BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Brussel: ongeoorloofde staatssteun gemeente aan PSV

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 27 maart 2013 - 23:07   quote  deeplink  
PSV heeft van de gemeente Eindhoven ongeoorloofde staatssteun gekregen. Dat is de conclusie die de Europese Commissie trekt na een uitvoerig onderzoek naar de verkoop van de grond onder het Philips Stadion en de trainingsaccommodatie De Herdgang.

Twee jaar geleden kocht de gemeente Eindhoven de grond voor ruim 48 miljoen euro over van PSV. Vervolgens gaf de gemeente de grond in erfpacht weer terug aan PSV. De Europese Commissie acht die constructie echter niet geoorloofd, omdat de gemeente zich bij het opkopen van de grond niet heeft gedragen als een commerciële partij met een winstoogmerk.

De gemeente Eindhoven gaat bij het Hof van Justitie te Luxemburg in beroep tegen de beslissing van het uitvoerende orgaan van de Europese Unie in Brussel. Het oordeel van de Europese Commissie zou voorbarig zijn en in strijd met de eigen wetgeving.

Eerder liet Staf Depla, wethouder van Financiën (PvdA) in Eindhoven, nog aan Voetbal International weten zich geen zorgen te maken. 'We zien het onderzoek van de EU met vertrouwen tegemoet. We hebben immers bij de voorbereiding van de aankoop nadrukkelijk rekening gehouden met de staatssteunregels', aldus Depla.

Als het oordeel van de Europese Commissie gehandhaafd blijft, kost dit PSV enkele tonnen op jaarbasis. De Eindhovense club zal het geld om de gemeente terug te betalen immers ergens anders moeten lenen tegen een veel hoger rentepercentage dan de gemeente rekende.

Bron: http://www.vi.nl/nieuws/238352/Brussel-ongeoorloofde-staatssteun-gemeente-aan-PSV.htm

dus dat betekent dat PSV met een enorme schuld komt te zitten?

vrij tragisch dit.
Aartus
 Aartus - donderdag 28 maart 2013 - 00:16   quote  deeplink  
Kun je zien wat hypocriet ze zijn in brussel.En in spanje,italie dan.Daar bestaan clubs met 300 miljoen schuld of nog meer.Ik meen mij nog te herinneren dat Real Madrid toen t trainingscomplex heeft verkocht.En nog hebben ze een miljoenenschuld.Nee Brussel pak lekker die kleine kikkkerlandjes aan.Man wat hebben ze daar een boter op hun hoofd.Wat Moskou voor t oostblok was is brussel voor ons,gewoon een dictatuur.Hier een beetje ons de regeltjes gaan opleggen.Als er miljarden nodig zijn voor die zuid europese landen weten ze ons wel te vinden.En als dank nu even een betaald voetbalclub kapot proberen te maken.En wat PSV kan gebeuren kan ons allemaal gebeuren ongeacht welke club je bent.Laat ze in brussel met hun dik betaalde salarissen t lazerus krijgen.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 28 maart 2013 - 01:02   quote  deeplink  
Goed topic..!!
Brandje
 Brandje - donderdag 28 maart 2013 - 08:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 maart 2013 - 00:16 schreef Aartus het volgende:
Kun je zien wat hypocriet ze zijn in brussel.En in spanje,italie dan.Daar bestaan clubs met 300 miljoen schuld of nog meer.Ik meen mij nog te herinneren dat Real Madrid toen t trainingscomplex heeft verkocht.En nog hebben ze een miljoenenschuld.Nee Brussel pak lekker die kleine kikkkerlandjes aan.Man wat hebben ze daar een boter op hun hoofd.Wat Moskou voor t oostblok was is brussel voor ons,gewoon een dictatuur.Hier een beetje ons de regeltjes gaan opleggen.Als er miljarden nodig zijn voor die zuid europese landen weten ze ons wel te vinden.En als dank nu even een betaald voetbalclub kapot proberen te maken.En wat PSV kan gebeuren kan ons allemaal gebeuren ongeacht welke club je bent.Laat ze in brussel met hun dik betaalde salarissen t lazerus krijgen.
Joh wat een gelul en calimero-gedrag. Er is helemaal niks met schuld hebben. Bijna elk mens,club of bedrijf heeft schulden. Zo lang je ze aflost is er niks aan de hand en ook als lossen clubs dat niet af dan nog heeft dat niks ermee te maken wat er in eindhoven gebeurde.
iedereen met een beetje denkend vermogen kon wel raden dat die grond nooit 48 miljoen waard is. Er kan namelijk op een beetje rente na wat psv jaarlijks betaald nooit aan worden verdiend. Zeker als je bedenkt dat psv nog steeds eigenaar is van het stadion. Dus dit was te verwachten. Niet gaan mekkeren en naar anderen kijken.
kaashaas
 kaashaas - donderdag 28 maart 2013 - 09:53   quote  deeplink  
vreemd dat er in nederland wel naar gekeken word, en in andere landen niet ....
Neemt niet weg dat ik het persoonlijk niet normaal vind dat dit is gebeurd.

