum speelde.

"Natuurlijk besef ik dat het lang geleden is dat ik centraal stond. Ik weet dat je zoiets niet een, twee, drie weer oppikt, maar ik denk dat het nog steeds kan. Door veelvuldig op die positie te trainen en in het tweede duels te spelen, moet het me lukken weer aan die plaats te wennen."

Door zijn voetbreuk liep Pieters afgelopen zomer niet alleen het EK, maar ook een transfer naar Newcastle United mis. De Engelsen zijn nog altijd geïnteresseerd. "Maar ik ben totaal niet bezig met een transfer. Niet in de winterstop, maar ook niet in de zomerstop. Ik heb nog steeds de ambitie om naar het buitenland te gaan, maar ik heb daar geen termijn aan verbonden."
bron:voetbalprimeur
infamous psv
 infamous psv - donderdag 03 januari 2013 - 21:59   quote  deeplink  
Vind het een Gok waard om Pieters centraal te laten spelen en denkt dat hij daar ook wel zal passen..
Hij is fysiek sterk en ook n aardige kopper.
Vind hem voor de flanken te statisch.
Ook spreekt hij Nederlands wat voor de sturing van achteruit ook beter is.
Alleen weet niet of hij een leider zal kunnen zijn mr het is een gokje waard.
Ben benieuwd of hij van Advocaat de kans zal krijgen..
infamous psv
 infamous psv - donderdag 03 januari 2013 - 22:00   quote  deeplink  
Schijnt ook een gerucht te gaan dat er interesse is in Van Dijk van Groningen en die is van harte welkom.
Groot en sterk en nog leergierig zat.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 januari 2013 door infamous psv --
Aartus
 Aartus - donderdag 03 januari 2013 - 23:14   quote  deeplink  
Fc twente wil douglas graag in de winterstop kwijt,omdat ie anders in de zomer transfervrij de deur uitloopt..Iets voor jullie misschien????Hij is ook een centrale verdediger...
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 04 januari 2013 - 09:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 januari 2013 - 23:14 schreef Aartus het volgende:
Fc twente wil douglas graag in de winterstop kwijt,omdat ie anders in de zomer transfervrij de deur uitloopt..Iets voor jullie misschien????Hij is ook een centrale verdediger...
De gaat nr het buitenland AArt..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 06 januari 2013 - 00:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 januari 2013 - 09:20 schreef infamous psv het volgende:

[..]

De gaat nr het buitenland AArt..
Komt ie terug naar Nederland..??
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 06 januari 2013 - 01:55   quote  deeplink  
Denk dat Pieters qua opbouw erg sterk is, ook heeft hij vrij veel snlheid..
infamous psv
 infamous psv - maandag 21 januari 2013 - 10:32   quote  deeplink  
Willems moet rentree uitstellen door vorst

Auteur: Wout Stravers Gepubliceerd:21 januari 2013 om 10:21Categorie:Nieuws

Jetro Willems heeft zijn rentree bij PSV noodgedwongen moeten uitstellen. De achttienjarige international zou maandagavond met Jong PSV meedoen tegen FC Groningen, maar die wedstrijd werd vanwege het winterweer afgelast.

Willems is op de weg terug na een lieskwetsuur. Trainer Dick Advocaat kan de linksback goed gebruiken bij de hoofdmacht, aangezien Erik Pieters voorlopig weer niet kan voetballen. De verdediger maakte vrijdag tegen PEC Zwolle na negen maanden blessureleed zijn rentree, maar Pieters werd halverwege de tweede helft met rood uit het veld gestuurd.

Bovendien verwondde hij zichzelf vervolgens ernstig door een ruit kapot te slaan. Het is onduidelijk hoe lang Pieters daardoor niet kan voetballen, maar de komende zes weken wordt hij niet terugverwacht.
dikke advocaatje
 dikke advocaatje - maandag 21 januari 2013 - 14:10   quote  deeplink  
Marcelo is de man . Brands heeft hem 3 jr bij laten tekenen. En die heeft er kijk op .
infamous psv
 infamous psv - maandag 21 januari 2013 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 januari 2013 - 14:10 schreef dikke advocaatje het volgende:
Marcelo is de man . Brands heeft hem 3 jr bij laten tekenen. En die heeft er kijk op .
Dat weet ik niet zo zeker;)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: CentraleVerdediger









0.0073819