BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Derksen

Headliner: FC Twente Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
voetbalkennis
 voetbalkennis - zaterdag 09 maart 2013 - 16:53   quote  deeplink  
Wat was die gisteravond weer dom aan het lullen over dat douglas ernaast stond.
Hij denkt volgens mij dat hij overal verstand van heeft.
Eerst alles afkraken dan pakt Schreuder eindelijk door dat wat Mclaren allang had moeten doen,
En nu zit hij daar weer over te zeiken.
Heb wel geleerd dat wat Derksen verteld gewoon met een korreltje zout nemen. Want zoveel verstand van voetbal heeft hij ook niet.
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 09 maart 2013 - 17:02   quote  deeplink  
zegt elke week weer wat anders, niettemin een leuk programma..
voetbalkennis
 voetbalkennis - zaterdag 09 maart 2013 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 maart 2013 - 17:02 schreef NatjosFC het volgende:
zegt elke week weer wat anders, niettemin een leuk programma..
Ja dat klopt maar dom lullen kan ik zelf ook wel.
Aartus
 Aartus - zaterdag 09 maart 2013 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 maart 2013 - 17:11 schreef voetbalkennis het volgende:

[..]

Ja dat klopt maar dom lullen kan ik zelf ook wel.
Hij heeft in t begin mc claren ook belachelijk gemaakt.Weet je nog met die tegeltjes.En toen Ging Mc claren weg en zei ie met droge ogen dat t niet Mc claren z,n schuld was.t elftal is gewoon niet beter zei ie.
Ik ben in ieder geval blij met schreuder,hij toont tenminste ballen.De speeltuin is gesloten voor die verwende profs.Nu moeten ze echt aan t werk.Vandaag nog in de krant.Schreuder´...Ik ontzie niemand en kijk niet naar namen.Zo,n iemand heeft deze selectie nu net nodig.Er gaan nog wel meer koppen rollen let maar op..
voetbalkennis
 voetbalkennis - zaterdag 09 maart 2013 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 maart 2013 - 17:39 schreef Aartus het volgende:

[..]

Hij heeft in t begin mc claren ook belachelijk gemaakt.Weet je nog met die tegeltjes.En toen Ging Mc claren weg en zei ie met droge ogen dat t niet Mc claren z,n schuld was.t elftal is gewoon niet beter zei ie.
Ik ben in ieder geval blij met schreuder,hij toont tenminste ballen.De speeltuin is gesloten voor die verwende profs.Nu moeten ze echt aan t werk.Vandaag nog in de krant.Schreuder´...Ik ontzie niemand en kijk niet naar namen.Zo,n iemand heeft deze selectie nu net nodig.Er gaan nog wel meer koppen rollen let maar op..
Ja je hebt helemaal gelijk dat zei die snor ook er deugde niks aan mclaren en heeft hij de mond los dat het geen oplossing is om de trainer weg te sturen. Kan zijn dat hij een beetje dement begint te worden? Maar hij lult wel vaker uit twee monden.
De ene keer is douglas helemaal niks en nu zou je niet zonder hem kunnen,
een voetbal kenner had allang gezien dat hij niet veel meer bracht de laatste tijd.
Alleen maar druk met zichzelf Rosales ziet hij helemaal niet staan.
Ik vind het geweldig dat Schreuder doorpakt.
Mag ook wel eens gezegd worden.
Aartus
 Aartus - zaterdag 09 maart 2013 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 maart 2013 - 18:25 schreef voetbalkennis het volgende:

[..]

Ja je hebt helemaal gelijk dat zei die snor ook er deugde niks aan mclaren en heeft hij de mond los dat het geen oplossing is om de trainer weg te sturen. Kan zijn dat hij een beetje dement begint te worden? Maar hij lult wel vaker uit twee monden.
De ene keer is douglas helemaal niks en nu zou je niet zonder hem kunnen,
een voetbal kenner had allang gezien dat hij niet veel meer bracht de laatste tijd.
Alleen maar druk met zichzelf Rosales ziet hij helemaal niet staan.
Ik vind het geweldig dat Schreuder doorpakt.
Mag ook wel eens gezegd worden.
En daarbij wil Douglas transfervrij weg.Wie zit er op zo,n ongedisiplineerde voetballer te wachten dan.Is Bjeilland dan minder als Douglas.Ik heb tenminste begrepen dat Bjeilland na z,n blessure er weer bij is.
Eide
 Eide - zaterdag 09 maart 2013 - 19:23   quote  deeplink  
Heren.

