BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Diergaarde Blijdorp hoofdsponsor van Feyenoord

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - zaterdag 26 januari 2013 - 08:03
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Diergaarde Blijdorp hoofdsponsor van Feyenoord (Officiële Feyenoord Clubsite)

RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 09 maart 2013 - 15:41   quote  deeplink  
Ze hadden die tas moeten verbranden..
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 09 maart 2013 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 maart 2013 - 15:41 schreef RenatoBos het volgende:
Ze hadden die tas moeten verbranden..
Goh wat een zielig mannetje ben je toch! Laat die kinderen hun eigen mening vormer in plaats van gelijk het hooliganisme te promoten ...
sevillana
 sevillana - zaterdag 09 maart 2013 - 18:15   quote  deeplink  
sputter, sputter, sputter ...
Els
 Els - zaterdag 09 maart 2013 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 maart 2013 - 18:14 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Goh wat een zielig mannetje ben je toch! Laat die kinderen hun eigen mening vormer in plaats van gelijk het hooliganisme te promoten ...
Een zacht woord keert de grimmigheid af....
Als je de opmerking van Renato letterlijk neemt, is het natuurlijk hartstikke fout, maar ik kan me niet voorstellen dat hij dat in het echt zou doen. Bovendien weten wij als geen ander hoe gevaarlijk dergelijke acties zijn. Het hele gedonder in Beverwijk vond zijn oorsprong in de bedreiging door een aantal Ajaxieden van een vader en twee zoontjes nabij Volendam. Maar moet je nou echt altijd iedereen de maat nemen? Je mening is scherp en controversieel genoeg. Als je nou eens een keer iets milder gaat formuleren....?
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 09 maart 2013 - 18:43   quote  deeplink  
Ik sta er al niet van te kijken dat ie het zo opneemt, hij leest het maar zoals ie het wilt lezen..
sevillana
 sevillana - zaterdag 09 maart 2013 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 maart 2013 - 18:38 schreef Els het volgende:

[..]

Een zacht woord keert de grimmigheid af....
Als je de opmerking van Renato letterlijk neemt, is het natuurlijk hartstikke fout, maar ik kan me niet voorstellen dat hij dat in het echt zou doen. Bovendien weten wij als geen ander hoe gevaarlijk dergelijke acties zijn. Het hele gedonder in Beverwijk vond zijn oorsprong in de bedreiging door een aantal Ajaxieden van een vader en twee zoontjes nabij Volendam. Maar moet je nou echt altijd iedereen de maat nemen? Je mening is scherp en controversieel genoeg. Als je nou eens een keer iets milder gaat formuleren....?
sommige mensen zijn altijd op zoek naar confrontatie ..
n.b.: overigens leuk om je hier (ook) weer wat vaker te zien, Els!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 09 maart 2013 door sevillana --
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 10 maart 2013 - 07:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 maart 2013 - 18:38 schreef Els het volgende:

[..]

Een zacht woord keert de grimmigheid af....
Als je de opmerking van Renato letterlijk neemt, is het natuurlijk hartstikke fout, maar ik kan me niet voorstellen dat hij dat in het echt zou doen. Bovendien weten wij als geen ander hoe gevaarlijk dergelijke acties zijn. Het hele gedonder in Beverwijk vond zijn oorsprong in de bedreiging door een aantal Ajaxieden van een vader en twee zoontjes nabij Volendam. Maar moet je nou echt altijd iedereen de maat nemen? Je mening is scherp en controversieel genoeg. Als je nou eens een keer iets milder gaat formuleren....?
Ik vind het gewoon niet kunnen, en het is niet zijn eerste keer . Het is een gewoonte !
En als iedereen alles maar anders moet lezen dan wat ie schrijft, dan kunnen we er elke keer wel een smoes aan gaan hangen .
JanM
 JanM - zondag 10 maart 2013 - 09:54   quote  deeplink  
Onze moraalridder die eigenlijk onder het paard hoort te hangen spreekt weer ...
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 10 maart 2013 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 maart 2013 - 09:54 schreef JanM het volgende:
Onze moraalridder die eigenlijk onder het paard hoort te hangen spreekt weer ...
Gelukkig zijn er nog moraal ridders ... Hooliganisme heeft veel bij Feyenoord kapot gemaakt. Maar dat maakt jou niks uit blijkbaar !!!
Els
 Els - zondag 10 maart 2013 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 maart 2013 - 10:23 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Gelukkig zijn er nog moraal ridders ... Hooliganisme heeft veel bij Feyenoord kapot gemaakt. Maar dat maakt jou niks uit blijkbaar !!!
Ik zou geloven in jouw oprechte intenties als je hier je altijd gedragen had. Maar helaas heb ik jou ook nog wel eens uit de bocht zien vliegen met wat opmerkingen hier.
En dan kom ik weer terug op die splinter en die balk.
JanM
 JanM - zondag 10 maart 2013 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 maart 2013 - 10:23 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Gelukkig zijn er nog moraal ridders ... Hooliganisme heeft veel bij Feyenoord kapot gemaakt. Maar dat maakt jou niks uit blijkbaar !!!
Bij hoge uitzondering zal ik weer eens reageren. Dit illustreert perfect jouw probleem: je bent een vooringenomen, arrogante, betweterige zak hooi.

