BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Waarom kiest van Gaal in godsnaam voor Mathijssen ?????

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Voetbal Nieuws
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 19 maart 2013 - 10:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 maart 2013 - 10:37 schreef pat het volgende:

[..]

het feit DAT iemand moet groeien in zijn gedrag zegt genoeg. ongeleid betekend dat je nooit weet wanneer iets gebeurt. Het gaat alleen gewoon gebeuren.

Ik zie douglas al tegen Zlatan... of tegen Drogba, Messi, Iniesta of Xabi, ronaldo of... nou je snap het wel, gelouterde top spitsen weten het bloed onder je nagels vandaan te halen. Dan is het wachten op de BAM JONGUH
Douglas bij de BAM werken! hij zal wel gek zijn
pat
 pat - dinsdag 19 maart 2013 - 12:56   quote  deeplink  
hahahaha mafkees
remco k
 remco k - dinsdag 19 maart 2013 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 maart 2013 - 10:43 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Douglas bij de BAM werken! hij zal wel gek zijn
Als uitvoerdertje.
nora
 nora - woensdag 20 maart 2013 - 10:54   quote  deeplink  
Oke Dougglas is geen top op dit moment maar Mathijssen is in een groepje Mart/Vrij/Vlaar/vdWiel/Douglas/Bruma veruit overbodig loop vermogen veels te traag en handelingsnelheid te traag opbouwend drama met andere woorden blijf maar aan kloten bij Feyenoord.
craven
 craven - woensdag 20 maart 2013 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 maart 2013 - 10:54 schreef nora het volgende:
Oke Dougglas is geen top op dit moment maar Mathijssen is in een groepje Mart/Vrij/Vlaar/vdWiel/Douglas/Bruma veruit overbodig loop vermogen veels te traag en handelingsnelheid te traag opbouwend drama met andere woorden blijf maar aan kloten bij Feyenoord.
speelt juist de laatste wedstrijden goed bij feyenoord, dus beetje onzin..Ik zeg niet dat het "oranje"materiaal is, maar de laatse wedstrijden doet hij het juist uitstekend
nora
 nora - woensdag 20 maart 2013 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 maart 2013 - 10:56 schreef craven het volgende:

[..]

speelt juist de laatste wedstrijden goed bij feyenoord, dus beetje onzin..Ik zeg niet dat het "oranje"materiaal is, maar de laatse wedstrijden doet hij het juist uitstekend
Elke speler heeft wel is zijn betere wedstrijden alleen vind ik dat hij zijn beste tijd heeft gehad en zeker voor het Ned/team niet goed genoeg meer is,en voor Feyenoord vind ik Indy/Vrij een beter duo.
Maximus
 Maximus - woensdag 20 maart 2013 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 maart 2013 - 10:54 schreef nora het volgende:
Oke Dougglas is geen top op dit moment maar Mathijssen is in een groepje Mart/Vrij/Vlaar/vdWiel/Douglas/Bruma veruit overbodig loop vermogen veels te traag en handelingsnelheid te traag opbouwend drama met andere woorden blijf maar aan kloten bij Feyenoord.
Hahaha komt ook werkelijk geen zinnig woord uit. Laatste weken ruim voldoende. En als je Feyenoord er bij gaat halen.... IK vind hem beter dan de 2 cvs van ajax.
Eide
 Eide - woensdag 20 maart 2013 - 22:32   quote  deeplink  
Ajax krijgt anders minder goals tegen dan Feyenoord, rara politiepet? Zal toch niet alleen aan Van Rhijn, Blind en Vermeer liggen?

Overigens is Moisander nu ook geen topper hoor, maar Alderwereld is toch echt wel een van de betere in de Eredivisie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 maart 2013 door Eide --
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 21 maart 2013 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 maart 2013 - 22:32 schreef Eide het volgende:
Ajax krijgt anders minder goals tegen dan Feyenoord, rara politiepet? Zal toch niet alleen aan Van Rhijn, Blind en Vermeer liggen?