zal wel omgezet worden naar een lening of zo iets...
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 28 maart 2013 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 maart 2013 - 01:02 schreef RenatoBos het volgende:
Goed topic..!!
dankje man, wordt gewaardeerd:)
sim
 sim - donderdag 28 maart 2013 - 13:38   quote  deeplink  
Nog niets aan de hand hoor,geld genoeg hier haha
dege
 dege - donderdag 28 maart 2013 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 maart 2013 - 13:38 schreef sim het volgende:
Nog niets aan de hand hoor,geld genoeg hier haha
nodig ja, als ze die 48 miljoen niet hadden gekregen was het nog billenknjpen geweest in eindhoven, ben wel heel nieuwsgierig hoe dit gaat aflopen
kaashaas
 kaashaas - donderdag 28 maart 2013 - 13:58   quote  deeplink  
p lets make things better
abcdef
 abcdef - donderdag 28 maart 2013 - 14:10   quote  deeplink  
eindelijk de EU word wakker en nu maar hoppen dat ze in Luxemburg eerlijk zijn en dan heb je hier en op andere site s weer psv fans die un banaan recht proberen te lulen en dan nog wat het is gewoon psv zen eigen schuld want kom op zeg je bent op het randje na de klootte je krijg hulp van de gemeente en gaat dan voor tussen de 34 en 40 miljoen aan spellers kopen
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 28 maart 2013 - 14:15   quote  deeplink  
Update

het grootste gevolg wat eigenlijk kan gebeuren is dat PSV die grond moet verkopen tegen een lager tarief.
dit kan dus betekenen dat dit PSV enkele tonnen gaat kosten op jaarbasis.
er is dus nog niet zo veel aan de hand.

Aldus: Thijs slegers.

hele verhaal hier:
http://www.vi.nl/VI-TV-1/VI-Media.htm?linkedVideo=238380
abcdef
 abcdef - donderdag 28 maart 2013 - 14:20   quote  deeplink  
kan aan mij liggen hoor maar welke bank geeft psv nog zo lening want het is net un doel lossen put het is by psv hebben hebben hebben niet terug betalen
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 28 maart 2013 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 maart 2013 - 14:20 schreef abcdef het volgende:
kan aan mij liggen hoor maar welke bank geeft psv nog zo lening want het is net un doel lossen put het is by psv hebben hebben hebben niet terug betalen
waar heb PSV een lening voor nodig dan?
kaashaas
 kaashaas - donderdag 28 maart 2013 - 15:59   quote  deeplink  
28 mrt. 2013 15:00:00

0

De focus van PSV ligt op het winnen van de titel in het jubileumjaar. Ondertussen is de toekomst van de huidige selectie omgeven met vraagtekens.
Van de elf basisspelers dreigen er komende zomer liefst acht de deur van het Philips Stadion definitief achter zich dicht te trekken. Of ze nu ten prooi vallen aan hebberige grootmachten, zelf hun heil elders willen zoeken of geen nieuw contract (willen) tekenen, de selectie van PSV staat mogelijk een grote leegloop te wachten.

