BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Duiveltjes van Joop Munsterman

Headliner: FC Twente Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 31 januari 2013 - 04:50   quote  deeplink  
Duiveltjes van Joop Munsterman

quote:
Voor Leroy Fer vindt iedereen het zuur dat zijn miljoenentransfer naar Everton is afgeketst. Maar wat zullen bijvoorbeeld Fred Rutten, Erik ten Hag, Theo Janssen, Co Adriaanse, Jan van Halst en Luuk de Jong gniffelen om deze mislukking van FC Twente-voorzitter Joop Munsterman. Zij werden evenals Fer bij hun vertrek uit Enschede allemaal geconfronteerd met een lelijke beschadigingsactie, die via het fluistercircuit in de Grolsch Veste naar buiten lekte.

Tot dusver ging het nooit fout, maar in het geval Fer kost dit lekken FC Twente 10 miljoen euro en krijgt de club een zwaar teleurgestelde, en erger nog, een zwaar beschadigde speler terug.

Door Munstermans vriend en vermeende roeptoeter kwalijke zaken Johan Derksen, werd Fer maandag op televisie bij de enkels afgezaagd met hele en halve waarheden. Plots lekte er allerlei off-the-record-informatie naar buiten, waar alleen Munsterman belang bij had om de verkoop van Fer te rechtvaardigen naar de achterban. Fers knie zou verrot zijn, hij hield er een uitbundig, onprofessioneel stapgedrag op na en zou vervolgd worden voor een ernstig misdrijf. Om het laatste in perspectief te zetten: het betreft een licht vergrijp waarvoor Fer zich moet verantwoorden bij de officier van justitie, die hem maximaal een taak- of geldstraf kan opleggen.

Tegen iedereen roept Munsterman altijd dat hij niet het bewuste lek is van het slechte nieuws, waarmee soms ordinair karaktermoord wordt gepleegd op mensen die bij FC Twente vertrekken. Maar getuige het patroon is het voor de hand liggend om Munsterman te verdenken. Hij ontkent de inhoud van de beschadigingsactie bijna nooit en evenmin heeft hij ooit een intern onderzoek gedaan naar de oorsprong van de vuilspuiterij. Hij zou zoiets ook nooit van een werknemer pikken. Daarnaast is Munsterman samen met zijn collega-commissaris Aldo van der Laan de enige constante factor bij FC Twente die getuige is geweest van dit patroon bij allerlei ex-werknemers.

Of het om spelers, trainers of directeuren ging: het Ferscenario komt Fred Rutten, Erik ten Hag, Theo Janssen, Co Adriaanse, Jan van Halst en Luuk de Jong bekend voor. Het ene moment waren ze Joops koorknapen, maar ze hadden de deur van de Grolsch Veste nog niet achter zich dichtgetrokken of ze werden in het Twentse fluistercircuit weggezet als duiveltjes.

Theo Janssen (storende factor in de kleedkamer), Fred Rutten (iemand die achter iedere boom een vijand ziet), Erik ten Hag (manipulator), Jan van Halst (lui, visieloos, kantoorbullebak en schnabbelkoning), Co Adriaanse (einzelgänger, oud en vergeetachtig), Luuk de Jong (geldwolf) weten er alles van.

In de affaire-Fer hebben FC Twente en Munsterman zichzelf in de voet geschoten, wat het imago van de club een enorme deuk geeft. Het zou beter zijn als de voorzitter in de toekomst eventuele vertrekkers, los van het geld dat ze opbrengen, met bloemen en complimenten uitzwaait, de vuile was binnenhoudt en eventuele kritiek uit de achterban voor lief neemt. In plaats van te accepteren dat een ex-FC Twente-werknemer een schop na krijgt. Dat past ook veel beter bij de rol die de club in de Twentse samenleving speelt en komt de geloofwaardigheid ten goede.

