BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: De allerslechtste verdediger ooit!!!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
infamous psv
 infamous psv - zondag 31 maart 2013 - 17:23   quote  deeplink  
MARCELO

marcelo_psv_efe_60.jpg

Hij is zo slecht dat ik Manolev mis..
Dan kan je wel wat hoor!
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 31 maart 2013 - 17:33   quote  deeplink  
heb jij hem op marktplaats gezet?
infamous psv
 infamous psv - zondag 31 maart 2013 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 maart 2013 - 17:33 schreef NatjosFC het volgende:
heb jij hem op marktplaats gezet?
Wilde ze hem niet hebben ivm opheffen van site..
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 31 maart 2013 - 17:35   quote  deeplink  
opheffen?

ach ja, Marcelo is klaar voor een stap hoger op. Zelfkennis.
infamous psv
 infamous psv - zondag 31 maart 2013 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 maart 2013 - 17:35 schreef NatjosFC het volgende:
opheffen?

ach ja, Marcelo is klaar voor een stap hoger op. Zelfkennis.
klopt... aanstaande dinsdag begint hij als glazenwasser.
dikke advocaatje
 dikke advocaatje - zondag 31 maart 2013 - 18:14   quote  deeplink  
De slechste ooit zijn. Marcelo,zanka,bouma,willems,manolef en de rijck. Wow hee dat zijn er een hoop.
infamous psv
 infamous psv - zondag 31 maart 2013 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 maart 2013 - 18:14 schreef dikke advocaatje het volgende:
De slechste ooit zijn. Marcelo,zanka,bouma,willems,manolef en de rijck. Wow hee dat zijn er een hoop.
kan er mr 1 zijn Dikke...
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 31 maart 2013 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 maart 2013 - 17:37 schreef infamous psv het volgende:

[..]

klopt... aanstaande dinsdag begint hij als glazenwasser.
bij de gemeente zeker;)
Brandje
 Brandje - zondag 31 maart 2013 - 18:54   quote  deeplink  
Marcelo is inderdaad niet best maar jullie probleem ligt op het middenveld. Heel simpel voorbeeld. Toen az kampioen werd onder van gaal was de verdediging ook niet heel best maar hun middenveld was goed. Je middenveld is en blijft het belangrijkste van je team.
dikke advocaatje
 dikke advocaatje - zondag 31 maart 2013 - 18:55   quote  deeplink  
Ja normaal kan het er maar 1 zijn,maar psv presteerd het om niet 1 maar wel 5 even slechte verdedigers aan te trekken. Hoop dat brands nog wat jaartjes blijft.
infamous psv
 infamous psv - zondag 31 maart 2013 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 maart 2013 - 18:54 schreef Brandje het volgende:
Marcelo is inderdaad niet best maar jullie probleem ligt op het middenveld. Heel simpel voorbeeld. Toen az kampioen werd onder van gaal was de verdediging ook niet heel best maar hun middenveld was goed. Je middenveld is en blijft het belangrijkste van je team.
Geloof me mr. ik zie alles van PSV en Marcelo is werkelijk waar de slechtste verdediger die ik ooit heb zien spelen bij PSV...
Hij dekt niet door, Kijkt niet vooruit, zeer statisch, etc...
remco k
 remco k - zondag 31 maart 2013 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 maart 2013 - 19:38 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Geloof me mr. ik zie alles van PSV en Marcelo is werkelijk waar de slechtste verdediger die ik ooit heb zien spelen bij PSV...
Hij dekt niet door, Kijkt niet vooruit, zeer statisch, etc...
Jullie middenveld heeft genoeg goede spelers, waarom niet spelen met Bouma en van Bommel achterin, daarvoor Strootman Toivonen en Wijnaldum??
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 31 maart 2013 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 maart 2013 - 19:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Jullie middenveld heeft genoeg goede spelers, waarom niet spelen met Bouma en van Bommel achterin, daarvoor Strootman Toivonen en Wijnaldum??
van Bommel centraal?
zal opbouwend beter zijn, maar Bommel heeft niet zo veel kopkracht en is ook niet echt snel.
infamous psv
 infamous psv - zondag 31 maart 2013 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 maart 2013 - 19:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Jullie middenveld heeft genoeg goede spelers, waarom niet spelen met Bouma en van Bommel achterin, daarvoor Strootman Toivonen en Wijnaldum??
Dat roep ik al het gehele seizoen..( niet hier overigens )
Weet ook zeker dat Bouma dan beter zal spelen. Die is te onzeker naast Marcelo/Derijck..
psver
 psver - zondag 31 maart 2013 - 21:33   quote  deeplink  
Waar zijn de tijden met Alex in de verdediging?!?!?! :( GVD zeg, wat is deze verdediging al jaaaaaren slecht!!!
remco k
 remco k - zondag 31 maart 2013 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 maart 2013 - 20:39 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

van Bommel centraal?
zal opbouwend beter zijn, maar Bommel heeft niet zo veel kopkracht en is ook niet echt snel.
Is ook niet nodig, met name het positionele gedeelte en de aansluiting verdediging middenveld en andersom is heel beroerd..