Goal.com zet tien spelers op een rij waarvan de kans reëel is dat ze komende zomer de Eindhovense club verlaten.

1.

Kevin Strootman

Een potentiële goudmijn voor PSV. Kevin Strootman wordt al sinds zijn komst naar Eindhoven gevolgd door de groten der aarde. Op de voorste rang zit AC Milan, dat in de Oranje-international misschien wel de natuurlijke opvolger ziet van Mark van Bommel, die afgelopen zomer van Milaan naar PSV trok. Ook Fiorentina en clubs uit Engeland worden in verband gebracht met de jonge leider.

Mogelijk dat het komende EK voor spelers onder 21 jaar in Israël het laatste zetje geeft richting een transfer. Onder toeziend oog van tientallen scouts kan Strootman daar zijn miljoenenoverstap verdienen.

2.

Jeremain Lens

Afgelopen winter was Jeremain Lens al dichtbij een overstap naar de Premier League. Southampton bracht een bod van vijf miljoen euro uit, maar PSV veegde dat van tafel. Lens zag een overstap naar de Engelse club destijds ook niet zitten, maar heeft zijn pijlen voor komende zomer destemeer gericht op een transfer. Zijn goede ontwikkeling bij PSV en Oranje zal grotere clubs dan Southampton hebben wakker geschud.

De afgelopen maanden liet Lens er geen twijfel over bestaan dat hij Eindhoven na dit seizoen achter zich wil laten. "Dan ben ik 25 jaar en moet de transfer er van komen. Het liefst neem ik bij PSV afscheid met de titel, maar als dat niet gebeurt, is dat voor mij geen reden nog langer te blijven", zei de international eind vorig jaar tegen ELF.

3.

Mark van Bommel

Van Mark van Bommel komt de mogelijke keuze om PSV na dit seizoen de rug toe te keren wellicht iets minder verwacht, daar hij pas een jaar geleden terugkeerde naar Eindhoven. De aanvoerder zou volgens berichten in de media boos zijn omdat hij lange tijd niets vernam van de clubleiding wat betreft zijn toekomst.

PSV zag zich gehaast om te laten weten dat Van Bommel wel degelijk een nieuw contract kan tekenen. De Eindhovenaren hebben een éénjarige aanbieding voor de routinier klaarliggen. Dat betekent echter niet dat Van Bommel per definitie zijn handtekening onder een nieuw contract zet. De middenvelder wil pas aan het einde van het seizoen beslissen of hij fit genoeg is en nog de wil heeft om een jaar door te gaan bij de club.

4.

Ola Toivonen

Als het aan Ola Toivonen had gelegen, had hij al lang in de Premier League gespeeld. Net op het moment dat hij uitsprak van club te willen wisselen als PSV dit seizoen niet de Champions League zou halen, raakte hij echter zwaar geblesseerd op een training van de Zweedse nationale ploeg.

Toivonen verdween even van de radar bij geïnteresseerde clubs, maar zal zich snel in de kijker speler als hij zijn oude vorm weer kan etaleren. Zaak voor PSV om dit seizoen kampioen te worden en zich rechtstreeks te kwalificeren voor de Champions League, om zo de Zweed binnenboord te houden.

5.

Marcelo

De positie van Marcelo in de defensie van PSV is zeker niet altijd onomstreden en dus kwam het ook als een verrassing dat de Braziliaan zelf de wens uitsprak om naar een grote competitie te verhuizen. "Ik wil titels winnen in het shirt van PSV, dan vertrekken naar een topclub en uitgenodigd worden voor de Braziliaanse ploeg", sprak de verdediger vol bravoure.

