BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Joop Munsterman

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: FC Twente Nieuws
voetbalkennis
 voetbalkennis - zondag 24 februari 2013 - 22:47   quote  deeplink  
Joop zit in een moeilijke situatie,
Daarin heeft hij zichzelf gemanoeuvreerd.
Als hij een kerel is zegt hij dat hij verkeerde beslissingen heeft genomen dat kan gewoon gebeuren,
Hij heeft ook veel goeds gedaan.
Maar op een gegeven moment hoe moeilijk dat ook is zal hij toch moeten doorpakken.
Je kunt wel telkens hopen dat het goed komt maar het komt niet goed.
Hij moet de kosten maar op de koop toe nemen van de trainer, Want die gaat uit zichzelf niet weg wat hij wel beloofd heeft.
als hij blijft zitten gaat dit denk ik op langere termijn veel meer kosten.
Aartus
 Aartus - zondag 24 februari 2013 - 23:24   quote  deeplink  
Na T ontslag van Co Adriaanse zag je twente al afglijden.Joop bleef rustig zitten en dacht dat t vanzelf wel goed zou komen.Met als resultaat dat t tij niet meer te keren is.Beter is t ook om geen europees voetbal te halen,daar Mc Claren dit toch niet serieus neemt.We zullen in t nieuwe seizoen met een nieuwe trainer helemaal op nieuw moeten bouwen.We zijn jaren terug in de tijd.Opnieuw beginnen is t enigste redmiddel.Mc Claren laten blijven gaat je sponsors,supporters.Goodwill kosten.Als je als trainer europa en de knvb beker al niet serieus neemt.Wat verwacht je dan nog van spelers.Dan verlies je alle geloofwaardigheid als trainer en dat is dodelijk voor een trainer.Conclusie:Afscheid nemen van die man.T Kwaad is toch al geschied.
voetbalkennis
 voetbalkennis - maandag 25 februari 2013 - 11:32   quote  deeplink  
Ja Aartus dat ben ik helemaal met je eens.
Dan komen er ook nog de verkeerde aankopen bij.
De technische commissie bestaat uit Mclaren die 2 sullen en als eind verantwoordelijke Joop Munsterman. Aldus Jan van de Halst
Joop heeft veel kwalitieten maar of hij veel verstand van voetbal heeft daar twijfel ik wel aan.
Gisteren op studio sport spraken ze al van een mismanagenent bij Fc twente.
Er zou een gedegen TC moeten komen met oud voetballers net als bij Ajax.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 februari 2013 door voetbalkennis --
bobby solo
 bobby solo - maandag 25 februari 2013 - 12:17   quote  deeplink  
Als Mc. ontslagen wordt moet je er ook nog een miljoen achtena gooien.Laat hem het gras maar maaien en de technische staf het zaakje overnemen.
Diederik
 Diederik - maandag 25 februari 2013 - 16:16   quote  deeplink  
Het kampioenschap van 3 jaar geleden hadden we te danken aan Brian Ruiz, niet aan McLaren.
Helaas maakt McLaren spelers niet beter, zelfs in tegendeel.
Behoudens 1 jaar FCTwente is hij overal mislukt, helaas.
Alle aankopen van hem blijken mislukkingen.
Nu Castoignos, eerder Parker,Javodov, de zgn Beckham van Irak etc.
En onze jeugdspelers gaan naar Heracles en doen het daar geweldig.
Er is geen visie en deskundigheid in de huidige techn.staf incl de trainer.
Haal Van Halst terug en zet hem met Kluivert verantwoordelijk.
Geef McLaren een ander baantje en hij loopt vanzelf weg en dat kost dan niets.
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 25 februari 2013 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 februari 2013 - 16:16 schreef Diederik het volgende:
Het kampioenschap van 3 jaar geleden hadden we te danken aan Brian Ruiz, niet aan McLaren.
Helaas maakt McLaren spelers niet beter, zelfs in tegendeel.
Behoudens 1 jaar FCTwente is hij overal mislukt, helaas.
Alle aankopen van hem blijken mislukkingen.
Nu Castoignos, eerder Parker,Javodov, de zgn Beckham van Irak etc.
En onze jeugdspelers gaan naar Heracles en doen het daar geweldig.
Er is geen visie en deskundigheid in de huidige techn.staf incl de trainer.
Haal Van Halst terug en zet hem met Kluivert verantwoordelijk.
Geef McLaren een ander baantje en hij loopt vanzelf weg en dat kost dan niets.
McClaren wou er voor zorgen dat Luuk de Jong bleef maar daar gehoorzaamde Munsterman niet aan.
Wolf_Haley
 Wolf_Haley - maandag 25 februari 2013 - 20:26   quote  deeplink  
Ja maar ja. Elke twente coach met 2 ogen had Luuk willen behouden. Bovendien wilde Luukie na het ek ineens heel graag weg terwijl hik daarvoor nog veekondigde graag nog een jaar bij Twente te blijven.