Overigens is Moisander nu ook geen topper hoor, maar Alderwereld is toch echt wel een van de betere in de Eredivisie.
Mischien wel de beste, op het moment.
Douglas schat ik hoger in, maar die presteert ook niet de laatste maanden.
craven
 craven - donderdag 21 maart 2013 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 maart 2013 - 22:32 schreef Eide het volgende:
Ajax krijgt anders minder goals tegen dan Feyenoord, rara politiepet? Zal toch niet alleen aan Van Rhijn, Blind en Vermeer liggen?

Overigens is Moisander nu ook geen topper hoor, maar Alderwereld is toch echt wel een van de betere in de Eredivisie.
verdedigen doe je met heel het team, vooral als je ziet dat de meeste tegengoals uit dode spelmomenten komen..
remco k
 remco k - donderdag 21 maart 2013 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 maart 2013 - 11:17 schreef craven het volgende:

[..]

verdedigen doe je met heel het team, vooral als je ziet dat de meeste tegengoals uit dode spelmomenten komen..
Ajax krijgt heel weinig tegen goals uit dode spelmomenten, het merendeel uit de counters die het te verwerken krijgt..
craven
 craven - vrijdag 22 maart 2013 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 maart 2013 - 17:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Ajax krijgt heel weinig tegen goals uit dode spelmomenten, het merendeel uit de counters die het te verwerken krijgt..
precies, bij een counter worden zo een aantal stations overgeslagen....
craven
 craven - vrijdag 22 maart 2013 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 maart 2013 - 17:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Ajax krijgt heel weinig tegen goals uit dode spelmomenten, het merendeel uit de counters die het te verwerken krijgt..
heb het over feyenoord ;)
Eide
 Eide - vrijdag 22 maart 2013 - 11:49   quote  deeplink  
Dus met 4 verdedigers die allemaal bij Oranje zitten, Clasie en Vilhena als Oranje klanten en met 2 buitenspelers van Oranje komt Feyenoord als team verdedigend tekort terwijl ze, als ik jou goed begrijp, achterin meer klasse hebben dan Ajax. Dat is een conclusie die er bij mij niet in gaat.

Ergens kom je dan gewoon kwaliteit tekort. Ik heb wel mijn ideeen wie dat zijn bij Feyenoord, de pot tegen Ajax was daarin illustratief. Kijk de goals terug en je hebt in mijn ogen dat antwoord wel wie de zwakke schakels achterin bij Feyenoord zijn.
craven
 craven - vrijdag 22 maart 2013 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 maart 2013 - 11:49 schreef Eide het volgende:
Dus met 4 verdedigers die allemaal bij Oranje zitten, Clasie en Vilhena als Oranje klanten en met 2 buitenspelers van Oranje komt Feyenoord als team verdedigend tekort terwijl ze, als ik jou goed begrijp, achterin meer klasse hebben dan Ajax. Dat is een conclusie die er bij mij niet in gaat.

Ergens kom je dan gewoon kwaliteit tekort. Ik heb wel mijn ideeen wie dat zijn bij Feyenoord, de pot tegen Ajax was daarin illustratief. Kijk de goals terug en je hebt in mijn ogen dat antwoord wel wie de zwakke schakels achterin bij Feyenoord zijn.
waar zie je dat mij zeggen?
Eide
 Eide - vrijdag 22 maart 2013 - 12:39   quote  deeplink  
Meh, excuus, was Maximus die dat zei, haalde reacties richting jou en Maximus door elkaar.
craven
 craven - vrijdag 22 maart 2013 - 17:43   quote  deeplink  
No problem
Aartus
 Aartus - vrijdag 22 maart 2013 - 17:57   quote  deeplink  
Waarom Van gaal voor Mathijssen kiest.Heel simpel hij wil tijdens de wk weer snel thuis zijn.Kan ie na de groepsfase aan t strand gaan liggen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 maart 2013 door Aartus --
remco k
 remco k - vrijdag 22 maart 2013 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 maart 2013 - 11:40 schreef craven het volgende:

[..]