We hebben het over dezelfde Derksen die ooit zwoor dat het persoonlijk leven van voetballer nooit de VI zou halen. Recent voorbeeld: Rafael en Syvlie.

We hebben het over dezelfde Derksen die schande sprak van de toestanden bij Ajax en een week later voor in het offensief ging tegen het zittende bestuur.

We hebben het over dezelfde Derksen die maandenlang Marco van basten als bondscoach bekritiseerde en die toen aan tafel met Van Basten geen enkele steekhoudende suggestie kon doen over hoe het dan wel moest.

We hebben het over dezelfde Derksen die NIETS heel liet van Bouaouzan na de doodschop op Niels Kokmeijer maar zelf spelers het ziekenhuis in heeft geschopt. Hij is zelfs weggestuurd bij Veendam vanwege zijn gedrag.

Dus ja, zijn uitspraken mag je rustig met een korrel zout nemen. En wel meer dan één ook.
Aartus
 Aartus - zaterdag 09 maart 2013 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 maart 2013 - 19:23 schreef Eide het volgende:
Heren.

We hebben het over dezelfde Derksen die ooit zwoor dat het persoonlijk leven van voetballer nooit de VI zou halen. Recent voorbeeld: Rafael en Syvlie.

We hebben het over dezelfde Derksen die schande sprak van de toestanden bij Ajax en een week later voor in het offensief ging tegen het zittende bestuur.

We hebben het over dezelfde Derksen die maandenlang Marco van basten als bondscoach bekritiseerde en die toen aan tafel met Van Basten geen enkele steekhoudende suggestie kon doen over hoe het dan wel moest.

We hebben het over dezelfde Derksen die NIETS heel liet van Bouaouzan na de doodschop op Niels Kokmeijer maar zelf spelers het ziekenhuis in heeft geschopt. Hij is zelfs weggestuurd bij Veendam vanwege zijn gedrag.

Dus ja, zijn uitspraken mag je rustig met een korrel zout nemen. En wel meer dan één ook.
[/q

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 09 maart 2013 door Aartus --
Aartus
 Aartus - zaterdag 09 maart 2013 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 maart 2013 - 19:30 schreef Aartus het volgende:

[..]

Niets aan toe te voegen!!!
Aartus
 Aartus - zaterdag 09 maart 2013 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 maart 2013 - 19:31 schreef Aartus het volgende:

[..]

Niets aan toe te voegen!!!!!Verkeerd gequote.
Eide
 Eide - zaterdag 09 maart 2013 - 19:44   quote  deeplink  
3 keer is scheepsrecht!
voetbalkennis
 voetbalkennis - zaterdag 09 maart 2013 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 maart 2013 - 19:23 schreef Eide het volgende:
Heren.

We hebben het over dezelfde Derksen die ooit zwoor dat het persoonlijk leven van voetballer nooit de VI zou halen. Recent voorbeeld: Rafael en Syvlie.

We hebben het over dezelfde Derksen die schande sprak van de toestanden bij Ajax en een week later voor in het offensief ging tegen het zittende bestuur.

We hebben het over dezelfde Derksen die maandenlang Marco van basten als bondscoach bekritiseerde en die toen aan tafel met Van Basten geen enkele steekhoudende suggestie kon doen over hoe het dan wel moest.

We hebben het over dezelfde Derksen die NIETS heel liet van Bouaouzan na de doodschop op Niels Kokmeijer maar zelf spelers het ziekenhuis in heeft geschopt. Hij is zelfs weggestuurd bij Veendam vanwege zijn gedrag.

Dus ja, zijn uitspraken mag je rustig met een korrel zout nemen. En wel meer dan één ook.
Ja hoor we hebben het over dezelfde Derksen.
Die Rosales niks vind, ook zo,n uitgesproken mening hij heeft eenmaal gezegd dat het niks is en daar blijft hij dan ook bij. Tadic zegt hij eerst een geweldige voetballer nu voegt hij niets toe.
Die uitspraken over Kluivert en Fer doet daar lusten de honden geen brood van.
Dit is niet je mening geven maar scoren over de rug van een ander.
Aartus
 Aartus - zaterdag 09 maart 2013 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 maart 2013 - 21:12 schreef voetbalkennis het volgende:

[..]

