BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Derijck is de sleutel!

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
mauricio7999
 mauricio7999 - zondag 27 januari 2013 - 02:32   quote  deeplink  
Ik weet dat een aantal van jullie denkt: heb je hem weer, maar ik roep nu feitelijk al dik een jaar dat derijck het vertrouwen moet krijgen in de verdediging van PSV. Sterker nog, de leiding. In mijn topic vorige week na de nederlaag tegen pec gaf ik al aan dat het probleem van PSV zit in de onbalans op het middenveld die wordt veroorzaakt door de centrale verdedigers waardoor strootman en van Bommel uit het middenveld worden gespeeld de ruimte tussen de linies wordt dan te groot en niet te belopen laat staan dat psv combinatievoetbal kan spelen. Ik heb toen reeds aangegeven dat derijck dat probleem deels oplost.

Duidelijk was te zien dat van Bommel meer naar voren stond en kon voetballen, weinig
Of geen corrigerende fout heeft hoeven te maken. Strootman kon beslissende passes geven. In mijn ogen is de wissel zanka - derijck daar de oorzaak van! Helemaal top. Derijck heeft meer dan 6 tot 8 goede passes tussen de linies gegeven. Meerdere malen slim positie gekozen zonder bal waardoor van Bommel en strootman de ruimte kregen om in positie en in rol te spelen. Als PSV vasthoudt aan deze basis en evt zijn radar verplaatst naar viergever (AZ) en maher in de zomer haalt, wordt PSV kampioen. Mark my words: de sleutel is derijck! Dat zeg ik niet omdat het zich nu een keer voordoet dat roep ik al dik een jaar (zo niet jaren) zie mijn vorige topics.

Hoop nu eindelijk eens wat analisten te vinden die me daarin kunnen volgen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 januari 2013 door mauricio7999 --
infamous psv
 infamous psv - zondag 27 januari 2013 - 10:12   quote  deeplink  
Misschien moet het centrum bestaan uit het duo: Derijck/Zanka want Marcelo voegt helemaal niets toe achterin...
Zanka brengt meer gevaar mee in corners/vrije trappen door zijn lengte goed te gebruiken, iets waar ik Marcelo zelden op betrap.
Snap totaal niet waarom Marcelo zoveel krediet heeft bij Advocaat..
mauricio7999
 mauricio7999 - zondag 27 januari 2013 - 10:55   quote  deeplink  
@infamous: hoe lang ik me dat ook al afvraag, waarom heeft die Marcelo zoveel krediet en de vrag is bij wie? Ik heb zelfs gekscherend geroepen, dat de zaakwaarnemer afspraken heeft gemaakt over zijn rol in het team. En ik denk dat fabertje daar een rol in speelt. Wie zegt jou het dat hij mss wel geld ontvangt in ruil voor het krediet op het veld? Hoe kan het anders.

Inhoudelijk: eens dat Marcelo helemaal niets toevoegt achterin maar als je kijk topics over de afgelopen jaren hebt gelezen was ik daar al lang uit. Desalniettemin heb je in een team voor iedere rol een persoon. Die van Marcelo voegt idd te weing toe. Aan de bal dramatisch, geen voetballend inzicht, kan niet positie kiezen en weet je waarom hij het nooit zal leren? À) spreekt geen fatsoenlijk woord Nederlands laat staan dat hij instructies verstaat en echt begrijpt. B) iemand moet hem echt eens duidelijk gaan maken dat hij onderdanig
Moet spelen aan het team en onderaan in de pikorde als het gaat om regie en sturing op het veld en zeker in de verdediging. Niet wijzen, die bal afpakken, terug op waterman of derijck en weer klaar staan om een bal af te pakken. Meer instructies moet je hem niet geven, ik geloof namelijk dat hij denkt dat als PSV kampioen wordt dat hij geselecteerd wordt voor het braziliaans elftal... Ze zijn niet allemaal zo gek als bij PSV... ;-)

Zanka, heeft idd een betere pass vooruit en heeft idd niet die air over zich dat hij heer en meester is. Dat is goed, maar communicatie is zo ontzettend belangrijk in met name een verdediging, dat ik opteer voor een Nederlandstalige cv. Uit eigen jeug Zou dat Menno koch zijn als ze deze transferperiode geld uit willen geven, niet maher maar viergever! Ik wil je uitdagen eens te kijken naar de manier waarop hij opbouwt... Dat is echt fantastisch. Veel inschuiven, lopen zonder bal, ruimte creëren voor middenveld, overtal situaties... Ik zeg doen. 4 miljoen is een maximale prijs maar lang niet gek.

