BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: PSV-PEC 1-3

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
kaashaas
 kaashaas - vrijdag 18 januari 2013 - 23:38   quote  deeplink  
PSV-PEC 1-3 !! DRAMATISCH! Gooi het er maar eruit!!
tomson
 tomson - vrijdag 18 januari 2013 - 23:38   quote  deeplink  
BAM !
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 19 januari 2013 - 09:05   quote  deeplink  
Wat n helden allemaal hey!!!
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 19 januari 2013 - 09:15   quote  deeplink  
Stelletje grafhonden zijn het!!!!
Met hun jetlag. Tegen de muur aanzetten..
tomson
 tomson - zaterdag 19 januari 2013 - 12:19   quote  deeplink  
23760_321086108009337_1584319929_n.jpg
ajaxkampioen 2012
 ajaxkampioen 2012 - zaterdag 19 januari 2013 - 14:21   quote  deeplink  
een tip voor psv.toch maar weer eventjes geld vragen aan de gemeente! en koop dan gelijk Barcelona op!
ajaxkampioen 2012
 ajaxkampioen 2012 - zaterdag 19 januari 2013 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 januari 2013 - 23:38 schreef kaashaas het volgende:
PSV-PEC 1-3 !! DRAMATISCH! Gooi het er maar eruit!!
nog enkelen spelers kopen en het luk wel!!
mauricio7999
 mauricio7999 - zaterdag 19 januari 2013 - 14:38   quote  deeplink  
In mijn beleving zit het probleem bij PSV niet enkel in de instelling die de ploeg heeft. Het is een kwestie van kwaliteit in de verdediging. Ik persoonlijk roep al dik een jaar dat Derijck (geen top speler) maar van belang is tegen ploegen als Zwolle. Hij is de enige voetballer met (enigszins) voetballend inzicht naar voren toe. Voor mij een raadsel waarom hij hem weer passeert na 3 goede potjes van Zanka. Het probleem is echter dat zowel Marcelo als Zanka een zelfde type speler is, man uitschakelen en daarna niet teveel meer doen met de bal, dat is namelijk drama bij beide. Als je dan geen Derijck naast je hebt staan en van Bommel en Strootman moeten constant uit positie om de bal op te halen, omdat de verdedigers er werkelijk helemaal niets van kunnen, dan speel je je middenveld kapot. Niet meer te belopen voor van Bommel en vandaar ook zijn mindere wedstrijd. Dan kun je ervoor kiezen om van Bommel te wisselen voor een speler die dat wel kan belopen, maar dat is bijna onmogelijk. Derijck is dan in mijn ogen een oplossing om van Bommel en Strootman niet continue uit positie te halen. Hij durft af en toe in te schuiven, loopt logisch waardoor de vrije man op de as rondom het middenveld wordt vrijgespeeld en heeft als enige verdediger een pas naar voren die logisch is. Nogmaals geen topkwaliteit maar wel een logische verklaring voor de wedstrijd gisteren.

Iedere bal van de verdedigers (Zanka en Marcelo) ging naar een middenvelder op 5 meter afstand met de rug naar de goal. Dan moet je middenvelders hebben als Sneijder of van der Vaart (dynamisch) die met een draai zich vrij kunnen spelen en de neus richting de goal kunnen krijgen. Die hebben we niet. Dus wordt van bommel of strootman ingespeeld gaat 9 van de 10 keer de bal weer terug naar de clowns in de verdediging bij PSV. Zo schiet je er dus weinig mee op.

Mijn idee voor de wedstrijd tegen Heracles:
Zanka/Marcelo eruit, Derijck erin (voorkeur Zanka eruit)
Hiljemark voor WIjnaldum (meer passend vermogen en inzicht in de beweging zonder bal)
van Bommel met de punt naar achteren, daarvoor Strootman en Hiljemark
Willems op de linksback positie

In mijn beleving is de wissel van Derijck voor één van die clowns voldoende, maar zou ik als trainer best durven schuiven. Gisteren was het toonbeeld van een aantal wedstrijden voor de winterstop waarbij Derijck ook niet speelde en we feitelijk hetzelfde speelbeld zagen.

En dan in de Winterstop, koop aub een centrale verdediger (liefst Nederlandstalig, Bruma) met een pass naar voren (alla Vertonghen). Dat lost het probleem voor PSV pas echt op.

