BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Transfergeruchtentopic Zomerstop 2013

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 14 mei 2013 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 mei 2013 - 17:34 schreef VVout het volgende:

[..]

Weer een centrale verdediger, eerst eens kijken of we er van een of twee afkomen.

Een speler van 21 jaar geselecteerd in het U21 van Zweden wat voor Stylzz mischien maar voor Feyenoord hink ik daar nog op 2 gedachten nl. de kosten baten, ik heb hem persoonlijk nog niet aan het werk gezien dus ?
Een nieuwe keeper is DRINGEND nodig !! Dat levert weer minimaal 9 punten extra op ...
VVout
 VVout - dinsdag 14 mei 2013 - 18:53   quote  deeplink  
Bij die goal van Milosevic stond ook een Mulder in het doel, 22 April 2012 Goal van het jaar. Ik kon helaas verder geen recent video materiaal van hem vinden.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 14 mei 2013 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 mei 2013 - 18:47 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Een nieuwe keeper is DRINGEND nodig !! Dat levert weer minimaal 9 punten extra op ...
fixatie, fixatie.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 14 mei 2013 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 mei 2013 - 19:21 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

fixatie, fixatie.
maar wel een kern van waarheid...
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 14 mei 2013 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 mei 2013 - 19:23 schreef Stylzz het volgende:

[..]

maar wel een kern van waarheid...
Tuurlijk, maar overtuigingsdrang is een probleem van de boodschapper zelf.
ar
 ar - dinsdag 14 mei 2013 - 19:36   quote  deeplink  
Noem maar eens een keeper die ECHT punten voor je pakt,en haalbaar is voor feyenoord.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 14 mei 2013 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 mei 2013 - 19:36 schreef ar het volgende:
Noem maar eens een keeper die ECHT punten voor je pakt,en haalbaar is voor feyenoord.
Geen idee. Maar Mulder is wel onder het nivo dat Feyenoord -als vervolgstap- volgend seizoen wil nastreven.
ar
 ar - dinsdag 14 mei 2013 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 mei 2013 - 19:37 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Geen idee. Maar Mulder is wel onder het nivo dat Feyenoord -als vervolgstap- volgend seizoen wil nastreven.
Klopt,maar een keeper is geen prio voor de technische leiding volgens mij,dus dan zit je weer...
VVout
 VVout - dinsdag 14 mei 2013 - 19:51   quote  deeplink  
Doe je best L zoek maar een keeper op onderstaande link.

Goalies
van geil
 van geil - dinsdag 14 mei 2013 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 mei 2013 - 19:37 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Geen idee. Maar Mulder is wel onder het nivo dat Feyenoord -als vervolgstap- volgend seizoen wil nastreven.
Jasper is nog geen echte neus.
en volgens mij de beste optie
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - dinsdag 14 mei 2013 - 20:54   quote  deeplink  
Tyton valt wellicht ook nog te proberen. Heeft een jaar op de bank gezeten en komend jaar stelt PSV waarschijnlijk Zoet op. Hij heeft vast geen zin om nog een jaar wissel te staan. Misschien valt hij voor een zacht prijsje over te nemen?
Overigens vind ik Mulder helemaal geen slechte keeper, maar hij maakt zo nu en dan zijn foutjes, dus een topkeeper is natuurlijk altijd welkom. Maar ja, er zijn gewoon heel weinig opties van keepers die beter zijn dan Mulder en daarbij ook nog eens goedkoop zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 mei 2013 door feyenoord!!! --
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 14 mei 2013 - 21:12   quote  deeplink  
Tyton heeft ook een mentaal probleem. Over gehouden aan t EK.
ar
 ar - dinsdag 14 mei 2013 - 22:48   quote  deeplink  
En een langdurig contract.
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 14 mei 2013 - 22:51   quote  deeplink  
PSV is 'm liever kwijt dan rijk denk ik. Maar ach, ik denk niet dat Feyenoord geïnteresseerd is.
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 14 mei 2013 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 mei 2013 - 22:51 schreef Bosifyable het volgende:
PSV is 'm liever kwijt dan rijk denk ik. Maar ach, ik denk niet dat Feyenoord geïnteresseerd is.
Goeie keeper man....

