BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Vak P uitgefloten

Headliner: FC Twente Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
voetbalkennis
 voetbalkennis - zondag 17 februari 2013 - 22:55   quote  deeplink  
Ik vond het gisteren schandalig dat vak P, supporters die ook alle uit wedstrijden meegaan werden uit gefloten,
door een stelletje meelopers en mensen die geen mening hebben en meelopen met de gezapige meute.
Die actie was gewoon netjes en rustig.
Vak P is gewoon een prachtig vak die hun ongenoegen laten zien en daar zijn vele twentenaren het mee eens (buiten de meelopers om).
jonass
 jonass - zondag 17 februari 2013 - 23:04   quote  deeplink  
Ben ik niet met je eens ik vond het kinderachtig ,daar gaan de spelers heus niet beter van voetballen zoals je je jammer genoeg gisteren weer zag.
De Kenner
 De Kenner - zondag 17 februari 2013 - 23:11   quote  deeplink  
De liefde voor de club zit kennelijk niet zo diep als Vak P doet overkomen. Juist op het moment dat de steun het hardst nog is geven jullie niet thuis. Dit is hetzelfde als je geliefde in steek laten op het moment dat ze in nood is. Ik zou zeggen: Ga scheiden.
jonass
 jonass - zondag 17 februari 2013 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 februari 2013 - 23:11 schreef De Kenner het volgende:
De liefde voor de club zit kennelijk niet zo diep als Vak P doet overkomen. Juist op het moment dat de steun het hardst nog is geven jullie niet thuis. Dit is hetzelfde als je geliefde in steek laten op het moment dat ze in nood is. Ik zou zeggen: Ga scheiden.
Hoe diep die liefde voor Twente zit bij mij kun jij niet beoordelen graftak,dat weet ik en mijn maten wel,en hoef ik jou niet uit te leggen.
voetbalkennis
 voetbalkennis - zondag 17 februari 2013 - 23:15   quote  deeplink  
Dus je moet je maar gewoon stil houden en die bagger verder aan zien.
Ze hebben ze lang genoeg toe gejuicht daar gingen ze ook niet beter van spelen.
En ze deden die actie ook niet tegen de spelers,
maar tegen de trainer en zijn technisch beleid.
Verbeek zou zich de vingers aflikken met zulke spelers.
jonass
 jonass - zondag 17 februari 2013 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 februari 2013 - 23:15 schreef voetbalkennis het volgende:
Dus je moet je maar gewoon stil houden en die bagger verder aan zien.
Ze hebben ze lang genoeg toe gejuicht daar gingen ze ook niet beter van spelen.
En ze deden die actie ook niet tegen de spelers,
maar tegen de trainer en zijn technisch beleid.
Verbeek zou zich de vingers aflikken met zulke spelers.
Nee natuurlijk niet voetbalkenner,maar dat doe je niet om 10 min weg te blijven ,spandoeken met dat hij op moet rotten ben ik het helemaal mee eens .
En voor mij liever gisteren dan morgen dat die gast opzout,maar hij geeft aan dat niet te zullen doen ,dus volgende thuiswedstrijd weer 10 min weg blijven ,daar heb de de spelers mee misschien, maar niet maccie.
voetbalkennis
 voetbalkennis - zondag 17 februari 2013 - 23:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 februari 2013 - 23:21 schreef jonass het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet voetbalkenner,maar dat doe je niet om 10 min weg te blijven ,spandoeken met dat hij op moet rotten ben ik het helemaal mee eens .
En voor mij liever gisteren dan morgen dat die gast opzout,maar hij geeft aan dat niet te zullen doen ,dus volgende thuiswedstrijd weer 10 min weg blijven ,daar heb de de spelers mee misschien, maar niet maccie.
Daar heb je een punt maar het dringt anders niet tot die engelsman door,
want zoals ik lees is hij voor 2 weken terug er pas achter gekomen dat de supporters niet zo blij met hem zijn. (want hij verstaat geen Nederlands) Dat hij zou moven als vak P niet meer achter hem zou staan.
Maar mijheer gaat niet hij wil nog even cashen
voetbalkennis
 voetbalkennis - zondag 17 februari 2013 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 februari 2013 - 23:11 schreef De Kenner het volgende:
De liefde voor de club zit kennelijk niet zo diep als Vak P doet overkomen. Juist op het moment dat de steun het hardst nog is geven jullie niet thuis. Dit is hetzelfde als je geliefde in steek laten op het moment dat ze in nood is. Ik zou zeggen: Ga scheiden.
Je zult thuis wel niet veel te vertellen hebben.
jonass
 jonass - zondag 17 februari 2013 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 februari 2013 - 23:34 schreef voetbalkennis het volgende:

[..]

Daar heb je een punt maar het dringt anders niet tot die engelsman door,
want zoals ik lees is hij voor 2 weken terug er pas achter gekomen dat de supporters niet zo blij met hem zijn. (want hij verstaat geen Nederlands) Dat hij zou moven als vak P niet meer achter hem zou staan.
Maar mijheer gaat niet hij wil nog even cashen
Die man is al meerdere malen gefaald,komt na Twente denk ik ook niet meer aan de bak ,maar goed wij zitten er nog mee ,en denk niet dat Munsterman heb met gouden handdruk weg stuurt ,co is ook al met zak met geld heen gegaan.
Maar hoop dat Munsterman en consorten deze zondag benutten om hem als nog te laten gaan,maar aan de andere kant ook spelers treft blaam
jonass
 jonass - maandag 18 februari 2013 - 00:02   quote  deeplink  
Voetbalkennis ,er moet een trainer komen die kastanje er buiten laat want wat erger ik me aan die jongen ,kan geen bal vast houden ligt meer op de grond .
Met tadic en chadli en de jong hadden we bovenaan gestaan met meerdere punten verschil van psv.
We missen gewoon een goede spits die goals kan maken ,ook bulykin of hoe je die naam ook schrijft kom je er niet.
Aartus
 Aartus - maandag 18 februari 2013 - 13:56   quote  deeplink  
iedereen wil toch dat maccie weggaat??Nu komt er eindelijk actie van vak p is t weer niet goed.Tuurijk weet ik ook wel dat ze er niet beter van gaan voetballen.Maar dat gaan ze met maccie zeker niet.Ik vond t een onschuldige actie.gewoon een protest zonder trammelant.Alsof dat twente 2 veliespunten heeft gekost,ze voetballen al een jaar bagger.
Aartus
 Aartus - maandag 18 februari 2013 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 februari 2013 - 23:14 schreef jonass het volgende:

[..]