Terug naar derijck. Ik vind het tof dat je inhoudelijk reageert op dit topic en niet zoals ik al zo vaal kortzichtig heb gehoord... Derijck kan toch ook niet verdedigen. Die bal tegenhouden dat kunnen er meer ook derijck maar inzicht èn voetballend vermogen dat heb je of dat heb je niet. Je moet een aap niet leren slingeren dus ajb vervang Marcelo voor koch of viergever en in uiterste geval zanka. Mijn vader en ik zitten al zo lang te wachten tot het moment dat het krediet bij Marcelo eens op is.... Eindelijk nu dan?
infamous psv
 infamous psv - zondag 27 januari 2013 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 januari 2013 - 10:55 schreef mauricio7999 het volgende:
@infamous: hoe lang ik me dat ook al afvraag, waarom heeft die Marcelo zoveel krediet en de vrag is bij wie? Ik heb zelfs gekscherend geroepen, dat de zaakwaarnemer afspraken heeft gemaakt over zijn rol in het team. En ik denk dat fabertje daar een rol in speelt. Wie zegt jou het dat hij mss wel geld ontvangt in ruil voor het krediet op het veld? Hoe kan het anders.

Inhoudelijk: eens dat Marcelo helemaal niets toevoegt achterin maar als je kijk topics over de afgelopen jaren hebt gelezen was ik daar al lang uit. Desalniettemin heb je in een team voor iedere rol een persoon. Die van Marcelo voegt idd te weing toe. Aan de bal dramatisch, geen voetballend inzicht, kan niet positie kiezen en weet je waarom hij het nooit zal leren? À) spreekt geen fatsoenlijk woord Nederlands laat staan dat hij instructies verstaat en echt begrijpt. B) iemand moet hem echt eens duidelijk gaan maken dat hij onderdanig
Moet spelen aan het team en onderaan in de pikorde als het gaat om regie en sturing op het veld en zeker in de verdediging. Niet wijzen, die bal afpakken, terug op waterman of derijck en weer klaar staan om een bal af te pakken. Meer instructies moet je hem niet geven, ik geloof namelijk dat hij denkt dat als PSV kampioen wordt dat hij geselecteerd wordt voor het braziliaans elftal... Ze zijn niet allemaal zo gek als bij PSV... ;-)

Zanka, heeft idd een betere pass vooruit en heeft idd niet die air over zich dat hij heer en meester is. Dat is goed, maar communicatie is zo ontzettend belangrijk in met name een verdediging, dat ik opteer voor een Nederlandstalige cv. Uit eigen jeug Zou dat Menno koch zijn als ze deze transferperiode geld uit willen geven, niet maher maar viergever! Ik wil je uitdagen eens te kijken naar de manier waarop hij opbouwt... Dat is echt fantastisch. Veel inschuiven, lopen zonder bal, ruimte creëren voor middenveld, overtal situaties... Ik zeg doen. 4 miljoen is een maximale prijs maar lang niet gek.

Terug naar derijck. Ik vind het tof dat je inhoudelijk reageert op dit topic en niet zoals ik al zo vaal kortzichtig heb gehoord... Derijck kan toch ook niet verdedigen. Die bal tegenhouden dat kunnen er meer ook derijck maar inzicht èn voetballend vermogen dat heb je of dat heb je niet. Je moet een aap niet leren slingeren dus ajb vervang Marcelo voor koch of viergever en in uiterste geval zanka. Mijn vader en ik zitten al zo lang te wachten tot het moment dat het krediet bij Marcelo eens op is.... Eindelijk nu dan?
Ben het wel deels met je eens en vind ook dat Derijck wel meer krediet mag hebben en zeker ten opzichte Marcelo.
Maar vind ook dat Derijck niet in de buurt komt van zijn niveau wat hij bij ADO liet zien.
Vind hem zeer onzeker en communicatief gezien een stuk minder, en ook wilt hij teveel voetballend oplossen op momenten dat het niet gewenst is.
Maar typisch een gevalletje ''Marcel Brands " dat er 60 miljoen Brazilianen zijn die kunnen voetballen en dat wij er een vinden die dat niet kan..
Ook dat is een kwaliteit mr of dat het de juiste is ;)...
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 02 februari 2013 - 18:07   quote  deeplink  
wat dacht je van Pieters, ligt er nu ff uit. maar is opbouwend vast beter dan Marcelo. als je dan die Zanka of Derijck er naast zet heb je ook nog kopkracht.
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zaterdag 02 februari 2013 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 januari 2013 - 02:32 schreef mauricio7999 het volgende:
Ik weet dat een aantal van jullie denkt: heb je hem weer, maar ik roep nu feitelijk al dik een jaar dat derijck het vertrouwen moet krijgen in de verdediging van PSV. Sterker nog, de leiding. In mijn topic vorige week na de nederlaag tegen pec gaf ik al aan dat het probleem van PSV zit in de onbalans op het middenveld die wordt veroorzaakt door de centrale verdedigers waardoor strootman en van Bommel uit het middenveld worden gespeeld de ruimte tussen de linies wordt dan te groot en niet te belopen laat staan dat psv combinatievoetbal kan spelen. Ik heb toen reeds aangegeven dat derijck dat probleem deels oplost.