En uiteindelijk zullen eerdergenoemde mensen ook met een heel ander gevoel over FC Twente spreken. Niet gniffelen over zon affaire-Fer, maar er juist van balen.
Bron: De Telegraaf - Valentijn Driessen
hippy
 hippy - donderdag 31 januari 2013 - 07:38   quote  deeplink  
Joop is gewoon niet te vertrouwen...
Tally Ho
 Tally Ho - donderdag 31 januari 2013 - 10:45   quote  deeplink  
Ach ja, Valentijn Driessen van ajax clubblad de Telegrof. Kilo's boter op zijn hoofd bij Cruyff revolutie als het gaat om het wegzetten van de 'tegenstanders'als baantjesjagers ed. Maar om nu een negatief stukje over jezelf te schrijven is niet leuk natuurlijk...
Wolf_Haley
 Wolf_Haley - donderdag 31 januari 2013 - 14:27   quote  deeplink  
Ik zie laatste tijd echt veel negatieve berichten over Twente. Joop zou een achterbakse dictator zijn, Chadli en tadic zijn zogenaamd helemaal niet meer zo goed, Twente zal zogenaamd nooit kampioen worden omdat ze zo wisselvallig. Die zelfde mensen hebben een heel selectief geheugen. Want volgens mij stond twente wekenlang 1e, staan ze nu 1 punt achter de koploper en boven het zelfgenaamde Barcelona van nederland, boven feyenoord, vitesse en az. Maar goed, je bent geen topclub als je geen kritiek krijgt.
De Kenner
 De Kenner - vrijdag 01 februari 2013 - 22:20   quote  deeplink  
Er worden hier allerlei insinuaties geopperd. Of het waar is of niet laat ik in het midden. Ik zeg altijd tegen mijzelf: Wie ben ik dat ik over een ander mag oordelen? Voor elke betrokkene is het zijn/haar eigen verhaal.
Aartus
 Aartus - zaterdag 02 februari 2013 - 02:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 januari 2013 - 10:45 schreef Tally Ho het volgende:
Ach ja, Valentijn Driessen van ajax clubblad de Telegrof. Kilo's boter op zijn hoofd bij Cruyff revolutie als het gaat om het wegzetten van de 'tegenstanders'als baantjesjagers ed. Maar om nu een negatief stukje over jezelf te schrijven is niet leuk natuurlijk...
Dat bedoel ik!!!Munsterman is toch niet gek om te gaan lekken...Hij had graag die 10 miljoen in z.n zak gestoken...Moet je hier maar eens in de regionale krant lezen...Hoe die fer en cabral zich hier gedragen...En wat die valentijn driessen schrijft boeit me al helemaal niet...Die vent is nog nooit objectief geweest....Een riooljournalist...T is de laatste jaren niet anders..Sinds FC Twente in de top genesteld is word er de laatste jaren constant geprobeerd onrust te zaaien..Alleen liggen wij daar niet wakker van...
joop is een keiharde zakenman...Zachte heelmeesters maken stinkende wonden....
jonass
 jonass - zaterdag 02 februari 2013 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 januari 2013 - 07:38 schreef hippy het volgende:
Joop is gewoon niet te vertrouwen...
Je schrijft maar wat,je weet niet waar je het over hebt ,je kent onze Joop niet eens ,laat deze voorzitter zijn gang maar gaan ,wat hij al heeft bereikt met Fc Twente zijn we hem hier dankbaar voor.
Aartus
 Aartus - zaterdag 02 februari 2013 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 februari 2013 - 16:58 schreef jonass het volgende:

[..]

Je schrijft maar wat,je weet niet waar je het over hebt ,je kent onze Joop niet eens ,laat deze voorzitter zijn gang maar gaan ,wat hij al heeft bereikt met Fc Twente zijn we hem hier dankbaar voor.
En dit is nog maar t begin..Joop is nog lang niet klaar met z,n missie..Laat Joop maar schuiven.Die ligt niet wakker van die onzin verhalen over wat men over m schrijft en zegt.
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 02 februari 2013 - 18:19   quote  deeplink  
klinkt ernstig...
jonass
 jonass - zaterdag 02 februari 2013 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 februari 2013 - 18:19 schreef NatjosFC het volgende:
klinkt ernstig...
Nee hoor valt met paracetamolletje op te lossen.
Lubje
 Lubje - zondag 03 februari 2013 - 00:20   quote  deeplink  
De positie die Twente in Nederland inneemt hebben ze maar aan 1 persoon te danken: Joop Munsterman. Trainers en spelers zijn slechts passanten, dat blijkt elke keer weer. Daarmee wil ik niet zeggen dat Joop Munsterman alles goed doet en dat ik het altijd met hem eens ben.
bode
 bode - zondag 03 februari 2013 - 01:14   quote  deeplink  
Volgens Ere Divisie Live komt Djuricic met de zomer naar Fc. Twente
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 25 november 2015 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 februari 2013 - 18:01 schreef Aartus het volgende:

[..]

En dit is nog maar t begin..Joop is nog lang niet klaar met z,n missie..Laat Joop maar schuiven.Die ligt niet wakker van die onzin verhalen over wat men over m schrijft en zegt.
Volgens mij is zijn missie geslaagt? Alles naar de klote...
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 25 november 2015 - 16:59   quote  deeplink  
Heeft aartje toch gelijk gehad..😉
Aartus
 Aartus - woensdag 25 november 2015 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 november 2015 - 16:59 schreef RenatoBos het volgende:
Heeft aartje toch gelijk gehad..😉
Klopt..Joop is ook nog lang niet klaar.
Hij word samen met Van Der Laan voor het gerecht gesleept.