Hoe diep die liefde voor Twente zit bij mij kun jij niet beoordelen graftak,dat weet ik en mijn maten wel,en hoef ik jou niet uit te leggen.
Juist.
infamous psv
 infamous psv - maandag 18 februari 2013 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 februari 2013 - 23:11 schreef De Kenner het volgende:
De liefde voor de club zit kennelijk niet zo diep als Vak P doet overkomen. Juist op het moment dat de steun het hardst nog is geven jullie niet thuis. Dit is hetzelfde als je geliefde in steek laten op het moment dat ze in nood is. Ik zou zeggen: Ga scheiden.
Wie ben jij dan om dat hier te zeggen...heb je je laptop ook weer eens van stal gehaald..
Aartus
 Aartus - maandag 18 februari 2013 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 februari 2013 - 13:59 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Wie ben jij dan om dat hier te zeggen...heb je je laptop ook weer eens van stal gehaald..
Ja nog zo,n ouwe weet je wel.Zo,n 10 jaar oud...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 februari 2013 door Aartus --
voetbalkennis
 voetbalkennis - maandag 18 februari 2013 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 februari 2013 - 00:02 schreef jonass het volgende:
Voetbalkennis ,er moet een trainer komen die kastanje er buiten laat want wat erger ik me aan die jongen ,kan geen bal vast houden ligt meer op de grond .
Met tadic en chadli en de jong hadden we bovenaan gestaan met meerdere punten verschil van psv.
We missen gewoon een goede spits die goals kan maken ,ook bulykin of hoe je die naam ook schrijft kom je er niet.
Daar heb je gelijk in.
Maar we spelen alles door het midden er gaat niets over de flanken want zowel Tadic als Chadli trekken altijd naar binnen, Guasi en Guiterez hebben die neiging ook en zie ik ook vaak eigen kop spelen Wil Castagios niet schoon praten maar als je vanaf de flanken speelt ben je veel gevaarlijker en vooral tegen clubs die massaal gaan verdedigen.
jonass
 jonass - maandag 18 februari 2013 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 februari 2013 - 23:12 schreef voetbalkennis het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in.
Maar we spelen alles door het midden er gaat niets over de flanken want zowel Tadic als Chadli trekken altijd naar binnen, Guasi en Guiterez hebben die neiging ook en zie ik ook vaak eigen kop spelen Wil Castagios niet schoon praten maar als je vanaf de flanken speelt ben je veel gevaarlijker en vooral tegen clubs die massaal gaan verdedigen.
.
Niks aan toe te voegen ben ik helemaal met je eens .
voetbalkennis
 voetbalkennis - maandag 18 februari 2013 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 februari 2013 - 23:16 schreef jonass het volgende:

[..]

.
Niks aan toe te voegen ben ik helemaal met je eens .
Dank je
we moeten alleen zorgen dat er tussen de supporters geen tweespalt onstaat.
want dat zou echt erg zijn.
Aartus
 Aartus - maandag 18 februari 2013 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 februari 2013 - 23:28 schreef voetbalkennis het volgende:

[..]

Dank je
we moeten alleen zorgen dat er tussen de supporters geen tweespalt onstaat.
want dat zou echt erg zijn.
Daarom word t ook hoog tijd dat er ingegrepen word..
jonass
 jonass - maandag 18 februari 2013 - 23:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 februari 2013 - 23:28 schreef voetbalkennis het volgende:

[..]

Dank je
we moeten alleen zorgen dat er tussen de supporters geen tweespalt onstaat.
want dat zou echt erg zijn.
Klopt maar denk niet dat dat gaat gebeuren,er is gepraat en we zullen af moeten wachten hoe het de komende 3 weken gaat.
De landstitel kunnen we vergeten,hopelijk keert het tij en kunnen we er nog wat uithalen europees gezien .
Maar we moeten wel achter de spelers blijven staan,ook nu het slecht gaat ,er is nu een daad gesteld ,vind dus nu weer allemaal achter twente en hopen dat het alsnog goed komt.
Aartus
 Aartus - dinsdag 19 februari 2013 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 februari 2013 - 00:02 schreef jonass het volgende:
Voetbalkennis ,er moet een trainer komen die kastanje er buiten laat want wat erger ik me aan die jongen ,kan geen bal vast houden ligt meer op de grond .
Met tadic en chadli en de jong hadden we bovenaan gestaan met meerdere punten verschil van psv.
We missen gewoon een goede spits die goals kan maken ,ook bulykin of hoe je die naam ook schrijft kom je er niet.
Sterker nog maccie zegt nog steeds in kastanje te geloven.Ja dan heb je verstand van voetbal.Als die mc Claren nu nog niet ziet dat die castaignos er niks van kan.Of zullen wij t nu allemaal verkeerd zien??
Maximus
 Maximus - vrijdag 01 maart 2013 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 februari 2013 - 19:44 schreef Aartus het volgende:

[..]

Sterker nog maccie zegt nog steeds in kastanje te geloven.Ja dan heb je verstand van voetbal.Als die mc Claren nu nog niet ziet dat die castaignos er niks van kan.Of zullen wij t nu allemaal verkeerd zien??
En maar juichen toe ie naar twente ging ipv naar Rotterdam...
voetbalkennis
 voetbalkennis - vrijdag 01 maart 2013 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 maart 2013 - 21:29 schreef Maximus het volgende:

[..]

