BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Fc Twente Vitesse

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: FC Twente Nieuws
voetbalkennis
 voetbalkennis - zondag 10 maart 2013 - 19:44   quote  deeplink  
Nu dat is lang geleden ik zo,n pot voetbal heb gezien.
Ik heb ondanks het verlies er echt van genoten hoor.
Mag ook wl eens gezegd worden.
Jammer dat we beadeeld zijn door Bossen.
Maar ja dat gebeurde bij Vitesse ook.
Aartus
 Aartus - zondag 10 maart 2013 - 20:05   quote  deeplink  
eindelijk strijd,passie.Ik zat op t puntje van m,n stoel.
Het leek wel of ie er niet in mocht.
maar t positieve is dat ze hebben laten zien wel te kunnen voetballen.
en verloren,nee hoor t publiek was de grote winnaar.
Dit is wat een echte voetballiefhebber wil zien.
T hoeft niet altijd goed te zijn,als ze maar vechten als leeuwen.
heerlijke voetbalmiddag.
Vincent1970
 Vincent1970 - zondag 10 maart 2013 - 20:06   quote  deeplink  
Ik denk 0-1
jonass
 jonass - zondag 10 maart 2013 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 maart 2013 - 19:44 schreef voetbalkennis het volgende:
Nu dat is lang geleden ik zo,n pot voetbal heb gezien.
Ik heb ondanks het verlies er echt van genoten hoor.
Mag ook wl eens gezegd worden.
Jammer dat we beadeeld zijn door Bossen.
Maar ja dat gebeurde bij Vitesse ook.
Ja klopt maar als die van jansen er in was gegaan had je misschien andere wedstrijd gehad,maar inderdaad er zat weer vechtlust in en ik heb heb die douglas niet gemist.
En Tadic op zijn vertrouwde stekkie is toch beter .
Aartus
 Aartus - zondag 10 maart 2013 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 maart 2013 - 19:44 schreef voetbalkennis het volgende:
Nu dat is lang geleden ik zo,n pot voetbal heb gezien.
Ik heb ondanks het verlies er echt van genoten hoor.
Mag ook wl eens gezegd worden.
Jammer dat we beadeeld zijn door Bossen.
Maar ja dat gebeurde bij Vitesse ook.
als je de beelden terug ziet zijn we overduidelijk maar liefst 3 keer genaaid door die bossen.1 zuiver doelpunt was nooit geen buitenspel.2 gladzuivere penalties moeten hebben.Maar ach roda werd ook genaaid tegen de kakkerlakken.
Aartus
 Aartus - zondag 10 maart 2013 - 20:24   quote  deeplink  
En de neuzen denken dat ze al kampioen zijn.Zal de hermandad blij mee zijn als die kampioen worden.Gaan onze belastingcenten weer.Word weer en rotzooi.
Maximus
 Maximus - zondag 10 maart 2013 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 maart 2013 - 20:24 schreef Aartus het volgende:
En de neuzen denken dat ze al kampioen zijn.Zal de hermandad blij mee zijn als die kampioen worden.Gaan onze belastingcenten weer.Word weer en rotzooi.
Leg uit? Met die 20-30000 op p3 bij de arena is niks mis mee... als er maar s een kwart miljoen naar Rotterdam afreizen... en ja.. OOK vanuit twente...:)
Aartus
 Aartus - zondag 10 maart 2013 - 20:38   quote  deeplink  
En dan heb je nog die verroeste badkuipbewoners.Gooien zelfs de ruiten in bij t eigen stadion Toen t slecht ging.Maar die tijd zijn ze voor t gemak even vergeten.
remco k
 remco k - zondag 10 maart 2013 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 maart 2013 - 20:24 schreef Aartus het volgende:
En de neuzen denken dat ze al kampioen zijn.Zal de hermandad blij mee zijn als die kampioen worden.Gaan onze belastingcenten weer.Word weer en rotzooi.
Waar staat dat?? Volgens mij zegt zelfs de Boer dat ze eerst maar eens moeten zien dat ze die 8 resterende wedstrijden kunnen winnen, en dat de ploeg die dat lukt kampioen zal worden. Daarbij wordt er zelfs gezegd dat nu bovenaan staan niet zoveel zegt, maar dat het pas belangrijk is wie er over 8 wedstrijden bovenaan staan..

