BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: PSV tegen RKC Waalwijk 16-03 om 1945

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
gewoon realistisch
 gewoon realistisch - dinsdag 12 maart 2013 - 03:23   quote  deeplink  
Gaan we uit het dipje komen tegen RKC of word het een moeilijke wedstrijd.
kunnen we de nederlaag van 11 augustus tegen RKC omzetten in een mooie overwinning.
dikke advocaatje
 dikke advocaatje - dinsdag 12 maart 2013 - 07:17   quote  deeplink  
Ben bang dat het nu alleen maar slechter zal gaan met psv. waarom zouden ze nu in 1x wel goed gaan voetballen. Het is al 5jr het zelfde liedje. Volgens mij is er nog nooit een ploeg die 7x heeft verloren kampioen geworden.
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 12 maart 2013 - 09:13   quote  deeplink  
deze winnen jullie gewoon, RKC doet het ook niet best.
sim
 sim - dinsdag 12 maart 2013 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 maart 2013 - 09:13 schreef NatjosFC het volgende:
deze winnen jullie gewoon, RKC doet het ook niet best.
Moest erbij komen als je deze niet wint,maar er komen er nog meer.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 maart 2013 door sim --
infamous psv
 infamous psv - woensdag 13 maart 2013 - 06:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 maart 2013 - 07:17 schreef dikke advocaatje het volgende:
Ben bang dat het nu alleen maar slechter zal gaan met psv. waarom zouden ze nu in 1x wel goed gaan voetballen. Het is al 5jr het zelfde liedje. Volgens mij is er nog nooit een ploeg die 7x heeft verloren kampioen geworden.
Ajax voor het laatst....
dikke advocaatje
 dikke advocaatje - woensdag 13 maart 2013 - 07:55   quote  deeplink  
Oke bedankt voor de info.
Bull's-eye
 Bull's-eye - woensdag 13 maart 2013 - 18:43   quote  deeplink  
Het is natuurlijk niet zo dat nu we wéér hebben verloren,ineens in een grote dip zitten.Nee,PSV zou de wijze hoe ze wedstrijden beginnen eens moeten veranderen en zouden is in een hoger tempo moeten spelen.Deze mensen trainen elke dag en ik kan me niet voorstellen dat de pijp bij deze jongens alweer leeg is.

Het is algemeen bekend dat PSV een zeer matige verdediging heeft,opbouwend hebben ze eigenlijk niet veel,wat het gevolg is dat v Bommel vaak de bal gaat ophalen bij de achterhoede.Dit betekent weer minder druk naar voren,gezien ze een middenvelder missen.Wat PSV moet doen m.i. is de tegenstander opjagen en vol der bovenop zitten,zodat de bal snel veroverd gaat worden.Daardoor geven ze de verdediging ook weer meer ruimte om zich te positioneren.

Zouden ze deze strijdwijze nu nog elke week kunnen op de mat kunnen leggen,dan denk ik dat er weinig teams zijn die dit PSV kunnen verslaan.Helaas gebeurt dat niet al te vaak.Ook zouden ze zich eens meer moeten concentreren op de wedstrijd i.p.v. al dat gemekker.

PSV is in staat om heel goed voetbal te spelen,gezien o.a de wedstrijden thuis tegen Napoli en Feyenoord.Het is mij een raadsel waar die wisselvalligheid toch elke keer door komt.Is het concentratie,lamlendigheid,laksigheid,zeg t maar...

PSV moet gewoon gas geven in deze resterende wedstrijden en dan heb ik er nog wel vertrouwen in.Tegen RKC worden het gewoon 3 pnt en ik zie geen enkele reden waarom het dat niet zo zou zijn.We shall see..
dikke advocaatje
 dikke advocaatje - zondag 17 maart 2013 - 09:22   quote  deeplink  
Wat hebben we weer genoten van onze droeftoeters. Gelukig waren ze weer allemaal van de partij.
infamous psv
 infamous psv - zondag 17 maart 2013 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 maart 2013 - 09:22 schreef dikke advocaatje het volgende:
Wat hebben we weer genoten van onze droeftoeters. Gelukig waren ze weer allemaal van de partij.
Dikke! hoe gaatie nou

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5945
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: PSV tegen RKC Waalwijk 16-03 om 1945









0.0098221