heb het over feyenoord ;)
Owhhhh... Sorry man...
remco k
 remco k - vrijdag 22 maart 2013 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 maart 2013 - 17:57 schreef Aartus het volgende:
Waarom Van gaal Mathijssen voor kiest.Heel simpel hij wil tijdens de wk weer snel thuis zijn.Kan ie na de groepsfase aan t stand gaan liggen.
Lekker getint naar Zeist..Whahaha
remco k
 remco k - vrijdag 22 maart 2013 - 21:26   quote  deeplink  
Tering wat is dit slecht zeg.. Geen enkel fatsoenlijke doelpoging... de twee beste mogelijkheden binnen 10 seconden zelfs voor de letten...

Wat slecht speelt die Strootman zeg, echt een schandalige keuze om hem aanvoerder te maken.. Waarom die band niet naar v Persie of vd Vaart..
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 23 maart 2013 - 10:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 maart 2013 - 21:26 schreef remco k het volgende:
Tering wat is dit slecht zeg.. Geen enkel fatsoenlijke doelpoging... de twee beste mogelijkheden binnen 10 seconden zelfs voor de letten...

Wat slecht speelt die Strootman zeg, echt een schandalige keuze om hem aanvoerder te maken.. Waarom die band niet naar v Persie of vd Vaart..
Onzin...
Nederland speelde traag mr niet slecht en 2e helft was prima... En keuze voor Strootman als aanvoerder is bedenkelijk mr we weten nu wel dat je PSV niet mot...
tomson
 tomson - zaterdag 23 maart 2013 - 10:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 maart 2013 - 21:26 schreef remco k het volgende:
Tering wat is dit slecht zeg.. Geen enkel fatsoenlijke doelpoging... de twee beste mogelijkheden binnen 10 seconden zelfs voor de letten...

Wat slecht speelt die Strootman zeg, echt een schandalige keuze om hem aanvoerder te maken.. Waarom die band niet naar v Persie of vd Vaart..
A : het is Estland, geen Letland.
B : welke wedstrijd heb jij gezien ? ;-)
2e alinea : eens....
Gerard_FR
 Gerard_FR - zaterdag 23 maart 2013 - 13:21   quote  deeplink  
Dayley blind is de rem in het team, hij speelde 9 van de 10 ballen achteruit, strootman ziet het wel maar is te traag en mist de techniek voor die positie.
remco k
 remco k - zaterdag 23 maart 2013 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 maart 2013 - 10:11 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Onzin...
Nederland speelde traag mr niet slecht en 2e helft was prima... En keuze voor Strootman als aanvoerder is bedenkelijk mr we weten nu wel dat je PSV niet mot...
Ik vond het echt heel erg slecht de eerste helft, geen enkele kans gecreerd.
remco k
 remco k - zaterdag 23 maart 2013 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 maart 2013 - 10:19 schreef tomson het volgende:

[..]