Duidelijk was te zien dat van Bommel meer naar voren stond en kon voetballen, weinig
Of geen corrigerende fout heeft hoeven te maken. Strootman kon beslissende passes geven. In mijn ogen is de wissel zanka - derijck daar de oorzaak van! Helemaal top. Derijck heeft meer dan 6 tot 8 goede passes tussen de linies gegeven. Meerdere malen slim positie gekozen zonder bal waardoor van Bommel en strootman de ruimte kregen om in positie en in rol te spelen. Als PSV vasthoudt aan deze basis en evt zijn radar verplaatst naar viergever (AZ) en maher in de zomer haalt, wordt PSV kampioen. Mark my words: de sleutel is derijck! Dat zeg ik niet omdat het zich nu een keer voordoet dat roep ik al dik een jaar (zo niet jaren) zie mijn vorige topics.

Hoop nu eindelijk eens wat analisten te vinden die me daarin kunnen volgen.
weet je wat het probleem is van de hele zaak marcello, nekschot geven ben je daar ook van af.
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 02 februari 2013 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 februari 2013 - 18:12 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

weet je wat het probleem is van de hele zaak marcello, nekschot geven ben je daar ook van af.
haha, Dickie zal nog wel contacten hebben in Rusland..
moet geen probleem zijn!
infamous psv
 infamous psv - zondag 10 februari 2013 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 januari 2013 - 02:32 schreef mauricio7999 het volgende:
Ik weet dat een aantal van jullie denkt: heb je hem weer, maar ik roep nu feitelijk al dik een jaar dat derijck het vertrouwen moet krijgen in de verdediging van PSV. Sterker nog, de leiding. In mijn topic vorige week na de nederlaag tegen pec gaf ik al aan dat het probleem van PSV zit in de onbalans op het middenveld die wordt veroorzaakt door de centrale verdedigers waardoor strootman en van Bommel uit het middenveld worden gespeeld de ruimte tussen de linies wordt dan te groot en niet te belopen laat staan dat psv combinatievoetbal kan spelen. Ik heb toen reeds aangegeven dat derijck dat probleem deels oplost.

Duidelijk was te zien dat van Bommel meer naar voren stond en kon voetballen, weinig
Of geen corrigerende fout heeft hoeven te maken. Strootman kon beslissende passes geven. In mijn ogen is de wissel zanka - derijck daar de oorzaak van! Helemaal top. Derijck heeft meer dan 6 tot 8 goede passes tussen de linies gegeven. Meerdere malen slim positie gekozen zonder bal waardoor van Bommel en strootman de ruimte kregen om in positie en in rol te spelen. Als PSV vasthoudt aan deze basis en evt zijn radar verplaatst naar viergever (AZ) en maher in de zomer haalt, wordt PSV kampioen. Mark my words: de sleutel is derijck! Dat zeg ik niet omdat het zich nu een keer voordoet dat roep ik al dik een jaar (zo niet jaren) zie mijn vorige topics.

Hoop nu eindelijk eens wat analisten te vinden die me daarin kunnen volgen.
Sorry Mauricio mr ik ben met Derijck nu ook wel klaar.
Mooie tekst in de VI mr op het veld zie ik geen progessie of een ontluikend leiderschap.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - vrijdag 15 februari 2013 - 04:42   quote  deeplink  
Wel droevig als derijck je beste verdediger is
mauricio7999
 mauricio7999 - vrijdag 15 februari 2013 - 10:25   quote  deeplink  
Dit is nu het probleem waarom derijck zijn niveau van ADO haalt... Hi heeft het krediet van een zwerver. Daarnaast blijf ik erbij dat de onkunde van Marcelo zorgt voor een onzekerheid omdat hij echt geposteerd moet worden als leider van de verdediging. Iig niet Marcelo die moet je gewoon een simpele opdracht geven, nl. Man uitschakelen, bal afpakken en terug op waterman.
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zaterdag 16 februari 2013 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 februari 2013 - 18:15 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