Zonde dat hij op de bank zit.
VVout
 VVout - dinsdag 14 mei 2013 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 mei 2013 - 22:58 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Goeie keeper man....

Zonde dat hij op de bank zit.
Jep nu staat het vast, ze willen hem kwijt.
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 14 mei 2013 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 mei 2013 - 23:00 schreef VVout het volgende:

[..]

Jep nu staat het vast, ze willen hem kwijt.
Bedankt........
van geil
 van geil - dinsdag 14 mei 2013 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 mei 2013 - 22:58 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Goeie keeper man....

Zonde dat hij op de bank zit.
wij hebben nog n zeer goede linksbuiten.
ruilen tegen gini en tyton?
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 14 mei 2013 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 mei 2013 - 23:03 schreef van geil het volgende:

[..]

wij hebben nog n zeer goede linksbuiten.
ruilen tegen gini en tyton?
Is Wijnaldum weer welkom!

Was toch een verrader.. Pass Indy mr, krijgen jullie Tyton.
van geil
 van geil - dinsdag 14 mei 2013 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 mei 2013 - 23:05 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Is Wijnaldum weer welkom!

Was toch een verrader.. Pass Indy mr, krijgen jullie Tyton.
gini is voor mij welkom...

mare je doet jezelf tekort.cisse is echt n wonder op de nederlandse velden
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 14 mei 2013 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 mei 2013 - 23:07 schreef van geil het volgende:

[..]

gini is voor mij welkom...

mare je doet jezelf tekort.cisse is echt n wonder op de nederlandse velden
Dan moet Feyenoord hem koesteren en contract voor het leven geven..
sevillana
 sevillana - dinsdag 14 mei 2013 - 23:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 mei 2013 - 18:47 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Een nieuwe keeper is DRINGEND nodig !! Dat levert weer minimaal 9 punten extra op ...
Nog niet aan het inpakken?
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 14 mei 2013 - 23:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 mei 2013 - 23:09 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Dan moet Feyenoord hem koesteren en contract voor het leven geven..
je club loopt op hun tenen. Cissé is teendeskundige. Win-win.
van geil
 van geil - woensdag 15 mei 2013 - 11:56   quote  deeplink  
t loopt storm voor Fernandez en Cisse.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 15 mei 2013 - 12:02   quote  deeplink  
cissé is te duur voor een speler die te vaak geblesseerd is. Daar steekt toch niemand zijn geld in.... Van mij hoeft hij ook niet weg hoor, maar gezien het kostenplaatje liever weer wel, want hij hoort toch nog bij de dure jongens van een tijdje terug?

Overigens zal ik nog maar een keer zeggen dat jullie Mulder onderschatten. Oké, hij moet nog beter worden, maar daar is hij wel mee bezig. Hoeveel foutjes heeft hij dit seizoen gemaakt? NIet veel meer dan bijvoorbeeld De Vrij. Het tweede deel was hij ook nog eens beter dan het eerste deel van de competitie, dus er zit wel degelijk verbetering in. Jullie vergeten dat hij voor keeperbegrippen nog piep is hè. Die wordt nog stukken beter... Jullie denken teveel op korte termijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 mei 2013 door Arie.Klooster --
Sensi
 Sensi - woensdag 15 mei 2013 - 12:06   quote  deeplink  
Ik zie Zeekoe liever vertrekken hoor, hij heeft zo nu en dan wel een actie maar veel te weinig. Voegt weinig tot niets toe aan dit Feyenoord. Tyton zou ik wel graag onder de lat zien staan bij Feyenoord, goeie keepert. Indd zonde als bankzittert. Gaat alleen niet gebeuren denk ik.
van geil
 van geil - woensdag 15 mei 2013 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 mei 2013 - 12:02 schreef Arie.Klooster het volgende:
cissé is te duur voor een speler die te vaak geblesseerd is. Daar steekt toch niemand zijn geld in.... Van mij hoeft hij ook niet weg hoor, maar gezien het kostenplaatje liever weer wel, want hij hoort toch nog bij de dure jongens van een tijdje terug?