Hoe je er dus weer bij komt dat "we" denken dat we kampioen zijn weet ik niet helemaal..
remco k
 remco k - zondag 10 maart 2013 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 maart 2013 - 20:38 schreef Aartus het volgende:
En dan heb je nog die verroeste badkuipbewoners.Gooien zelfs de ruiten in bij t eigen stadion Toen t slecht ging.Maar die tijd zijn ze voor t gemak even vergeten.
Rellen tegen marseille vergeten??
rellen Utrecht vergeten?
Rellen Fullham vergeten??

Wat ben jij een hypocriet mannetje zeg..
Maximus
 Maximus - zondag 10 maart 2013 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 maart 2013 - 20:38 schreef Aartus het volgende:
En dan heb je nog die verroeste badkuipbewoners.Gooien zelfs de ruiten in bij t eigen stadion Toen t slecht ging.Maar die tijd zijn ze voor t gemak even vergeten.
Ik proef hier jaloezie.. Munsterman is zo geil van Feyenoord dat ie zelfs overweegt om de Kuip naar enschede te halen.. En vergeten zijn we die tijden helemaal niet. Je moet niet generaliseren man! Nuanceren zou jou niet misstaan...
Lubje
 Lubje - zondag 10 maart 2013 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 maart 2013 - 20:05 schreef Aartus het volgende:
eindelijk strijd,passie.Ik zat op t puntje van m,n stoel.
Het leek wel of ie er niet in mocht.
maar t positieve is dat ze hebben laten zien wel te kunnen voetballen.
en verloren,nee hoor t publiek was de grote winnaar.
Dit is wat een echte voetballiefhebber wil zien.
T hoeft niet altijd goed te zijn,als ze maar vechten als leeuwen.
heerlijke voetbalmiddag.
Heerlijke pot! Helaas veel domme pech. Ze hadden echt beter verdiend. En ook Alfred Schröder had ik het zo gegund.
We moeten echt blij zijn dat MacClaren weg is. Het is overigens wel een kwalijke zaak dat er vanuit de directie niet eerder ingegrepen is.
En wat Douglas' betreft: lekker de competitie uit laten spelen bij de Beloften. Niet meer in het eerste. Maakt toch niets uit, want die levert aan het eind van de competitie toch niets meer op.
Maximus
 Maximus - zondag 10 maart 2013 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 maart 2013 - 20:43 schreef Lubje het volgende:

[..]

Heerlijke pot! Helaas veel domme pech. Ze hadden echt beter verdiend. En ook Alfred Schröder had ik het zo gegund.
We moeten echt blij zijn dat MacClaren weg is. Het is overigens wel een kwalijke zaak dat er vanuit de directie niet eerder ingegrepen is.
En wat Douglas' betreft: lekker de competitie uit laten spelen bij de Beloften. Niet meer in het eerste. Maakt toch niets uit, want die levert aan het eind van de competitie toch niets meer op.
Het is Schreuder man...
Aartus
 Aartus - zondag 10 maart 2013 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 maart 2013 - 20:43 schreef Lubje het volgende:

[..]

Heerlijke pot! Helaas veel domme pech. Ze hadden echt beter verdiend. En ook Alfred Schröder had ik het zo gegund.
We moeten echt blij zijn dat MacClaren weg is. Het is overigens wel een kwalijke zaak dat er vanuit de directie niet eerder ingegrepen is.
En wat Douglas' betreft: lekker de competitie uit laten spelen bij de Beloften. Niet meer in het eerste. Maakt toch niets uit, want die levert aan het eind van de competitie toch niets meer op.
De jonkies deden t ook goed.En nu gauw alle verhuurde jeugdspelers terughalen.Die jongens hebben nog de echte honger naar succes.En douglas heb ik geen minuut gemist.Ik heb eindelijk weer genoten.
remco k
 remco k - zondag 10 maart 2013 - 20:58   quote  deeplink  
Ja dat zal wel mogelijk zijn ja om de verhuurde spelers even terug te halen..
remco k
 remco k - zondag 10 maart 2013 - 21:00   quote  deeplink  
Die Berghuis was ook al zo'n waardeloze speler..