Het is namelijk ook ect niet zo dat de 2 CV verantwoordelijk zijn voor al het verdedigende blunderen, het middenveld en de aanvallers zetten ook constant te weinig druk vooruit om de aanvallende pass eruit te halen..

Ik snap dan ook totaal niet dat PSV niet gewoon alle druk vooruit speelt.. Nog meer dan Ajax hebben ze daar het elftal voor.. Zeker gezien de zwakke verdediging..
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 31 maart 2013 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 maart 2013 - 22:01 schreef remco k het volgende:

[..]

Is ook niet nodig, met name het positionele gedeelte en de aansluiting verdediging middenveld en andersom is heel beroerd..

Het is namelijk ook ect niet zo dat de 2 CV verantwoordelijk zijn voor al het verdedigende blunderen, het middenveld en de aanvallers zetten ook constant te weinig druk vooruit om de aanvallende pass eruit te halen..

Ik snap dan ook totaal niet dat PSV niet gewoon alle druk vooruit speelt.. Nog meer dan Ajax hebben ze daar het elftal voor.. Zeker gezien de zwakke verdediging..
Maar van Bommel moet juist bepalen hoe en wanneer er druk wordt gezet door de aanvallers, als je hem.achterin zet kan ie dat niet meer coachen.
remco k
 remco k - zondag 31 maart 2013 - 22:10   quote  deeplink  
Dat kan Strootman prima op zich nemen, is daar ook gewoon heel goed in en is tevens zijn taak bij het NL elftal..

Strootman en van Bommel naast elkaar is gewoon te veel van het goede, en als ze achter elkaar zouden spelen vullen ze elkaar heel goed aan..

Maar goed, laat Dickie maar lekker vasthouden aan de opstelling van vandaag..
pele
 pele - maandag 01 april 2013 - 08:30   quote  deeplink  
nou v bommel loopt als een oude man te verdedigen die is erger dan marcello hoor
Bull's-eye
 Bull's-eye - maandag 01 april 2013 - 09:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 maart 2013 - 19:38 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Geloof me mr. ik zie alles van PSV en Marcelo is werkelijk waar de slechtste verdediger die ik ooit heb zien spelen bij PSV...
Hij dekt niet door, Kijkt niet vooruit, zeer statisch, etc...
Helemaal mee eens.De grootste frotjanus aller tijden.Verdedigd alleen met handen,niet met voeten.Krommen ezel dat het één is!
Bull's-eye
 Bull's-eye - maandag 01 april 2013 - 09:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 april 2013 - 08:30 schreef pele het volgende:
nou v bommel loopt als een oude man te verdedigen die is erger dan marcello hoor
Niet overdrijven he..
pele
 pele - dinsdag 02 april 2013 - 07:03   quote  deeplink  
ja van bommel en bouwman lopen als 2 ouse mannen te verdedigen gooi ze liever in bejaarden huis haal douglas weg bij twente en ryan donk bij brugge
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 02 april 2013 - 09:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 april 2013 - 07:03 schreef pele het volgende:
ja van bommel en bouwman lopen als 2 ouse mannen te verdedigen gooi ze liever in bejaarden huis haal douglas weg bij twente en ryan donk bij brugge
heb jij Donk wel eens zien spelen dan?
remco k
 remco k - dinsdag 02 april 2013 - 10:41   quote  deeplink  
En weer kopen, kopen kopen.
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 02 april 2013 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 april 2013 - 10:41 schreef remco k het volgende:
En weer kopen, kopen kopen.
t' zal ook is niet hé:)
Eide
 Eide - woensdag 03 april 2013 - 10:58   quote  deeplink  
PSV wil door met Bouma: "Een ideale kracht in de selectie"

Ondanks dat het contract van Wilfried Bouma bij PSV nog niet is verlengd, is de club uit Eindhoven niet van plan om op korte termijn afscheid te nemen van de ervaren verdediger. Dat heeft de club laten weten in gesprek met Voetbal International.

De Eindhovenaren hopen het contract van de 34-jarige mandekker met één seizoen te verlengen. Trainer Dick Advocaat is namelijk zeer tevreden met de routinier. "Bouma is met zijn ervaring en instelling een ideale kracht in de selectie", zo sprak Advocaat uit.

Ondanks dat Advocaat zeer te spreken is over Bouma, stond de verdediger dit seizoen niet tijdens elke wedstrijd in de basis. De voormalig international van het Nederlands elftal kwam dit seizoen in totaal negentien keer in actie voor de Eindhovenaren.


