BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Het transfer/geruchtentopic-Seizoen 2013-2014

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 07 mei 2013 - 20:41   quote  deeplink  
Al is dit seizoen nog niet ten einde, ben ik benieuwd nr de nieuwe selectie voor het volgende seizoen...

1:Wie gaat er weg!

2:Welke jeugdspelers stromen er door/krijgen kans in het 1ste elftal!

3:Wie wordt er gehaald en nog belangrijker, voor welke positie ( De verdediging duh! )...

Denk zelf dat Lens zijn vermoedelijke laatste wedstrijd zal spelen in de Bekerfinale.

Zie Er ook een aantal graag gaan waaronder: Marcelo, Mertens, Toivonen en Waterman..

Ook lopen er een aantal contracten af waaronder die van Nijland en Engelaar en is het doorgaan van Bouma en van Bommel nog niet duidelijk.

Zie zelf graag 1 of meerdere goede verdedigers komen en doorstroming van jeugdspelers, waarvan ik goede verwachtingen heb van Bakali, Horsten, Hendrix, Koch en Brenet..
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 07 mei 2013 - 20:44   quote  deeplink  
'PSV informeert bij verdediger Van der Hoorn'

mike_hoorn2.jpg
Auteur: Fabian Eijkhout Gepubliceerd:07 mei 2013 om 07:10Categorie:Nieuws

PSV speelt donderdag de bekerfinale en op zondag wacht nog een competitiewedstrijd, achter de schermen is men echter druk bezig met de toekomst van de club. De verdediging werd dit seizoen gezien als probleemlinie, daarom gaat men op zoek naar versterkingen. Mike van der Hoorn is onlangs informeel gepolst of hij een overgang naar Eindhoven ziet zitten.

Technisch manager Marcel Brands heeft onlangs informatie ingewonnen bij de twintigjarige verdediger van FC Utrecht, meldt De Telegraaf. De club uit Eindhoven wilde weten of de jongeling een overstap naar Brabant zag zitten. Het is niet bekend wat het antwoord van Van der Hoorn is geweest.

Van der Hoorn, in het bezit van een contract tot de zomer van 2016, is dit seizoen definitief doorgebroken. Nadat hij vorig seizoen twaalf competitiewedstrijden in actie kwam voor de Domstedelingen, staat de teller dit seizoen al op dertig wedstrijden in de Eredivisie. Van der Hoorn, die dit seizoen eenmaal in de voorselectie van het Nederlands elftal zat, maakt deel uit van de voorlopige selectie van Jong Oranje voor het EK onder 21 jaar, dat volgende maand in Israël wordt gehouden
bron:voetbalprimeur
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 07 mei 2013 - 20:57   quote  deeplink  
Jans hoopt PSV'er komende zomer naar Zwolle te halen: "Er is meer belangstelling''

130047b7-f67e-4051-8dac-e440e7c22d59_1219683905579-StefNijland4681.jpg
Robin in het Hout 07 Mei 2013 om 19:17

PEC Zwolle hoopt zich voor komend seizoen te versterken met Stef Nijland. De aanvaller is bij PSV in het bezit van een aflopend contract en heeft al te horen gekregen dat hij geen nieuwe verbintenis krijgt. Er zijn echter nog meer clubs die interesse hebben.

"Stef heeft een oriënterend gesprek gehad met PEC Zwolle. Maar er is meer belangstelling. Er is interesse van nog een Nederlandse club en vanuit het buitenland", zo vertelde zaakwaarnemer Kees Ploegsma junior in gesprek met RTV Noord.

FC Groningen probeerde Nijland in de winterstop te huren van PSV, maar de spits koos voor een avontuur bij het Australische Brisbane Roar. Inmiddels is hij daar alweer vertrokken. Het is niet duidelijk welke andere club uit Nederland interesse heeft, maar FC Groningen is het in ieder geval niet.