Luuk is me favoriete twente spits maar hij als er met zijjn geld gewoon een geljjkwaardige spits was gehaald lzowel qua niveau als speelstijl) dan hadden we het nergens over. Castaignos voor 6 miljoen is echt een hele foute inkoop. Jammer genoeg.
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 25 februari 2013 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 februari 2013 - 20:26 schreef Wolf_Haley het volgende:
Ja maar ja. Elke twente coach met 2 ogen had Luuk willen behouden. Bovendien wilde Luukie na het ek ineens heel graag weg terwijl hik daarvoor nog veekondigde graag nog een jaar bij Twente te blijven.

Luuk is me favoriete twente spits maar hij als er met zijjn geld gewoon een geljjkwaardige spits was gehaald lzowel qua niveau als speelstijl) dan hadden we het nergens over. Castaignos voor 6 miljoen is echt een hele foute inkoop. Jammer genoeg.
Waarom denk je dat ie weg wou, twente was niet eens zeker van europa league.
Dan kan ik dat wel begrijpen.
Wolf_Haley
 Wolf_Haley - maandag 25 februari 2013 - 21:07   quote  deeplink  
Ik denk dat hij zichzelf vergeleek met andere internationals en daarom ineens weg wilde. Hij kon hier nog voldoende leren, nog topscorer worden zelfs.
Aartus
 Aartus - maandag 25 februari 2013 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 februari 2013 - 20:33 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Waarom denk je dat ie weg wou, twente was niet eens zeker van europa league.
Dan kan ik dat wel begrijpen.
luuk de jong had voor t ek aangegeven nog zeker een jaar bij twente te blijven.Totdat Luuk De Jong met de grote jongens op stap mocht naar t ek.Bij z,n terugkomst wilde ie perse weg,want gladbach kwam met een zak geld aanzetten.Hij heeft zelf een vertrek geforceerd.Hij voelde zich plotseling te groot voor twente.
voetbalkennis
 voetbalkennis - maandag 25 februari 2013 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 februari 2013 - 12:17 schreef bobby solo het volgende:
Als Mc. ontslagen wordt moet je er ook nog een miljoen achtena gooien.Laat hem het gras maar maaien en de technische staf het zaakje overnemen.
Och a.u.b dat zijn toch ook twe sjappies waar je geen hol aan hebt.
Gewoon een fatsoenlijke en gedegen technische staf van oud twente spelers.
Als je met twente stabilliteit wil dat kan maar met een en dat is Verbeek,
die krijgt ze wel aan het voetballen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 februari 2013 door voetbalkennis --
jonass
 jonass - maandag 25 februari 2013 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 februari 2013 - 21:51 schreef voetbalkennis het volgende:

[..]

Och a.u.b dat zijn toch ook twe sjappies waar je geen hol aan hebt.
Gewoon een fatsoenlijke en gedegen technische staf van oud twente spelers.
Als je met twente stabilliteit wil dat kan maar met een en dat is Verbeek,
die krijgt ze wel aan het voetballen.
Ben ik wel met je eens ,maar om dat nu direkt te doen is ook verkeerd laat McClaren dit seizoen gewoon afmaken wat ook wel zal gebeuren en in het nieuwe seizoen eventueel verbeek met twee oud spelers zoals je zeg als assistenten,
We hebben allemaal een mening , maar uiteindelijk beslist het het bestuur van twente .
Ik ben geen fan van McClaren,maar we moeten wel eerlijk zijn de spelers zijn de weg ook kwijt,en ja die kastanje ,voor mij mag tie op de bank en er niet meer af komen want daar word ik zo langzamerhand helemaal kriegel van.
voetbalkennis
 voetbalkennis - maandag 25 februari 2013 - 23:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 februari 2013 - 23:09 schreef jonass het volgende:

[..]

