BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Verandering/Opruiming

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
infamous psv
 infamous psv - maandag 15 april 2013 - 21:20   quote  deeplink  
Het is de hoogste tijd voor opruiming binnen de gelederen want voor het 5e opeenvolgende jaar is de titel wederom buiten zicht.

Niet alleen wat betreft spelers maar ook binnen de club zitten er poppetjes op posities die niet voldoen aan hetgeen wat men ervan mag verwachten.

Verdediging is huilen met de pet op/af en een aantal spelers hebben hun langste tijd wel gehad bij PSV.
Ook de tijd van Advocaat is wel voorbij nu en moet er plaats gemaakt worden voor Cocu/Faber.
Dat is geen garantie voor korte termijn succes maar het is tijd om te gaan bouwen aan een nieuw team met meer kansen en speeltijd voor de jeugd.

Marcel Brands die zijn geloofwaardigheid te grabbel gooit en zelfs tussen bepaalde spelers botert het niet ( meer )...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 april 2013 door infamous psv --
remco k
 remco k - maandag 15 april 2013 - 21:27   quote  deeplink  
Ik denk dat PSV moet gaan bouwen aan een "nieuwe" club, dan komt het eerste vanzelf mee..
infamous psv
 infamous psv - maandag 15 april 2013 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 april 2013 - 21:27 schreef remco k het volgende:
Ik denk dat PSV moet gaan bouwen aan een "nieuwe" club, dan komt het eerste vanzelf mee..
Klopt.
Jeugd inpassen en niet kopen om het kopen mr gedegen scouting op de proppen leggen.
remco k
 remco k - maandag 15 april 2013 - 21:31   quote  deeplink  
Yep.. I.p.v. spelers miljoenen betalen hadden jullie beter Dhr Visser wat meer centen moeten geven, een van de belangrijkste pion in de succes verhalen bij PSV... Een geweldige scout..
infamous psv
 infamous psv - maandag 15 april 2013 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 april 2013 - 21:31 schreef remco k het volgende:
Yep.. I.p.v. spelers miljoenen betalen hadden jullie beter Dhr Visser wat meer centen moeten geven, een van de belangrijkste pion in de succes verhalen bij PSV... Een geweldige scout..
PSV heeft/had wat Ajax in de mid jaren 90 had..
Denken dat de CL de normaalste zaak is.. De jagers zijn vaak scherper dan de opgejaagde..
remco k
 remco k - maandag 15 april 2013 - 21:35   quote  deeplink  
Dat is een feit..
pele
 pele - maandag 15 april 2013 - 21:37   quote  deeplink  
ja piet de visser terug we werden kampioen met zd amerikanen denk maar aan alex gomes salcido romario etc neen the scouts zijn verkeerd bezig halen tweede handse voetballers uit noorwegen en scandinavie duie brengen niets het talent zit in zd amerika kijk maar daar barcelona real madrid altijd brazilianen
infamous psv
 infamous psv - maandag 15 april 2013 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 april 2013 - 21:37 schreef pele het volgende:
ja piet de visser terug we werden kampioen met zd amerikanen denk maar aan alex gomes salcido romario etc neen the scouts zijn verkeerd bezig halen tweede handse voetballers uit noorwegen en scandinavie duie brengen niets het talent zit in zd amerika kijk maar daar barcelona real madrid altijd brazilianen
Gaat niet perse om de Brazilianen mr tegenwoordig is de scouting waaronder de heer Brands te vlug en kortzichtig in hun bevindingen..
pele
 pele - maandag 15 april 2013 - 21:39   quote  deeplink  
v bommel loopt als een opa te voetballen kan beter stoppen ging tegen roda en ajax in de fout koste psv dure punten en advocaat heeft gefaald en over eric pieters hoefen we niet te praten
infamous psv
 infamous psv - maandag 15 april 2013 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 april 2013 - 21:39 schreef pele het volgende:
v bommel loopt als een opa te voetballen kan beter stoppen ging tegen roda en ajax in de fout koste psv dure punten en advocaat heeft gefaald en over eric pieters hoefen we niet te praten
Van Bommel zijn grootste manco dit seizoen was/is dat hij teveel hooi op zijn vork wil nemen.
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 15 april 2013 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 april 2013 - 21:41 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Van Bommel zijn grootste manco dit seizoen was/is dat hij teveel hooi op zijn vork wil nemen.
Moet!?! Misschien wel.....
Eide
 Eide - maandag 15 april 2013 - 23:12   quote  deeplink  
Ik denk dat voor PSV veel te halen valt als mijn die halsstarrige wil om maar spelers te kopen wil loslaten. Ga eens investeren in de Herdgang, een schitterend complex op een schitterende locatie maar qua faciliteiten een amateurclub. Heel het technisch beleid moet onder de loep, want als je 30 miljoen uitgeeft in 2 seizoenen en je aan het einde erachter komt dat je in je sterkste opstelling voetballend, positioneel en fysiek tekort komt er is iets dramatisch fout gegaan.

