BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Politiek / PVV - Partij van de Vrijheid / topic: Anti Wit Racisme

Headliner: PVV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
bokkerijder
 bokkerijder - vrijdag 10 mei 2013 - 14:37   quote  deeplink  
Zoek eerst een aantal dingen voor je een oordel over mij velt.

YouTube: Danny Brown recieves oral sex on stage. (terwijl hij iets rapt over witte bitches.)

YouTube: Kathy Griffin addresses vieuwers as whitey and mocks them.

YouTube: Soulja Boy Tell em.

YouTube: Kanye West makes video about killing white women and depicts them as sex slaves for black men.

YouTube: Lana Del Ray The Anthem.

YouTube: Vinnie Paz You cant be neutral on a moving train. Zegt van alles en nog wat over blanken in het algemeen, waarvan sommige dingen nog aannemelijk klinken, maar het eigenlijk niet zijn, om dan vervolgens te zeggen: Id like to burn the white man and smell the ashes

etc. etc..

Als dit niet bewijs genoeg is van vernedering en racisme jegens blanken dan weet ik niet in welke wereld jij leeft. Google dus nu gerust verder naar alles wat met anti-wit racisme te maken heeft en wordt vooral wakker voor het te laat is.

En Dames, deze jongens geven echt geen zak om jullie, en sommigen van hen doen het zelfs omdat ze het blanke ras haten en vinden dat ze ons er uit moeten broeden door jullie voor de gek te houden met alle slijmpraatjes en media trucjes om vooral de blanke man voor lul mee te zetten. Het is echt beter om een goeie jongen te kiezen die er voor jou is en voor je eventuele kinderen, ook al is hij mischien niet altijd de meest succesvolste.

Ik ben zelf gelukkig getrouwd dus ik ben absoluut geen gefrustreerd mannetje. Ik ben ook geen racist maar ik betrap mezelf er wel op dat ik het van al deze dingen wel aan het worden ben. Dit is zo duidelijk anti-wit racisme en haat jegens blanke mannen, maar ook het vernederen van vrouwen, dat het pijnlijk is om te zien hoe sommige meisjes hier willens en wetens aan mee doen, en de meeste mensen hier in Nederland schijnbaar nog liggen te slapen.

Neem dit serieus. Dit is racisme en volkomen onacceptabel. Laat je niet voor de gek houden met verhaaltjes over hoe wij blanken het allemaal zelf hebben gedaan, want de slaven handel was toch echt afgeschaft door een blanke man, en er zijn toch echt Afrikanen geweest die hun eigen mensen verkochten als slaaf. Ook zijn Europeanen ooit als slaven gebruikt door de Romeinen en andere volken.

Laat je niets wijsmaken. Onze generatie heeft hier geen zak mee te maken en we hebben hier te maken met je reinste rassenhaat jegens blanken, en het trieste is dat niemand er ook maar iets van zegt. Ben jij wel een echte man? Kom dan op voor jezelf en bescherm het meisje dat je lief hebt en je kinderen tegen een hele bedreigende toekomst die langzaam aan waarheid begint te worden.

Er word in de media volop haat gekweekt tussen blanke jongens en meisjes, op alle mogelijke manieren. Doormiddel van zogenaamde onderzoekjes, zogenaamde percentages en cijfertjes en vooral vrouwenblaadjes en artikelen staan vol met negatieve artikelen over de Nederlandse man.

Dit exemplaar is echt niet zo verkeerd hoor, en ik weet van jullie dames allang dat jullie dat ook niet zijn. Dus waarom trappen zoveel jongens en meiden hier in? Waarom klakkeloos alle trends volgen terwijl je weet dat het niet veel goeds zal opleveren in de toekomst?

Noem het beestje gewoon bij zn naam. Dit is je reinste rassenhaat en het gaat echt niet over als je de andere kant op blijft kijken. Weet je niet wat je moet doen? Praat er over met IEDEREEN, en steek het niet meer onder stoelen of banken. Draai er niet omheen. Steek je kop niet in het zand. Wees niet bang dat je alleen staat. Laat je niet zo makkelijk intimideren en bedreigen.

Ja, ik ben kwaad ja. Kijk naar Frankrijk. Kijk naar Engeland. Kijk naar Amerika. Kijk om je heen. Ik durf te wedden dat de meeste jonge mannen van tussen de 25 en 35 in Nederland werkeloos zijn, en dan nog glashard beweren dat we nog meer immigranten nodig hebben om het werk te doen, die dan opeens WEL aan de bak kunnen komen doormiddel van een opleiding.

Nou, ik had die opleiding ook willen doen hoor, maar voor mij en zoveel anderen blijft die deur pot dicht zitten.

En maar zeiken over de Nederlandse man die niet productief is of verwijfd zou zijn. Ja, die modemietjes op de beeldbuis mischien wel ja. Ik ben gewoon een hard werkende gozer die best ver kan komen als hij een eerlijke kans krijgt. Maar ja, ik ben autochtoon, dus dan moet je het zelf allemaal maar uitzoeken, terwijl het ondertussen gewoon onmogelijk gemaakt wordt voor jou als man.

Dames, jullie worden voor de gek gehouden. Dit land wordt niet bestuurd door Nederlanders, maar door politici in Brussel, die waarschijnlijk in de zak zitten betaald worden van externe mogendheden die blijkbaar nog al wat racistische motieven hebben.