Ja hoor we hebben het over dezelfde Derksen.
Die Rosales niks vind, ook zo,n uitgesproken mening hij heeft eenmaal gezegd dat het niks is en daar blijft hij dan ook bij. Tadic zegt hij eerst een geweldige voetballer nu voegt hij niets toe.
Die uitspraken over Kluivert en Fer doet daar lusten de honden geen brood van.
Dit is niet je mening geven maar scoren over de rug van een ander.
daar staat ie toch bekend om.Nee hij was een voorbeeld voor de jeugd als voetballer.Die Derksen heeft er heel wat t stadion uitgeschopt.Alleen waren er toen niet zoveel camera,s.
Aartus
 Aartus - zaterdag 09 maart 2013 - 21:33   quote  deeplink  
Laat ik voorop stellen.Ik ben geen fan van Louis Van Gaal.Maar derksen laat in iedere uitzending geen mogelijkheid onbenut om m belachelijk te maken.En dan haalt die z,n vrouw truus er ook nog bij.Dat vind ik al helemaal kwalijk wat heeft Louis Van Gaal z,n vrouw er mee te maken.Van Basten vond ie bij oranje ook niks en nu zegt ie een zwak voor Van Basten te hebben.Hoe kan iemand toch zo snel van mening veranderen.
voetbalkennis
 voetbalkennis - zaterdag 09 maart 2013 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 maart 2013 - 21:33 schreef Aartus het volgende:
Laat ik voorop stellen.Ik ben geen fan van Louis Van Gaal.Maar derksen laat in iedere uitzending geen mogelijkheid onbenut om m belachelijk te maken.En dan haalt die z,n vrouw truus er ook nog bij.Dat vind ik al helemaal kwalijk wat heeft Louis Van Gaal z,n vrouw er mee te maken.Van Basten vond ie bij oranje ook niks en nu zegt ie een zwak voor Van Basten te hebben.Hoe kan iemand toch zo snel van mening veranderen.
Precies Aart die man komt toch ook niet meer geloofwaardig over.
Moet eerlijk zijn moest wel erg lachen toen die zei dat de KNVB een facature had voor bonds coach omdat hij de paus zou vervangen.
Laat hij zich gewoon bij het nieuws over voetbal houden. en af en toe een grap er tussen door.
Want een analyse over voetbal van hem zit ik en velen met mij niet op te wachten.
Aartus
 Aartus - zaterdag 09 maart 2013 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 maart 2013 - 21:46 schreef voetbalkennis het volgende:

[..]

Precies Aart die man komt toch ook niet meer geloofwaardig over.
Moet eerlijk zijn moest wel erg lachen toen die zei dat de KNVB een facature had voor bonds coach omdat hij de paus zou vervangen.
Laat hij zich gewoon bij het nieuws over voetbal houden. en af en toe een grap er tussen door.
Want een analyse over voetbal van hem zit ik en velen met mij niet op te wachten.
Ik vind V.I vooral leuk als Jan Boskamp er zit.Ook altijd in voor een geintje.Maar nooit over de rug van anderen.
Eide
 Eide - zaterdag 09 maart 2013 - 22:21   quote  deeplink  
Waar ik dan overigens echt van moet kotsen is dat hij de een na de ander zit af te zeiken daar aan tafel. Lekker veilig aan tafel met allemaal ja-knikkers en meelachers, maar in dat interview programmaatje wordt hij plots een dweperige meeprater die nergens kritisch is of door durft te vragen.

lafbek is het.
Aartus
 Aartus - zaterdag 09 maart 2013 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 maart 2013 - 22:21 schreef Eide het volgende:
Waar ik dan overigens echt van moet kotsen is dat hij de een na de ander zit af te zeiken daar aan tafel. Lekker veilig aan tafel met allemaal ja-knikkers en meelachers, maar in dat interview programmaatje wordt hij plots een dweperige meeprater die nergens kritisch is of door durft te vragen.