bron:soccernews
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 07 mei 2013 - 21:00   quote  deeplink  
Gun Nijland een club waar die jongen meer speeltijd krijgt.
Heeft het helaas bij PSV nooit laten zien en ik vind ook dat hij te snel gehaald was na een paar wedstrijden in het 1ste bij Groningen.
Hij had , nadat hij gekocht was, ook gewoon 1 jaar aan Groningen nog verhuurd moeten worden.
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 07 mei 2013 - 22:39   quote  deeplink  
ik denk dat Engelaar zal vertrekken.
pele
 pele - woensdag 08 mei 2013 - 09:41   quote  deeplink  
psv moet betere verdedigers zoeken da n van hoorn gewoon in zd amerika gaan kijken haal de visser terug bij psv voor scouten dit word niks met van hoorn gaat zeker de kant op van de rijk neen ga die bikkel harde verdedigers in zd amerika zoeken denk aan alex bij voorbeeld
tomson
 tomson - woensdag 08 mei 2013 - 11:31   quote  deeplink  
Of marcello
nora
 nora - woensdag 08 mei 2013 - 14:27   quote  deeplink  
Ook die Zuid Amerikanen zijn geen goedkope jongens meer en volgens mij heeft PSV ook geen liggende gelden meer,en Marcello is ook een Zuid Amerikaan dus kan je hem net zo goed houden,ik denk dat v/d Hoorn een prima verdediger is en jong dus een investering met weinig risico,als Utrecht tenminste een redelijke prijs vraagt.
remco k
 remco k - woensdag 08 mei 2013 - 15:53   quote  deeplink  
Waarom kunnen ze dan net zo goed Marcelo houden?? Snap de redenatie niet helemaal..
infamous psv
 infamous psv - donderdag 09 mei 2013 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 mei 2013 - 15:53 schreef remco k het volgende:
Waarom kunnen ze dan net zo goed Marcelo houden?? Snap de redenatie niet helemaal..
Je slaat de spijker op zijn kop ja..
infamous psv
 infamous psv - zondag 12 mei 2013 - 11:23   quote  deeplink  
'Fener wil Stoch betrekken in transfer Mertens'
mertens_dries.jpg
Auteur: Edwin Radstaat Gepubliceerd:12 mei 2013 om 09:52Categorie:Nieuws

Dries Mertens staat nadrukkelijk in de belangstelling van Fenerbahçe. De Turkse topclub hoopt de speler snel over te nemen van PSV en wil de te betalen transfersom verlagen door Miroslav Stoch in de transfer te betrekken, meldt Fanatik.

Volgens de Turkse media wil Fenerbahçe een transfersom aan de club uit Eindhoven betalen van ongeveer 8,5 miljoen euro. Tevens zou bij een eventuele overstap van Mertens naar Turkije Stoch de omgekeerde weg moeten nemen. De oud-speler van FC Twente en Chelsea wordt ingezet als ruilmiddel.

Mertens speelde dit seizoen 28 competitiewedstrijden voor PSV. Hij wist in deze duels vijftien keer het net van de tegenstander te vinden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 mei 2013 door infamous psv --
infamous psv
 infamous psv - zondag 12 mei 2013 - 11:24   quote  deeplink  
Mocht dit waar zijn dan zal ik als PSV zijnde niet twijfelen en toehappen..
En weer geen titel
 En weer geen titel - zondag 12 mei 2013 - 12:16   quote  deeplink  
Zeker toehappen ,met stoch weet ik het zeker die maakt je zo kampioen .
infamous psv
 infamous psv - zondag 12 mei 2013 - 20:50   quote  deeplink  
Bouma wil blijven: "Even op PSV wachten"

bouma322.jpg

Auteur: Reon Boeringa Gepubliceerd:12 mei 2013 om 20:12Categorie:Nieuws

Wilfred Bouma wil graag nog zeker een jaar bij PSV voetballen. Dat gaf de routinier zondag te kennen na het verloren duel met FC Twente (3-1).

"Ik voel me nog fit genoeg om door te gaan. Het liefst hier'', zei de bijna 35-jarige verdediger in Enschede. "PSV is toch mijn club.''

Of PSV dat ook wil, is nog onduidelijk. Bouma: "Ik wacht wel even. Vorig jaar kreeg ik ook pas in juni duidelijkheid. Waarschijnlijk heeft de nieuwe trainer nog niet alles op een rijtje gezet. Dat begrijp ik wel.''