Wilders? Hij komt tenminste op voor zijn eigen mensen. De rest? Die ziet liever een Nederlandse meid met een buitenlandse man verdwijnen. Ben jij daar wel voor dan? Gaat het dan allemaal beter worden voor iedereen? Ik betwijfel het. Zoek, google en lees eens eerst iets voor je een oordeel velt of conclusie trekt en gelijk het woord racist of gefrustreerd in de mond neemt.

Anti-wit racisme is echt geen sprookje. Het gebeurd en ik zie hoe de media, t.v. en supersterren meisjes op een hele sluwe manier proberen aan te sporen om zich er maar aan over te geven, maar het masker begint steeds meer af te vallen.

Het kan me niet schelen hoe gek je mij wilt noemen. Het kan me niet schelen of je weet wie ik ben. Ik weet dat ik gelijk heb en dat het jullie vanzelf wel duidelijk gaat worden, hoe hard jullie ook je best gaan doen om het allemaal te blijven negeren en af te doen als: Ach, dat valt allemaal toch best mee? Of: Ze zijn toch niet allemaal zo? Nee, het zal vast zo zijn dat ze niet allemaal zo zijn, maar dat geld toch OOK voor al die Nederlandse mannen die tegenwoordig als vuil behandeld worden?

Ik moest het gewoon kwijt dit. Het spijt me echt als je te dom bent om het te begrijpen, want dan blijft er waarschijnlijk nog maar 1 optie over in de toekomst.

Laten we hopen van niet.
VVout
 VVout - vrijdag 24 mei 2013 - 13:29   quote  deeplink  
Als iemand mij een Kaaskop of Tulpy noemt moet ik daar om lachen en ga ik gewoon door met mijn leven omdat ik er niks mee kan.

Als je de Koran in een kwaad daglicht stelt staat Nederland op zijn kop, dit komt omdat er mensen zijn die daar wat mee denken te bereiken.

Ik ken als blanke Nederlander genoeg immigranten van alle nationaliteiten die dit erkennen en er van balen, een compleet nutteloos fenomeen die niemand verder helpt.

Nee mensen lekker bezig, geld steken in wapens, vernietigen van je eigen infrastructuur en cultuur en daarna weer aan de bedelstaf leggen omdat het geld op is.

Snappen we het nog of worden we als mensheid toch nog eens wakker?
VVout
 VVout - maandag 29 juli 2013 - 11:05   quote  deeplink  
Moslims boos over arrestatie Zoetermeerse ronselaarster
Bewaar

Door: redactie
29-7-13 - 06:21 bron: Algemeen Dagblad
Actievoerders roepen op tot vrijlating vrouw
© Youtube.

In verscheidene Europese landen komen jonge moslims in opstand tegen de arrestatie van een 19-jarige vrouw uit Zoetermeer. Zaterdag demonstreerde een groep mannen voor de Nederlandse ambassade in Londen om de vrijlating van de Zoetermeerse te eisen. Ook in Duitsland en Frankrijk roepen kleine groeperingen op de vrouw niet langer vast te houden.

De 19-jarige Zoetermeerse, die Oum Usamah wordt genoemd, werd 2 weken geleden opgepakt. Ze zou Nederlandse moslims hebben gerekruteerd voor de burgeroorlog in Syrië. Via internet roepen moslims in verscheidene Europese landen op om in actie te komen tegen de aanhouding.

In Londen stond een groep mannen zaterdagochtend voor de Nederlandse ambassade. Ze riepen moslims wereldwijd op om op te staan voor hun zuster. 'We doen alles wat we kunnen om haar te bevrijden,' klonk het.De mannen droegen borden met teksten in het Engels en Nederlands, waaronder 'Sharia voor Nederland'.

Op internet verschijnen filmpjes en flyers over de kwestie in het Engels, Duits en Frans. Daarop staan soms agressieve teksten als 'Waar is de lone wolf die zich wreekt voor zijn zuster?' Het is niet duidelijk wie achter de campagne zit. Op De Ware Religie, een site voor Nederlandse moslims, verscheen zaterdag een brief waarin de schrijvers de Nederlandse overheid waarschuwen voor de gevolgen van de arrestatie: die kan leiden tot ontvoeringen van Nederlanders in de islamitische wereld.

'Beseft de Nederlandse regering dan niet dat haar huis van glas is gemaakt, en dat zij moet ophouden met het gooien van stenen naar de islamitische gemeenschap?' staat in de brief. 'We zullen brullen als leeuwen dat onze zuster onrecht wordt aangedaan.' De Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding zegt op de hoogte te zijn van de protesten, maar vooralsnog geen aanleiding te zien tot actie.
VVout
 VVout - maandag 29 juli 2013 - 11:12   quote  deeplink  
Mijn reactie op bovenstaande, moslim christen or what ever, laat je niet in op zulke agressie.

Feit deze vrouw zocht mensen die hun leven opofferen wilde voor geweld en noch meer geweld, vaak zich zelf geen eens realiserend hoe verschrikkelijk de situatie is.

Mensen moeten wij dit werkelijk willen, ongeacht welk geloof U aanhangt.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5968
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PVV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Politiek / PVV - Partij van de Vrijheid / topic: Anti Wit Racisme









0.0069069