BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Art Langeler Hoofd Jeugdopleiding PSV

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 16 april 2013 - 20:25   quote  deeplink  
Art Langeler (42) is aangesteld als Hoofd Jeugdopleiding van PSV. Hij tekende in Eindhoven een contract dat hem voor 4 seizoenen aan de club bindt. Langeler komt over van PEC Zwolle, waarmee hij vier competitiewedstrijden voor het einde op Eredivisie-handhaving lijkt af te gaan. Langeler begint met ingang van 1 juli aan zijn nieuwe functie op De Herdgang.

PSV wil continuïteit, ik ook
De keuze past bij mijn persoonlijke ambitie om met zo professioneel mogelijke mensen samen te werken. Dat kan bij een topclub als PSV, aldus Langeler dinsdag in een eerste reactie aan PSV TV. Mijn grote drive zit hem in het opleiden van spelers voor het eerste elftal. De PSV jeugdopleiding moet gedragen worden door de regio en zelfs door heel Nederland. Langeler kiest heel bewust voor PSV en voor langere termijn. Dit is geen functie die je voor slechts een jaar moet doen. PSV wil graag continuïteit en ik ook. Ik kom hier ook naar toe verhuizen met mijn gezin.

Reactie Marcel Brands
Technisch manager Marcel Brands is blij dat Langeler zijn vierjarig contract heeft getekend. Ik ben heel blij met de keuze van Art. Hij heeft zowel in het jeugd- als betaalde voetbal zijn sporen verdiend, aldus Brands. Art stond open voor deze functie, die hij voor langere termijn wil vervullen. Bij PSV willen we continuïteit hoog in het vaandel houden. Met Art hebben we daarin een meer dan uitstekende keuze gemaakt, zegt Brands. Uiteraard hebben we ook gekeken naar kandidaten met een verleden bij PSV, maar Art is voor de club de beste keuze. Dit is een breed gedragen aanstelling.

Loopbaan Langeler
Langeler (Lochem, 16 augustus 1970) stond begin jaren negentig als profvoetballer onder contract bij De Graafschap, maar kwam niet tot zijn debuut in het eerste elftal. Hij volbracht daarna de Academie voor Lichamelijke Opvoeding en begon een trainerscarrière in het amateurvoetbal. In 2008 ging hij naar Zwolle, waar hij onder meer verantwoordelijk was voor de jeugdopleiding en trainer van de A1 werd. Vanaf januari 2010 was hij hoofdtrainer van de Overijsselse club, waarmee hij in 2012 als kampioen promoveerde naar de Eredivisie. Langeler is ook genomineerd voor de Rinus Michels Award als Beste Trainer van het seizoen 2012-2013. In Eindhoven is Langeler de opvolger van Jelle Goes, die PSV eerder verliet voor een dienstverband bij Anzhi uit Dagestan.

Bron: PSV.nl
infamous psv
 infamous psv - woensdag 17 april 2013 - 07:58   quote  deeplink  
'Talent Hendrix verkiest PSV boven Ajax'

PSV zal Jorrit Hendrix binnenkort permanent aan zich binden. De Brabantse club heeft met de achttienjarige verdediger mondeling overeenstemming bereikt over een meerjarige verbintenis, aldus het Eindhovens Dagblad.

Hendrix komt momenteel uit voor de A-junioren van PSV, dat onder leiding staat van Phillip Cocu. Ajax werd recentelijk eveneens in verband gebracht met het talent. Zijn voorkeur gaat echter uit naar de aanbieding van de Eindhovenaren om tot medio 2017 te tekenen.

PSV heeft ook teamgenoot Sander Heesakkers (18) een contractvoorstel gedaan. De linksback kan tot 2016 aan de club verbonden blijven.
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 03 mei 2013 - 19:36   quote  deeplink  
PSV bindt Dani van der Moot (16) aan zich
03 mei 2013 18:00
Jeugdspeler Dani van der Moot (16) heeft vrijdagmiddag in het Philips Stadion zijn handtekening gezet onder zijn eerste contract bij PSV. In het bijzijn van zijn familie en technisch manager Marcel Brands tekende de aanvaller van PSV B1 een verbintenis voor drie seizoenen.

e265a207-4e3b-480f-996c-9550169d8fb0_Contractondertekening-Dani-van-der-Moot4681.jpg

Dani van der Moot zet zijn handtekening onder het contract.
Van der Moot: PSV 1 als doel
Dani van der Moot (7 maart 1997) is bezig aan zijn eerste seizoen op De Herdgang, hiervoor speelde de Zaandammer vier seizoenen lang in de jeugdopleiding van AZ. De 16-jarige Van der Moot maakt bij PSV onderdeel uit van de B1 van trainer Claudio Ferreira Braga. Ik ben blij met het vertrouwen van PSV. Dit is een mooie stap in mijn ontwikkeling, vertelt de jeugdspeler kort na zijn contractondertekening. Van der Moot speelt doorgaans als spits, de jonge aanvaller heeft de afgelopen weken echter niet gespeeld vanwege een blessure. Daar kom ik wel weer bovenop. Ik heb tot nu toe steeds als spits gespeeld en altijd veel doelpunten gemaakt. Ik heb dit contract ondertekend met de intentie om PSV 1 te halen. PSV.nl feliciteert Dani en wenst hem veel succes!
bron:psv.nl

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 mei 2013 door infamous psv --
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 07 mei 2013 - 21:15   quote  deeplink  
'MVV toont interesse in aanvallend talent PSV'

Tom Kieft 07 Mei 2013 om 11:38

MVV heeft serieuze belangstelling voor PSV-talent Elvio van Overbeek. De jonge aanvaller valt dit seizoen positief op bij Jong PSV. Bij PSV zijn ze dusdanig tevreden over het jeugdproduct dat Van Overbeek een langdurig contract in Eindhoven zou gaan tekenen, MVV loert echter op een (tijdelijke) overname van het talent.

De Limburger meldt dat MVV-trainer Ron Elsen (foto) maandagavond op de tribune zat bij het competitieduel tussen Jong PSV en Jong Ajax (2-2) om Van Overbeek te bekijken. Het is waarschijnlijk dat MVV bij PSV zal proberen het talent te huren.

Van Overbeek speelt sinds 2006 in Eindhoven, toen de club hem overnam van RKC Waalwijk. Sindsdien liep de negentienjarige aanvaller meerdere jeugdteams bij PSV. In 2010 tekende Van Overbeek al een jeugdcontract bij de club.
bron:soccernews
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 16 augustus 2013 - 14:11   quote  deeplink  
..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 augustus 2013 door infamous psv --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Art Langeler Hoofd Jeugdopleiding PSV









0.0069940