BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Dickie de weg kwijt??

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
remco k
 remco k - vrijdag 10 mei 2013 - 23:19   quote  deeplink  
DICK BOOS - Dick Advocaat heeft vrijdag een sneer uitgedeeld aan Ajax en Feyenoord tijdens een persconferentie. De hoofdtrainer van PSV werd door een journalist gevraagd of hij dit seizoen gefaald had bij PSV, omdat hij na de Johan Cruijff Schaal geen enkele prijs pakte. De Hagenaar reageerde daar aangebrand op.

'Wij hebben wel in alle competities lang meegedaan', beweerde Advocaat. 'Dat kunnen andere clubs niet zeggen. Wij zijn niet zoals Ajax uit de eerste ronde van de Champions League gespeeld, of zoals Feyenoord niet door de eerste ronde van de Europa League gekomen.'

http://www.ajaxshowtime.com/hoofdnieuws/70402/advocaat-haalt-uit-naar-ajax.html&page=2
remco k
 remco k - vrijdag 10 mei 2013 - 23:20   quote  deeplink  
Misschien dat iemand snapt wat ie bedoelt, ik namelijk niet aangezien Ajax als enige ploeg overwinterd heeft..

Ik vraag me dan ook af in welke competities hij lang heeft meegedaan??
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 10 mei 2013 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 mei 2013 - 23:20 schreef remco k het volgende:
Misschien dat iemand snapt wat ie bedoelt, ik namelijk niet aangezien Ajax als enige ploeg overwinterd heeft..

Ik vraag me dan ook af in welke competities hij lang heeft meegedaan??
snap ook niet dat je hier topic voor aan maakt..
Snap het trouwens wel mr had jou hoger ingeschat..
remco k
 remco k - vrijdag 10 mei 2013 - 23:36   quote  deeplink  
vraag het me gewoon af kerel..
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 10 mei 2013 - 23:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 mei 2013 - 23:36 schreef remco k het volgende:
vraag het me gewoon af kerel..
Daar ben jij te pienter voor om het zo simpel neer te zetten en dat weet je zelf ook..
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 10 mei 2013 - 23:37   quote  deeplink  
Mr neem het je niet kwalijk..
tomson
 tomson - vrijdag 10 mei 2013 - 23:43   quote  deeplink  
Toepasselijk dat het linkje van ajaxshowtime komt :)
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 10 mei 2013 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 mei 2013 - 23:43 schreef tomson het volgende:
Toepasselijk dat het linkje van ajaxshowtime komt :)
Kijk ik niet raar van op..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 11 mei 2013 - 02:31   quote  deeplink  
Desalniettemin is Dickie de weg kwijt..

dickadvocaat.jpeg
En weer geen titel
 En weer geen titel - zaterdag 11 mei 2013 - 06:44   quote  deeplink  
Wat een gekke kijk op voetbal heeft die man. En dan zeggen ze ,waar geen haar zit ,zit verstand. Haha behalve bij dick
Aartus
 Aartus - zaterdag 11 mei 2013 - 07:54   quote  deeplink  
Een beetje slap van Advocaat om Ajax en Feijenoord erbij te halen.Als je kampioen bent en europees overwinterd hebt(Ajax)Of lang mee hebt gespeeld om de titel met een jeugd team (Feijenoord) heb je t maximale eruitgehaald dunkt me.Dick is gewoon teleurgesteld,omdat ie zelf een winnaar is en bezeten van t spelletje.Dick is altijd een beetje die haagse volksjongen gebleven,dus niet altijd diplomatiek,maar t hart op de tong.Hij had gewoon een heel beroerde verdediging,daar word je nooit geen kampioen mee.Dick moet t probleem bij de scouting zoeken.Ik heb ondanks alles altijd wel n zwak voor m gehad.Hij kan met trots terug kijken op z,n carierre.Dus om m nu af te zeiken,nee daarvoor was hij teveel vakman.
Ja en dat ie dit nu zegt,ach van Dick Advocaat kun je t hebben.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 mei 2013 door Aartus --
Aartus
 Aartus - zaterdag 11 mei 2013 - 08:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 mei 2013 - 06:44 schreef En weer geen titel het volgende:
Wat een gekke kijk op voetbal heeft die man. En dan zeggen ze ,waar geen haar zit ,zit verstand. Haha behalve bij dick
Is dat zo?,nou hij mag van mij morgen nog bij Twente tekenen.
remco k
 remco k - zaterdag 11 mei 2013 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 mei 2013 - 08:05 schreef Aartus het volgende:

[..]