Bouma's teamgenoot Mark van Bommel liet na de nederlaag in Enschede weten dat hij zijn loopbaan niet voortzet
infamous psv
 infamous psv - zondag 12 mei 2013 - 20:52   quote  deeplink  
Van mij mag hij blijven mr alleen inbrengen bij hoge nood..
toekomst psv
 toekomst psv - maandag 13 mei 2013 - 18:58   quote  deeplink  
V/d Hoorn zie ik wel zitten kijk naar eric pieters deed voor zijn blessure erg goed vaste waarde kijk ook in de eigen opleiding van psv cocu weet heel goed wie daar wel of niet in aanmerking komt maar wie echt weg moeten : marcelo , derijck , hutchinson van waterman vind ik ook niets heb iets meer vertrouwen in jeroen zoet dus alles bij elkaar genomen een nederlandse verdediging
En weer geen titel
 En weer geen titel - maandag 13 mei 2013 - 19:43   quote  deeplink  
Haha, alleen bij hoge nood ! Dan moet ie iedere week aan de bak .
pele
 pele - maandag 13 mei 2013 - 20:21   quote  deeplink  
psv wil met jeugd beginnen maar jeugd geef geen garantie om kampioen te worden of moeten we 4 jaar wachten kijk maar naar barcelona real madrid die blijven kopen dus spelen altijd top psv moet niet kijken naar ajax hoeveel nederlanders spelen bij ajax alleen maar buitemn landers dus psv maak haast met maher
infamous psv
 infamous psv - maandag 13 mei 2013 - 21:56   quote  deeplink  
Mertens zeker: "Ik speel volgend jaar bij PSV"

Auteur: Fabian Bijman Gepubliceerd:13 mei 2013 om 07:43Categorie:Reactie
PSV hoeft niet te vrezen voor een vertrek van Dries Mertens. De Belgische aanvaller verwacht ook komend seizoen onder contract te staan bij de club uit Eindhoven.

"Ik speel volgend jaar bij PSV. Ja, daar ga ik vanuit", zegt Mertens in gesprek met NUsport. De Belg heeft nog een contract tot 2016 in Eindhoven. Onlangs werd de Rode Duivel in verband gebracht met het Turkse Fenerbahçe. In tegenstelling tot verschillende andere PSV'ers, gaat Mertens er vanuit dat hij ook komend seizoen nog speler van de club is.

PSV ziet komende zomer Mark van Bommel vertrekken. Hij besloot een punt achter zijn actieve carrière te zetten. Daarnaast verlaat Orlando Engelaar de club uit Noord-Brabant. Ook wordt rekening gehouden met een vertrek van Atiba Hutchinson.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 mei 2013 door infamous psv --
infamous psv
 infamous psv - maandag 13 mei 2013 - 21:57   quote  deeplink  
Bij goed bod, zwaai mr met je handje..
remco k
 remco k - maandag 13 mei 2013 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 mei 2013 - 20:21 schreef pele het volgende:
psv wil met jeugd beginnen maar jeugd geef geen garantie om kampioen te worden of moeten we 4 jaar wachten kijk maar naar barcelona real madrid die blijven kopen dus spelen altijd top psv moet niet kijken naar ajax hoeveel nederlanders spelen bij ajax alleen maar buitemn landers dus psv maak haast met maher
Barcelona wordt dit jaar kampioen met een heel groot gedeelte eigen jeugd.. Zelfs een aantal wedstrijden dit seizoen gespeeld met een volledig zelf opgeleid elftal.. Compleet niet te vergelijken met Real dus..

Bij Ajax ook gewoon een groot deel Nederlanders die dit seizoen hebben gespeeld..

Vermeer Cilissen
van Rhijn, Ligeon, Veltman, Denswil, Dijks, Blind.
Sporkslede, Boccara, de Jong, Klaassen.
Boerrigter, Hoessen, Babel

Volgens mij Nederlanders zat met 15 stuks die dit seizoen gespeeld hebben..

Daarbij de belangrijkste vraag: Waar haalt psv nu het geld vandaan?? Dat is er volgens mij niet..
infamous psv
 infamous psv - maandag 13 mei 2013 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 mei 2013 - 23:01 schreef remco k het volgende:

[..]

Barcelona wordt dit jaar kampioen met een heel groot gedeelte eigen jeugd.. Zelfs een aantal wedstrijden dit seizoen gespeeld met een volledig zelf opgeleid elftal.. Compleet niet te vergelijken met Real dus..

Bij Ajax ook gewoon een groot deel Nederlanders die dit seizoen hebben gespeeld..

Vermeer Cilissen
van Rhijn, Ligeon, Veltman, Denswil, Dijks, Blind.
Sporkslede, Boccara, de Jong, Klaassen.
Boerrigter, Hoessen, Babel

Volgens mij Nederlanders zat met 15 stuks die dit seizoen gespeeld hebben..