lafbek is het.
Je bedoelt die intervieuws met voetballers en trainers.Ja dan is ie zo nederig.Zal mij benieuwen of ie Van basten nog uitnodigt voor dat progamma.Maandag komt verbeek.Die noemde hij toch altijd een hork.Ik was er niet gaan zitten als ik Verbeek zou zijn.
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 09 maart 2013 - 23:03   quote  deeplink  
Derksen RULESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 09 maart 2013 door infamous psv --
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 09 maart 2013 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 maart 2013 - 21:33 schreef Aartus het volgende:
Laat ik voorop stellen.Ik ben geen fan van Louis Van Gaal.Maar derksen laat in iedere uitzending geen mogelijkheid onbenut om m belachelijk te maken.En dan haalt die z,n vrouw truus er ook nog bij.Dat vind ik al helemaal kwalijk wat heeft Louis Van Gaal z,n vrouw er mee te maken.Van Basten vond ie bij oranje ook niks en nu zegt ie een zwak voor Van Basten te hebben.Hoe kan iemand toch zo snel van mening veranderen.
denk toch eens aan je hart
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 09 maart 2013 - 23:07   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 09 maart 2013 door infamous psv --
RedDevil1990
 RedDevil1990 - vrijdag 15 maart 2013 - 08:30   quote  deeplink  
Derksen is vervelend met ze obsessie voor cruijff en vd velden
Is niet echt een objectieve journalist
Aartus
 Aartus - vrijdag 15 maart 2013 - 16:23   quote  deeplink  
Derksen liep gisteren kwaad weg bij rtl 7.Hij had t aan de stok met Genee.Zal mij benieuwen of ie er vanavond is.Tsja meneer kreeg tegenspraak..En liep net als z,n grote voorbeeld Louis Van gaal weg.De pot verwijt de ketel.
Aartus
 Aartus - vrijdag 15 maart 2013 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 maart 2013 - 08:30 schreef RedDevil1990 het volgende:
Derksen is vervelend met ze obsessie voor cruijff en vd velden
Is niet echt een objectieve journalist
Daarbij mag ie graag t prive leven van anderen op straat gooien.Hij heeft vandaag trouwens een rechtszaak tegen die nieuwe voorzitter van heerenveen.Die heeft m aangeklaagd omdat ie publiekelijk in de zeik werd gezet.Zouden meer mensen moeten doen.Kan ie straks lekker met Riemer v/d Velde de hele dag gaan vissen op de friesche wateren.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - vrijdag 15 maart 2013 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 maart 2013 - 16:29 schreef Aartus het volgende:

[..]