Financieel heeft PSV gegokt en verloren. De gemeente heeft wat ademruimte gebracht maar ik heb sterk het idee dat PSV verder moet bezuinigen. Dat gevolgen voor de mogelijkheden om nog spelers te halen.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 16 april 2013 - 02:32   quote  deeplink  
Wat hebben die joden toch met opruiming, stikt er hier van..
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 16 april 2013 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 april 2013 - 02:32 schreef RenatoBos het volgende:
Wat hebben die joden toch met opruiming, stikt er hier van..
Oei.........
remco k
 remco k - dinsdag 16 april 2013 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 april 2013 - 02:32 schreef RenatoBos het volgende:
Wat hebben die joden toch met opruiming, stikt er hier van..
Spiegeltje? Je lijkt wel een scholletje..
Loetje
 Loetje - donderdag 18 april 2013 - 10:56   quote  deeplink  
Het is de omgedraaide wereld vergeleken met ajax in de tijd dat PSV 4 jaar op rij kampioen werdr. Alles tussen die clubs is exact omgedraait. Zonde voor een club als psv
remco k
 remco k - donderdag 18 april 2013 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 april 2013 - 10:56 schreef Loetje het volgende:
Het is de omgedraaide wereld vergeleken met ajax in de tijd dat PSV 4 jaar op rij kampioen werdr. Alles tussen die clubs is exact omgedraait. Zonde voor een club als psv
NIet helemaal, ook toen gaf PSV namelijk al structureel te veel geld uit en rekende het zich jaarlijks rijk met de CL..

Ajax heeft behalve 2 titels op rij en goed voetbal ook het huishoud boekje goed op pijl, daarbij zal er komende zomer nog een hele zware last wegvallen en dat is Sulejmani..

In principe is het zo dat Ajax ook zonder de CL zwarte cijfers zou moeten kunnen schrijven vanaf komend jaar..
nora
 nora - donderdag 18 april 2013 - 20:11   quote  deeplink  
Inderdaad wil je als club gezond blijven dan zal je echt de club moeten schoon maken en dat wil zeggen vanaf de f,jes tot aan het eerste en dat geldt ook voor alle trainers van de jeugd tot aan het eerste,en tevens het bestuur vernieuwen alhoewel ik Brands nog het voordeel van de twijfel wil geven.Persoonlijk had ik ook nooit Advocaat gehaald maar Cocu gewoon als eerste man laten starten en als hij fouten maakt is dat jammer maar hij leert er wel van en spelers willen graag onder een top speler trainen en met alle respect Advoccat is wel van een andere generatie en niet zo,n top als Cocu.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 19 april 2013 - 00:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 april 2013 - 13:21 schreef remco k het volgende:

[..]

Spiegeltje? Je lijkt wel een scholletje..
(?)..
infamous psv
 infamous psv - zondag 21 april 2013 - 09:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 april 2013 - 20:11 schreef nora het volgende:
Inderdaad wil je als club gezond blijven dan zal je echt de club moeten schoon maken en dat wil zeggen vanaf de f,jes tot aan het eerste en dat geldt ook voor alle trainers van de jeugd tot aan het eerste,en tevens het bestuur vernieuwen alhoewel ik Brands nog het voordeel van de twijfel wil geven.Persoonlijk had ik ook nooit Advocaat gehaald maar Cocu gewoon als eerste man laten starten en als hij fouten maakt is dat jammer maar hij leert er wel van en spelers willen graag onder een top speler trainen en met alle respect Advoccat is wel van een andere generatie en niet zo,n top als Cocu.
voor n vrouw leg je het prima uit...
psv zeeland
 psv zeeland - zondag 21 april 2013 - 10:00   quote  deeplink  
Met je ogen dicht ,en denken dat de titel komt aanwaaien ,zijn sprookjes ,geef de trappelende jeugd de kans ,leg er niet teveul eikes onder,maar vooral heb wat voetballend voor elkaar over, dan kun je ergens aan bouwen .
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 22 april 2013 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 april 2013 - 10:00 schreef psv zeeland het volgende:
Met je ogen dicht ,en denken dat de titel komt aanwaaien ,zijn sprookjes ,geef de trappelende jeugd de kans ,leg er niet teveul eikes onder,maar vooral heb wat voetballend voor elkaar over, dan kun je ergens aan bouwen .
psv Zeeland..???
infamous psv
 infamous psv - maandag 22 april 2013 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 april 2013 - 20:12 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

psv Zeeland..???
Hahahahaha, ze zitten ook overal. hahahahahaa
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 22 april 2013 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 april 2013 - 20:52 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Hahahahaha, ze zitten ook overal. hahahahahaa
Ghehe..
infamous psv
 infamous psv - woensdag 01 mei 2013 - 19:20   quote  deeplink  
Van Nistelrooy: "Wil mijn ervaring delen"