En maar juichen toe ie naar twente ging ipv naar Rotterdam...
Wie bedoel je de supporters of de technische staf?
De laatste fan
 De laatste fan - zaterdag 02 maart 2013 - 13:22   quote  deeplink  
Als vak P telkens weer luidt keels roept van " Ajax publiek " en zelf komt met een Ajax publiek aktie en niets anders kan bedenken om hun ongenoegen kenbaar te maken, dan mag je ook van anderen een reaktie verwachten dat niet alleen de creativiteit op het veld ontbreekt maar ook bij een aantal in vak P en daar wil ik niet bijhoren.
Aartus
 Aartus - zaterdag 02 maart 2013 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 maart 2013 - 13:22 schreef De laatste fan het volgende:
Als vak P telkens weer luidt keels roept van " Ajax publiek " en zelf komt met een Ajax publiek aktie en niets anders kan bedenken om hun ongenoegen kenbaar te maken, dan mag je ook van anderen een reaktie verwachten dat niet alleen de creativiteit op het veld ontbreekt maar ook bij een aantal in vak P en daar wil ik niet bijhoren.
Man dat is al 2 weken geleden.Dankzij vak-P zijn we die prutser wel eindelijk kwijt.Ook al vond jij m geweldig.Maar wij hebben er dan ook geen verstand van.
Aartus
 Aartus - zaterdag 02 maart 2013 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 maart 2013 - 22:02 schreef voetbalkennis het volgende:

[..]