Daarbij mag ie graag t prive leven van anderen op straat gooien.Hij heeft vandaag trouwens een rechtszaak tegen die nieuwe voorzitter van heerenveen.Die heeft m aangeklaagd omdat ie publiekelijk in de zeik werd gezet.Zouden meer mensen moeten doen.Kan ie straks lekker met Riemer v/d Velde de hele dag gaan vissen op de friesche wateren.
Rechtzaak is afgezegd door Heerenveen daar ging gisteren de ruzie over tussen derksen en genee
Derksen heeft geen rechtzaak meer maar een interview met veenstra
Word wel is tijd dat ie daar gaat vissen haha ben derksen wel beu nou
Aartus
 Aartus - vrijdag 15 maart 2013 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 maart 2013 - 16:46 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Rechtzaak is afgezegd door Heerenveen daar ging gisteren de ruzie over tussen derksen en genee
Derksen heeft geen rechtzaak meer maar een interview met veenstra
Word wel is tijd dat ie daar gaat vissen haha ben derksen wel beu nou
Ik kreeg alleen die ruzie mee,was aan t zappen.Tuurlijk heeft ie geen rechtzaak meer.Derksen zag de bui al hangen.zal m wel gauw gebeld hebben.Ja alles wat je op tv zegt kan tegen je gebruikt worden.Van mij mag ie nu ook wel een keer oprotten bij V.I.Ik heb t nu wel een keer gezien met dat bijdehandje.Hij weet alles beter.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - vrijdag 15 maart 2013 - 17:12   quote  deeplink  
Ja idd spuugt ze gal wel op v gaal omdat die denk dat ie god is
Maar derksen denkt zelf ook dat ie god is volgens mij
Aartus
 Aartus - vrijdag 15 maart 2013 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 maart 2013 - 17:12 schreef RedDevil1990 het volgende:
Ja idd spuugt ze gal wel op v gaal omdat die denk dat ie god is
Maar derksen denkt zelf ook dat ie god is volgens mij
Ze hebben en beetje t zelfde karakter.Zal daarom wel botsen denk ik.Ze kunnen zeggen wat ze willen, van Genee,maar hij heeft gewoon lak aan derksen.Hij blijft gewoon doorzeuren met die Derksen.Volgens mij doet die Genee t er een beetje om.Ze hebben wel vaker bonje.Net t filmpje nog effe teruggezien.T kwam bij mij over dat er niemand van t blad V.I nog bij m in de studio wil zitten.Derksen is hoofdredacteur van V.I dus zal mij benieuwen of hij er dan wel zit.Hoop dat Jan Boskamp er zit kan ie af en toe een peer uitdelen.Kan nog gezellig worden vanavond.Heb de bamischijven al in huis haha.
Aartus
 Aartus - zaterdag 16 maart 2013 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 maart 2013 - 16:46 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Rechtzaak is afgezegd door Heerenveen daar ging gisteren de ruzie over tussen derksen en genee
Derksen heeft geen rechtzaak meer maar een interview met veenstra
Word wel is tijd dat ie daar gaat vissen haha ben derksen wel beu nou
Ja dat intervieuw schijnt maandag gepubliceerd te worden.En Derksen zegt t staat woensdag in de voetbal international.Begrijp er niks meer van is t nu maandag of woensdag.Trouwens van rechtzaak naar intervieuw,beetje vreemde overgang.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - zaterdag 16 maart 2013 - 17:25   quote  deeplink  
Ja kwestie van niet op je bek Willen gaan in een rechtszaak
Nu blijft t voor de buitenwereld onduidelijk wat er nu precies klopt van alle verhalen

Want is de rechtzaak niet doorgegaan omdat Derksen toch gelijk heb of is Derksen bang voor de gevolgen en is t daarom op een akkoord gegooid
Aartus
 Aartus - zaterdag 16 maart 2013 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 maart 2013 - 17:25 schreef RedDevil1990 het volgende:
Ja kwestie van niet op je bek Willen gaan in een rechtszaak
Nu blijft t voor de buitenwereld onduidelijk wat er nu precies klopt van alle verhalen