Auteur: Klaas Jan van der Veen Gepubliceerd:01 mei 2013 om 18:21Categorie:Reactie

Ruud van Nistelrooy gaat een carrière als trainer tegemoet. De oud-spits (36) heeft kenbaar gemaakt dat hij in september aan de cursus begint en daarvoor ruimte aangeboden krijgt bij PSV.

"Bij PSV ga ik trainerservaring opdoen", vertelt Van Nistelrooy op de website van een andere oud-werkgever, Manchester United. "Het is een deel van de route en daar kijk ik naar uit. We zien wel waartoe dat gaat leiden. Het gaat een jaar of drie duren, dus het is persoonlijk geen groot item. Ik ga er de tijd voor nemen, er geen haastklus van maken en het stap voor stap realiseren."

De Nederlander had aanvankelijk geen ambitie om als trainer aan de slag te gaan. "Altijd heb ik gezegd dat ik het nooit zou gaan doen. Na mijn afscheid heb ik een time-out van een jaar gehad in Marbella. Dat was fantastisch. Ik heb de twintig jaar van mijn carrière rustig kunnen laten passeren."

"In dit geweldige jaar heb ik gekeken waar mijn interesses liggen. Ik kijk er absoluut naar uit om mijn jarenlange ervaring te delen", aldus Van Nistelrooy.

bron:voetbalprimeur
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 02 juli 2013 - 23:17   quote  deeplink  
Bij PSV hebben ze het nu ook het licht gezien..

Eendracht maakt macht, het is een veelgebruikt citaat uit het clublied van PSV. Die club toont zich deze zomer weer meer dan actief op de transfermarkt. Door de verkoop van spelers als Jeremain Lens, Erik Pieters en Dries Mertens hebben de Eindhovenaren meer dan twintig miljoen te besteden. Vooralsnog lijkt het erop dat de beleidsbepalers van PSV het licht hebben gezien.

De verdediging van de Eindhovenaren acteerde afgelopen seizoen zo nu en dan lachwekkend, juist in die linie kon de club wel wat versterking gebruiken. Deze kwam er in de vorm van Jeffrey Bruma, een volgende defensieve aanwinst is onderweg bleek uit de woorden van technisch directeur Marcel Brands. Tel daarbij op het aantrekken van Adam Maher en PSV lijkt voor het eerst sinds jaren weer eens een serieuze gooi naar de titel te kunnen doen.

Ondertussen blijft het in Amsterdam rustig op het in- en uitgaande transferfront. Dat belooft nog wat, Wout. Denk je dat PSV komend seizoen de uitgesproken kampioensambities wél waar kan maken en de hegemonie van Ajax kan doorbreken?
sim
 sim - woensdag 03 juli 2013 - 01:50   quote  deeplink  
Er is nog een verdediger onderweg,ssstttt alweer een verassing?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 juli 2013 door sim --
remco k
 remco k - donderdag 04 juli 2013 - 18:12   quote  deeplink  
Als Ajax intact blijft ( wat ik niet zie gebeuren) denk ik niet dat PSV kans maakt..
remco k
 remco k - donderdag 04 juli 2013 - 18:12   quote  deeplink  
Zeker niet als je ziet wat er vertrokken is.
infamous psv
 infamous psv - donderdag 04 juli 2013 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 juli 2013 - 18:12 schreef remco k het volgende:
Als Ajax intact blijft ( wat ik niet zie gebeuren) denk ik niet dat PSV kans maakt..
Denk dat het juist verfrissend is dat er spelers weggaan en nieuwe bijkomen.

Is ook goed voor Strootman dat hij zonder Van Bommel gaat spelen.
remco k
 remco k - donderdag 04 juli 2013 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 juli 2013 - 20:37 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Denk dat het juist verfrissend is dat er spelers weggaan en nieuwe bijkomen.

Is ook goed voor Strootman dat hij zonder Van Bommel gaat spelen.
Dat laatste zeker, dat zei ik al voordat van Bommel er was.. Strootman moet waar hij ook speelt de baas zijn op het veld..