Overigens zal ik nog maar een keer zeggen dat jullie Mulder onderschatten. Oké, hij moet nog beter worden, maar daar is hij wel mee bezig. Hoeveel foutjes heeft hij dit seizoen gemaakt? NIet veel meer dan bijvoorbeeld De Vrij. Het tweede deel was hij ook nog eens beter dan het eerste deel van de competitie, dus er zit wel degelijk verbetering in. Jullie vergeten dat hij voor keeperbegrippen nog piep is hè. Die wordt nog stukken beter... Jullie denken teveel op korte termijn.
een van de duurste...buiten de eu
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 15 mei 2013 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 mei 2013 - 11:56 schreef van geil het volgende:
t loopt storm voor Fernandez en Cisse.
Die gaan we niet slijten vrees ik..
craven
 craven - woensdag 15 mei 2013 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 mei 2013 - 12:02 schreef Arie.Klooster het volgende:
Overigens zal ik nog maar een keer zeggen dat jullie Mulder onderschatten. Oké, hij moet nog beter worden, maar daar is hij wel mee bezig. Hoeveel foutjes heeft hij dit seizoen gemaakt? NIet veel meer dan bijvoorbeeld De Vrij.
Fouten bij een keeper zijn vaak fataal, en daarop wordt je afgerekend.. Zolang er niet beter is steun je hem..maar als er een mogelijkheid om een andere er bij te halen, geen probleem!
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 15 mei 2013 - 15:55   quote  deeplink  
aight..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 15 mei 2013 - 16:30   quote  deeplink  
392349_288356411301147_1813628622_n.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 15 mei 2013 - 16:39   quote  deeplink  
NAAST MILOSEVIC NOG EEN ZWEED OP SCHADUWLIJST VAN GEEL

87b4e7ef104be5e85cce8d7307c082c7.jpg

Alexander Milosevic is niet de enige Zweedse verdediger die aan Feyenoord wordt gelinkt. De speler van AIK zou gezien worden als een eventuele opvolger van Stefan de Vrij mocht hij vertrekken, zo lieten wij dinsdag weten.

Volgens het Portugese A Bola staat er echter nog een Zweed in de belangstelling van de Rotterdammers. Naar verluid zou technisch directeur Martin van Geel ook Victor Nilsson Lindelöf op zijn schaduwlijstje hebben staan. Deze pas achttienjarige speler is momenteel actief in het tweede elftal van Europa League-finalist Benfica. De jeugdinternational zou echter aan de directie hebben laten weten dat hij komend seizoen op een hoger niveau wil acteren.



Early career
Victor has played in numerous youth clubs as IK Franke, Västerås IK and Västerås SK.

Västerås SK
In September 2010, Victor made his debut for Västerås SK when the team won against BK Forward with 3-0.[1] In the same season, he helped his team to advance a step higher onto the Swedish second highest league Superettan.

S.L. Benfica B
On 1 December 2011, Victor signed a contract deal with Benfica which will extend over the next 5 years, starting in the summer 2012.[3]
Boca
 Boca - woensdag 15 mei 2013 - 17:45   quote  deeplink  
Die argentijnse voetballer Iván Marcone van de club Arsenal de Sarandí moet Martin van Geel aannemen. Dat is een goeie voetballer man.

https://www.youtube.com/watch?v=PVPBrmA_7LU

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 mei 2013 door Boca --
karelkluns
 karelkluns - woensdag 15 mei 2013 - 19:11   quote  deeplink  
Tien miljoen voor Indi ontvangen en deel in de schuld en opleiding steken.
Salarissen Indi/Leerdam/Cisse/Mokotjo komen vrij.

Contracten jonge basisspelers en jeugdspelers verlengen.

In Gudelj zou geinvesteerd kunnen worden. Ook pas 21 jaar en een goede voetballer.
Kan naast Clasie op het middenveld met Vilhena ervoor.

Jeugdig middenveld maar wel met potentie en goed voor de toekomst.( ook financieel )

In de opstelling hieronder zit op het middenveld meer voetballend en aanvallend vermogen. Zeker als Vilhena ook meer naar voren speelt. Kwetsbaarheid is wel de lengte en fysiekheid. Aangezien we (één van) de beste verdediging van Nederland hebben zou in mijn optiek één verdedigende middenvelder voldoende moeten zijn.

Scorend vermogen zou hoger moeten worden met twee meer aanvallende middenvelders.
Aantal doelpunten was dit seizoen te weinig.