Ik keur acties van hooligans ten zeerste af! Een paar stickers op een tas plakken heeft daar niets mee te maken en vind ik humor, net als de reactie van Renato. Dat jij dat weer eens aangrijpt om anderen de les te lezen kenmerkt jouw gedrag!
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 10 maart 2013 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 maart 2013 - 10:47 schreef JanM het volgende:

[..]

Bij hoge uitzondering zal ik weer eens reageren. Dit illustreert perfect jouw probleem: je bent een vooringenomen, arrogante, betweterige zak hooi.

Ik keur acties van hooligans ten zeerste af! Een paar stickers op een tas plakken heeft daar niets mee te maken en vind ik humor, net als de reactie van Renato. Dat jij dat weer eens aangrijpt om anderen de les te lezen kenmerkt jouw gedrag!
Ach leuk dat U weer eens reageert! Heel het weekend over kunnen nadenken? Kijk dat U alles met een grapje afdoet is uw mening. Ik vind het gewoon niet kunnen. Dat is helaas dan een verschil in normen en waarden ...
Alexi
 Alexi - zondag 10 maart 2013 - 11:46   quote  deeplink  
Nou het is dus Opel geworden voor de komende 4jaar,
komt mooi uit ik heb het oude hummel shirt nog,past helaas niet meer maar toch he,oude tijden herleven!
van geil
 van geil - woensdag 13 maart 2013 - 16:12   quote  deeplink  
kut,mn tas laten staan.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 15 maart 2013 - 23:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 maart 2013 - 16:12 schreef van geil het volgende:
kut,mn tas laten staan.
Ik zou kut er terug om sturen..
van geil
 van geil - zaterdag 16 maart 2013 - 09:32   quote  deeplink  
zag Boudewijn rondlopen,op zoek naar Ollie.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 16 maart 2013 - 12:01   quote  deeplink  
Ghehe..
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 16 maart 2013 - 12:53   quote  deeplink  
Boudewijn wil een grote Ollie voor carnaval.
Snapt ie het niet.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 16 maart 2013 - 17:15   quote  deeplink  
RUBEN SCHAKEN OP KAMEEL RICHTING COOLSINGEL

schaken-kameel.jpg
tomson
 tomson - zaterdag 16 maart 2013 - 17:45   quote  deeplink  
Wel handig dat er een stuur op zit
Wim2
 Wim2 - zaterdag 16 maart 2013 - 19:09   quote  deeplink  
Ik ben vandaag nog naar Diergaarde geweest. Ik zal mijn gemaakte foto's hier nog wel publiceren..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 16 maart 2013 - 23:13   quote  deeplink  
Waarschuw eerst ff..!!
Vincent1970
 Vincent1970 - zaterdag 16 maart 2013 - 23:15   quote  deeplink  
En voel je vooral niet verplicht..
Stylzz
 Stylzz - zondag 17 maart 2013 - 11:34   quote  deeplink  
Ssssst
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 19 maart 2013 - 01:26   quote  deeplink  
32.gif
tomson
 tomson - dinsdag 19 maart 2013 - 23:03   quote  deeplink  
205297_427199274032554_108943330_n.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 21 maart 2013 - 01:33   quote  deeplink  
Thuisshirt Blijdorp vanaf 2 april verkrijgbaar in Fanshop