Ik ben benieuwd of Cocu met Strootman, Wijnaldum en Maher durft te gaan spelen.. Of dat ie behoudener gaat spelen..
infamous psv
 infamous psv - zondag 14 juli 2013 - 11:00   quote  deeplink  
Laatste tijd toch wel het een en ander gebeurt bij me Cluppie..

Aantal oud-spelers: Paauwe , Dirkcx als trainers voor de jeugd en Van Nistelrooij en ooier die paar dagen in de week stage lopen..

Art Langeler als Hoofd Jeugdopleidingen.

Aantal bepalende spelers vertrokken: Lens , Mertens , Pieters.. En aantal overbodige/transfervrije spelers:Bouma , Hutchinson , Engelaar , Waterman , Nijland..

ook nieuwe gezichten in de selectie te bewonderen: Bruma , Arias , Maher , Schaars , Rekik en Jozefzoon...

En winst gemaakt met de spelersverkoop :)

En natuurlijk een nieuwe trainerstaf: Cocu , Faber en vd Weerden..

We staan natuurlijk nog maar aan het begin mr tot op heden ziet er het er allemaal aardig uit en we zullen gaan zien wat de toekomst brengt..
sim
 sim - zondag 14 juli 2013 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 april 2013 - 20:12 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

psv Zeeland..???
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/733766_170846699734760_1046516394_n.jpg
sim
 sim - zondag 14 juli 2013 - 14:46   quote  deeplink  
https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/484728_170151629804267_701049672_n.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 juli 2013 door sim --
sim
 sim - zondag 14 juli 2013 - 15:45   quote  deeplink  
https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/18713_334167556691499_1519613998_n.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 juli 2013 door sim --
sim
 sim - zondag 14 juli 2013 - 15:52   quote  deeplink  
https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/64253_194166147391685_939912989_n.jpg

PSV supporters komen uit het hele land.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 juli 2013 door sim --
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 14 juli 2013 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Haha gaaf..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 14 juli 2013 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Uiteindelijk komen ze allemaal hieruit..

img1305198956.jpeg
infamous psv
 infamous psv - maandag 15 juli 2013 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 juli 2013 - 19:35 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Uiteindelijk komen ze allemaal hieruit..

[ afbeelding ]
Bedankt voor weer een prima onderbouwde opmerking.
Stomme Zeeuw!
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 16 juli 2013 - 20:48   quote  deeplink  
Graag gedaan vriend d:-)
RK1999
 RK1999 - dinsdag 16 juli 2013 - 22:12   quote  deeplink  
Strootman ook weg voor zo'n 20 miljoen, niet slim maar wel genoeg geld voor andere spelers
sim
 sim - dinsdag 16 juli 2013 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 juli 2013 - 22:12 schreef RK1999 het volgende:
Strootman ook weg voor zo'n 20 miljoen, niet slim maar wel genoeg geld voor andere spelers
Hoe weet jij dat??

Welkom op dit forum RK 1999
RK1999
 RK1999 - dinsdag 16 juli 2013 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 juli 2013 - 22:25 schreef sim het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat??

Welkom op dit forum RK 1999
hoe ik dat weet? uh het staat op internet en ik heb de prijs uitgerekend want er staat 42 miljoen voor Pieters, Mertens, Lens en Strootman
sim
 sim - dinsdag 16 juli 2013 - 22:53   quote  deeplink  
volgens mij krijgt PSV 17 miljoen en Kevin prestatieloon en tekengeld dan kom ik ook uit op de 20?

En wij maar werken.
Hollands glorie
 Hollands glorie - woensdag 17 juli 2013 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 juli 2013 - 22:53 schreef sim het volgende:
volgens mij krijgt PSV 17 miljoen en Kevin prestatieloon en tekengeld dan kom ik ook uit op de 20?

En wij maar werken.
Vroeger iets meer je best moeten doen Sim..
RK1999
 RK1999 - donderdag 18 juli 2013 - 01:37   quote  deeplink  
al doe je vwo krijg je nog niet zoveel
En weer geen titel
 En weer geen titel - donderdag 18 juli 2013 - 08:06   quote  deeplink  
Ja beetje dom is het wel om te gaan werken sim only.
F.J.C.Vermeer
 F.J.C.Vermeer - vrijdag 02 augustus 2013 - 13:20   quote  deeplink  
Goed aangekocht, jonge talentvolle spelers aangekocht/gehuurd, alleen de linksback is nog relatief zwak, maar misschien gaat Willems nu wel doorgroeien.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5148
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Verandering/Opruiming









0.0083518