Oja, dat was sarcasme..

Waarom hebben jullie die laten gaan, vind hem het leuk doen bij AZ>.
Eide
 Eide - zondag 10 maart 2013 - 21:01   quote  deeplink  
Even een vraag. Ligt er binnen Twente nu wat druk op Munsterman? Heeft toch vroegtijdig 2 coaches moeten wegsturen terwijl hij (naar verluid) direct verantwoordelijk was voor de komst van beide coaches. Met het oog op de moeilijke relatie die Munsterman heeft met sommige (ex) Twente werknemers ben ik benieuwd of het daar wat rommelt of dat Ome Joop de boel nog im griff heeft.
Lubje
 Lubje - zondag 10 maart 2013 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 maart 2013 - 20:57 schreef Aartus het volgende:

[..]

De jonkies deden t ook goed.En nu gauw alle verhuurde jeugdspelers terughalen.Die jongens hebben nog de echte honger naar succes.En douglas heb ik geen minuut gemist.Ik heb eindelijk weer genoten.
Ben het helemaal met je eens. Ik denk daarbij vooral aan Promes die nu bij Go Ahead speelt. En ook die centrale verdediger die naar VVV is gegaan, mag wat mij betreft wel terugkomen. Ben z'n naam even vergeten. Verder hulde voor deze trainer; hij probeert in ieder geval weer orde in de chaos te brengen.
Aartus
 Aartus - zondag 10 maart 2013 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 maart 2013 - 21:11 schreef Lubje het volgende:

[..]

Ben het helemaal met je eens. Ik denk daarbij vooral aan Promes die nu bij Go Ahead speelt. En ook die centrale verdediger die naar VVV is gegaan, mag wat mij betreft wel terugkomen. Ben z'n naam even vergeten. Verder hulde voor deze trainer; hij probeert in ieder geval weer orde in de chaos te brengen.
Ja ik weet wie je bedoelt.Dit seizoen gewoon afmaken.En in t nieuwe seizoen die jonkies erbij halen en opnieuw beginnen.Koeman bewijst toch ook dat t kan met jeugd.En een nieuwe trainer hoeft eigenlijk niet.Ik denk dat schreuder prima een nieuw elftal kan opbouwen.Hij heeft niet de beoogde papieren.Phalplatz,kluivert,cees lok,Kees van wonderen hebben die wel.Zet je er toch een van die gasten naast zogenaamd als hoofdtrainer.Doen wel meer clubs.
voetbalkennis
 voetbalkennis - zondag 10 maart 2013 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 maart 2013 - 21:01 schreef Eide het volgende:
Even een vraag. Ligt er binnen Twente nu wat druk op Munsterman? Heeft toch vroegtijdig 2 coaches moeten wegsturen terwijl hij (naar verluid) direct verantwoordelijk was voor de komst van beide coaches. Met het oog op de moeilijke relatie die Munsterman heeft met sommige (ex) Twente werknemers ben ik benieuwd of het daar wat rommelt of dat Ome Joop de boel nog im griff heeft.
Wordt denk ik voor Joop wel moeilijk maar hij zal toch een stapje terug moeten doen.
En gewoon voorzitter zijn niets meer en niets minder.
En het wordt hoog tijd om het technisch hart te vervangen,
want daar is toch wel heel erg veel mis gegaan.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - zondag 10 maart 2013 - 22:31   quote  deeplink  
Zeer onterecht verloren
Aartus
 Aartus - zondag 10 maart 2013 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 maart 2013 - 22:18 schreef voetbalkennis het volgende:

[..]