600x400-19094_281320145327581_1372763619_n.jpg

Het thuisshirt van Feyenoord, met daarop de naam van hoofdsponsor Diergaarde Blijdorp, is vanaf april verkrijgbaar in de Feyenoord Fanshops. Op dinsdag 2 april hangen de shirts, waarin het eerste elftal van Feyenoord sinds het duel met FC Twente van 27 januari jl. haar thuiswedstrijden speelt, voor het eerst in de winkel. De thuisshirts met Diergaarde Blijdorp op de borst zijn exclusief verkrijgbaar in de Feyenoord Fanshops en in de Feyenoord Fanshop online via www.feyenoordfanshop.nl.

De biografie van Ronald Koeman, die donderdag zijn vijftigste verjaardag viert, is vanaf aanstaande vrijdag, 22 maart, te koop in de Feyenoord Fanshop. Een aantal exemplaren van het 480 paginas tellende boek is gesigneerd door Koeman zelf. In zijn biografie blikt de hoofdtrainer van Feyenoord samen met auteur Bert Nederlof onder meer terug op zijn rijke carrière als speler, waarin hij 193 keer scoorde en tot 78 interlands voor het Nederlands elftal kwam.
Bron:Feyenoord.nl
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 21 maart 2013 - 20:47   quote  deeplink  
CARTOON: AJAKS NIET BLIJ MET FEYENOORD-MASCOTTE OLLI

ollie.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 21 maart 2013 - 23:24   quote  deeplink  
72483_170616079758597_1893389513_n.jpg
van geil
 van geil - vrijdag 22 maart 2013 - 11:44   quote  deeplink  
n geweldige geste van ASR.

prima reklame voor hun,Blijdorp en Feyenoord.

dit heeft impact op een hele grote groep toekomstige kuipgangers,of daar de opvolger van.

ASR>BEDANKT!
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 22 maart 2013 - 16:11   quote  deeplink  
Ik sluit me bij vorige sprekert aan.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 23 maart 2013 - 16:45   quote  deeplink  
DE WALLEN NIEUWE SHIRTSPONSOR VAN AJAKS...

de-wallen.jpg

In navolging van het zeer creatieve idee van ASR om de rest van het seizoen Diergaarde Blijdorp als sponsor af te beelden op het Feyenoord shirt heeft Ajaks in overleg met Aegon besloten ook een handreiking te doen naar een lokale trekpleister die het erg moeilijk heeft en wel een steuntje in de rug kan gebruiken en daarom zal in de eerste helft van het seizoen 2013/2014 het Amsterdomse shirt er als onderstaand afgebeeld uitzien. Op de vraag bij de persconferentie of Frank de Boer niet bang was dat de 3 kruisjes die op het shirt prijken nu voor iets anders aangezien zouden kunnen worden dan het aantal landstitels antwoordde hij: Sorry, ik begrijp de vraag niet.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 26 maart 2013 - 00:23   quote  deeplink  
JAN BOSKAMP SAMEN MET OLLI IN DE KUIP

ollie-boskamp.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 26 maart 2013 - 01:12   quote  deeplink  
269240_622068071140899_1276563028_n.png
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 26 maart 2013 - 01:14   quote  deeplink  
536464_171685496318322_252157223_n.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 27 maart 2013 - 00:07   quote  deeplink  
12e292d3906638deac4fd231c99a5290.png

giometolli.jpg

Nog een paar nachtjes slapen... dan is het zover!

De populaire grote Olli uit de commercial woont vanaf donderdag 28 maart in de Rivierahal in zijn eigen huisje.

OLLI-VERKOOP: Op 28 maart om 15.30 uur begint de verkoop van de kleine Olli's in de Rivierahal, bij de speciale Olli-shop.
Om de komst van Olli te vieren, kan iedereen 28 maart vanaf 15.30u gratis naar binnen om een Olli te kopen. Let op: dit kan alleen via de monumentale entree aan de Van Aerssenlaan 49! Blijdorp is gewoon tot 17.00u geopend.

