BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: "TYTON.....

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
infamous psv
 infamous psv - maandag 21 januari 2013 - 10:10   quote  deeplink  
"Tyton gaat laten zien dat hij hoort te keepen"

Auteur: Jurre de Ruiter Gepubliceerd:21 januari 2013 om 09:38Categorie:Reactie

PSV is vrijdag met Boy Waterman als eerste keeper begonnen aan de tweede seizoenshelft. Dat is slecht nieuws voor Przemyslaw Tyton, die ook de komende tijd genoegen lijkt te moeten nemen met een rol als reservegoalie.

Tyton klopte onlangs aan op de deur van het kantoor van Dick Advocaat. Of er nog wel vertrouwen was in zijn kunnen, was de vraag van de Pool. "Ik heb hem uitgelegd waarom we voor Boy Waterman hebben gekozen en tevens gezegd dat we echt nog wel vertrouwen in Tyton hebben", zegt de trainer tegen Voetbal International.

"De keuze voor Boy hebben we weloverwogen gemaakt en zolang hij het goed doet, zie ik geen reden iets te veranderen. Dat is het lot van een keeper", vervolgt Advocaat, die constateert dat de balende Tyton de handschoen weer oppakt. "Hij zei me dat hij ging laten zien dat hij hoorde te keepen. Dat is de juiste instelling."

bron:voetbalprimeur
infamous psv
 infamous psv - maandag 21 januari 2013 - 10:11   quote  deeplink  
Ongeloofelijk dat we een keeper als Tyton op de bank hebben zitten en Waterman op goal..
Misschien maar eens denken aan een Trainerstransfer ipv een spelerstransfer...
dikke advocaatje
 dikke advocaatje - maandag 21 januari 2013 - 10:24   quote  deeplink  
Ja man die dop oog moet gewoon in het doel. Bedoel met zulke dop ogen zie je de bal wel aankomen.
infamous psv
 infamous psv - maandag 21 januari 2013 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 januari 2013 - 10:24 schreef dikke advocaatje het volgende:
Ja man die dop oog moet gewoon in het doel. Bedoel met zulke dop ogen zie je de bal wel aankomen.
Wat kan jij toch lekker lullen hey!!
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 29 januari 2013 - 23:26   quote  deeplink  
PSV-goalie Tyton dicht bij verhuur aan Sevilla

Auteur: Jurre de Ruiter Gepubliceerd:29 januari 2013 om 21:31Categorie:Nieuws

Przemys³aw Tytoñ lijkt vlak voor het sluiten van de transfermarkt onderdak te vinden bij Sevilla. Volgens de zaakwaarnemer van de PSV-doelman is een tijdelijke overgang naar Spanje in de maak.

Zaakwaarnemer Krzysztof Jakubczak laat in AS weten dat PSV en Sevilla rond zijn over een huurtransfer. In het akkoord is ook een optie tot koop opgenomen. "Voor Sevilla is dat belangrijk en ideaal. Op deze manier kunnen zij in een halfjaar al zijn kwaliteiten zien", zegt Jakobcza.

Eerder werd ook Fulham aan bankzitter Tyton gelinkt, Sevilla lijkt de club van Martin Jol echter af te troeven. Naar verluidt is het nu wachten op PSV, dat inmiddels hard op zoek zou zijn naar een vervanger van de Poolse doelman.

Tyton moet bij Sevilla, de nummer elf van Spanje, de opvolger worden van de naar Real Madrid vertrokken Diego López. In de strijd om een basisplek dient de international af zien te rekenen met de 39-jarige Andrés Palop Cervera en rookie Julián Cuesta Díaz (21).

Tyton keerde afgelopen zomer met veel vertrouwen terug van het EK. In Eindhoven begon hij het seizoen nog als basisspeler, maar al snel werd hij door Dick Advocaat gepasseerd ten faveure van Boy Waterman. Nigel Bertrams is momenteel PSV's derde goalie.
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 29 januari 2013 - 23:27   quote  deeplink  
En Advocaat wil zo graag kampioen worden..
Wat n wous is dat toch he.
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 29 januari 2013 - 23:28   quote  deeplink  
En dan nog op zoek nr een andere 2e doelman.. Op het end vd wereld ga je rare wezens zien!
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 29 januari 2013 - 23:29   quote  deeplink  
"Als Brands dat zegt, heb ik dat te respecteren"

Auteur: Jurre de Ruiter Gepubliceerd:29 januari 2013 om 23:16Categorie:Reactie

Przemyslaw Tyton werd dinsdag in Spaanse media nadrukkelijk in verband gebracht met een overgang naar Sevilla. PSV-manager Marcel Brands verwijst dat gerucht een paar uur later echter naar het rijk der fabelen.

"Niets over gehoord", reageert Brands tegen Voetbal International. Een winterse transfer van de doelman wil hij vervolgens niet uitsluiten. "Een vertrek van Tyton is overigens alleen bespreekbaar als wij een adequate vervanger hebben", vult Brands wel aan.

Zelf wacht Tyton af. De 26-jarige goalie zit in Eindhoven op de reservebank en staat daarom open voor een transfer. "Maar als Brands zegt dat er slechts interesse is via een tussenpersoon en er geen sprake is van contact met Sevilla, dan heb ik dat te respecteren. Of ik interesse heb in een overstap? Daar ga ik niet op antwoorden. Ik wacht het rustig af."

Zaakwaarnemer Krzysztof Jakubczak liet eerder op de avond weten dat een tijdelijke overgang van Tyton nog afhankelijk is van PSV, dat inmiddels nadrukkelijk op zoek zou zijn naar een vervanger van de Poolse doelman.
bron:voetbalprimeur

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 januari 2013 door infamous psv --
gewoon realistisch
 gewoon realistisch - woensdag 30 januari 2013 - 03:06   quote  deeplink  
Ik kan me de keus voor Waterman op dit moment goed voorstellen , vind hem veel rustiger als de bal word terug gespeeld . en zijn hervattingen daarna zijn een stuk beter dan die van Tyton. Denk dat Tyton toch wel een zware tik heeft gekregen van zijn blessure en te paniekerig is . Ik zou op dit moment ook voor Waterman gaan .

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8733
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: "TYTON.....









0.0171089