Mijn visie, dus deel ik hem gewoon met jullie. Wat vinden jullie?
Vincent1970
 Vincent1970 - zaterdag 19 januari 2013 - 14:43   quote  deeplink  
PSV verkopen en jullie forum opheffen..
mauricio7999
 mauricio7999 - zaterdag 19 januari 2013 - 14:45   quote  deeplink  
Is een optie, maar gezien het feit dat je niet meer te vertellen hebt dan dit, getuigt van het feit dat je voetballend inzicht schijnbaar nog minder is dan dat van Zanka/Marcelo... Kom toch eens met wat inhoud...
Vincent1970
 Vincent1970 - zaterdag 19 januari 2013 - 15:09   quote  deeplink  
Niet zo serieus jongen..
Misschien is het een idee om een keer serieus werk te maken van een toekomstvisie met een jeugdopleiding die aandacht krijgt. Je kunt wel blijven kopen maar dat is meer voor de korte termijn. Alles lijkt gebaseerd te zijn om eindelijk kampioen te worden, zonder echt structureel te bouwen aan de club. Dit koopgedrag gaat PSV een keer de kop kosten..
dege
 dege - zaterdag 19 januari 2013 - 20:54   quote  deeplink  
ach ja, jullie kopen van de belastingcenten Maher ook weer weg bij AZ, wat een koopzieke club hebben jullie zeg, ben benieuwd als jullie weer geen CL halen bij welke gemeente jullie dan weer gaan aankloppen, te triest vor woorden heel dat psv
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 19 januari 2013 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 januari 2013 - 20:54 schreef dege het volgende:
ach ja, jullie kopen van de belastingcenten Maher ook weer weg bij AZ, wat een koopzieke club hebben jullie zeg, ben benieuwd als jullie weer geen CL halen bij welke gemeente jullie dan weer gaan aankloppen, te triest vor woorden heel dat psv
Laten we het hopen..
En het is voor woorden , met je vor woorden.....
Eide
 Eide - zondag 20 januari 2013 - 01:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 januari 2013 - 20:54 schreef dege het volgende:
ach ja, jullie kopen van de belastingcenten Maher ook weer weg bij AZ, wat een koopzieke club hebben jullie zeg, ben benieuwd als jullie weer geen CL halen bij welke gemeente jullie dan weer gaan aankloppen, te triest vor woorden heel dat psv
Ten eerste een wat flauwe opmerking. Ten tweede zit PSV waarschijnlijk nu wel op een knooppunt. Men kan in Eindhoven wel roepen dat er geld zat is, maar de €50 mio van de gemeente Eindhoven moest ze wel miljoenenverliezen goed maken. Die €50 mio zorgde eind 2011 voor een eigen vermogen van €34 mio en er waren een aantal dure posten van de begroting gehaald.

Eind 2012 meldt PSV zelf €27.6 mio winst, grotendeels te danken aan de injectie van de gemeente. Zonder die injectie bedroeg de omzet €58 mio. De kosten, exclusief belastingen, waren €64,6 mio in 2011-2012. Zonder gemeentegeld dus een verlies van 6.6 miljoen, exclusief belastingen. Een deel van deze balans is overigens te danken aan de fictieve post transferwaarde, die steeg door de miljoenen aankopen.

50 miljoen is dus in zeer korte tijd 27.6 miljoen (wat hoogstwaarschijnlijk ook meteen het eigen vermogen is aangezien PSV voor de injectie een negatief eigen vermogen had) geworden waarbij dan wel de kosten radicaal zijn gedaald. Toch nog altijd verlies en het lijkt niet waarschijnlijk dat PSV de kosten nog verder terug kan dwingen. Tenzij PSV andere opbrengsten aanboort (Champions League) kan het wel even teren op de €27.6 mio maar als Dickie nog gaat uitgeven slinkt die reserve rap.

PSV kan dus kiezen. Het gaat of teren op €27.6 mio en proberen op eigen kracht de inkomsten boven de €65 mio te tillen, of het gaat kopen en gokt dan op CL plaatsing. Beide opties zijn niet zonder risico.

Kopen is net als zelf opleiden een manier om een competitieve ploeg te krijgen. Het zal alleen de zuurpruimen jeuken of PSV zo'n ploeg bij elkaar koopt of niet. Maar PSV is wel een club onder druk. Er MOET iets gaan gebeuren anders is het over 4 jaar weer bonje in Eindhoven.