Olli is ALLEEN te koop in Diergaarde Blijdorp. Dit betekent dat je een geldig toegangsbewijs voor de Diergaarde nodig hebt (behalve 28 maart tussen 15.30-17.00u).

De prijs van een Olli is 20 euro. Door een Olli te kopen, steun je de Diergaarde!

Olli's kunnen niet op een andere manier worden verkregen, gereserveerd of besteld.

Olli is elke dag te koop in Blijdorp:
De speciale Olli-shop is na 28 maart geopend tijdens feestdagen en vakanties & elke woensdag, zaterdag, zondag van 10 tot 18 uur. Na 28 maart kun je ook dagelijks in de Vriendenwinkel naast restaurant Terraszaal/Rivierahal een Olli kopen.
Bron:FRFanatic
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 27 maart 2013 - 00:08   quote  deeplink  
Olli eindelijk gearriveerd in Blijdorp

RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 27 maart 2013 - 23:51   quote  deeplink  
e1bf7b4fe7d70015a554caad2bc906d0.png

20130327_fbc_asr_03_rh.jpg

Ruim vijftig leden van de Feyenoord Business Club hebben woensdagmiddag een bezoek gebracht aan a.s.r. in Utrecht. Het bedrijfsbezoek stond deels in het teken van het aankomende afscheid van a.s.r. als hoofdsponsor van Feyenoord.

Aan het eind van dit seizoen komt er een einde aan een samenwerking van 22 jaar tussen de club en de hoofdsponsor, die onder verschillende namen te zien was op het shirt van Feyenoord. a.s.r. heeft in de laatste maanden van dit seizoen het hoofdsponsorschap cadeau gedaan aan Diergaarde Blijdorp.

Welkom in de dependance van Diergaarde Blijdorp, zei Boudewijn van Uden, directeur communicatie van a.s.r. om die reden bij zijn welkomstwoord richting de leden van de Feyenoord Business Club. Naast hem stonden twee banieren met daarop het logo van de diergaarde, met een prominente plaats voor Olli.

20130327_fbc_asr_rh.jpg

Van Uden ging daarna uitgebreid in op het ontstaan van de campagne. We wilden als verzekeraar teruggaan naar de basis, wat wil zeggen dat we ons inzetten voor mensen die hulp nodig hebben. Ons eerste podium dat we daarvoor wilden inzetten, was het hoofdsponsorschap van Feyenoord.

Directeur communicatie Bob Stehmann van a.s.r. stelde even later dat de campagne tot dusver zeer succesvol verloopt. We zien dat de samenwerking met Blijdorp en Olli als symbool daarvan enorm aanslaan. Supporters maken hun eigen spandoek met Olli in de hoofdrol en er is zelfs iemand die een Olli-tattoeage heeft laten zetten, vertelde hij trots, terwijl er op een groot scherm fotos verschenen van verschillende initiatieven van supporters met Olli in de hoofdrol.

20130327_fbc_asr_02_rh.jpg

Stehmann vertelde verder dat Olli ook in de laatste maanden een prominente rol zal krijgen in de campagne van Diergaarde Blijdorp. Zo is Olli vanaf aanstaande donderdag te zien in zijn eigen verblijf in de dierentuin, terwijl de pluche olifant die dag ook in de verkoop gaat. Stehmann: Mocht Feyenoord kampioen worden dit seizoen, dan zal Olli daar uiteraard ook wat mee doen.

20130327_fbc_asr_04_rh.jpg

Voor commercieel directeur Mark Koevermans was het bezoek aan a.s.r. een eerste mogelijkheid om de hoofdsponsor te bedanken voor de steun in de afgelopen 22 jaar. Daar zijn we a.s.r. zeer erkentelijk voor, vertelde Koevermans. Of het nu goed ging of minder goed: a.s.r. is altijd als een partner naast ons blijven staan. Daar zijn we ze eeuwig dankbaar voor. Bij hun afscheid zullen we de komende maanden nog uitgebreid stilstaan. Uiteraard zou een kampioenschap de mooist mogelijke manier zijn om afscheid te nemen, dus hopelijk kunnen we daar aanstaande zaterdag in de wedstrijd tegen Heerenveen weer een stap toe zetten.
Bron:Feyenoord.nl

