BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Cocu nieuwe trainer van PSV

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
 Headliner  Headliner - vrijdag 03 mei 2013 - 18:15
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Cocu nieuwe trainer van PSV (De Telegraaf)

Aartus
 Aartus - dinsdag 14 mei 2013 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 mei 2013 - 15:25 schreef Eide het volgende:
Nou moet je de snor toch niet serieus nemen maar goed.
Klopt Eide.Maar niet meer op letten wat ie voor onzin uitkraamt.
remco k
 remco k - dinsdag 14 mei 2013 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 mei 2013 - 23:24 schreef jonass het volgende:

[..]

Ja dit was de laatste titel voor jullie nu maar weer 10 jaar wachten
Leg dat "WEER" eens uit als je wilt??
remco k
 remco k - dinsdag 14 mei 2013 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 mei 2013 - 07:32 schreef pele het volgende:
heb weinig vertrouwen in cocu had liever faber als hoofdtrainer cocu heeft geen ervaring faber wel spelers voor de achterhoede douglas twente donk veel beter en ervaring inplaats die v dijk groningen en hoorn utrecht hebben geen ervaring anders kan je de rijk en manolev laten die hebben meer ervaring in europa
Ja, je hebt dit seizoen wel gezien dat een hoop ervaring voor het kampioenschap zorgt..
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 14 mei 2013 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 mei 2013 - 21:14 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja, je hebt dit seizoen wel gezien dat een hoop ervaring voor het kampioenschap zorgt..
Hahahaha ....
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 15 mei 2013 - 16:47   quote  deeplink  
Ghehe..
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 17 mei 2013 - 22:37   quote  deeplink  
Cocu dreigt Toivonen en Pieters met Jong PSV

PSV is niet van plan om spelers waar de club veel geld in investeerde transfervrij te laten vertrekken. Onder de nieuwe hoofdtrainer Phillip Cocu zullen spelers die weigeren hun contract te verlengen niet langer aan spelen toekomen.

Cocu voerde donderdag tal van individuele gesprekken met de spelers van PSV. Erik Pieters en Ola Toivonen, wiens contracten nog slechts één seizoen doorlopen, kregen te horen dat zij de voorbereiding bij Jong PSV moeten beginnen wanneer zij niet de intentie hebben om bij te tekenen, schrijft Voetbal International.

Toivonen is normaliter basisspeler bij PSV, maar de Eindhovenaren willen hem komende zomer verkopen als hij zijn contract niet verlengt. De Zweedse international kostte PSV in het verleden vier miljoen euro en de club wil hem daarom niet transfervrij laten vertrekken. Het is nog onduidelijk of Toivonen nu wel wil verlengen, eerder wilde hij dit niet.

Pieters kwam de afgelopen twee seizoenen nauwelijks in actie voor PSV vanwege aanhoudend blessureleed. Toch staat de linksback op diverse lijstjes van clubs uit de Premier League. In Eindhoven is de Oranje-international zijn basisplaats kwijtgeraakt aan de jongere Jetro Willems. Ook voor Pieters geldt: verlengen of een plek bij Jong PSV.
bron:voetbalprimeur
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 18 mei 2013 - 07:21   quote  deeplink  
De Koeman tactiek, ik geef hem groot gelijk..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 mei 2013 door RenatoBos --
infamous psv
 infamous psv - maandag 19 augustus 2013 - 09:07   quote  deeplink  
"Wat moet Cocu blij zijn dat Bojan voor Ajax koos"

media_xl_51101.jpg

Auteur: Fabian Eijkhout Gepubliceerd:19 augustus 2013 om 08:12Categorie:Reactie

Willem van Hanegem heeft geen goed woord over voor Bojan Krkic. De Spanjaard speelt dit seizoen op huurbasis voor Ajax, waar ook Feyenoord en PSV interesse hadden. Volgens de voormalig stervoetballer is de aanvaller - die onder contract staat bij FC Barcelona - minder dan onder meer Zakaria Bakkali en Florian Jozefzoon.

"Al tijdens de wedstrijd Ajax-Feyenoord moest ik denken aan Phillip Cocu. Wat moet hij blij zijn dat die Bojan Krkic niet voor PSV maar voor Ajax heeft gekozen", schrijft Van Hanegem in zijn column in het Algemeen Dagblad. "Die jongen mist elementair inzicht en is irritant en kleinzerig. Jozefzoon en Bakkali sla ik veel hoger aan dan dit mannetje. Dat soort gedachten krijg je in een wedstrijd die eigenlijk helemaal niet boeiend is."

"De Klassieker, waar ik me net als iedereen op verheugd had, stelde weinig voor. Feyenoord begon aardig, zakte na zijn goal te ver terug, waardoor Ajax de wedstrijd naar zich toe kon trekken. Alleen de spanning, tot op het eind kon het 2-2 worden, vergoedde iets", aldus Van Hanegem.
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 19 augustus 2013 - 09:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 augustus 2013 - 09:07 schreef infamous psv het volgende:
"Wat moet Cocu blij zijn dat Bojan voor Ajax koos"

[ afbeelding ]

Auteur: Fabian Eijkhout Gepubliceerd:19 augustus 2013 om 08:12Categorie:Reactie

Willem van Hanegem heeft geen goed woord over voor Bojan Krkic. De Spanjaard speelt dit seizoen op huurbasis voor Ajax, waar ook Feyenoord en PSV interesse hadden. Volgens de voormalig stervoetballer is de aanvaller - die onder contract staat bij FC Barcelona - minder dan onder meer Zakaria Bakkali en Florian Jozefzoon.

"Al tijdens de wedstrijd Ajax-Feyenoord moest ik denken aan Phillip Cocu. Wat moet hij blij zijn dat die Bojan Krkic niet voor PSV maar voor Ajax heeft gekozen", schrijft Van Hanegem in zijn column in het Algemeen Dagblad. "Die jongen mist elementair inzicht en is irritant en kleinzerig. Jozefzoon en Bakkali sla ik veel hoger aan dan dit mannetje. Dat soort gedachten krijg je in een wedstrijd die eigenlijk helemaal niet boeiend is."

"De Klassieker, waar ik me net als iedereen op verheugd had, stelde weinig voor. Feyenoord begon aardig, zakte na zijn goal te ver terug, waardoor Ajax de wedstrijd naar zich toe kon trekken. Alleen de spanning, tot op het eind kon het 2-2 worden, vergoedde iets", aldus Van Hanegem.
Want één wedstrijd bepaalt ge;ijk hoe goed je bent?
infamous psv
 infamous psv - maandag 19 augustus 2013 - 09:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 augustus 2013 - 09:35 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Want één wedstrijd bepaalt ge;ijk hoe goed je bent?
of hoe slecht in de oppurtunistische voetbalwereld..
Peterhs
 Peterhs - maandag 19 augustus 2013 - 16:56   quote  deeplink  
Liever dat van Hanegem het zegt dan iemand die bij zijn volle verstand is.
remco k
 remco k - maandag 19 augustus 2013 - 17:18   quote  deeplink  
Van Hanegem... Tsjaaa..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Cocu nieuwe trainer van PSV









0.0056481