Wordt denk ik voor Joop wel moeilijk maar hij zal toch een stapje terug moeten doen.
En gewoon voorzitter zijn niets meer en niets minder.
En het wordt hoog tijd om het technisch hart te vervangen,
want daar is toch wel heel erg veel mis gegaan.
Zoals ik al eens zei hij heeft alle voetbalmensen eruit geknikkert.Joop heeft mensen nodig met verstand van zaken.Hij moet meer op de achtergrond blijven.maar dat gaat niet lukken joop wil alleen heerschappij.Ik ken iemand die bij Wegener heeft gewerkt onder Joop.Daar bouwde hij ook alleen maar vriendjes om zich heen.
Aartus
 Aartus - zondag 10 maart 2013 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 maart 2013 - 22:31 schreef RedDevil1990 het volgende:
Zeer onterecht verloren
Ja zo is t nu eenmaal de ene keer heb je mazzel de andere keer pech.Toch denk ik dat ze wel zelfvertrouwen hebben gekregen.Eindelijk weer een fatsoenlijke pot afgeleverd.Daar moeten ze zich maar aan vasthouden.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 10 maart 2013 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 maart 2013 - 22:31 schreef RedDevil1990 het volgende:
Zeer onterecht verloren
Yep..
Aartus
 Aartus - zondag 10 maart 2013 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 maart 2013 - 21:01 schreef Eide het volgende:
Even een vraag. Ligt er binnen Twente nu wat druk op Munsterman? Heeft toch vroegtijdig 2 coaches moeten wegsturen terwijl hij (naar verluid) direct verantwoordelijk was voor de komst van beide coaches. Met het oog op de moeilijke relatie die Munsterman heeft met sommige (ex) Twente werknemers ben ik benieuwd of het daar wat rommelt of dat Ome Joop de boel nog im griff heeft.
Ja Eide ik zou t niet precies weten.Maar als je een beetje dicht bij de club zit,Ik bedoel als supporter.Ja ik moet zeggen dan heb je wel t gevoel dat er iets niet goed zit.je merkt t ook een beetje aan de regionale pers dat t niet helemaal goed zit.
remco k
 remco k - maandag 11 maart 2013 - 08:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 maart 2013 - 22:31 schreef RedDevil1990 het volgende:
Zeer onterecht verloren
Maar toch verloren.
Wolf_Haley
 Wolf_Haley - maandag 11 maart 2013 - 16:42   quote  deeplink  
Eindelijk pasie strijd en aanvallend voetbal. Eindelijk! Jammer dat ze verloren maar ze gaan de goede kant op. Nou alleen nog willem janssen op de bank en op naar groningen!
Aartus
 Aartus - maandag 11 maart 2013 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 maart 2013 - 16:42 schreef Wolf_Haley het volgende:
Eindelijk pasie strijd en aanvallend voetbal. Eindelijk! Jammer dat ze verloren maar ze gaan de goede kant op. Nou alleen nog willem janssen op de bank en op naar groningen!
Hopen dat dit t begin is van een nieuwe start.Lang geleden,maar gister echt genoten.
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 11 maart 2013 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 maart 2013 - 17:23 schreef Aartus het volgende:

[..]

Hopen dat dit t begin is van een nieuwe start.Lang geleden,maar gister echt genoten.
je niet geirriteert ofzo?
remco k
 remco k - maandag 11 maart 2013 - 19:17   quote  deeplink  
Ik kan me voorstellen dat men van de instelling en inzet genoten heeft. Voetballend was het in mijn optiek niet heel best. Maar dat mag je ook nog niet verwachten.
Aartus
 Aartus - maandag 11 maart 2013 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 maart 2013 - 18:54 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

je niet geirriteert ofzo?
Ja aan bossen,maar dat is geen excuus.Je moet zelf gewoon de kansen benutten dan win je gewoon.En die bony is een fenomeen.Eerst heb je niet in de gaten dat ie meedoet.En dan BAM 0-1 BONY echt ongeloofelijk die gast.Geef m 1 centimeter ruimte en je bent gezien.
1 bal geraakt en gelijk raak.Hij flikt t iedere keer weer.
remco k
 remco k - maandag 11 maart 2013 - 20:04   quote  deeplink  
Had Douglas hem wel kunnen stoppen bij die actie?? Was namelijk niet heel sterk verdedigd, en daarbij is Douglas wel een speler die een spits uit de wedstrijd kan spelen..
RedDevil1990
 RedDevil1990 - maandag 11 maart 2013 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 maart 2013 - 22:43 schreef Aartus het volgende:

[..]