Ben ik wel met je eens ,maar om dat nu direkt te doen is ook verkeerd laat McClaren dit seizoen gewoon afmaken wat ook wel zal gebeuren en in het nieuwe seizoen eventueel verbeek met twee oud spelers zoals je zeg als assistenten,
We hebben allemaal een mening , maar uiteindelijk beslist het het bestuur van twente .
Ik ben geen fan van McClaren,maar we moeten wel eerlijk zijn de spelers zijn de weg ook kwijt,en ja die kastanje ,voor mij mag tie op de bank en er niet meer af komen want daar word ik zo langzamerhand helemaal kriegel van.
Moet je toch eens afvragen waardoor de spelers de weg kwijt zijn het hele team hangt van onzekerheid aan elkaar en daar is de trainer met de 2 op de bank verantwoordelijk voor.
Dat je nu ineen keer niet alles kan veranderen begrijp ik ook wel, maar als je hem langer aan houd kost dit je nog meer punten, of hij moet er van doordrongen zijn dat aanvallend voetbal je nog kans geeft om een paar punten te sprokkelen.
In feite heeft hij Twente alles door de neus geboord geen EL geen beker hij ging voor de competitie nou we staan nu 5e met het saaiste voetbal buiten PSV om van de competitie.
En elke week kun je maar aan horen het komt wel goed. Ik heb er in ieder geval geen enkel vertrouwen in en ook nooit gehad.
jonass
 jonass - maandag 25 februari 2013 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 februari 2013 - 23:34 schreef voetbalkennis het volgende:

[..]

Moet je toch eens afvragen waardoor de spelers de weg kwijt zijn het hele team hangt van onzekerheid aan elkaar en daar is de trainer met de 2 op de bank verantwoordelijk voor.
Dat je nu ineen keer niet alles kan veranderen begrijp ik ook wel, maar als je hem langer aan houd kost dit je nog meer punten, of hij moet er van doordrongen zijn dat aanvallend voetbal je nog kans geeft om een paar punten te sprokkelen.
In feite heeft hij Twente alles door de neus geboord geen EL geen beker hij ging voor de competitie nou we staan nu 5e met het saaiste voetbal buiten PSV om van de competitie.
En elke week kun je maar aan horen het komt wel goed. Ik heb er in ieder geval geen enkel vertrouwen in en ook nooit gehad.
Klopt helemaal kerel maar denk je dat als er nu direkt een andere trainer komt het probleem dan opgelost is ,ik denk het niet .
De spelers zijn geen kleine kinderen ,al zou alles aan de trainer liggen dan vind ik nog dat ze kut voetbal laten zien allemaal,maar laten we hopen dat de ommekeer zaterdag is met volle bak en met zijn allen achter de club gaan staan wie weet toch?
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 26 februari 2013 - 00:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 februari 2013 - 23:34 schreef voetbalkennis het volgende:

[..]

Moet je toch eens afvragen waardoor de spelers de weg kwijt zijn het hele team hangt van onzekerheid aan elkaar en daar is de trainer met de 2 op de bank verantwoordelijk voor.
Dat je nu ineen keer niet alles kan veranderen begrijp ik ook wel, maar als je hem langer aan houd kost dit je nog meer punten, of hij moet er van doordrongen zijn dat aanvallend voetbal je nog kans geeft om een paar punten te sprokkelen.
In feite heeft hij Twente alles door de neus geboord geen EL geen beker hij ging voor de competitie nou we staan nu 5e met het saaiste voetbal buiten PSV om van de competitie.
En elke week kun je maar aan horen het komt wel goed. Ik heb er in ieder geval geen enkel vertrouwen in en ook nooit gehad.
Correctie: Twente speelt wel het meest saaie voetbal vd top 5
jonass
 jonass - dinsdag 26 februari 2013 - 00:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 februari 2013 - 00:31 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Correctie: Twente speelt wel het meest saaie voetbal vd top 5
Laatste wedstrijd van het seizoen is toch Twente -Psv
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 26 februari 2013 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 februari 2013 - 00:39 schreef jonass het volgende:

[..]