Daarbij de belangrijkste vraag: Waar haalt psv nu het geld vandaan?? Dat is er volgens mij niet..
Word 5 ton van de salarissen teruggeschroeft en in de jeugd erbij geplaatst, naast de 3,5 miljoen die er al was..
remco k
 remco k - dinsdag 14 mei 2013 - 21:13   quote  deeplink  
Ik bedoelde voor Maher waar hij om vraagt.. Ik dacht te hebben gelezen dat ze 750.000 hadden vrijgemaakt voor komend seizoen in de jeugd en dat dit ieder jaar met 10% moet gaan oplopen ofzo?
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 14 mei 2013 - 22:32   quote  deeplink  
Werder Bremen volgt PSV'er Marcelo

Auteur: Klaas Jan van der Veen Gepubliceerd:14 mei 2013 om 21:59Categorie:Nieuws

Marcelo is de voorbije weken bekeken door Bundesliga-club Werder Bremen. De nummer veertien van Duitsland volgde de wedstrijden van PSV met speciale interesse, hoewel dat nog niet leidde tot een aanbieding.

Technisch manager Marcel Brands van PSV bevestigde de belangstelling: "Maar het is nog niet concreet", vertelt hij aan Voetbal International. Marcelo speelde dit seizoen een vaste rol in het Eindhovense team, maar werd door de achterban regelmatig als zondebok gebruikt.

Marcelo staat zelf open voor een zomertransfer terwijl ook Wilfred Bouma en Timothy Derijck mogelijk niet terugkeren. PSV concentreert zich reeds op de opvolging. Virgil van Dijk (FC Groningen) en Mike van der Hoorn (FC Utrecht) worden genoemd.

PSV gaat zich onder leiding van Phillip Cocu eveneens concentreren op de doorstroming van talenten. Menno Koch en Jorrit Hendrix moeten meer betrokken worden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 mei 2013 door infamous psv --
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 14 mei 2013 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 mei 2013 - 22:32 schreef infamous psv het volgende:
Werder Bremen volgt PSV'er Marcelo

Auteur: Klaas Jan van der Veen Gepubliceerd:14 mei 2013 om 21:59Categorie:Nieuws

Marcelo is de voorbije weken bekeken door Bundesliga-club Werder Bremen. De nummer veertien van Duitsland volgde de wedstrijden van PSV met speciale interesse, hoewel dat nog niet leidde tot een aanbieding.

Technisch manager Marcel Brands van PSV bevestigde de belangstelling: "Maar het is nog niet concreet", vertelt hij aan Voetbal International. Marcelo speelde dit seizoen een vaste rol in het Eindhovense team, maar werd door de achterban regelmatig als zondebok gebruikt.

Marcelo staat zelf open voor een zomertransfer terwijl ook Wilfred Bouma en Timothy Derijck mogelijk niet terugkeren. PSV concentreert zich reeds op de opvolging. Virgil van Dijk (FC Groningen) en Mike van der Hoorn (FC Utrecht) worden genoemd.

PSV gaat zich onder leiding van Phillip Cocu eveneens concentreren op de doorstroming van talenten. Menno Koch en Jorrit Hendrix moeten meer betrokken worden.
Hahahaha Hahahaha Hahahaha Hahahaha Hahahaha Hahahaha Hahahaha Hahahaha Hahahaha Hahahaha Hahahaha Hahahaha Hahahaha Hahahaha Hahahaha Hahahaha Hahahaha Hahahaha Hahahaha Hahahaha Hahahaha Hahahaha Hahahaha Hahahaha Hahahaha Hahahaha Hahahaha Hahahaha Hahahaha Hahahaha Hahahaha Hahahaha Hahahaha Hahahaha Hahahaha Hahahaha Hahahaha Hahahaha Hahahaha Hahahaha Hahahaha Hahahaha Hahahaha Hahahaha Hahahaha Hahahaha Hahahaha Hahahaha Hahahaha Hahahaha Hahahaha Hahahaha Hahahaha Hahahaha Hahahaha Hahahaha Hahahaha Hahahaha Hahahaha Hahahaha Hahahaha Hahahaha Hahahaha Hahahaha Hahahaha Hahahaha Hahahaha Hahahaha Hahahaha Hahahaha Hahahaha Hahahaha Hahahaha Hahahaha Hahahaha Hahahaha Hahahaha Hahahaha Hahahaha Hahahaha Hahahaha Hahahaha Hahahaha Hahahaha Hahahaha Hahahaha Hahahaha Hahahaha Hahahaha Hahahaha Hahahaha Hahahaha Hahahaha Hahahaha
remco k
 remco k - dinsdag 14 mei 2013 - 22:43   quote  deeplink  
Ha
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 14 mei 2013 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 mei 2013 - 22:43 schreef remco k het volgende:
Ha
Kan toch niet Remco...