Ja zo is t nu eenmaal de ene keer heb je mazzel de andere keer pech.Toch denk ik dat ze wel zelfvertrouwen hebben gekregen.Eindelijk weer een fatsoenlijke pot afgeleverd.Daar moeten ze zich maar aan vasthouden.
Ja dit was iig de eerste wedstrijd van dit jaar waar je enigszins met een goed gevoel op voort kan gaan
Aartus
 Aartus - maandag 11 maart 2013 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 maart 2013 - 21:18 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Ja dit was iig de eerste wedstrijd van dit jaar waar je enigszins met een goed gevoel op voort kan gaan
Ja nu maar hopen dat t niet eenmalig was.Nu op deze voet verder gaan.
Eide
 Eide - maandag 11 maart 2013 - 23:15   quote  deeplink  
Het "probleem" van Twente is dat het eigenlijk maar 1 creatieve rasvoetballer heeft die lang heel blijft, namelijk Tadic. Verder ziet de ploeg vol met waterdragers. Chadli is theoretisch ook echt een hele goede voetballer maar mist teveel wedstrijden momenteel om belangrijk te kunnen zijn.

Jongens als Brama, Jansen, Bulykin en dergelijke zijn leuk, maar die maken een wedstrijd niet. En dat mist Twente wel in mijn optiek.

Daar staat het verwachtingspatroon in Enschede tegenover. Na de landstitel verwacht men dat Twente elk jaar dat kan brengen. Of dat reeel is is maar de vraag. In mijn beleving niet. Daar mist Twente, met alle respect, de creatieve klasse voor op dit moment.
Aartus
 Aartus - maandag 11 maart 2013 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 maart 2013 - 23:15 schreef Eide het volgende:
Het "probleem" van Twente is dat het eigenlijk maar 1 creatieve rasvoetballer heeft die lang heel blijft, namelijk Tadic. Verder ziet de ploeg vol met waterdragers. Chadli is theoretisch ook echt een hele goede voetballer maar mist teveel wedstrijden momenteel om belangrijk te kunnen zijn.

Jongens als Brama, Jansen, Bulykin en dergelijke zijn leuk, maar die maken een wedstrijd niet. En dat mist Twente wel in mijn optiek.

Daar staat het verwachtingspatroon in Enschede tegenover. Na de landstitel verwacht men dat Twente elk jaar dat kan brengen. Of dat reeel is is maar de vraag. In mijn beleving niet. Daar mist Twente, met alle respect, de creatieve klasse voor op dit moment.
Zoals Theo Jannssen al zei.Twente heeft op t middenveld Brama en twee lopers janssen en fer.Theo zei maar wie van die drie geeft nu eigenlijk de pass.Dat is t probleem.Er is geen spelverdeler.Allemaal een beetje van dezelfde types.Daarbij nog een totale miskoop als spits Castaignos.Dus een chronisch gebrek aan goals.zie doelsaldo.
Aartus
 Aartus - maandag 11 maart 2013 - 23:30   quote  deeplink  
En Chadli is van t type Robben.volgens mij in twee seizoenen nog geen 30 wedstrijden gespeeld.Ja dan kun je wel goed zijn,maar als je altijd geblesseerd bent heb je nauwelijks een meerwaarde.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 12 maart 2013 - 05:22   quote  deeplink  
Toch maar is een technisch directeur aanstellen ipv altijd alleen maar de almachtige Jooppie.
Vi of studio voetbal zei t pas nog dat fer beter pas gekocht had kunnen worden bij een verkoop van brama ipv ruiz
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 12 maart 2013 - 09:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 maart 2013 - 23:26 schreef Aartus het volgende:

[..]