Laatste wedstrijd van het seizoen is toch Twente -Psv
Ja gaan jullie weer zo zielig expres verliezen
voetbalkennis
 voetbalkennis - dinsdag 26 februari 2013 - 11:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 februari 2013 - 00:31 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Correctie: Twente speelt wel het meest saaie voetbal vd top 5
Goed kan dan wel zo zijn maar als ik dat zooitje van PSV zie met dat knok team en maten naaiers heb ik toch liever het saaiste team van de top 5
jonass
 jonass - dinsdag 26 februari 2013 - 13:17   quote  deeplink  
Mc Claren is verleden tijd lees ik in tubantia hij is weg ,uit zichzelf opgestapt .
jonass
 jonass - dinsdag 26 februari 2013 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 februari 2013 - 11:28 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Ja gaan jullie weer zo zielig expres verliezen
[/quote

Deze opmerking is pas zielig vette nek.
voetbalkennis
 voetbalkennis - dinsdag 26 februari 2013 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 februari 2013 - 13:17 schreef jonass het volgende:
Mc Claren is verleden tijd lees ik in tubantia hij is weg ,uit zichzelf opgestapt .
Heeft in ieder geval de eer aan zichzelf gehouden.
zaterdagavond weer lekker ouderwets met alle supporters weer voor 100% achter twente.
ook al verliezen we als ze maar aanvallend gaan spelen,
jonass
 jonass - dinsdag 26 februari 2013 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 februari 2013 - 22:19 schreef voetbalkennis het volgende:

[..]

Heeft in ieder geval de eer aan zichzelf gehouden.
zaterdagavond weer lekker ouderwets met alle supporters weer voor 100% achter twente.
ook al verliezen we als ze maar aanvallend gaan spelen,
Ja hoop ik ook volle bak er achter,al zullen we zaterdag zien of het nou allemaal aan stevie lag.
De Kenner
 De Kenner - woensdag 27 februari 2013 - 00:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 februari 2013 - 22:19 schreef voetbalkennis het volgende:

[..]

Heeft in ieder geval de eer aan zichzelf gehouden.
zaterdagavond weer lekker ouderwets met alle supporters weer voor 100% achter twente.
ook al verliezen we als ze maar aanvallend gaan spelen,
Ik wil bij deze even iets heel duidelijk maken. Alfred Schreuder is een toptrainer in spe. Ik ben er heilig van overtuigd dat hij het elftal weer aan de praat krijgt. Gezien het belabberde spel van Ajax afgelopen weekend tegen ADO en de nieuwe wind die door de Grolsch Veste zal gaan razen voorspel ik als "De Kenner" een 2 - 1 zege voor de club uit Enschede.
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 27 februari 2013 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 februari 2013 - 13:52 schreef jonass het volgende:

Deze opmerking is pas zielig vette nek.
hoezo? jullie gaan dan weer janken omdat Ajax kampioen kan worden en dan gaan jullie express van PSV verliezen zo dat zij meer kans hebben omdat jullie tegen die tijd toch al 6e staan en geen kampioen meer kunnen worden.
jonass
 jonass - woensdag 27 februari 2013 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 februari 2013 - 17:38 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

hoezo? jullie gaan dan weer janken omdat Ajax kampioen kan worden en dan gaan jullie express van PSV verliezen zo dat zij meer kans hebben omdat jullie tegen die tijd toch al 6e staan en geen kampioen meer kunnen worden.
Natjos je lult als een eikel zonder beschermhoes,en dit wat jij hier doet is janken.
Aartus
 Aartus - woensdag 27 februari 2013 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 februari 2013 - 17:38 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

hoezo? jullie gaan dan weer janken omdat Ajax kampioen kan worden en dan gaan jullie express van PSV verliezen zo dat zij meer kans hebben omdat jullie tegen die tijd toch al 6e staan en geen kampioen meer kunnen worden.
Daar kom je dan zaterdagavond dan wel achter wie er loopt te janken.Ik weet t antwoord wel.En idd jullie worden geen kampioen.Dat hangt niet van die ene wedstrijd af.Moet je in andere wedstrijden maar meer punten pakken.En hoezo wij weer zesde staan,leren jullie die misplaatste arrogantie dan nooit af.Zaterdagavond begint t voor ons pas.Wij krijgen die grote muil van jullie wel klein.Word weer eens tijd.En je hebt t alleen over psv,wat dacht je van Feijenoord die doen ook volop mee hoor,anders kijk eens op nos teletekst pagina 819.groeten in mokum.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 27 februari 2013 - 20:45   quote  deeplink  
Bla bla bla bla
infamous psv
 infamous psv - woensdag 27 februari 2013 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 februari 2013 - 20:45 schreef Nenam_tiL het volgende:
Bla bla bla bla
Slappe lullert
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 27 februari 2013 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 februari 2013 - 20:47 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Slappe lullert
Zonder t.....slome
infamous psv
 infamous psv - woensdag 27 februari 2013 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 februari 2013 - 20:52 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Zonder t.....slome
Dan neem je koffie...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 27 februari 2013 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 februari 2013 - 20:54 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Dan neem je koffie...
Hehehehe...zit aan het bier,maar eh D. tis wel druk op het forum hé
infamous psv
 infamous psv - woensdag 27 februari 2013 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 februari 2013 - 20:56 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Hehehehe...zit aan het bier,maar eh D. tis wel druk op het forum hé
hoezo... de gezellige mensen zijn er toch...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 27 februari 2013 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 februari 2013 - 21:08 schreef infamous psv het volgende:

[..]

hoezo... de gezellige mensen zijn er toch...
Yep,je broer zit in het Ajax cafe ;-)
infamous psv
 infamous psv - woensdag 27 februari 2013 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 februari 2013 - 21:10 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Yep,je broer zit in het Ajax cafe ;-)
Jouw dubbele account bedoel je...Lamzak
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 27 februari 2013 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 februari 2013 - 21:12 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Jouw dubbele account bedoel je...Lamzak
Dubbel.....hehehehe Jonass ben ik ook ouwe
jonass
 jonass - donderdag 28 februari 2013 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 februari 2013 - 21:16 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Dubbel.....hehehehe Jonass ben ik ook ouwe
Als ik er een avondje niet ben zakt het niveau hier zonde.
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 28 februari 2013 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 februari 2013 - 20:43 schreef Aartus het volgende:

[..]

Daar kom je dan zaterdagavond dan wel achter wie er loopt te janken.Ik weet t antwoord wel.En idd jullie worden geen kampioen.Dat hangt niet van die ene wedstrijd af.Moet je in andere wedstrijden maar meer punten pakken.En hoezo wij weer zesde staan,leren jullie die misplaatste arrogantie dan nooit af.Zaterdagavond begint t voor ons pas.Wij krijgen die grote muil van jullie wel klein.Word weer eens tijd.En je hebt t alleen over psv,wat dacht je van Feijenoord die doen ook volop mee hoor,anders kijk eens op nos teletekst pagina 819.groeten in mokum.
Feyenoord neem ik niet serieus:)

maar mijn voorspelling voor Zaterdag is
0-2,
want Zaterdag kan Ajax weer counteren net als tegen Feyenoord...
wat jij?
Aartus
 Aartus - donderdag 28 februari 2013 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 februari 2013 - 18:22 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Feyenoord neem ik niet serieus:)

maar mijn voorspelling voor Zaterdag is
0-2,
want Zaterdag kan Ajax weer counteren net als tegen Feyenoord...
wat jij?
3-1
tomson
 tomson - donderdag 28 februari 2013 - 18:55   quote  deeplink  
Feyenoord neem ik niet serieus:).....

Zei hij met droge ogen op de dag nadat zijn cluppie er thuis in een kwartier 3 om de oren kreeg :D
Dus dat is tegenwoordig het godenzonenspel, op de counter ?
De Kenner
 De Kenner - donderdag 28 februari 2013 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 februari 2013 - 18:55 schreef tomson het volgende:
Feyenoord neem ik niet serieus:).....

Zei hij met droge ogen op de dag nadat zijn cluppie er thuis in een kwartier 3 om de oren kreeg :D
Dus dat is tegenwoordig het godenzonenspel, op de counter ?
Ik ben het helemaal met het tweede deel van jouw verhaal eens. Ajax gaat zaterdag in Enschede onderuit. Dat is te verklaren uit de onmachtige aanvalslinie en de dramatische achterhoede. Mijn voorspelling voor zaterdag 2-1 voor Fc Twente.

Waarom neem je Feyenoord niet serieus? Het is een goed voetballende ploeg die elke week groeit. Koeman weet zijn mannen te motiveren en de jonkies pakken het heel goed op. Ik geef Feyenoord wel degelijk een kans.
Aartus
 Aartus - donderdag 28 februari 2013 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 februari 2013 - 18:55 schreef tomson het volgende:
Feyenoord neem ik niet serieus:).....

Zei hij met droge ogen op de dag nadat zijn cluppie er thuis in een kwartier 3 om de oren kreeg :D
Dus dat is tegenwoordig het godenzonenspel, op de counter ?
Alleen t woord godenzonen al.Man je gaat er bekant van over je nek.
infamous psv
 infamous psv - donderdag 28 februari 2013 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 februari 2013 - 20:26 schreef De Kenner het volgende:

[..]

Ik ben het helemaal met het tweede deel van jouw verhaal eens. Ajax gaat zaterdag in Enschede onderuit. Dat is te verklaren uit de onmachtige aanvalslinie en de dramatische achterhoede. Mijn voorspelling voor zaterdag 2-1 voor Fc Twente.