"Ik heb geen voorkeuren, maar ik wil graag bij een topclub spelen. Bij een club die mij de kans geeft om te leren en succes te hebben", zei Marcelo, die in oktober nog zijn contract verlengde tot de zomer van 2016. In de winter zou er al belangstellig zijn geweest voor de Braziliaan, die mogelijk komende zomer alsnog vertrekt uit Eindhoven.

6.

Dries Mertens

Liverpool werd al genoemd en CSKA Moskou wilde hem aan het begin van het seizoen nog wegkapen. Dries Mertens is speler van PSV, maar voor hoe lang nog? De flegmatieke buitenspeler is een gewild object in het buitenland en zal ongetwijfeld op vele scoutingslijstjes prijken, maar heeft zich wel de titel met PSV ten doel gesteld, alvorens hij van werkgever wil veranderen.

"Natuurlijk wil je wel eens hogerop. Maar ik zit nog met zo'n wrang gevoel door die gemiste titel van vorig jaar. Dat moet eerst rechtgezet worden", zei Mertens begin dit seizoen. De aanvaller denkt al na over zijn volgende bestemming. "Spanje? Daar lopen al zoveel types als ik rond en dan val je minder op. Misschien is het beter een minder voor de hand liggende competitie te kiezen waarin ik meer opval."

7.

Atiba Hutchinson

Atiba Hutchinson kwam in 2010 transfervrij naar PSV en dreigt drie jaar later de club op dezelfde manier weer te verlaten. Het contract van de Canadees loopt af en tot nu toe zijn er nog gee handtekeningen gezet onder een nieuwe verbintenis. PSV heeft in het najaar van 2012 wel de intentie uitgesproken om langer door te gaan met de verdediger annex middenvelder, maar uit de gesprekken is nog geen overeenstemming voortgekomen.

8.

Boy Waterman

Boy Waterman heeft zich weer op de kaart gezet in Eindhoven. Na een stabiel seizoen in de Tweede Bundesliga bij Alemannia Aachen kwam de doelman terug naar Nederland en kreeg hij al snel het vertrouwen van Dick Advocaat, die het niet zag zitten in de toenmalige eerste keeper Przemyslaw Tyton.

Geruisloos is Waterman de onbetwiste nummer één geworden bij PSV en dat levert hem komende zomer wellicht een transfer op. "Afgelopen winter was er al een club concreet, maar PSV weigerde medewerking", zei zaakwaarnemer Rodger Linse deze week tegen Voetbal International. "Die club en nog een paar anderen hebben nog steeds belangstelling voor Boy."

9.

Wilfred Bouma

Routinier Wilfred Bouma krijgt nog te horen of er een toekomst bij PSV is weggelegd voor hem. De Eindhovenaren hebben het aflopende contract van de verdediger al opgezegd, omdat ze verplicht zijn dat voor 1 april te doen. Technisch directeur Marcel Brands sluit niet uit dat er later dit seizoen alsnog een voorstel komt voor de ervaren speler.

Onder Advocaat heeft Bouma geen basisplaats af weten te dwingen. De verdediger is bezig aan zijn derde seizoen sinds zijn terugkeer naar PSV. De kans is aannemelijk dat het ook zijn laatste wordt.

10.

Orlando Engelaar

Een speler die PSV al tijden liever kwijt dan rijk is, is Orlando Engelaar. Het salaris van de middenvelder drukt zwaar op de begroting van de club en weerhoudt geïnteresseerde clubs ervan om een bod te doen. Komende zomer komt er dan eindelijk een einde aan de samenwerking tussen PSV en Engelaar; het contract van de routinier loopt namelijk af.

Sinds de zomer van 2011 speelt Engelaar geen serieuze rol meer in de ploeg. En dat voor een slordige 1,6 miljoen euro per jaar.
ajaxkampioen 2012
 ajaxkampioen 2012 - donderdag 28 maart 2013 - 16:20   quote  deeplink  
ben bang dat de grote leegloop is begonnen bij psv!
ajaxkampioen 2012
 ajaxkampioen 2012 - donderdag 28 maart 2013 - 16:23   quote  deeplink  
dit geef toch weer veel onrust bij dit psv!
Aartus
 Aartus - donderdag 28 maart 2013 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 maart 2013 - 08:24 schreef Brandje het volgende:

[..]