Edit: excuus voor dit lange verhaal op jullie forum :)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 januari 2013 door Eide --
tomson
 tomson - zondag 20 januari 2013 - 01:24   quote  deeplink  
4 jaar lijkt me een zeer gunstige prognose. Die bom barst al als ze dit seizoen geen kampioen worden.
Eide
 Eide - zondag 20 januari 2013 - 01:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 januari 2013 - 01:24 schreef tomson het volgende:
4 jaar lijkt me een zeer gunstige prognose. Die bom barst al als ze dit seizoen geen kampioen worden.
Laat ik het herformuleren. Zonder rare uitgaves en met de huidige balans is over 4 jaar het geld op.
tomson
 tomson - zondag 20 januari 2013 - 01:46   quote  deeplink  
Bedankt voor de uitleg. Maar een simpel havenslaafje he :)
Eide
 Eide - zondag 20 januari 2013 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 januari 2013 - 01:46 schreef tomson het volgende:
Bedankt voor de uitleg. Maar een simpel havenslaafje he :)
Weet ik toch ;)
jool1
 jool1 - zondag 20 januari 2013 - 12:18   quote  deeplink  
Niet 1 woord over Pieters hier,typerend? Geen woord over de echte problemen van dit PSV, die liggen meer bij de instelling van bepalende spelers en dan niet bepalend in voetballende zin,Van Bommel die dramatisch speelde maar weer wel schoppend,trappend,scheldend over het veld liep,Strootman die weer bij elk opstootje betrokken was,hij moest er soms zelfs een sprintje voor trekken om er bij te zijn.
Pieters die een idiote overtreding maakte en daarna volledig door het lint ging. Daar liggen de problemen,geld heeft hier niets mee te maken.
Eide
 Eide - zondag 20 januari 2013 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 januari 2013 - 12:18 schreef jool1 het volgende:
Niet 1 woord over Pieters hier,typerend? Geen woord over de echte problemen van dit PSV, die liggen meer bij de instelling van bepalende spelers en dan niet bepalend in voetballende zin,Van Bommel die dramatisch speelde maar weer wel schoppend,trappend,scheldend over het veld liep,Strootman die weer bij elk opstootje betrokken was,hij moest er soms zelfs een sprintje voor trekken om er bij te zijn.
Pieters die een idiote overtreding maakte en daarna volledig door het lint ging. Daar liggen de problemen,geld heeft hier niets mee te maken.
Dan heb je de andere topics niet gelezen. Daar is het al uitgebreid over de instelling van PSV gegaan. Niet nodig om die tekst hier ook nog even te copy/pasten of wel? :)
infamous psv
 infamous psv - maandag 21 januari 2013 - 09:41   quote  deeplink  
Pieters zeker zes weken uit de roulatie

Auteur: Reon Boeringa Gepubliceerd:20 januari 2013 om 23:10Categorie:Nieuws

PSV-verdediger Erik Pieters is opnieuw langdurig uitgeschakeld. Door verwondingen aan zijn onderarm moet hij zeker zes weken in de ziekenboeg doorbrengen, meldt De Telegraaf.

Pieters kreeg zaterdag tegen PEC Zwolle de rode kaart en mepte daarna een ruitje in. Daarbij scheurden enkele pezen en één zenuw. De revalidatietermijn is door de medische staf van PSV op minimaal zes weken ingeschat, maar kan oplopen.

Tegen Zwolle maakte Pieters na lang blessureleed zijn eerste wedstrijdminuten van dit seizoen. Toen hij na een onbesuisde tackle de rode kaart kreeg ging hij volledig door het lint, waardoor hij ernstige verwondingen opliep.

PSV maakte al bekend maatregelen te zullen nemen tegen Pieters.

bron:voetbalprimeur
infamous psv
 infamous psv - maandag 21 januari 2013 - 09:42   quote  deeplink  
PSV: geheim gesprek na blamage tegen PEC

Auteur: Jurre de Ruiter Gepubliceerd:21 januari 2013 om 07:38Categorie:Nieuws

De selectie van PSV meldde zich zaterdagochtend met een sportieve kater van jewelste op trainingscomplex De Herdgang. De spelers zouden een vrije dag hebben, maar trainer Dick Advocaat besloot na de blamage tegen PEC Zwolle (1-3) anders.

Een geheim groepsgesprek moest PSV afgelopen weekend weer op de rit helpen. Advocaat kondigde het vrijdagavond al aan: "Misschien moet ik wat provoceren. Zij mogen mij nu eens uitleggen hoe dit mogelijk is", zei de coach.

