BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: INSTELLING!!!!!!

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
infamous psv
 infamous psv - maandag 21 januari 2013 - 09:46   quote  deeplink  
Zolang er een gebrek aan instelling is zal er voorlopig geen " Titel " gevierd worden al koop je hele wereld aan spelers op..
Schaamteloze grafhonden zijn het..
dikke advocaatje
 dikke advocaatje - maandag 21 januari 2013 - 10:22   quote  deeplink  
Helemaal mee eens . Al 4 jr het zelfde gekut. Maar ja dat zie je aankomen als je alleen maar suptoppers koopt die toevalig een paar leuke wedstrijden hebben gespeelt.
infamous psv
 infamous psv - maandag 21 januari 2013 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 januari 2013 - 10:22 schreef dikke advocaatje het volgende:
Helemaal mee eens . Al 4 jr het zelfde gekut. Maar ja dat zie je aankomen als je alleen maar suptoppers koopt die toevalig een paar leuke wedstrijden hebben gespeelt.
Dat doet elke club want topspelers gaan naar het buitenland..
remco k
 remco k - maandag 21 januari 2013 - 15:58   quote  deeplink  
Volgens mij zag vrijwel iedere supporter van PSV in Strootman, Mertens, Matavsz, Lens, Narsingh, van Bommel de topspelers die het nodig dacht te hebben..
infamous psv
 infamous psv - maandag 21 januari 2013 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 januari 2013 - 15:58 schreef remco k het volgende:
Volgens mij zag vrijwel iedere supporter van PSV in Strootman, Mertens, Matavsz, Lens, Narsingh, van Bommel de topspelers die het nodig dacht te hebben..
Een aantal daarvan zijn het ook..En afreken doe je aan het eind en niet net na de winterstop..
Voetballen kunnen ze wel mr in de koppies zit het niet altijd '' je van het ''..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 januari 2013 door infamous psv --
psvfanwittem
 psvfanwittem - maandag 21 januari 2013 - 20:01   quote  deeplink  
idd in die kopjes zit het niet goed, maar al die 'topspelers' muv bommel, worden gehaald als 'grote' aankoop, psv IS een topclub, psv IS kampioenskanidaat, alle luxe erom heen het sluipt er denk ik gewoon wel in dat men veel verder denkt te zijn dan dat met in feite is. Heb wel met enige jalouzie zitten kijken naar ajax en een Fisher die met emotie en vuur speelt. Hij en andere jeugdigen krijgen een kans, moet en wil zich bewijzen en staat daardoor met een hele andere drive in het veld, lijkt me. Ik wil het wel eens zien als je Locadia 10 wedstrijden in de basis zet. Denk dat je bij zon jongen eenzelfde beeld krijgt. Mannetjes als depay heeft ook kwaliteit zat, mag ook meer spelen maar dan wel met een schop onder zn kont want hij is precies zon voorbeeld die al denkt dat ie heel wat is. In ieder geval heb ik wel het gevoel dat het inderdaad een mentaliteitsprobleem is ja..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: INSTELLING!!!!!!









0.0084030