haha, Dickie zal nog wel contacten hebben in Rusland..
moet geen probleem zijn!
wel met een kalashnikov weet je zeker dat hij het ook niet meer na kan vertellen.
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zaterdag 16 februari 2013 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 februari 2013 - 04:42 schreef RedDevil1990 het volgende:
Wel droevig als derijck je beste verdediger is
nee willems is beter en die moet nog groeien.
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zaterdag 16 februari 2013 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 februari 2013 - 10:25 schreef mauricio7999 het volgende:
Dit is nu het probleem waarom derijck zijn niveau van ADO haalt... Hi heeft het krediet van een zwerver. Daarnaast blijf ik erbij dat de onkunde van Marcelo zorgt voor een onzekerheid omdat hij echt geposteerd moet worden als leider van de verdediging. Iig niet Marcelo die moet je gewoon een simpele opdracht geven, nl. Man uitschakelen, bal afpakken en terug op waterman.
en als je dat niet kunt wat dan?
mauricio7999
 mauricio7999 - zaterdag 16 februari 2013 - 13:17   quote  deeplink  
Dan moet je dus niet continue afschuiven op derijck maar die Marcelo eens wat minder krediet geven. Vervangen door Menno koch. Ik hèb hem zien spelen bij jong PSV. Andere optie is van Bommel naar achteren als libero en hiljemark op zijn positie voor de verdediging. Nog een andere maar gevaarlijkere optie is eens twee Nederlandstalige spelers in het hart van de defensie plaatsen en dan zou bouma nog een rol van betekenis kunnen spelen. In mijn ogen is Marcelo de minst getalenteerde en degene met de domste keuzes. Hij komt er vaak met zijn inzet en vlieg en kunstwerk vanaf, maar dat kan eigenlijk niet bij een landskampioen waardig team in NL.
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zaterdag 16 februari 2013 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 februari 2013 - 13:17 schreef mauricio7999 het volgende:
Dan moet je dus niet continue afschuiven op derijck maar die Marcelo eens wat minder krediet geven. Vervangen door Menno koch. Ik hèb hem zien spelen bij jong PSV. Andere optie is van Bommel naar achteren als libero en hiljemark op zijn positie voor de verdediging. Nog een andere maar gevaarlijkere optie is eens twee Nederlandstalige spelers in het hart van de defensie plaatsen en dan zou bouma nog een rol van betekenis kunnen spelen. In mijn ogen is Marcelo de minst getalenteerde en degene met de domste keuzes. Hij komt er vaak met zijn inzet en vlieg en kunstwerk vanaf, maar dat kan eigenlijk niet bij een landskampioen waardig team in NL.
dat zeg ik een nekschot geven met kalashnikov.
remco k
 remco k - zaterdag 16 februari 2013 - 14:23   quote  deeplink  
Derijck is de sleutel:

Waarvan??
Pieter08
 Pieter08 - zaterdag 16 februari 2013 - 15:26   quote  deeplink  
Marcelo moet maar eens de rest van dit seizoen vervangen worden en de seizoenen erna ook!
Pieter08
 Pieter08 - zaterdag 16 februari 2013 - 15:28   quote  deeplink  
Marcelo is al jaren een ramp, hoe kan het dan zijn dat Advocaat en Brands dit niet (willen) zien? Brands komt nb nog met een contractverlenging aanzetten voor Marcelo????? Hierop zou ontslag op staande voet moeten staan.
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zaterdag 16 februari 2013 - 16:28   quote  deeplink  
ligt niet aan advocaat, maar brands laat deze gasten bij tekenen. en advocaat moet het er maar mee doen.
remco k
 remco k - zaterdag 16 februari 2013 - 16:38   quote  deeplink  
Lekker makkelijk, hij hoeft ze niet op te stellen he..
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zaterdag 16 februari 2013 - 16:42   quote  deeplink  
dommer als de achterkant van een varken, he
remco k
 remco k - zaterdag 16 februari 2013 - 16:53   quote  deeplink  
Je hoeft jezelf niet zo naar beneden te halen, ik denk dat het best meevalt, en dat het nog best wat kan worden met je als je de juiste begeleiding krijgt..
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 16 februari 2013 - 16:54   quote  deeplink  
eigenlijk is het best wel triest dat op een PSV forum moet staan: DERIJCK IS DE SLEUTEL!

haha, nou als dat jullie beste verdediger is:)
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 16 februari 2013 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 februari 2013 - 16:54 schreef NatjosFC het volgende:
eigenlijk is het best wel triest dat op een PSV forum moet staan: DERIJCK IS DE SLEUTEL!

haha, nou als dat jullie beste verdediger is:)
Sleutel van de schuur misschien..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 februari 2013 door infamous psv --
remco k
 remco k - zaterdag 16 februari 2013 - 16:58   quote  deeplink  
Waar al het geld van PSV ligt opgeborgen..
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 16 februari 2013 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 februari 2013 - 16:58 schreef remco k het volgende:
Waar al het geld van PSV ligt opgeborgen..
Dan zal de schuur wel in Atlantis staan..
dikke advocaatje
 dikke advocaatje - zaterdag 16 februari 2013 - 21:59   quote  deeplink  
Haha de sleutel, ja de sleutel na geen succes
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 25 februari 2013 - 11:31   quote  deeplink  
2-1

drake_happy_gif.gif

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6015
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Derijck is de sleutel!









0.0091860