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 maart 2013 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 29 maart 2013 - 00:13   quote  deeplink  
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 29 maart 2013 - 00:56   quote  deeplink  
Fotoverslag Olliday

Ollieday00.jpg

Vanmiddag ging de eerste 10.000 Ollis bij Diergaarde Blijdorp in de verkoop. Ruim voor aanvang stonden er al lange rijen voor de oude ingang van de diergaarde waardoor we niets anders kunnen zeggen dat ASR een zeer geslaagde commerciële stunt heeft bedacht ten gunste van Feyenoord en bovenal Diergaarde Blijdorp.

Als warme broodjes gingen de Ollis (maximaal 4 per persoon, later werden het er 2 per persoon) vanmiddag over de toonbank. De toeloop was zo enorm dat Diergaarde Blijdorp niets anders kon dan de toegang voortijdig te sluiten. Ruim 2.5000 stonden toen nog voor en in de Rivièrahal te wachten. Terwijl buiten de toegangspoorten, in een steeds langer wordende rij, en tegen beter weten in, de Olliefans stille hoop koesterden op die ene Olli

Olli & Feyenoord leeft!
Ollieday01.jpg
Diergaarde Blijdorp waar vanaf 15:30 uur 10.000 Ollis in de verkoop gingen.
Ollieday02.jpg
Duizenden mensen stonden geduldig te wachten.
Ollieday03.jpg
Voor en in de Rivierahal.
Ollieday04.jpg
Maximaal 4 Ollis per persoon.
Ollieday05.jpg
De voorraden werden continue aangevuld.
Ollieday06.jpg
De meeste bezoekers keerden met 4 Ollis richting huis.
Ollieday07.jpg
Terwijl andere vanaf 16:00 uur voor gesloten toegangshekken stonden.
Ollieday08.jpg
Desondanks bleven velen nog stille hoop hebben
Ollieday09.jpg
En moest de ordehandhavers voorkomen dat het buiten een grote verkeerschaos zou worden.
Bron:Lunaticnews
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 29 maart 2013 - 01:15   quote  deeplink  
OLLIMANIA



tomson
 tomson - vrijdag 29 maart 2013 - 10:17   quote  deeplink  
En het gaat gewoon verder.. Dit is om half 10 vanochtend terwijl blijdorp om 10 uur opengaat. Het verschil is alleen dat nu wel iedereen een toegangskaartje moet kopen :)

484106_633885433294050_94605292_n.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 29 maart 2013 - 13:20   quote  deeplink  
Zwarthandelaren profiteren van Olli

600x400-artikel1_groot.jpg

Tientallen zwarthandelaren hebben een gigantisch aantal Feyenoord-knuffels gekocht bij Diergaarde Blijdorp om deze vervolgens voor veel geld te verkopen op Marktplaats. Fans betalen tot wel vijftig euro voor het populaire olifantje Olli, terwijl ie in de winkel slechts twintig euro kost.

Het was donderdag voor het eerst dat Olli werd verkocht aan het publiek. Negenduizend stuks gingen er over de toonbank. Vele duizenden mensen stonden uren in de rij om in Diergaarde Blijdorp in Rotterdam de pluchen olifant te bemachtigen. Blijdorp werd overlopen door duizenden mensen vanuit het hele land. De politie moest zelfs een oproep doen om niet meer naar de Rotterdamse dierentuin te komen.

Zwarthandelaren profiteren van de Ollimania, maar de Rotterdamse Diergaarde Blijdorp waarschuwt de Feyenoord-fans. Er komen vrijdag tweeduizend extra Olli's naar de dierentuin. In totaal zijn er 40.000 knuffelolifantjes geproduceerd in China, weet het AD. "En we gaan ermee door, al moeten het er 200.000 of 300.000 worden", zegt directeur marketing Bob Stehmann van Feyenoord-hoofdsponsor ASR.
Bron:FR12
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 29 maart 2013 - 13:21   quote  deeplink  
Olli-gekte in Diergaarde Blijdorp houdt aan

600x400-575841_358073244301168_549753058_n.jpg

Diergaarde Blijdorp wordt ook vrijdag overspoeld door Olli-fans. Wat hen drijft om in rij aan te sluiten voor een pluchen olifantje? "De liefde voor Feyenoord. En de liefde voor Blijdorp. Deze dierentuin moet blijven!"