Welke partij hebben ze dan gezien.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 15 mei 2013 - 16:48   quote  deeplink  
Beetje vreemd inderdaad..
remco k
 remco k - woensdag 15 mei 2013 - 18:40   quote  deeplink  
Misschien heeft de zaakwaarnemer van alle 34 wedstrijden dit seizoen een extreem goed 10 seconden durend filmpje van Marcelo gemaakt..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 16 mei 2013 - 09:15   quote  deeplink  
Das dan nog knap d:-)
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 17 mei 2013 - 22:39   quote  deeplink  
Van Dijk bevestigt contact met PSV en 'meer clubs'

Virgil van Dijk is serieus in beeld om de defensie van PSV te versterken. De verdediger is reeds op de hoogte gebracht van de belangstelling van de Eindhovenaren.

Van Dijk geldt als één van de grotere defensieve talenten van Nederland en dat is ook PSV niet onopgemerkt gebleven. De nummer twee van de Eredivisie heeft zelfs al contact gezocht met de mandekker van FC Groningen, die echter meerdere ijzers in het vuur heeft.

"Er is contact met meerdere clubs. En PSV is daar één van. Maar er is nog niets concreet. Het doet wel wat met je als een club als PSV interesse in je heeft. Die club speelt om de prijzen, om het kampioenschap. Dat is waar ik vroeger van droomde", vertelt Van Dijk aan NUSport.

PSV heeft behalve Van Dijk ook Mike van der Hoorn hoog op de verlanglijst staan. Beide verdedigers werden donderdagavond bekeken door Ernest Faber, assistent-trainer in Eindhoven.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 mei 2013 door infamous psv --
infamous psv
 infamous psv - maandag 20 mei 2013 - 13:54   quote  deeplink  
Van Dijk zal flink wat belangstelling hebben in de Eredivisie dus welke club hem ook wil kopen zal snel om tafel moeten gaan ivm prijsopdrijving..
infamous psv
 infamous psv - maandag 20 mei 2013 - 13:55   quote  deeplink  
'Borussia Dortmund en Arsenal geïnteresseerd in Pieters'

erik-pieters(psv)(3).jpg

Sam Borremans 20 Mei 2013 om 10:18

Ondanks dat Erik Pieters dit seizoen amper in actie is gekomen voor PSV, heeft de verdediger volgens de Daily Mail de interesse gewekt van een aantal buitenlandse clubs. Volgens de bron zijn Borussia Dortmund en Arsenal serieus geïnteresseerd in de verdediger van de club uit Eindhoven.

Pieters, die over een aflopend contract beschikt bij PSV, kwam dit seizoen niet verder dan twee competitiewedstrijden voor de Eindhovenaren. Een enkelblessure en een handblessure zorgden ervoor dat hij lange tijd buitenspel stond.

Het Duitse Borussia Dortmund en het Engelse Arsenal zouden zich daar echter niet door tegen laten houden en willen in de zomerstop zaken doen met PSV. Volgens het eerdergenoemde medium kunnen de clubs zich voor circa 4,5 miljoen euro versterken met de Nederlands international.

bron:soccernews

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 mei 2013 door infamous psv --
infamous psv
 infamous psv - maandag 20 mei 2013 - 13:56   quote  deeplink  
Voor 4,5 miljoen mag hij wat mij betreft gaan.
remco k
 remco k - maandag 20 mei 2013 - 16:43   quote  deeplink  
Denk dat het een hele goede back gaat worden.
sim
 sim - maandag 20 mei 2013 - 18:28   quote  deeplink  
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/936248_268592726620005_1839391069_n.jpg

Ja waar is die Pelle mee bezig.haha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 mei 2013 door sim --
infamous psv
 infamous psv - maandag 20 mei 2013 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Ghehehehe
sim
 sim - maandag 20 mei 2013 - 18:43   quote  deeplink  
Ja dit is nou eens nieuws he maat.haha
sim
 sim - maandag 20 mei 2013 - 19:02   quote  deeplink  
Effe dat Feyenoord topic gek maken,Haha

groeten SIM
tomson
 tomson - maandag 20 mei 2013 - 19:59   quote  deeplink  
Het is je gelukt hoor. Ouwe avonturier :)
sim
 sim - maandag 20 mei 2013 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 mei 2013 - 19:59 schreef tomson het volgende:
Het is je gelukt hoor. Ouwe avonturier :)
Doen jullie ook hier,Haha
Maar vind het niet leuk wat Pelle heeft gedaan.