Joh wat een gelul en calimero-gedrag. Er is helemaal niks met schuld hebben. Bijna elk mens,club of bedrijf heeft schulden. Zo lang je ze aflost is er niks aan de hand en ook als lossen clubs dat niet af dan nog heeft dat niks ermee te maken wat er in eindhoven gebeurde.
iedereen met een beetje denkend vermogen kon wel raden dat die grond nooit 48 miljoen waard is. Er kan namelijk op een beetje rente na wat psv jaarlijks betaald nooit aan worden verdiend. Zeker als je bedenkt dat psv nog steeds eigenaar is van het stadion. Dus dit was te verwachten. Niet gaan mekkeren en naar anderen kijken.
Wat Calimero gedrag en niet gaan mekkeren?Je lult net of ik een PSV fan ben.Niet dus..Ik zeg alleen als dit bij PSV gebeurt,kan dat ook bij andere clubs gebeuren.Wel eens van creatief boekhouden gehoord.Als ze alle betaald voetbalorganisatie,s gaan doorlichten,komen er nog wel meer lijken uit de kast.Maar ik zal de krant wel verkeerd gelezen hebben.Ik hoef alleen jou posts te lezen en ik weet t.Jij hebt namelijk de wijsheid in pacht.Tenminste dat geloof jezelf..
Aartus
 Aartus - donderdag 28 maart 2013 - 16:50   quote  deeplink  
Bekijk ik even t intervieuw met PSV clubwatcher Thijs Slegers.Hij beweerd dat bv PSV harder word aangepakt dan een Real Madrid of Chelsea.Dus vertoont Thijs Slegers nu ook Calimero gedrag Brandje???
T staat bij de post van Natjos.Gewoon effe kijken.En dan je conclusies trekken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 maart 2013 door Aartus --
infamous psv
 infamous psv - donderdag 28 maart 2013 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 maart 2013 - 14:10 schreef abcdef het volgende:
eindelijk de EU word wakker en nu maar hoppen dat ze in Luxemburg eerlijk zijn en dan heb je hier en op andere site s weer psv fans die un banaan recht proberen te lulen en dan nog wat het is gewoon psv zen eigen schuld want kom op zeg je bent op het randje na de klootte je krijg hulp van de gemeente en gaat dan voor tussen de 34 en 40 miljoen aan spellers kopen
alles goed JIU JITSU!!!!!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 28 maart 2013 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 maart 2013 - 18:51 schreef infamous psv het volgende:

[..]

alles goed JIU JITSU!!!!!
Hahahaha....ik had het zelfde,tis niet die karate kid, maar wel een oude bekende
Eide
 Eide - donderdag 28 maart 2013 - 22:59   quote  deeplink  
Ik verwacht dat het allemaal wel mee gaat vallen. Het geld is nu eenmaal overgemaakt. Mogelijk krijgt de gemeente Eindhoven een fikse boete of iets dergelijks maar gedane zaken zijn moeilijk terug te draaien. Zelfs al moet de grond opnieuw getaxeerd worden blijft PSV daarmee gered door de gemeente. Hooguit dat PSV naast de afbetaling over de originele lening nog een aanzienlijk extra bedrag moet gaan terug betalen.

De vergelijking met clubs als Real of Barca is natuurlijk wel zo scheef als een toeter. Die clubs hebben hun steun ontvangen via banken. De overheid had geen directe rol daarin. Daarmee is het verschil meteen gemaakt. Als PSV al harder wordt aangepakt is dat omdat juist onze overheid dat soort constructies niet toestaat.