De spelers van de titelkandidaat bleven na afloop stil, Advocaat wilde tegenover het Algemeen Dagblad nog wel zeggen dat het 'uiteraard' een goed gesprek was geweest. Zaterdag, als PSV op bezoek gaat bij Heracles Almelo, moet blijken of het geholpen heeft.

bron:voetbalprimeur
infamous psv
 infamous psv - maandag 21 januari 2013 - 10:31   quote  deeplink  
'Kerkhofjes': "PSV zelden zo slecht gezien"

Auteur: Wout Stravers Gepubliceerd:21 januari 2013 om 10:17Categorie:Reactie

René en Willy van de Kerkhof schrokken zich vrijdag rot van het niveau van PSV. De Eindhovenaren verloren in eigen huis van PEC Zwolle (1-3). Om het drama compleet te maken raakte Erik Pieters gewond aan zijn arm.

De off-day van PSV kon Willy moeilijk verklaren. "Zo slecht heb ik het zelden gezien", zegt hij tegen Omroep Brabant. "Er zat helemaal geen ambitie in om deze wedstrijd te winnen. Als je de laatste wedstrijden bekijkt, tegen NEC, NAC en PEC halen 'we' vier punten. Dan moet je je afvragen kan dit wel?"

René weigert op te geven, PSV staat immers maar één punt achter op koploper FC Twente. "Je moet thuis alles winnen. Als je komend weekend bij Heracles wint dan sta je wellicht gewoon weer bovenaan", zegt hij, wetende dat FC Twente een lastige uitwedstrijd tegen Feyenoord voor de boeg heeft.

Ook het incident rond Pieters kwam aan bod. De linksback kreeg rood en sloeg daarna een ruitje in, waarbij hij zichzelf serieus verwondde. "Dit past niet bij een profspeler en zeker niet bij een international", aldus Willy. "Op dat niveau moet je weten wat je doet. Als je een rode kaart krijgt dan heb je die beslissing te respecteren. Je moet niet het halve stadion gaan verbouwen."
dikke advocaatje
 dikke advocaatje - maandag 21 januari 2013 - 14:11   quote  deeplink  
Die kijken dan ook niet veel ,die pratende poppen.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 21 januari 2013 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 januari 2013 - 09:41 schreef infamous psv het volgende:
Pieters zeker zes weken uit de roulatie

Auteur: Reon Boeringa Gepubliceerd:20 januari 2013 om 23:10Categorie:Nieuws

PSV-verdediger Erik Pieters is opnieuw langdurig uitgeschakeld. Door verwondingen aan zijn onderarm moet hij zeker zes weken in de ziekenboeg doorbrengen, meldt De Telegraaf.

Pieters kreeg zaterdag tegen PEC Zwolle de rode kaart en mepte daarna een ruitje in. Daarbij scheurden enkele pezen en één zenuw. De revalidatietermijn is door de medische staf van PSV op minimaal zes weken ingeschat, maar kan oplopen.

Tegen Zwolle maakte Pieters na lang blessureleed zijn eerste wedstrijdminuten van dit seizoen. Toen hij na een onbesuisde tackle de rode kaart kreeg ging hij volledig door het lint, waardoor hij ernstige verwondingen opliep.

PSV maakte al bekend maatregelen te zullen nemen tegen Pieters.

bron:voetbalprimeur
Sterke gozer die Pieters, Ik zou die glaszetter aanklagen, toch niet normaal dat je zo makkelijk door dat glas kan komen....
remco k
 remco k - maandag 21 januari 2013 - 15:56   quote  deeplink  
Toch een mooie ploeg he dat PSV... Kopen kopen kopen niet presteren, Dickie zal Maher nu wel krijgen verwacht ik.
infamous psv
 infamous psv - maandag 21 januari 2013 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 januari 2013 - 15:56 schreef remco k het volgende:
Toch een mooie ploeg he dat PSV... Kopen kopen kopen niet presteren, Dickie zal Maher nu wel krijgen verwacht ik.
Schitterende ploeg.. Hoop het wel..
kaashaas
 kaashaas - maandag 21 januari 2013 - 21:51   quote  deeplink  
Eerst maar een verdediger
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - woensdag 23 januari 2013 - 16:47   quote  deeplink  
Vanaf vandaag verkrijgbaar in de PSV souvenirshop: Het spannende Erik Pieters kaartspel met alleen Schoppenboeren en Ruitenboeren
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - woensdag 23 januari 2013 - 16:47   quote  deeplink  
Erik Pieters: met bloed, zweet en ramen
sim
 sim - woensdag 23 januari 2013 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 januari 2013 - 16:47 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:
Erik Pieters: met bloed, zweet en ramen
Wat heeft jou moeder er nu mee te maken?
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 24 januari 2013 - 00:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 januari 2013 - 16:47 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:
Vanaf vandaag verkrijgbaar in de PSV souvenirshop: Het spannende Erik Pieters kaartspel met alleen Schoppenboeren en Ruitenboeren
Wat erg als je zo'n nickname hebt..
sim
 sim - donderdag 24 januari 2013 - 00:43   quote  deeplink  
Ja this een friekandel die ook mee wil praten met ons grote mensen.
Hoop datt pelle er komend weekend een paar inknalt meen ik renato
ene groeten sim

