BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Verbeek: 'Zolang Munsterman er zit, is de kans klein dat ik teken bij Twente'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: FC Twente Nieuws
 Headliner  Headliner - zondag 03 maart 2013 - 15:33
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Verbeek: 'Zolang Munsterman er zit, is de kans klein dat ik teken bij Twente' (ELF Voetbal)

RedDevil1990
 RedDevil1990 - zaterdag 16 maart 2013 - 14:15   quote  deeplink  
Het niveau stijgt
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - maandag 18 maart 2013 - 12:19   quote  deeplink  
Hierbij wil ik die 2 twentesupporters feliciteren met de eerste overwinning in 2013.....competitie is bijna voorbij, maar toch...knap hoor!
Aartus
 Aartus - maandag 18 maart 2013 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 maart 2013 - 12:19 schreef detrapstaandervanvak het volgende:
Hierbij wil ik die 2 twentesupporters feliciteren met de eerste overwinning in 2013.....competitie is bijna voorbij, maar toch...knap hoor!
Op jou felicitatie zitten wij echt niet te wachten.Trouwens hoeveel punten hebben jullie tegen Twente gepakt.Weet je wel dat kleine provincieclubje in jou ogen.Met je hoogmoedswaanzin.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 maart 2013 door Aartus --
Aartus
 Aartus - maandag 18 maart 2013 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 maart 2013 - 12:19 schreef detrapstaandervanvak het volgende:
Hierbij wil ik die 2 twentesupporters feliciteren met de eerste overwinning in 2013.....competitie is bijna voorbij, maar toch...knap hoor!
Volgende week moeten jullie ook tegen zo,n provincieclubje(Heerenveen)zonder Pelle.Dus zou maar niet te hoog van de toren blazen.Trouwens nog nooit iets van je gelezen dat over voetbal ging.Of kijk je gewoon een beetje teletekst?? En lult dan maar een gewoon eind weg?We zijn hier maar met z,n tweeen volgens jou.Blijkbaar zijn we dan toch interressant genoeg om er te posten.Sneu Figuur ben je eigenlijk.Ik heb met je te doen.
Aartus
 Aartus - maandag 18 maart 2013 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 maart 2013 - 12:19 schreef detrapstaandervanvak het volgende:
Hierbij wil ik die 2 twentesupporters feliciteren met de eerste overwinning in 2013.....competitie is bijna voorbij, maar toch...knap hoor!
Trouwens net effe t feyenoord forum nagepluisd.Kon je niet vinden.Heb je er een ban(wat me niet zou verbazen)Of zijn ze je daar gewoon zat.Wat ik overigens heel goed zou kunnen begrijpen..
RedDevil1990
 RedDevil1990 - maandag 18 maart 2013 - 17:16   quote  deeplink  
Komende week speelt Feyenoord onder de naam oranje tegen estland en Roemeniƫ volgens mij
In ieder geval tegen hearrenfean is over 2 weken

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 maart 2013 door RedDevil1990 --
Aartus
 Aartus - maandag 18 maart 2013 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 maart 2013 - 17:16 schreef RedDevil1990 het volgende:
Komende week speelt Feyenoord onder de naam oranje tegen estland en Roemeniƫ volgens mij
In ieder geval tegen hearrenfean is over 2 weken
Klopt.Oranje helemaal vergeten.Ik zou er als Feijenoorder helemaal niet blij mee zijn dat er zoveel voor oranje geselecteerd zijn.Juist in deze fase van t seizoen.Je hebt kans op blessures,overbelasting en ze staan ook nog eens in de etalage,met de kans dat je volgend seizoen spelers kwijtraakt.Of zou Van gaal t extra doen.Zodat ajax lekker uitgerust is in de laatste fase van de competitie.haha..
RedDevil1990
 RedDevil1990 - maandag 18 maart 2013 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 maart 2013 - 17:28 schreef Aartus het volgende:

[..]

Klopt.Oranje helemaal vergeten.Ik zou er als Feijenoorder helemaal niet blij mee zijn dat er zoveel voor oranje geselecteerd zijn.Juist in deze fase van t seizoen.Je hebt kans op blessures,overbelasting en ze staan ook nog eens in de etalage,met de kans dat je volgend seizoen spelers kwijtraakt.Of zou Van gaal t extra doen.Zodat ajax lekker uitgerust is in de laatste fase van de competitie.haha..
Nee v gaal kan amper een ajacied opstellen
Ajax is een Scandinavische ploeg
Aartus
 Aartus - maandag 18 maart 2013 - 17:45   quote  deeplink  
hahaha.Ja dat kun je wel zeggen ja.
Eide
 Eide - dinsdag 19 maart 2013 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 maart 2013 - 17:40 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Nee v gaal kan amper een ajacied opstellen
Ajax is een Scandinavische ploeg
Zelfs dat niet, het is halve Deense nationale ploeg op het moment en dan zit Boilesen nog in zijn revalidatie traject en is Andersen nog Jong Ajax klant.