==============================================================================

Dat vinden wij nou ook, ideale kracht bij PSV om tegen te moeten spelen. Ik juich dit dan ook toe!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 april 2013 door Eide --
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 03 april 2013 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 april 2013 - 10:58 schreef Eide het volgende:
PSV wil door met Bouma: "Een ideale kracht in de selectie"

Ondanks dat het contract van Wilfried Bouma bij PSV nog niet is verlengd, is de club uit Eindhoven niet van plan om op korte termijn afscheid te nemen van de ervaren verdediger. Dat heeft de club laten weten in gesprek met Voetbal International.

De Eindhovenaren hopen het contract van de 34-jarige mandekker met één seizoen te verlengen. Trainer Dick Advocaat is namelijk zeer tevreden met de routinier. "Bouma is met zijn ervaring en instelling een ideale kracht in de selectie", zo sprak Advocaat uit.

Ondanks dat Advocaat zeer te spreken is over Bouma, stond de verdediger dit seizoen niet tijdens elke wedstrijd in de basis. De voormalig international van het Nederlands elftal kwam dit seizoen in totaal negentien keer in actie voor de Eindhovenaren.


==============================================================================

Dat vinden wij nou ook, ideale kracht bij PSV om tegen te moeten spelen. Ik juich dit dan ook toe!
haha mooi jonge:) volgend jaar wer kampioen.
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 16 april 2013 - 00:41   quote  deeplink  
Schijnt dat hij Last Minute genomen heeft naar Barcelona....
Loetje
 Loetje - donderdag 18 april 2013 - 12:00   quote  deeplink  
Taco van der velde van VI omschreef het echt goed seze week vond ik. Ajax camoufleerd haar zwakke punten en PSV niet. Was het roerend eens
Loetje
 Loetje - donderdag 18 april 2013 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 april 2013 - 07:03 schreef pele het volgende:
ja van bommel en bouwman lopen als 2 ouse mannen te verdedigen gooi ze liever in bejaarden huis haal douglas weg bij twente en ryan donk bij brugge
Donk?? Staat garant voor eigen doelpunten en 78 gele en 12 rode kaarten per seizoen. Succes ermee!!
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 19 april 2013 - 00:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 april 2013 - 12:03 schreef Loetje het volgende:

[..]

Donk?? Staat garant voor eigen doelpunten en 78 gele en 12 rode kaarten per seizoen. Succes ermee!!
Waarom zeg je dat nou..!!!!
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 27 april 2013 - 22:39   quote  deeplink  
Hij deed het weer als vanouds vanavond...
Messi Messi, Marcelo komt eraan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 27 april 2013 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 april 2013 - 22:39 schreef infamous psv het volgende:
Hij deed het weer als vanouds vanavond...
Messi Messi, Marcelo komt eraan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Rustig psv haalt de Cl toch niet;)
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 27 april 2013 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 april 2013 - 23:06 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Rustig psv haalt de Cl toch niet;)
De tiener is ook weer in t land..
Eide
 Eide - zondag 28 april 2013 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 april 2013 - 22:39 schreef infamous psv het volgende:
Hij deed het weer als vanouds vanavond...
Messi Messi, Marcelo komt eraan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bij die 5-2 staat hij op een meter naar de Leeuw te kijken die volkomen ongestoord mag scoren. Nou is De Leeuw natuurlijk ook wel bijna net zo goed als Messi maar toch ;)
toppertje
 toppertje - vrijdag 03 mei 2013 - 13:52   quote  deeplink  
allemaal slecht.
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 12 juli 2013 - 11:20   quote  deeplink  
Hij is helaas nog niet vertrokken!
por siempre vencedor
 por siempre vencedor - vrijdag 12 juli 2013 - 11:56   quote  deeplink  
dat iemand uit brazil komt is echt geen garantie dat ie de samba kan dansen.dat geld dus ook voor voetballen.
F.J.C.Vermeer
 F.J.C.Vermeer - vrijdag 02 augustus 2013 - 12:56   quote  deeplink  
Marcello leed overduidelijk aan grootheidswaanzin, zag zichzelf als centrumverdediger bij Barcelona voetballen, hij mag nog niet in het bierelftal van Zeeburgia voetballen, snel weg met die blaaskaak !
infamous psv
 infamous psv - zondag 11 augustus 2013 - 16:35   quote  deeplink  
Marcelo: "Ik kijk terug op drie mooie seizoenen"

marcelo_psv.jpg

Auteur: Ruben Winkels Gepubliceerd:11 augustus 2013 om 15:40Categorie:Reactie

PSV verkocht zaterdag Marcelo voor bijna drie miljoen euro aan het Duitse Hannover 96. De Braziliaanse verdediger kijkt met een goed gevoel terug op zijn periode in Eindhoven.