Zoals Theo Jannssen al zei.Twente heeft op t middenveld Brama en twee lopers janssen en fer.Theo zei maar wie van die drie geeft nu eigenlijk de pass.Dat is t probleem.Er is geen spelverdeler.Allemaal een beetje van dezelfde types.Daarbij nog een totale miskoop als spits Castaignos.Dus een chronisch gebrek aan goals.zie doelsaldo.
tja, en in de eredivisie lopen ook niet echt de spelers rond dat voor je op te lossen.

al hoewel, als je Fer verkoopt en je haalt Finbogason en Maher ofzo op...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 maart 2013 door NatjosFC --
Aartus
 Aartus - dinsdag 12 maart 2013 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 maart 2013 - 09:20 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

tja, en in de eredivisie lopen ook niet echt de spelers rond dat voor je op te lossen.

al hoewel, als je Fer verkoopt en je haalt Finbogason en Maher ofzo op...
Aan die oplossing had ik nog niet eens gedacht,maar idd als Fer alsnog naar Everton gaat.Lijkt me dat een heel goede oplossing.En als douglas vertrekt, een goed opbouwende centrale verdediger die ook mee durft op te komen zou ook niet verkeerd zijn.Alhoewel een scorende spits zou ook meer dan welkom zijn.Maar dan zullen we eerst moeten verkopen.Om t geld te gebruiken om de selectie te renoveren en er zitten wel enkele jeugdspelers aan te komen,zoals Eide al zei dit huidige elftal heeft te weinig creatieve klasse.Teveel dezelfde type spelers.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 maart 2013 door Aartus --
Aartus
 Aartus - dinsdag 12 maart 2013 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 maart 2013 - 05:22 schreef RedDevil1990 het volgende:
Toch maar is een technisch directeur aanstellen ipv altijd alleen maar de almachtige Jooppie.
Vi of studio voetbal zei t pas nog dat fer beter pas gekocht had kunnen worden bij een verkoop van brama ipv ruiz
Alleen ben ik bang dat joop geen sterke man naast zich duld.Fer is een goede voetballer,maar Co adriaanse had destijds gelijk,hij had fer niet nodig omdat hij die types al in z,n selectie had.Co zocht ook meer creativiteit.Ik moet zeggen Co had t goed gezien.
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 12 maart 2013 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 maart 2013 - 13:23 schreef Aartus het volgende:

[..]

Aan die oplossing had ik nog niet eens gedacht,maar idd als Fer alsnog naar Everton gaat.Lijkt me dat een heel goede oplossing.En als douglas vertrekt, een goed opbouwende centrale verdediger die ook mee durft op te komen zou ook niet verkeerd zijn.Alhoewel een scorende spits zou ook meer dan welkom zijn.Maar dan zullen we eerst moeten verkopen.Om t geld te gebruiken om de selectie te renoveren en er zitten wel enkele jeugdspelers aan te komen,zoals Eide al zei dit huidige elftal heeft te weinig creatieve klasse.Teveel dezelfde type spelers.
Holscher kan op plek van Chadli dus Chadli en Fer verkopen.
Finbogason en Maher halen.

Robin ruiter als opvolger Mihaylov?
Aartus
 Aartus - dinsdag 12 maart 2013 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 maart 2013 - 15:58 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Holscher kan op plek van Chadli dus Chadli en Fer verkopen.
Finbogason en Maher halen.

Robin ruiter als opvolger Mihaylov?
Ik vind m niet slecht die Robin Ruiter en Michailov wil toch weg.Daar krijgen we ook nog geld voor.Die heeft na dit seizoen nog een contract geloof ik.
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 12 maart 2013 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 maart 2013 - 16:46 schreef Aartus het volgende:

[..]