Donderdag gingen in de diergaarde de eerste Olli's over de toonbank. Dat leidde tot een echte hype. Alle 9000 beschikbare Olli's waren in twee uur tijd weg. Directeur Mark Damen van Blijdorp had zich voorbereid op een grote toeloop van Olli-fans, maar "dat het zo druk zou worden, hadden we niet voorzien."

Zwaar weer
Afgelopen nacht is vanuit Shanghai een vliegtuig geland met tweeduizend Olli's aan boord, die vanaf vandaag in de verkoop gaan. Per schip zullen volgende week tienduizenden knuffelbeesten aankomen. Damen: "Die dobberen nu nog tussen Shanghai en Rotterdam."
Voor een Olli moet twinig euro worden betaald. Het grootste deel daarvan is bestemd voor de diergaarde, die in zwaar weer verkeert nadat de gemeente Rotterdam besloot om drastisch te korten op de subsidie.

Grote redding?
Het olifantje maakt deel uit van een reclame-campagne, waarin Olli te zien is met Feyenoorder Giovanni van Bronckhorst. Blijdorp is dit seizoen onder meer de shirtsponsor van de Rotterdamse voetbalclub, op kosten van verzekeringsmaatschappij ASR. Het bedrijf is de diergaarde op die manier te hulp geschoten.

Of Olli de grote redding van de dierentuin zal zijn? Directeur Damen schudt het hoofd. "Olli is een eenmalig fenomeen en wij hebben een structureel probleem. Maar dit helpt Blijdorp natuurlijk wel. Heel Nederland laat weer eens zien: wij moeten de diergaarde steunen en behouden."
Bron:Rijnmond

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 maart 2013 door RenatoBos --
van geil
 van geil - vrijdag 29 maart 2013 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 maart 2013 - 13:21 schreef RenatoBos het volgende:
Olli-gekte in Diergaarde Blijdorp houdt aan

[ afbeelding ]

Diergaarde Blijdorp wordt ook vrijdag overspoeld door Olli-fans. Wat hen drijft om in rij aan te sluiten voor een pluchen olifantje? "De liefde voor Feyenoord. En de liefde voor Blijdorp. Deze dierentuin moet blijven!"

Donderdag gingen in de diergaarde de eerste Olli's over de toonbank. Dat leidde tot een echte hype. Alle 9000 beschikbare Olli's waren in twee uur tijd weg. Directeur Mark Damen van Blijdorp had zich voorbereid op een grote toeloop van Olli-fans, maar "dat het zo druk zou worden, hadden we niet voorzien."

Zwaar weer
Afgelopen nacht is vanuit Shanghai een vliegtuig geland met tweeduizend Olli's aan boord, die vanaf vandaag in de verkoop gaan. Per schip zullen volgende week tienduizenden knuffelbeesten aankomen. Damen: "Die dobberen nu nog tussen Shanghai en Rotterdam."
Voor een Olli moet twinig euro worden betaald. Het grootste deel daarvan is bestemd voor de diergaarde, die in zwaar weer verkeert nadat de gemeente Rotterdam besloot om drastisch te korten op de subsidie.

Grote redding?
Het olifantje maakt deel uit van een reclame-campagne, waarin Olli te zien is met Feyenoorder Giovanni van Bronckhorst. Blijdorp is dit seizoen onder meer de shirtsponsor van de Rotterdamse voetbalclub, op kosten van verzekeringsmaatschappij ASR. Het bedrijf is de diergaarde op die manier te hulp geschoten.