A : het is Estland, geen Letland.
B : welke wedstrijd heb jij gezien ? ;-)
2e alinea : eens....
A je hebt gelijk.
B dezelfde als jij als je gister Nederland gekeken hebt.
C tjaa.
remco k
 remco k - zaterdag 23 maart 2013 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 maart 2013 - 10:11 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Onzin...
Nederland speelde traag mr niet slecht en 2e helft was prima... En keuze voor Strootman als aanvoerder is bedenkelijk mr we weten nu wel dat je PSV niet mot...
Integendeel kerel. Ben in het Nederlands elftal normaal juist vrij positief over Strootman.. Maar gister was die jongen gewoon schandalig slecht.
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 23 maart 2013 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 maart 2013 - 18:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Integendeel kerel. Ben in het Nederlands elftal normaal juist vrij positief over Strootman.. Maar gister was die jongen gewoon schandalig slecht.
My Bad dan..
Maximus
 Maximus - zondag 24 maart 2013 - 09:29   quote  deeplink  
Mathijssen foutloos!:)
Eide
 Eide - zondag 24 maart 2013 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 maart 2013 - 09:29 schreef Maximus het volgende:
Mathijssen foutloos!:)
Haha
remco k
 remco k - zondag 24 maart 2013 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 maart 2013 - 09:29 schreef Maximus het volgende:
Mathijssen foutloos!:)
Hij schijnt in de kleedkamer gestruikeld te zijn over de sokken van Martind Indi...
Aartus
 Aartus - zondag 24 maart 2013 - 15:03   quote  deeplink  
Mathijsen foutloos,ja nogal moeilijk tegen estland.Laat die mathijssen nu lekker op nieuwjaarsdag met de oud internationals meedoen.Hier ga je toch geen wk mee winnen.Zie m al staan op t wk tegen een Gomez,Ozil,Messi,Ronaldo.Man dan word ie geslacht.In de kwalificatie krijg je nauwelijks tegenstand.Op t wk begint t echte werk pas.Dan moet je niet met zo,n mathijssen aankomen.Kortom mijn mening.Ik vind m helemaal niks.
Maximus
 Maximus - zondag 24 maart 2013 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 maart 2013 - 15:03 schreef Aartus het volgende:
Mathijsen foutloos,ja nogal moeilijk tegen estland.Laat die mathijssen nu lekker op nieuwjaarsdag met de oud internationals meedoen.Hier ga je toch geen wk mee winnen.Zie m al staan op t wk tegen een Gomez,Ozil,Messi,Ronaldo.Man dan word ie geslacht.In de kwalificatie krijg je nauwelijks tegenstand.Op t wk begint t echte werk pas.Dan moet je niet met zo,n mathijssen aankomen.Kortom mijn mening.Ik vind m helemaal niks.
Heeft ie gespeeld dan???:)
Maximus
 Maximus - zondag 24 maart 2013 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 maart 2013 - 12:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij schijnt in de kleedkamer gestruikeld te zijn over de sokken van Martind Indi...
Oh echt? Dacht een wraakactie van Lens:)
infamous psv
 infamous psv - zondag 24 maart 2013 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 maart 2013 - 19:23 schreef Maximus het volgende:

[..]

Oh echt? Dacht een wraakactie van Lens:)
die was wel t brein achter het idee
remco k
 remco k - zondag 24 maart 2013 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 maart 2013 - 19:23 schreef Maximus het volgende:

[..]

Oh echt? Dacht een wraakactie van Lens:)
Samenzwering.... Het gerucht gaat dat Lens en Mathijssen rollebollend in bad hebben gelegen samen..
Maximus
 Maximus - maandag 25 maart 2013 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 maart 2013 - 22:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Samenzwering.... Het gerucht gaat dat Lens en Mathijssen rollebollend in bad hebben gelegen samen..
Bloedbad dan zeker?
remco k
 remco k - maandag 25 maart 2013 - 20:34   quote  deeplink  
Yep... Het schijnt dat Vilhena aan wat kalasnikovs kon komen en het werd inderdaad een bloedbad...
nora
 nora - dinsdag 26 maart 2013 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 maart 2013 - 21:44 schreef Maximus het volgende:

[..]

Hahaha komt ook werkelijk geen zinnig woord uit. Laatste weken ruim voldoende. En als je Feyenoord er bij gaat halen.... IK vind hem beter dan de 2 cvs van ajax.
Ja natuurlijk wij de concurenten hopen ook dat hij blijft spelen bij jullie,gelukkig zijn jullie al jaren niet de slimste dus vooral blijven opstellen.
nora
 nora - dinsdag 26 maart 2013 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 maart 2013 - 11:49 schreef Eide het volgende:
Dus met 4 verdedigers die allemaal bij Oranje zitten, Clasie en Vilhena als Oranje klanten en met 2 buitenspelers van Oranje komt Feyenoord als team verdedigend tekort terwijl ze, als ik jou goed begrijp, achterin meer klasse hebben dan Ajax. Dat is een conclusie die er bij mij niet in gaat.