Ik vind m niet slecht die Robin Ruiter en Michailov wil toch weg.Daar krijgen we ook nog geld voor.Die heeft na dit seizoen nog een contract geloof ik.
volgens mij niet, maar dat zal ik moeten checken.

klopt heeft verlengt tot en met 2014.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 maart 2013 door NatjosFC --
Aartus
 Aartus - dinsdag 12 maart 2013 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 maart 2013 - 16:50 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

volgens mij niet, maar dat zal ik moeten checken.

klopt heeft verlengt tot en met 2014.
Ja oke dus nog 1 jaar.Zal niet zo heel veel opleveren,maar oke iedere cent is meegenomen.Maar dan zal er wel eerst belangstelling moeten zijn voor michailov.
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 12 maart 2013 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 maart 2013 - 17:00 schreef Aartus het volgende:

[..]

Ja oke dus nog 1 jaar.Zal niet zo heel veel opleveren,maar oke iedere cent is meegenomen.Maar dan zal er wel eerst belangstelling moeten zijn voor michailov.
Die was er afgelopen zomer al toch?
remco k
 remco k - dinsdag 12 maart 2013 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 maart 2013 - 23:26 schreef Aartus het volgende:

[..]

Zoals Theo Jannssen al zei.Twente heeft op t middenveld Brama en twee lopers janssen en fer.Theo zei maar wie van die drie geeft nu eigenlijk de pass.Dat is t probleem.Er is geen spelverdeler.Allemaal een beetje van dezelfde types.Daarbij nog een totale miskoop als spits Castaignos.Dus een chronisch gebrek aan goals.zie doelsaldo.
Ik kijk lang niet alles van Twente hoor, ben ik heel eerlijk in, maar faalt Castaignos omdat hij de kansen niet maakt, of faalt hij omdat hij ze gewoon niet krijgt??

Vond hem bij Feyenoord in de laatste maanden namelijk wel heel erg goed en een groot talent. Zou het misschien kunnen komen dat MC Claren niet met talent om kan gaan en dat een nieuwe trainer wel meer uit zijn potentie kan halen?

Ik bedoel, een spelers als Berhuis moest weg van MC Claren als ik het goed heb, maar die jongen kan echt wel ballen..
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 12 maart 2013 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 maart 2013 - 13:28 schreef Aartus het volgende:

[..]

Alleen ben ik bang dat joop geen sterke man naast zich duld.Fer is een goede voetballer,maar Co adriaanse had destijds gelijk,hij had fer niet nodig omdat hij die types al in z,n selectie had.Co zocht ook meer creativiteit.Ik moet zeggen Co had t goed gezien.
Ja Co is niet gek
Die loop denk wat langer rond in de voetbal dan Joop
remco k
 remco k - dinsdag 12 maart 2013 - 18:40   quote  deeplink  
Toch is Fer in vorm de beste controlerende middenvelder van Twente..

Waarom is Tadic uberhaubt naar de zijkant geplaatst, in mijn optiek namelijk de iedeale man voor op 10.. Ook een veel belangrijkere positie om creatief in te vullen.

Volgens mij heb je met Fer en Jansen of Brama als controleur met TAdic daarvoor een vrij goed en creatief middenveld..
Aartus
 Aartus - woensdag 13 maart 2013 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 maart 2013 - 18:09 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Die was er afgelopen zomer al toch?
Ja in de afgelopen zomer was er idd belangstelling voor Michailov..Maar tijdens de winterstop heeft niemand zich meer gemeld..T zal wel met z,n vorm te maken hebben die de laatste weken niet bepaald goed was.Eigenlijk t zelfde verhaal als Douglas,die speelt dit jaar z,n slechste seizoen bij Twente ooit.Die had afgelopen zondag bony ook niet van scoren afgehouden.Conditioneel en kwa handelingssnelheid is ie achteruitgegaan vanwege z,n uitbundige levensstijl buiten t veld.Mc Claren kon totaal geen discipline in de groep houden.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5959
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Twente Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Fc Twente Vitesse









0.0127289