Waarom neem je Feyenoord niet serieus? Het is een goed voetballende ploeg die elke week groeit. Koeman weet zijn mannen te motiveren en de jonkies pakken het heel goed op. Ik geef Feyenoord wel degelijk een kans.
Jouw naam is De Kenner dus je zou moeten weten dat elke competitieronde op zichzelf staat.
En dus valt er niets te verklaren...
De Kenner
 De Kenner - donderdag 28 februari 2013 - 20:54   quote  deeplink  
Als Kenner kijk ik natuurlijk niet naar 1 competitieronde. Al enkele wedstrijden is Ajax van slag. Denk hierbij aan Steaua Boekarest, ADO Den Haag en gisteren natuurlijk AZ. Spelers sparen voor een volgende wedstrijd is een slechte zaak. Zo haal je het ritme en vertrouwen uit een ploeg. Dat verklaart dus waarom Ajax in Enschede gaat verliezen.
Aartus
 Aartus - donderdag 28 februari 2013 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 februari 2013 - 20:54 schreef De Kenner het volgende:
Als Kenner kijk ik natuurlijk niet naar 1 competitieronde. Al enkele wedstrijden is Ajax van slag. Denk hierbij aan Steaua Boekarest, ADO Den Haag en gisteren natuurlijk AZ. Spelers sparen voor een volgende wedstrijd is een slechte zaak. Zo haal je het ritme en vertrouwen uit een ploeg. Dat verklaart dus waarom Ajax in Enschede gaat verliezen.
Daarbij als je ajax fysiek aanpakt zijn ze nergens.Daarom hebben ze ook altijd moeite met clubs als ado en utrecht.Ze zijn echt niet zo goed als iedereen denkt.
jonass
 jonass - donderdag 28 februari 2013 - 21:08   quote  deeplink  
Hoop wel dat schreuder niet alles bij hetzelfde laat ,gewoon er volop en de volle bak erachter 90 min lang.
De laatste fan
 De laatste fan - donderdag 28 februari 2013 - 21:17   quote  deeplink  
Als ik al die berichten lees heb ik met jullie te doen en vraag ik mij hoe hoog ligt bij jullie de lat als het om jullie zelf gaat op je werk.
Als de timmerman de spijker niet op de kop slaat moeten we dan de directeur ontslaan? En we hebben nu de directeur ontslaan en wat is er nu veranderd? Laat ik dit zeggen als de waan van de dag regeert is de beslissing die wordt genomen meestal fout.
jonass
 jonass - donderdag 28 februari 2013 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 februari 2013 - 21:17 schreef De laatste fan het volgende:
Als ik al die berichten lees heb ik met jullie te doen en vraag ik mij hoe hoog ligt bij jullie de lat als het om jullie zelf gaat op je werk.
Als de timmerman de spijker niet op de kop slaat moeten we dan de directeur ontslaan? En we hebben nu de directeur ontslaan en wat is er nu veranderd? Laat ik dit zeggen als de waan van de dag regeert is de beslissing die wordt genomen meestal fout.
Zou zeggen als je het met ons te doen hebt dan blijf hier mooi weg ,dit gezever hebben we niks aan
De Kenner
 De Kenner - donderdag 28 februari 2013 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 februari 2013 - 21:17 schreef De laatste fan het volgende:
Als ik al die berichten lees heb ik met jullie te doen en vraag ik mij hoe hoog ligt bij jullie de lat als het om jullie zelf gaat op je werk.
Als de timmerman de spijker niet op de kop slaat moeten we dan de directeur ontslaan? En we hebben nu de directeur ontslaan en wat is er nu veranderd? Laat ik dit zeggen als de waan van de dag regeert is de beslissing die wordt genomen meestal fout.
Ik denk dat het een verkeerde keus van je is geweest je aan te melden voor dit forum. Ik wens je het allerbeste. Het ga je goed.
tomson
 tomson - donderdag 28 februari 2013 - 21:33   quote  deeplink  
Hahaha jullie boeren zijn toch eenkennig... Welkom hoor LAATSTE fan :)
jonass
 jonass - donderdag 28 februari 2013 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 februari 2013 - 21:33 schreef tomson het volgende:
Hahaha jullie boeren zijn toch eenkennig... Welkom hoor LAATSTE fan :)
Tomson bok lekker op en neem die laatste fan mee

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Twente Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Joop Munsterman









0.0071160