Ergens kom je dan gewoon kwaliteit tekort. Ik heb wel mijn ideeen wie dat zijn bij Feyenoord, de pot tegen Ajax was daarin illustratief. Kijk de goals terug en je hebt in mijn ogen dat antwoord wel wie de zwakke schakels achterin bij Feyenoord zijn.
Ja dat was die goeie Mathijssen ha ha
Aartus
 Aartus - dinsdag 26 maart 2013 - 17:49   quote  deeplink  
Die Mathijssen is niks en word ook nooit wat.Hij zal wel slaafs aan t handje van Louis Van Gaal meelopen.T lijkt wel of je niet meer kritisch mag zijn.Zoals ik Douglas van m,n eigen favoriete club momenteel ook een te zwak seizoen vind spelen,om in aanmerking te komen voor oranje.
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 26 maart 2013 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 maart 2013 - 17:49 schreef Aartus het volgende:
Die Mathijssen is niks en word ook nooit wat.Hij zal wel slaafs aan t handje van Louis Van Gaal meelopen.T lijkt wel of je niet meer kritisch mag zijn.Zoals ik Douglas van m,n eigen favoriete club momenteel ook een te zwak seizoen vind spelen,om in aanmerking te komen voor oranje.
alsnog had ie allang geselecteerd moeten worden, nu kan hij nog kiezen...
Aartus
 Aartus - dinsdag 26 maart 2013 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 maart 2013 - 20:21 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

alsnog had ie allang geselecteerd moeten worden, nu kan hij nog kiezen...
Ja daar heb je gelijk in.Van Gaal had m toch in zo,n vrienschappelijke wedstrijd mee kunnen laten doen.Ook al was t maar 10 mnuten.Dan heb je in ieder geval wat achter de hand,voor t geval dat.Hij had natuurlijk ook nog eens de pech dat Van marwijk ontslag nam.Die had m namelijk gevraagd nederlander te worden.Zodat ie voor oranje kon spelen.
Nee ik denk niet dat Van Gaal t in Douglas ziet zitten.Zelfs niet in een in vorm zijnde Douglas.
remco k
 remco k - dinsdag 26 maart 2013 - 22:55   quote  deeplink  
Goede wedstrijd vandaag van de 4 verdedigers en keeper..
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 26 maart 2013 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 maart 2013 - 22:55 schreef remco k het volgende:
Goede wedstrijd vandaag van de 4 verdedigers en keeper..
Over verdedigers gesproken...
Waarom zou je in godsnaam met 6 verdedigers spelen tegen
Een tean als estland ? ...
remco k
 remco k - dinsdag 26 maart 2013 - 23:10   quote  deeplink  
Een Verdedigende middenvelder is geen verdediger he.
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 26 maart 2013 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 maart 2013 - 23:10 schreef remco k het volgende:
Een Verdedigende middenvelder is geen verdediger he.
Nee, maar goed

2 verdefigende middenvelders was nergens voir nodig
..
remco k
 remco k - dinsdag 26 maart 2013 - 23:14   quote  deeplink  
Ligt er maar net aan wat je wilt, uiteindelijk creeerde hij juist door er een mannetje weg te houden wat meer ruimte in de 16..
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 26 maart 2013 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 maart 2013 - 23:14 schreef remco k het volgende:
Ligt er maar net aan wat je wilt, uiteindelijk creeerde hij juist door er een mannetje weg te houden wat meer ruimte in de 16..
Had liever vaart en sneijder gezien in een zeg maar 'ajax' sysreem.

Veel aanvallender.
Tegen estland Mag dat toch niet fout gaan.
remco k
 remco k - dinsdag 26 maart 2013 - 23:31   quote  deeplink  
Heeft weinig nut, je gaat dan alleen maar de gaten dicht lopen.. Ik heb ook het gevoel dat ze met elkaar moeten kunnen spelen.. Maar echt overal heeft dat op problemen gestuit.. Bij Ajax, bij Real en ook bij het Nederlands elftal is het juist vaak niet goed als ze samen spelen...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5983
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Voetbal Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Waarom kiest van Gaal in godsnaam voor Mathijssen ?????









0.0081610