Wie bedoel je de supporters of de technische staf?
Voetbalkennis daar geeft ie je geen antwoord op.Hij schreeuwt wat en is dan weer verdwenen.Doet ie steeds.Gewoon niet meer op ingaan.
De laatste fan
 De laatste fan - zaterdag 02 maart 2013 - 16:26   quote  deeplink  
Een "prutser" waar we nog niet al te lang geleden in optocht achteraan liepen! Succes vanavond....... of gaan we weer Ajax publiek roepen.
Aartus
 Aartus - zaterdag 02 maart 2013 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 maart 2013 - 16:26 schreef De laatste fan het volgende:
Een "prutser" waar we nog niet al te lang geleden in optocht achteraan liepen! Succes vanavond....... of gaan we weer Ajax publiek roepen.
Verzin je dit nuzelf,dat meen je niet.Ok ik zal even een paar feiten noemen.Wie heeft de europa legeau 2 jaar op rij verknalt(Steve)Was jij erbij in hannover en gelschenkirchen ik wel.Paar honder euro lichter.Wie heeft de knvb beker verknalt(Steve)Was jij erbij ik wel.Wie wisselt verdedigend bij een 0-2 achterstand tegen utrecht(Steve)Ik was er wederom bij.Wie wisselt verdedigend tegen laagvlieger pec zodat we de winst weggeven(Steve)Wie speelt in de Arena superlaf voor een punt(Steve)Wie speelde laf in eindhoven(Steve)Wie was dolgelukkig met een punt in de kuip(Steve)Wie ging bij een 2-0 voorsprong tegen hannover verdedigend wisselen zodat t nog 2-2 werd(Steve)Wie speelde laf bij Bursaspor 3-1 verlies(Steve)Daar geef je dan je geld aan uit.En 2010.Kijk eens wat vaker voetbalprogamma,s dan weet je dat steve ons geen kampioen heeft gemaakt.Perez,Jannssen,Ruiz,NKufo bepaalden wat er gebeurde.Maar jij vind m zo geweldig.daarom is ie ook in engeland uitgekotst.En dat je een vak-p hater bent weten we nu wel.Ga mooi tussen de bobo,s zitten als je er al niet 1 bent want zo lul je wel.Ik hoop dat ik je nu duidelijk heb kunnen maken waarom ik m een prutser vind.Je wou graag voetbalinhoudelijke reacties.Of je het er nu mee eens bent of niet.T zijn wel feiten.En geen hersenspinsels.Jij zal er vanavond wel niet zijn.Hoef je je ook niet te ergeren aan vak-p.Weet je wel die jongens die de club overal achterna reizen.Mogen ze dan ook een keer boos zijn als er niet word gewerkt word voor hun vorstelijke salaris van de spelers.Sorry maar dan begrijp je er echt niets van.Afz:Een fanatieke twente supporter.
De laatste fan
 De laatste fan - zaterdag 02 maart 2013 - 17:42   quote  deeplink  
Het is een heel verhaal dat kant nog wal raakt en gebasserd op aannames die je niet kunt onderbouwen. Vanaf de eerste wedstrijd in 1965 behoudens een enkele wedstrijd heb ik ze allemaal meegemaakt in goede tijd en ook in slechte tijd. Dat het geld kost om een wedstrijd bij te wonen is een afweging die je vooraf maakt maar nooit een verwijt naar de club mag zijn, het is jou beslissing. Dat jou mening gevormd wordt door een paar journalisten die een ander belang dienen dan Fc twente is ook jou probleem, je bent er zelf geweest en hebt het zelf gezien dan heb je toch geen journalist nodig om jou mening te vormen en nee ik ben geen bobo. Je geeft aan als je betere spelers hebt je kampioen wordt, dan kun je de trainer toch niet verwijten als er nu spelers zijn die dat niveau niet hebben. Wanneer de timmerman de spijker niet op z'n kop slaat dan ontslaat je niet de directeur maar ga je opzoek naar een andere timmerman. En als zoals bij Fc Twente zwicht voor een groep mensen en je ontslaat de directeur dan wordt nog steeds de spijker niet op z'n kop geslaan en blijft de vraag wat is veranderd zodat jij je niet hoeft te ergeren. Enjoy the game tonight en morgen gaat gewoon weer de zon op en er is niets in de wereld veranderd.
Aartus
 Aartus - zaterdag 02 maart 2013 - 18:10   quote  deeplink  
Hoezo kan ik t verhaal niet onderbouwen.Ik geef toch duidelijk aan wat steve z,n tactische blunders waren.En dat ik er geld aan geef is idd mijn keuze.Ik heb ook de vrijheid om kritisch te zijn.T is nu eenmaal zo dat we in een democratisch land leven waar een ieder een mening mag hebben zolang je maar niet kwetsend bent.En dat jij vind dat mijn verhaal nog kant nog wal raakt.Geeft mij al aan met welk persoon ik te doen heb.Je vraagt respect om jou mening maar hebt t niet voor een andersdenkende.En die aannames kan ik wel onderbouwen.T ruikt sterk naar een vorm van misplaatste arrogantie.Of misschien heb je last van een depressie.Want wat hier ook geschreven word.Jij trekt alles in t negatieve.Beetje jammer.Desondanks hoop ik dat je een plezierige avond hebt.
De laatste fan
 De laatste fan - zaterdag 02 maart 2013 - 18:33   quote  deeplink  
U zegt dat U in democratisch land woont en eigen mening mag hebben en de vrijheid heeft om kritisch te zijn dat onderschrijf ik ook. Als je nou jouw eigen verhaal terug leest wat je 15 minuten geleden hebt geschreven, waar arrogante en depressie grote woorden zijn als je stelt "zolang je maar niet kwetsend bent" Ik kan U verzekeren dat ik niet negatief bent, maar wel goed ondescheid kan maken tussen de waan van de dag en de echte realiteit.
Succes
Maximus
 Maximus - zaterdag 02 maart 2013 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 maart 2013 - 22:02 schreef voetbalkennis het volgende:

[..]

Wie bedoel je de supporters of de technische staf?
Beiden misschien???
Maximus
 Maximus - zaterdag 02 maart 2013 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 maart 2013 - 16:15 schreef Aartus het volgende:

[..]