Zij worden verantwoordelijk gesteld.
En niet de club..Dus Twente blijft bestaan.

Wel een paar moeilijke jaren komen eraan.
Daar komen wij wel weer bovenop..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 november 2015 door Aartus --
remco k
 remco k - donderdag 26 november 2015 - 08:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 november 2015 - 23:35 schreef Aartus het volgende:

[..]

Klopt..Joop is ook nog lang niet klaar.
Hij word samen met Van Der Laan voor het gerecht gesleept.

Zij worden verantwoordelijk gesteld.
En niet de club..Dus Twente blijft bestaan.

Wel een paar moeilijke jaren komen eraan.
Daar komen wij wel weer bovenop..
Dat vraag ik me dus oprecht af..

Het behalen van de top in Nederland is gebeurt door deze duistere zaken, hebben ze bewezen dat ook te kunnen zonder die duistere hulp..
Aartus
 Aartus - donderdag 26 november 2015 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 november 2015 - 08:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat vraag ik me dus oprecht af..

Het behalen van de top in Nederland is gebeurt door deze duistere zaken, hebben ze bewezen dat ook te kunnen zonder die duistere hulp..
Die duistere zaken met die Doyengroep is pas begonnen na de landstitel...
Joop Munsterman dacht dat ie wel even Europa kon bestormen!

Of wil je de titel van 2010 er ook bij??
Dat mag...

Als je dat voldoening geeft...
Huldiging met de kerst in Amsterdam?
remco k
 remco k - vrijdag 27 november 2015 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 november 2015 - 18:21 schreef Aartus het volgende:

[..]

Die duistere zaken met die Doyengroep is pas begonnen na de landstitel...
Joop Munsterman dacht dat ie wel even Europa kon bestormen!

Of wil je de titel van 2010 er ook bij??
Dat mag...

Als je dat voldoening geeft...
Huldiging met de kerst in Amsterdam?
Rare post..
Aartus
 Aartus - zaterdag 28 november 2015 - 01:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 november 2015 - 13:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Rare post..
Snap je m niet????
Je zegt FC Twente heeft ook de top gehaald door deze duistere zaken..

Ik zeg dus dat dit pas is begonnen na de titel in 2010!
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 28 november 2015 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 november 2015 - 13:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Rare post..
Das Aart he, rare man = rare post..
VVout
 VVout - zaterdag 28 november 2015 - 17:38   quote  deeplink  
Hulde voor Joop, wou voor Twente goud en glorie. Heeft alleen een verkeerde straat ingeslagen en kon niet meer keren, maar reken maar dat ie er mee in zijn mag zit.
Aartus
 Aartus - zaterdag 28 november 2015 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 november 2015 - 13:25 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Das Aart he, rare man = rare post..
Jullie kennen me nu toch wel een keer of niet??
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 28 november 2015 - 22:18   quote  deeplink  
das waar..
remco k
 remco k - zondag 29 november 2015 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 november 2015 - 01:39 schreef Aartus het volgende:

[..]

Snap je m niet????
Je zegt FC Twente heeft ook de top gehaald door deze duistere zaken..

Ik zeg dus dat dit pas is begonnen na de titel in 2010!
het is begonnen met het aanstellen van de man die deze duistere zaakjes uiteindelijk doorgang heeft laten vinden..
VVout
 VVout - zondag 29 november 2015 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 november 2015 - 13:05 schreef remco k het volgende:

[..]

het is begonnen met het aanstellen van de man die deze duistere zaakjes uiteindelijk doorgang heeft laten vinden..
Als het allemaal zo eenvoudig zou zijn...

2qtxq42.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 november 2015 door VVout --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 29 november 2015 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 november 2015 - 13:16 schreef VVout het volgende:

[..]

Als het allemaal zo eenvoudig zou zijn...

[ afbeelding ]
Ja Duh...dat ben jij die in die boom hangt
tomson
 tomson - zondag 29 november 2015 - 22:44   quote  deeplink  
images?q=tbn:ANd9GcTy8WAFWuZ2xzuPxSt_eB-70Gv6L6JsxH6ennwPicVtlKKtjJEf
VVout
 VVout - maandag 30 november 2015 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 november 2015 - 21:52 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ja Duh...dat ben jij die in die boom hangt
Die boom van een kerel ben ik, kijk maar op mijn avatar.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Twente Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Duiveltjes van Joop Munsterman









0.0075061