Of Olli de grote redding van de dierentuin zal zijn? Directeur Damen schudt het hoofd. "Olli is een eenmalig fenomeen en wij hebben een structureel probleem. Maar dit helpt Blijdorp natuurlijk wel. Heel Nederland laat weer eens zien: wij moeten de diergaarde steunen en behouden."
Bron:Rijnmond
hoezo eenmalig fenomeen.
olli moet ook eten...blijdorp Olli pinda's.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 31 maart 2013 - 23:05   quote  deeplink  
En als Olli eet moet ie ook poepen..Olli keutels..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 01 april 2013 - 00:09   quote  deeplink  
photo.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 02 april 2013 - 16:01   quote  deeplink  
Grote drukte bij start verkoop Blijdorp-shirt

20130402_blijshirt_rh.jpg

Nog voordat de Feyenoord Fanshop bij het stadion dinsdagochtend geopend was, stond er een lange rij voor de clubwinkel. De reden was de start van de verkoop van de gelimiteerde oplage van het thuisshirt met de hoofdsponsor Diergaarde Blijdorp op de borst. Tientallen supporters waren om deze reden naar het stadion gekomen om een of meerdere shirts te bemachtigen.

Een van de eerste kopers van het shirt was Brenda van der Veen uit Rotterdam. Zij kocht het shirt voor haar zoon. Hij heeft er zelf voor gespaard, vertelde ze. Hij is een enorme Feyenoord-fan, dus wil alles van de club hebben. Ik hield mijn hart vast of ik op tijd zou zijn voor het shirt, ook gezien de drukte die er vorige week in Blijdorp was bij de verkoop van Ollis. Maar gelukkig heb ik een shirtje weten te bemachtigen.

Het thuisshirt met daarop Diergaarde Blijdorp als hoofdsponsor op de borst is vanaf dinsdagochtend exclusief verkrijgbaar in de Feyenoord Fanshops en in de Feyenoord Fanshop online voor 47,50 euro. Kindermaten zijn te koop voor 40,00 euro. Het shirt is beschikbaar in een gelimiteerde oplage. Hiervoor geldt: op=op.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 02 april 2013 - 16:01   quote  deeplink  
Seniormaten Blijdorp-shirts uitverkocht

600x400-wd-1385165.jpg

Dinsdag zijn binnen enkele uren alle beschikbare seniormaten Feyenoord-thuisshirts met hoofdsponsor Diergaarde Blijdorp op de borst uitverkocht.

Van het vernieuwde thuisshirt, dat in gelimiteerde oplage exclusief in de Feyenoord Fanshops beschikbaar was, zijn alleen nog kindermaten beperkt verkrijgbaar. Ver voor openingstijd stonden er dinsdag al lange rijen belangstellenden te wachten voor de twee Feyenoord Fanshops. Ook de Feyenoord Fanshop online had te maken met grote drukte. Ondanks het opschalen van de servercapaciteit was de webshop bij tijden niet goed bereikbaar.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 02 april 2013 - 17:55   quote  deeplink  
Feyenoord: 'Stormloop op shirtjes niet verwacht'

600x400-tb-1411684.jpg

Feyenoord heeft dinsdag binnen enkele uren de complete voorraad van enkele duizenden vernieuwde thuisshirts met daarop hoofdsponsor Diergaarde Blijdorp verkocht. Deze stormloop op de shirts heeft al onze verwachtingen overtroffen, vertelt woordvoerder Raymond Salomon. Na het succes van de verkoop van Olli in Blijdorp, geeft ook de run op deze shirts in onze Fanshops nog maar eens aan hoezeer Feyenoord leeft. Qua verkoop zijn alle records gebroken vandaag.

Feyenoord heeft dinsdag veel vragen gekregen van supporters of er in een later stadium nog shirts met Diergaarde Blijdorp erop verkrijgbaar zullen zijn. Op dit moment is er alleen nog een beperkt aantal kindermaten verkrijgbaar, vertelt Salomon. We zullen geen extra shirts bestellen, omdat deze in verband met de productietijd dan pas in het nieuwe seizoen geleverd zouden worden en Feyenoord heeft dan, zoals bekend, in Opel een nieuwe hoofdsponsor. Ter illustratie, de voorraad Blijdorp-shirts die vandaag in de verkoop ging, is al voor de afgelopen winterstop besteld. Toen konden we nog niet voorzien dat de campagne met Blijdorp zon enorm succes zou worden.
Bron:Feyenoord.nl

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Diergaarde Blijdorp hoofdsponsor van Feyenoord









0.0119149