Daar staat dan tegenover dat elke Nederlandse basisspeler van Ajax de selectie heeft gehaald (Vermeer, De Jong, Blind en Van Rhijn). Dat dan weer wel.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - woensdag 20 maart 2013 - 18:31   quote  deeplink  
Ja waarvan de selectie van Vermeer net zo belachelijk is als dat Ruben schaken is geselecteerd
remco k
 remco k - woensdag 20 maart 2013 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 maart 2013 - 18:31 schreef RedDevil1990 het volgende:
Ja waarvan de selectie van Vermeer net zo belachelijk is als dat Ruben schaken is geselecteerd
Weet niet, vind wel dat ze beiden veel kwaliteiten hebben.. Als ik naar Feyenoord kijk vind ik dat er echt iedere wedstrijd dat ie speelt veel dreiging van hem uitgaat.. Vermeer heeft tegen Duitsland laten zien het niveau aan te kunnen en zit heel dicht tegen de drie beste keepers aan.. Alleen spelen die niet constant allemaal..
Aartus
 Aartus - woensdag 20 maart 2013 - 18:50   quote  deeplink  
En die provocerende Psv,ers hadden ze van mij ook wel een keer thuis mogen laten.Misschien dat ze t dan een keer leren.
remco k
 remco k - woensdag 20 maart 2013 - 18:51   quote  deeplink  
Strootman??
Aartus
 Aartus - woensdag 20 maart 2013 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 maart 2013 - 18:31 schreef RedDevil1990 het volgende:
Ja waarvan de selectie van Vermeer net zo belachelijk is als dat Ruben schaken is geselecteerd
Zijn we niet een beetje verwend geraakt kwa keepers,sinds Van Der Sar.Er is momenteel gewoon geen tweede Van Der Sar.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 maart 2013 door Aartus --
Eide
 Eide - woensdag 20 maart 2013 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 maart 2013 - 18:31 schreef RedDevil1990 het volgende:
Ja waarvan de selectie van Vermeer net zo belachelijk is als dat Ruben schaken is geselecteerd
Vermeer staat na een onrustig begin van de competitie gewoon goed te keepen bij Ajax. Na Steek en Krul is de spoeling aan keepers verder vrij dun.
remco k
 remco k - woensdag 20 maart 2013 - 20:39   quote  deeplink  
Vergeet Vorm niet, zeker niet de mindere aan Steek.
Eide
 Eide - woensdag 20 maart 2013 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 maart 2013 - 20:39 schreef remco k het volgende:
Vergeet Vorm niet, zeker niet de mindere aan Steek.
Vorm heeft ups en downs. Vind hem niet gelijk aan Steek of Krul.
remco k
 remco k - woensdag 20 maart 2013 - 21:34   quote  deeplink  
En Steek niet wou je zeggen?? Die heeft 1 goed seizoen gedraaid en dat is het dan ook wel.
Eide
 Eide - woensdag 20 maart 2013 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 maart 2013 - 21:34 schreef remco k het volgende:
En Steek niet wou je zeggen?? Die heeft 1 goed seizoen gedraaid en dat is het dan ook wel.
Keepers zijn rare lui. Die moeten vertrouwen voelen anders gaat het niet. Dat heb je aan Steek goed gezien. Staat nu weer zeer redelijk te keepen nu hij het vertrouwen heeft.
remco k
 remco k - donderdag 21 maart 2013 - 17:16   quote  deeplink  
Vind het persoonlijk wel meevallen wat ie daar laat zien.. IS toch ook een keeper van de regelmatige blunder.
remco k
 remco k - donderdag 21 maart 2013 - 17:16   quote  deeplink  
Krul is in mijn optiek de beste keeper van Nederland en die jongen is nog een stukje jonger dan Steek ook.... Ik hoop dat van Gaal dan ook voor hem kiest..
Hippy2.0
 Hippy2.0 - zondag 28 april 2013 - 09:25   quote  deeplink  
Respect voor gert jan..:)))
infamous psv
 infamous psv - zondag 28 april 2013 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 maart 2013 - 17:16 schreef remco k het volgende:
Krul is in mijn optiek de beste keeper van Nederland en die jongen is nog een stukje jonger dan Steek ook.... Ik hoop dat van Gaal dan ook voor hem kiest..
Beetje jammer mr ik ben het met je eens...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Twente Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Verbeek: 'Zolang Munsterman er zit, is de kans klein dat ik teken bij Twente'









0.0081961