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 januari 2013 door sim --
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 24 januari 2013 - 02:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 januari 2013 - 00:43 schreef sim het volgende:
Ja this een friekandel die ook mee wil praten met ons grote mensen.
Hoop datt pelle er komend weekend een paar inknalt meen ik renato
ene groeten sim
Ik hoop dat Theo J. Er 4 inschiet..d:-)
geert1177
 geert1177 - donderdag 24 januari 2013 - 16:18   quote  deeplink  
zielige egotrippers met een instelling van helemaal niks , geldophalers en verder niks
tomson
 tomson - donderdag 24 januari 2013 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 januari 2013 - 00:31 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Wat erg als je zo'n nickname hebt..
Haha een identiteitscrisis...
tomson
 tomson - donderdag 24 januari 2013 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 januari 2013 - 16:18 schreef geert1177 het volgende:
zielige egotrippers met een instelling van helemaal niks , geldophalers en verder niks
Goeie 1e post :)
infamous psv
 infamous psv - donderdag 24 januari 2013 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 januari 2013 - 16:18 schreef geert1177 het volgende:
zielige egotrippers met een instelling van helemaal niks , geldophalers en verder niks
Snap niet waarom je je familie in dit topic moet betrekken. Waarvan akte.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 25 januari 2013 - 00:51   quote  deeplink  
Julder kenne mekoare..?
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zaterdag 26 januari 2013 - 13:31   quote  deeplink  
volgend jaar proberen het gewoon opnieuw met kopen. maher, van dijk, djuricic, indi,

nog meer suggesties iemand dan moet het toch wel een keer lukken. ik denk als je ze
nog wat meer betaald dat ze dan wel beter gaan voetballen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 januari 2013 door eindhovenpsv1 --
tomson
 tomson - zaterdag 26 januari 2013 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 januari 2013 - 13:31 schreef eindhovenpsv1 het volgende:
volgend jaar proberen het gewoon opnieuw met kopen. maher, van dijk, djuricic, indi,

nog meer suggesties iemand dan moet het toch wel een keer lukken. ik denk als je ze
nog wat meer betaald dat ze dan wel beter gaan voetballen.
Goed plan !
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 26 januari 2013 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 januari 2013 - 13:31 schreef eindhovenpsv1 het volgende:
volgend jaar proberen het gewoon opnieuw met kopen. maher, van dijk, djuricic, indi,

nog meer suggesties iemand dan moet het toch wel een keer lukken. ik denk als je ze
nog wat meer betaald dat ze dan wel beter gaan voetballen.
Kijk eindelijk iemand met boerenverstand..
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zaterdag 26 januari 2013 - 16:16   quote  deeplink  
geld genoeg hier in brabant.

en anders heeft gemeente eindhoven heeft vast nog wel ergens
een zak met geld staan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 januari 2013 door eindhovenpsv1 --
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zaterdag 26 januari 2013 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 januari 2013 - 15:56 schreef remco k het volgende:
Toch een mooie ploeg he dat PSV... Kopen kopen kopen niet presteren, Dickie zal Maher nu wel krijgen verwacht ik.
lijkt ajax wel
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 26 januari 2013 - 16:18   quote  deeplink  
En geld moet rollen..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 26 januari 2013 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 januari 2013 - 16:18 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

lijkt ajax wel
Ajaks is niet mooi..
remco k
 remco k - zaterdag 26 januari 2013 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 januari 2013 - 16:19 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ajaks is niet mooi..
Ook jij vind Ajax mooier dan PSV, als dat niet zo is ben je ook geen echte Feyenoorder..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 26 januari 2013 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 januari 2013 - 17:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Ook jij vind Ajax mooier dan PSV, als dat niet zo is ben je ook geen echte Feyenoorder..
32773970.jpg
d9e5670f6fe0b4f33341f2eb0ef20e17.png

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 januari 2013 door RenatoBos --
remco k
 remco k - zaterdag 26 januari 2013 - 19:37   quote  deeplink  
En dus vind je Ajax mooier dan PSV.. Simpel
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 26 januari 2013 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 januari 2013 - 19:01 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ober ???....doe maar een biertje dan ;-)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5914
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: PSV-PEC 1-3









0.0084490