Al met al veranderd het niets aan de situatie bij PSV. Men geeft nog altijd meer uit dan dat er binnen komt. Men heeft onvoldoende eigen aanwas en men weet dus dat PSV altijd komt kopen. Hoofdprijs betalen dus. Er is nog altijd een structureel verlies bij PSV en dit alles stelt helemaal niets voor met de problemen die men over een paar jaar gaat hebben bij PSV als er niet rap financieel iets gebeurt.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 29 maart 2013 - 01:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 maart 2013 - 14:15 schreef NatjosFC het volgende:
Update
.
er is dus nog niet zo veel aan hand
Doe dan maar een slotje d:-)
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 29 maart 2013 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 maart 2013 - 01:36 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Doe dan maar een slotje d:-)
hfqdpjfs0.gif
dikke advocaatje
 dikke advocaatje - vrijdag 29 maart 2013 - 16:26   quote  deeplink  
Wat ik me nu afvraag. Moet psv nu nog 40jr in dat stadionetje spelen?? Of gaat de gemeente tijdens deze lening ook nog een nieuw stadion sponseren?
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 29 maart 2013 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 maart 2013 - 16:26 schreef dikke advocaatje het volgende:
Wat ik me nu afvraag. Moet psv nu nog 40jr in dat stadionetje spelen?? Of gaat de gemeente tijdens deze lening ook nog een nieuw stadion sponseren?
Aangezien de gemeente ervan uit gaat dat ze over 15 a 20 jaar huizen kunnen bouwen op de grond van hwt stadion lijkt me niet dat psv daar nog 40 jaar speelt....
Eide
 Eide - vrijdag 29 maart 2013 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 maart 2013 - 17:25 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Aangezien de gemeente ervan uit gaat dat ze over 15 a 20 jaar huizen kunnen bouwen op de grond van hwt stadion lijkt me niet dat psv daar nog 40 jaar speelt....
Het is waarschijnlijk dat een toekomstig stadion op dezelfde wijze gefinancierd wordt als de ArenA. Ajax heeft daar wel iets aan betaald, maar niet veel. Verder zijn die kosten opgebracht door een consortium en de gemeente, waarbij ze er vanuit gaan dat ze de kosten van de bouw op den duur terug verdienen door de uitbating.

Ajax is per slot van rekening ook geen eigenaar van de ArenA, nog van de grond onder het stadion. Ajax is "slechts" hoofdgebruiker. Datzelfde zal op den duur ook wel in Eindhoven gaan gebeuren.
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 29 maart 2013 - 21:19   quote  deeplink  
Het zal al met al wel meevallen, maar stel nou dat jullie in financiële problemen komen, weet dat de Feyenoorders met jullie meedenken;

BGjHYNiCIAEYSOu.jpg:large
Eide
 Eide - vrijdag 29 maart 2013 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 maart 2013 - 21:19 schreef Bosifyable het volgende:
Het zal al met al wel meevallen, maar stel nou dat jullie in financiële problemen komen, weet dat de Feyenoorders met jullie meedenken;

[ afbeelding ]
Briljant :-)
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zaterdag 30 maart 2013 - 13:30   quote  deeplink  
heb gehoord dat we nog is 234 miljoen mogen lenen van freo (<;
remco k
 remco k - zaterdag 30 maart 2013 - 14:15   quote  deeplink  
Ik zou het rap lenen.. Ben je net zo snel failliet..
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zaterdag 30 maart 2013 - 22:31   quote  deeplink  
jij weet hoe het voelt.
remco k
 remco k - zaterdag 30 maart 2013 - 22:40   quote  deeplink  
Hoezo? omdat ik al zo vaak failliet zou zijn gegaan ofzo??