Immers als stormram eventueel voor de laatste minuten etc.

Voorin kijken wat Manu kan brengen. Als Koeman dat voldoende vindt eventueel:
Boetius rechts en Manu links.

Opstelling:
Mulder ( De Jong )

Janmaat - De Vrij - Mathijssen - Nelom

Clasie

Achabar - Vilhena

Schaken - Pelle - Boetius

Bankkeuze:
De Jong/Lamprou
Woudenberg
Van Beek
Kongolo
Immers
Vormer
Goossens
Sleegers
Janssen ( A1 )
Manu
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 16 mei 2013 - 09:10   quote  deeplink  
Feyenoord wil fysiek trainer van FC Twente overnemen

6c55d79b240cafc4e4626c02d17665cae755e875.jpg

Feyenoord heeft de 49-jarige fysiek trainer Jan Kluitenberg op het oog om de vertrekkende Toine van de Goolberg op te volgen, zo weet het Algemeen Dagblad. Kluitenberg staat nu nog op de loonlijst van FC Twente. Hij werkte eerder samen met Ronald Koeman bij Benfica en AZ. De beoogde opvolger van Van de Goolberg was ook actief bij Sparta, Al Jazira in de Verenigde Arabische Emiraten en Vitesse.
Bron:FR12
kuipje
 kuipje - donderdag 16 mei 2013 - 10:54   quote  deeplink  
'De Sutter wil weg en moet waarschijnlijk vertrek van Pellè opvangen'

af98ec98-89c9-11e2-9ca1-9f2eb20ef8df_original_tablet.jpg.h380.jpg

Tom De Sutter kan zijn loopbaan in Nederland vervolgen. Volgens Het Laatste Nieuws denkt Feyenoord aan de aanvaller van Anderlecht als opvolger van Graziano Pellè. Hoewel de Italiaan afgelopen week claimde dat hij ook komend seizoen in Rotterdam speelt, denkt de Belgische krant daar anders over.
De Sutter, 27 jaar en goed voor 49 doelpunten in 147 duels, kon zich bij Anderlecht nooit echt opwerpen tot onbetwistbare basiskracht en vindt dat het tijd is om zijn geluk elders te beproeven. Hij klaagde al vaker over zijn rol als invaller, werd aan onder meer AZ gelinkt, maar toch bleef hij altijd in dienst van de Brusselaars.
"Wees niet bang, het moet heel gek lopen wil ik volgend seizoen niet hier spelen", claimde Pellè afgelopen week. "Na de vakantie kom ik hier weer terug." Pellè speelde eerder voor onder meer AZ, maar dat was geen onverdeeld succes. In 2012/13 blonk Pellè echter uit en moest hij qua doelpunten alleen Wilfried Bony voorrang verlenen. De aanvaller van Vitesse eindigde op 31 treffers, 4 meer dan Pellè.

Bron:http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=187913

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 mei 2013 door kuipje --
kuipje
 kuipje - donderdag 16 mei 2013 - 10:54   quote  deeplink  
Het zal mij benieuwen...
kuipje
 kuipje - donderdag 16 mei 2013 - 10:58   quote  deeplink  
Tom De Sutter verlaat Anderlecht

media_xll_5821852.jpg

Het is vrijwel zeker dat Tom De Sutter eind dit seizoen andere oorden opzoekt. De spits kon zich nooit echt opwerpen tot onbetwistbare titularis bij Anderlecht en vindt dat het stilaan tijd is om zijn geluk elders te beproeven. De Sutter heeft nog een contract van één jaar, maar hij weigert om bij te tekenen. Dat betekent bijna automatisch dat hij aanstuurt op een vertrek.

Enkele ploegen toonden al interesse. Onder andere Feyenoord denkt aan De Sutter als opvolger van topschutter Graziano Pellè, die waarschijnlijk vertrekt. De Sutter kwam 147 keer in actie voor paars-wit (competitie, beker en Europese campagnes) en scoorde 49 keer. Hij ventileerde al vaker zijn ongenoegen over zijn invallersstatuut en werd al aan verschillende clubs gekoppeld, maar toch bleef hij bij Anderlecht. Tot nu.