Want is de rechtzaak niet doorgegaan omdat Derksen toch gelijk heb of is Derksen bang voor de gevolgen en is t daarom op een akkoord gegooid
Ik denk dat t op een akkoordje is gegooid.Als je in t openbaar op tv zegt dat iemand met financien en declaraties knoeit en een eng mannetje is die ook nog onbetrouwbaar is.Ja dan moet je dat wel hard kunnen maken.En zegt derksen ook nog op tv dat hij zich nergens mee bemoeit en niet weet waarom die rechtszaak niet doorgaat.Denkt ie dat heel nederland gek is.Een advocaat heeft ten alle tijde contact met z,n client.Dus Derksen weet wel degelijk waarom die rechtszaak niet doorgaat.nu verschuilt hij zich er achter dat die beide advocaten alles regelen.Wie zou dat nu geloven??Alleen derksen zelf..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 maart 2013 door Aartus --
RedDevil1990
 RedDevil1990 - zaterdag 16 maart 2013 - 18:35   quote  deeplink  
Ja vond ook schandalig dat Heerenveen had documenten opgestuurd en na een week heeft Derksen het nog niet gelezen zegt die en dan uit ze pan gaan als genee wel ze Emails leest
Vind dat als Derksen zich er blijkbaar toch niet in verdiept dat ie beter ze bek dicht kan houden dan
Aartus
 Aartus - zaterdag 16 maart 2013 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 maart 2013 - 18:35 schreef RedDevil1990 het volgende:
Ja vond ook schandalig dat Heerenveen had documenten opgestuurd en na een week heeft Derksen het nog niet gelezen zegt die en dan uit ze pan gaan als genee wel ze Emails leest
Vind dat als Derksen zich er blijkbaar toch niet in verdiept dat ie beter ze bek dicht kan houden dan
Hij heeft zich er wel degelijk in verdiept.Maar hij houd zich van de domme.Dat lekt nog wel uit let maar op.In de voetbalwereld blijft niks geheim.
remco k
 remco k - zaterdag 16 maart 2013 - 19:13   quote  deeplink  
Het zegt wel veel hoe Derksen met zijn bek vol tanden half aan het stotteren was in de aflevering dat ie weg liep..
RedDevil1990
 RedDevil1990 - zondag 17 maart 2013 - 09:55   quote  deeplink  
Hij zat naar eigen zeggen met ze armen op ze rug gebonden tegen de muur
remco k
 remco k - zondag 17 maart 2013 - 10:24   quote  deeplink  
Dat zou een mooi beeld zijn met een peloton ervoor.
infamous psv
 infamous psv - zondag 17 maart 2013 - 10:46   quote  deeplink  
Zeer amusant programma waar ik graag nr kijk..
De Kenner
 De Kenner - maandag 24 februari 2014 - 23:44   quote  deeplink  
Vanavond maakte de snor het wel weer heel erg bont. Hij heeft begrip voor de actie van Pelle en vind dit kennelijk normaal. Gelukkig zat er iemand aan tafel die een andere mening was toegedaan. Derksen vind het heel normaal dat bij grote teleurstellingen materieele zaken worden vernield. Als ik kwaad ben op Derksen mag ik dan zijn huis in fik steken? Ik dacht het niet. Johan heeft daar kennelijk niet zo'n probleem mee. Zielige, maar vooral een gevaarlijk man door zijn lage waarden en normen. Deze vent hoort niet op een televisiescherm.
Aartus
 Aartus - dinsdag 25 februari 2014 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2014 - 23:44 schreef De Kenner het volgende:
Vanavond maakte de snor het wel weer heel erg bont. Hij heeft begrip voor de actie van Pelle en vind dit kennelijk normaal. Gelukkig zat er iemand aan tafel die een andere mening was toegedaan. Derksen vind het heel normaal dat bij grote teleurstellingen materieele zaken worden vernield. Als ik kwaad ben op Derksen mag ik dan zijn huis in fik steken? Ik dacht het niet. Johan heeft daar kennelijk niet zo'n probleem mee. Zielige, maar vooral een gevaarlijk man door zijn lage waarden en normen. Deze vent hoort niet op een televisiescherm.
De Snor heeft waarschijnlijk niet in de gaten dat er ook kinderen kijken.Van der Gijp wees m daar zelfs nog op.Een goed voorbeeld voor de jeugd dit.En dan zien ze een volwassen man met een snor die dit normaal vind.Hoe ga je dat je kinderen uitleggen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 februari 2014 door Aartus --
tomson
 tomson - dinsdag 25 februari 2014 - 14:07   quote  deeplink  
Ja en Gijp die moet je serieus nemen. Pfff
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 25 februari 2014 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2014 - 23:44 schreef De Kenner het volgende:
Vanavond maakte de snor het wel weer heel erg bont. Hij heeft begrip voor de actie van Pelle en vind dit kennelijk normaal. Gelukkig zat er iemand aan tafel die een andere mening was toegedaan. Derksen vind het heel normaal dat bij grote teleurstellingen materieele zaken worden vernield. Als ik kwaad ben op Derksen mag ik dan zijn huis in fik steken? Ik dacht het niet. Johan heeft daar kennelijk niet zo'n probleem mee. Zielige, maar vooral een gevaarlijk man door zijn lage waarden en normen. Deze vent hoort niet op een televisiescherm.
Hij niet alleen, ik kijk al twee jaar niet meer naar die Porno uitzending
het moet helemaal van het scherm
hippy
 hippy - dinsdag 25 februari 2014 - 17:28   quote  deeplink  
Kennelijk zijn we al die minuten stilte voor die doodgetrapte grensrechter al weer vergeten... Iets met respect ofzo... Maar als je benadeelt wordt mag je je laten gaan... Laten we dit dan maar doortrekken naar het hedendaags leven... De regering mag wel op gaan passen na zulke uitspraken op tv... Ongelooflijk als je een sport belangerijker gaat vinden dan normen en waarden...
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 25 februari 2014 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 februari 2014 - 14:07 schreef tomson het volgende:
Ja en Gijp die moet je serieus nemen. Pfff
OOk een kwal van een vent

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Twente Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Derksen









0.0085878