Wat ben je toch een dom kereltje..
tomson
 tomson - zondag 31 maart 2013 - 13:31   quote  deeplink  
Slachtoffertje van Fons Spooren . Gevalletje trauma dus.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 03 april 2013 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 maart 2013 - 14:12 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
d:-))
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 03 april 2013 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 april 2013 - 22:18 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

d:-))
niet dan?
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 04 april 2013 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 april 2013 - 22:19 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

niet dan?
Sorry..d:-)
ajaxkampioen 2012
 ajaxkampioen 2012 - vrijdag 05 april 2013 - 12:51   quote  deeplink  
psv kan altijd nog de spelers verkopen ! dat is goed voor het voetbal in nederland
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zaterdag 06 april 2013 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 maart 2013 - 22:40 schreef remco k het volgende:
Hoezo? omdat ik al zo vaak failliet zou zijn gegaan ofzo??

Wat ben je toch een dom kereltje..
doet zeer de feite onder ogen zien.

maar hoop voor je dat je ermee kunt leven
met heden en verleden. je hebt het vast zwaar
als je niks op je kont hebt te krassen.
Els
 Els - zaterdag 06 april 2013 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 april 2013 - 12:20 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

doet zeer de feite onder ogen zien.

maar hoop voor je dat je ermee kunt leven
met heden en verleden. je hebt het vast zwaar
als je niks op je kont hebt te krassen.
Gevonden! We maakten ons al zorgen om je.
tomson
 tomson - zaterdag 06 april 2013 - 12:42   quote  deeplink  
Maar in het verkeerde topic
remco k
 remco k - zaterdag 06 april 2013 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 april 2013 - 12:20 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

doet zeer de feite onder ogen zien.

maar hoop voor je dat je ermee kunt leven
met heden en verleden. je hebt het vast zwaar
als je niks op je kont hebt te krassen.
Je bent een heel erg grappig mannetje man..

Ik heb oprecht met je te doen..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 06 april 2013 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 april 2013 - 12:20 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

doet zeer de feite onder ogen zien.

maar hoop voor je dat je ermee kunt leven
met heden en verleden. je hebt het vast zwaar
als je niks op je kont hebt te krassen.
De nerd has returned..
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zaterdag 06 april 2013 - 23:17   quote  deeplink  
dat zegt ze renate!!!
tomson
 tomson - zaterdag 06 april 2013 - 23:27   quote  deeplink  
Creatief
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 06 april 2013 - 23:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 april 2013 - 23:17 schreef eindhovenpsv1 het volgende:
dat zegt ze renate!!!
Fail....te triest voor woorden,de meest trieste post van jou bufnukkeltje.
Jou lampie gaat bijna uit....jammer voor jou dat het een gloeilampie is.....die zijn niet meer te redden.

Frits is niet trots op jou......wij ook niet,lamlampie
remco k
 remco k - zondag 07 april 2013 - 01:05   quote  deeplink  
Ik vraag me echt af wat die bufnukkel hier nog doet.. Zelfs de PSVers hiero spugen hem uit... Te triest voor woorden...

Oja, hij begrijpt waarschijnlijk niet dat ik het over hem heb..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 07 april 2013 - 01:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 april 2013 - 01:05 schreef remco k het volgende:
Ik vraag me echt af wat die bufnukkel hier nog doet.. Zelfs de PSVers hiero spugen hem uit... Te triest voor woorden...

Oja, hij begrijpt waarschijnlijk niet dat ik het over hem heb..
Ach het blijft toch altijd vermakelijk als die droplul opduikt, die vind het gewoon prettig dat mensen over hem heen zeiken, verstand zit er niet in, ja kan best wel om hem lachen..
remco k
 remco k - zondag 07 april 2013 - 15:11   quote  deeplink  
Met name OM hem, met hem wordt weer lastig..
Els
 Els - zondag 07 april 2013 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 april 2013 - 15:11 schreef remco k het volgende:
Met name OM hem, met hem wordt weer lastig..
In het kader van: ik lach je niet uit, ik lach je alleen maar toe? ;)
remco k
 remco k - zondag 07 april 2013 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 april 2013 - 15:19 schreef Els het volgende:

[..]

In het kader van: ik lach je niet uit, ik lach je alleen maar toe? ;)
Haha, tjaa..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3161
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Brussel: ongeoorloofde staatssteun gemeente aan PSV









0.0085988