groeten SIm

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 mei 2013 door sim --
sim
 sim - maandag 20 mei 2013 - 23:14   quote  deeplink  
http://images0.tcdn.nl/telesport/article21580867.ece/BINARY/q/clasie+ajax.jpg

moet niet gekker worden daar

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 mei 2013 door sim --
flipjanduif
 flipjanduif - zaterdag 25 mei 2013 - 16:46   quote  deeplink  
Rv.leerdam
CV. viergever en v/d.hoorn
LV>van Aanholt
infamous psv
 infamous psv - zondag 26 mei 2013 - 09:52   quote  deeplink  
'PSV haalt Viergever voor het middenveld'

nick_viergever.jpg
Auteur: Jurre de Ruiter Gepubliceerd:25 mei 2013 om 11:41Categorie:Nieuws

PSV heeft zijn eerste versterking voor volgend seizoen bijna binnen, zo meldt De Telegraaf. Nick Viergever verruilt de defensie van AZ voor het middenveld in Eindhoven.

In Alkmaar gaat men er al langer van uit dat Viergever deze zomer vertrekt. Jeffrey Gouweleeuw werd daarom al vastgelegd, terwijl ook Jan Wuytens van FC Utrecht nog moet komen. Viergever richt zich op zijn beurt op een toekomst bij PSV.

Opmerkelijk is dat de nummer twee van Nederland in Viergever geen versterking voor de defensie ziet. De 23-jarige linkspoot zou gehaald worden voor het middenveld, waar Mark van Bommel sowieso vertrekt. Kevin Strootman wordt daarnaast in verband gebracht met een transfer naar het buitenland.

Het contract van Viergever loopt over één jaar af. Ook Ajax zou op de éénvoudig international azen, vooral met het oog op een eventueel vertrek van Toby Alderweireld.
bron:voetbalprimeur

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 mei 2013 door infamous psv --
infamous psv
 infamous psv - maandag 27 mei 2013 - 20:36   quote  deeplink  
Staat voorlopig nog nergens dat het rond is.

Zou graag Van Dijk of VD Hoorn in de verdediging erbij willen hebben, Al is er ook een gesprek met Bruma geweest.
Fischer_020
 Fischer_020 - donderdag 30 mei 2013 - 17:58   quote  deeplink  
Blijft niet veel over boerenpsv als ook strootman vertrekt hahahahahahah]

Boerennn

http://transferzone.nl/?p=278
tomson
 tomson - donderdag 30 mei 2013 - 19:59   quote  deeplink  
En dan zeg je dat ik kinderachtig bezig ben en rivaliteit je niet interesseert. 2 faced noem ik dat...
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 30 mei 2013 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 mei 2013 - 20:36 schreef infamous psv het volgende:
Staat voorlopig nog nergens dat het rond is.

Zou graag Van Dijk of VD Hoorn in de verdediging erbij willen hebben, Al is er ook een gesprek met Bruma geweest.
kun je beter die de Hoorn hebben denk ik,
die Bruma speelt nauwelijks en lijkt me ook geen geweldige speler.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 31 mei 2013 - 02:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 mei 2013 - 19:59 schreef tomson het volgende:
En dan zeg je dat ik kinderachtig bezig ben en rivaliteit je niet interesseert. 2 faced noem ik dat...
Ghehe inderdaad..
Fischer_020
 Fischer_020 - maandag 03 juni 2013 - 09:06   quote  deeplink  
Jeffrey Bruma hakt knoopt door en kiest voor PSV

Het lijkt erop dat PSV de strijd om verdediger Jeffrey Bruma heeft gewonnen van FC Twente dat hem ook een contractvoorstel heeft gedaan. De speler die nog een meerjarig contract heeft bij Chelsea is onder de indruk van de plannen van PSV die hem vorige week na een onderhoud met Technisch manager Marcel Brands en trainer Philip Cocu zijn voorgelegd.

http://transferzone.nl/jeffrey-bruma-hakt-knoopt-door-en-kies-voor-psv/

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6016
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Het transfer/geruchtentopic-Seizoen 2013-2014









0.0085430