Bron:Het laatste nieuws (Belgie)
Stylzz
 Stylzz - donderdag 16 mei 2013 - 11:21   quote  deeplink  
Zomer komt eraan, worden we weer met elke speler die weg wil in contact gebracht en alle clubs willen onze spelers kopen!
van geil
 van geil - donderdag 16 mei 2013 - 11:24   quote  deeplink  
Feyenoord kan zo'n 52 miljoen voor Pelle vragen.
dus vul maar in

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 mei 2013 door van geil --
MMM
 MMM - donderdag 16 mei 2013 - 11:42   quote  deeplink  
Afwachten, word een spannende zomer.
MMM
 MMM - donderdag 16 mei 2013 - 11:42   quote  deeplink  
Sowieso hebben we keihard goede, nieuwe buitenspelers nodig!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 mei 2013 door MMM --
kuipje
 kuipje - donderdag 16 mei 2013 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 mei 2013 - 11:24 schreef van geil het volgende:
Feyenoord kan zo'n 52 miljoen voor Pelle vragen.
dus vul maar in
waarom heb je het bedrag verlaagd van 62 naar 52 miljoen? Geloofwaardiger zo? ;)
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 16 mei 2013 - 12:05   quote  deeplink  
Nou, op links hebben we toch Boëtius of Goossens (hoewel ik denk dat Koeman voor hem misschien wel een ander plekje in de basis in gedachten heeft (achter de spits of zo)) en op rechts Schaken en Verhoek (die in mijn ogen inderdaad tekort komt voor een ploeg met kampioenswensen)...
van geil
 van geil - donderdag 16 mei 2013 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 mei 2013 - 12:04 schreef kuipje het volgende:

[..]

waarom heb je het bedrag verlaagd van 62 naar 52 miljoen? Geloofwaardiger zo? ;)
had verkeerd geteld.jaarsalaris maal 4 maal 10
van geil
 van geil - donderdag 16 mei 2013 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 mei 2013 - 12:04 schreef kuipje het volgende:

[..]

waarom heb je het bedrag verlaagd van 62 naar 52 miljoen? Geloofwaardiger zo? ;)
had verkeerd geteld.jaarsalaris maal 4 maal 10
JanM
 JanM - donderdag 16 mei 2013 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 mei 2013 - 14:24 schreef van geil het volgende:

[..]

had verkeerd geteld.jaarsalaris maal 4 maal 10
Maal 2 dus ;-)
JanM
 JanM - donderdag 16 mei 2013 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 mei 2013 - 10:58 schreef kuipje het volgende:
Tom De Sutter verlaat Anderlecht

[ afbeelding ]

Het is vrijwel zeker dat Tom De Sutter eind dit seizoen andere oorden opzoekt. De spits kon zich nooit echt opwerpen tot onbetwistbare titularis bij Anderlecht en vindt dat het stilaan tijd is om zijn geluk elders te beproeven. De Sutter heeft nog een contract van één jaar, maar hij weigert om bij te tekenen. Dat betekent bijna automatisch dat hij aanstuurt op een vertrek.

Enkele ploegen toonden al interesse. Onder andere Feyenoord denkt aan De Sutter als opvolger van topschutter Graziano Pellè, die waarschijnlijk vertrekt. De Sutter kwam 147 keer in actie voor paars-wit (competitie, beker en Europese campagnes) en scoorde 49 keer. Hij ventileerde al vaker zijn ongenoegen over zijn invallersstatuut en werd al aan verschillende clubs gekoppeld, maar toch bleef hij bij Anderlecht. Tot nu.

Bron:Het laatste nieuws (Belgie)
Wat weten die Belgen over Pellè wat wij (nog) niet weten ?????????????
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 16 mei 2013 - 15:29   quote  deeplink  
zou De Sutter niet erbij kunnen? Als je mee wilt doen, moet je tenminste twee volwaardige spitsen hebben en wat er na Pellè komt is (nog) niet zo ver, dus zou ik het toejuichen, maar ik moet wel zeggen dat ik De Sutter eigenlijk alleen maar van naam ken. Ik zou niet weten hoe zo'n voetballer hij is...
van geil
 van geil - donderdag 16 mei 2013 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 mei 2013 - 15:22 schreef JanM het volgende:

[..]

Maal 2 dus ;-)
wat bedoel je?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Transfergeruchtentopic Zomerstop 2013









0.0168509