Marcelo ziet zijn transfer naar Hannover als de juiste stap. "Na drie jaren Nederland en twee seizoenen in Polen bij Wisla Kraków ben ik klaar voor de Bundesliga", reageert hij in gesprek met Voetbal International. Marcelo heeft tot medio 2017 getekend in Duitsland.

"Vanaf het moment dat ik als jeugdspeler van Santos een toernooi in Duitsland speelde, was ik al onder de indruk van de stadions en sfeer", vervolgt de verdediger. "Momenteel is de Bundesliga een van de sterkste competities van de wereld."

Marcelo lag de afgelopen drie jaar vaak onder vuur bij supporters en media. "Toch kijk ik terug op drie mooie seizoenen bij PSV. Ik heb er twee titels gewonnen (KNVB-beker en Johan Cruijff Schaal in 2012, red.) en heb veel vrienden gemaakt. Maar nu ga ik er alles aan doen om met Hannover 96 goede resultaten te halen."
infamous psv
 infamous psv - zondag 11 augustus 2013 - 16:35   quote  deeplink  
Het ga je goed en tot nooit meer!!!!!!!!!!!!!!!!!
infamous psv
 infamous psv - zondag 11 augustus 2013 - 16:38   quote  deeplink  
Hannover-coach dolblij met komst Marcelo

Auteur: Roy van den Berghe Gepubliceerd:11 augustus 2013 om 13:26Categorie:Reactie

Hannover 96 verloste PSV donderdag van de overbodige Marcelo. Trainer Mirko Slomka denkt een belangrijke speler te hebben aangetrokken met de Braziliaanse verdediger.

Marcelo overtuigde de afgelopen seizoenen nooit bij PSV en lag onder vuur bij de fans en de media vanwege zijn zwakke optredens. Slomka lijkt daar echter niet helemaal van op de hoogte. "Marcelo was een onbesproken basisspeler bij PSV en beschikt over alle kwaliteiten die een moderne verdediger tegenwoordig moet hebben."

Slomka bekeek Marcelo deze zomer eerder tijdens het oefenduel met PSV, dat door de Eindhovenaren met 3-0 werd gewonnen. "Hij is sterk in de duels, is fysiek erg goed. Hij maakte een goede indruk in de oefenwedstrijd die wij tegen PSV speelden. Ik ben heel blij dat hij voor ons gekozen heeft." PSV ontving 2,75 miljoen euro voor de mandekker.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 augustus 2013 door infamous psv --
infamous psv
 infamous psv - zondag 11 augustus 2013 - 16:39   quote  deeplink  
hahahahaha...
die man is een godsgeschenk... hahahahaha
Bull's-eye
 Bull's-eye - zondag 11 augustus 2013 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 augustus 2013 - 16:39 schreef infamous psv het volgende:
hahahahaha...
die man is een godsgeschenk... hahahahaha
Hahahaha,zelfs Stevie Wonder heeft nog meer kijk op goede verdedigers.
En dan zul je zien dat ie daar de sterren van de hemel speelt..
Maar ik denk eerder dit scenario:Marcelo...Raus damit,haha
infamous psv
 infamous psv - zondag 11 augustus 2013 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 augustus 2013 - 17:25 schreef Bull's-eye het volgende:

[..]

Hahahaha,zelfs Stevie Wonder heeft nog meer kijk op goede verdedigers.
En dan zul je zien dat ie daar de sterren van de hemel speelt..
Maar ik denk eerder dit scenario:Marcelo...Raus damit,haha
Maak nie uit of hij daar goed speelt maat. Hij is weg en dat is het belangrijkste..
22Rules
 22Rules - zondag 11 augustus 2013 - 19:34   quote  deeplink  
Het kan zomaar zo zijn dat bij h96 goed uit de verf komt... Of niet...
remco k
 remco k - zondag 11 augustus 2013 - 22:12   quote  deeplink  
Marcelo is gewoon de zwarte vd Gijp..
infamous psv
 infamous psv - zondag 11 augustus 2013 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 augustus 2013 - 22:12 schreef remco k het volgende:
Marcelo is gewoon de zwarte vd Gijp..
???
remco k
 remco k - zondag 11 augustus 2013 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 augustus 2013 - 22:15 schreef infamous psv het volgende:

[..]

???
een grapjas... Ik denk naar Barca te kunnen.. Ik heb drie goede jaren gehad.. Dat zijn toch goede grappen?
infamous psv
 infamous psv - zondag 11 augustus 2013 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 augustus 2013 - 22:18 schreef remco k het volgende:

[..]

een grapjas... Ik denk naar Barca te kunnen.. Ik heb drie goede jaren gehad.. Dat zijn toch goede grappen?
Daar kan VD Gijp niet aan tippen..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5186
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: De allerslechtste verdediger ooit!!!!!









0.0113530