Voetbalkennis daar geeft ie je geen antwoord op.Hij schreeuwt wat en is dan weer verdwenen.Doet ie steeds.Gewoon niet meer op ingaan.
Zie mn een na laatste pot duitse rukkerT
tomson
 tomson - zaterdag 02 maart 2013 - 18:58   quote  deeplink  
Wordt ongetwijfeld vervolgd. Voor zometeen een prettige wedstrijd heren..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 maart 2013 door tomson --
De laatste fan
 De laatste fan - zaterdag 02 maart 2013 - 23:38   quote  deeplink  
Een heel gewaagde aktie dat vuurwerk voor de wedstrijd........ met al dat brandhout op het veld. Ik heb wel een brandende vraag de trainer is weg wie nou?
Aartus
 Aartus - zaterdag 02 maart 2013 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 maart 2013 - 18:33 schreef De laatste fan het volgende:
U zegt dat U in democratisch land woont en eigen mening mag hebben en de vrijheid heeft om kritisch te zijn dat onderschrijf ik ook. Als je nou jouw eigen verhaal terug leest wat je 15 minuten geleden hebt geschreven, waar arrogante en depressie grote woorden zijn als je stelt "zolang je maar niet kwetsend bent" Ik kan U verzekeren dat ik niet negatief bent, maar wel goed ondescheid kan maken tussen de waan van de dag en de echte realiteit.
Succes
daar heb ik sterk m,n twijfels over.En zeg maar jij.Ik ben gewoon een eenvoudige jongen.Dus laat dat u maar achterwege.
Aartus
 Aartus - zaterdag 02 maart 2013 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 maart 2013 - 18:57 schreef Maximus het volgende:

[..]

Zie mn een na laatste pot duitse rukkerT
met jouw mening veeg ik m,n reet mee af,simpele ziel.
Aartus
 Aartus - zaterdag 02 maart 2013 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 maart 2013 - 23:38 schreef De laatste fan het volgende:
Een heel gewaagde aktie dat vuurwerk voor de wedstrijd........ met al dat brandhout op het veld. Ik heb wel een brandende vraag de trainer is weg wie nou?
dus jij denkt dat schreuder de puinhopen van Mc Claren in 1 week tijd opruimt.Ik vraag me echt af of je wel twente supporter bent.Je hebt natuurlijk een verschil tussen toeschouwer of supporter.Je bent hier wel de grootste negatieveling.wat een zwaarmoedig iemand ben jij zeg.
Maximus
 Maximus - zondag 03 maart 2013 - 08:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 maart 2013 - 23:43 schreef Aartus het volgende:

[..]

met jouw mening veeg ik m,n reet mee af,simpele ziel.
Ach, lekker toch? Makkelijk om iemand maar simpel te noemen, als zn mening je niet aanstaat.
De laatste fan
 De laatste fan - zondag 03 maart 2013 - 09:20   quote  deeplink  
Het is beter dat we hiermee stoppen en een laatse advies van mij sta open voor afwijkende meningen en probeer eens te reageren zonder een waarde oordeel over de andere te hebben waarmee van mening verschild. Je eigen argumenten worden hierdoor alleen maar zwakker.
Een bekend spreekwoord is dan snel van toepsassing" veel geschreeuw maar weinig wol"
Maximus
 Maximus - zondag 03 maart 2013 - 09:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 maart 2013 - 09:20 schreef De laatste fan het volgende:
Het is beter dat we hiermee stoppen en een laatse advies van mij sta open voor afwijkende meningen en probeer eens te reageren zonder een waarde oordeel over de andere te hebben waarmee van mening verschild. Je eigen argumenten worden hierdoor alleen maar zwakker.
Een bekend spreekwoord is dan snel van toepsassing" veel geschreeuw maar weinig wol"
Veel spinnen en weinig wol bedoel je?... Hoge bomen vangen veel wind is hierbij ook van toepassing...
conclusie: Aj een ezel dansn wilt leern, hej wal ne glönige plate nörig
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 06 maart 2013 - 01:34   quote  deeplink  
Wat lul jij nou..??d:-)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Twente Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Vak P uitgefloten









0.0062360