Is dat zo?,nou hij mag van mij morgen nog bij Twente tekenen.
Serieus?? Ik heb bij PSV helemaal niks herkenbaars gezien dit seizoen.. Niks waar ze op kunnen terugvallen.. Vind het dan ook geen bijzondere trainer. Maakt heel veel fouten met wissels die wedstrijden kosten..
Aartus
 Aartus - zaterdag 11 mei 2013 - 14:24   quote  deeplink  
Foute wissels en niks om terug te vallen??Klopt,maar is dit elftal niet door de scouting samengesteld?Toivonen,Mertens,Lens zijn zwaar overschatte voetballers die als t er echt omgaat onder de druk bezwijken.dit kun je Advocaat niet aanrekenen.Rutten kreeg PSV ook niet aan de praat.Volgens mij moet je de fout bij t technisch beleid zoeken.Hoe kun je anders in godsnaam zo,n Marcelo halen en die Bouma,dan heb je er niet echt veel kijk op lijkt me.
remco k
 remco k - zaterdag 11 mei 2013 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 mei 2013 - 14:24 schreef Aartus het volgende:
Foute wissels en niks om terug te vallen??Klopt,maar is dit elftal niet door de scouting samengesteld?Toivonen,Mertens,Lens zijn zwaar overschatte voetballers die als t er echt omgaat onder de druk bezwijken.dit kun je Advocaat niet aanrekenen.Rutten kreeg PSV ook niet aan de praat.Volgens mij moet je de fout bij t technisch beleid zoeken.Hoe kun je anders in godsnaam zo,n Marcelo halen en die Bouma,dan heb je er niet echt veel kijk op lijkt me.
Niet alleen bij PSV... Gewoon in het algemeen ben ik niet zo gecharmeerd van hem.. Maar over PSV..

Ik denk dat hij Wijnaldum verneukt heeft.. Hoeveel goals heeft die jongen gemaakt?? 15 ofzo en 10 assists?? En nooit heeft die jongen het vertrouwen gevoeld omdat Dickie alleen maar riep dat ie graag Toivonen terug wou van zijn blessure voor de 10 positie..

Daarbij wou hij in de winterstop perse Maher hebben, terwijl een verdediger ze kampioen had kunnen maken, ze stonden per slot van rekening nog voor..

Hij had van Bommel een linie terug moeten halen, Strootman speelt niet best doordat hij niet de leider op het middenveld is, en van Bommel had prima als CV kunnen functioneren.. De opbouw was een stuk beter geweest, de communicatie met het middenveld was 100 x beter geweest..

Al met al veel foute beslissingen in een seizoen dat PSV kampioen MOEST worden..
Aartus
 Aartus - zaterdag 11 mei 2013 - 15:31   quote  deeplink  
Wat Wijnaldum betrefd klopt.ik zie in hem ook een groot talent.Zoals ik al zei Toivonen is een zwaar overschatte voetballer.En wat verdedigers betrefd zei ik al,zo kun je nooit kampioen worden. Van Bommel moest zo wel heel veel dicht lopen.
Maar een trainer is zo goed als z,n materiaal.Dit kun je Advocaat niet alleen aanrekenen.Er zijn teveel spelers bij PSV die niet onder druk kunnen presteren.Dat is dit seizoen overduidelijk bewezen.
remco k
 remco k - zaterdag 11 mei 2013 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 mei 2013 - 15:31 schreef Aartus het volgende:
Wat Wijnaldum betrefd klopt.ik zie in hem ook een groot talent.Zoals ik al zei Toivonen is een zwaar overschatte voetballer.En wat verdedigers betrefd zei ik al,zo kun je nooit kampioen worden. Van Bommel moest zo wel heel veel dicht lopen.
Maar een trainer is zo goed als z,n materiaal.Dit kun je Advocaat niet alleen aanrekenen.Er zijn teveel spelers bij PSV die niet onder druk kunnen presteren.Dat is dit seizoen overduidelijk bewezen.
Men moet niet vergeten dat hij ook invloed had op dat materiaal wat hij tot zijn beschikking had. In de winter had er volgend mij voor de 6.5 miljoen die ze op Maher hebben geboden wel een aardig goede verdediger gekocht kunnen worden.. Voor het geld dat ze voor Narsingh hebben betaald had dat ook gekund..

Voorhoede spelers heeft PSV namelijk echt in overvloed..
Aartus
 Aartus - zaterdag 11 mei 2013 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 mei 2013 - 16:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Men moet niet vergeten dat hij ook invloed had op dat materiaal wat hij tot zijn beschikking had. In de winter had er volgend mij voor de 6.5 miljoen die ze op Maher hebben geboden wel een aardig goede verdediger gekocht kunnen worden.. Voor het geld dat ze voor Narsingh hebben betaald had dat ook gekund..

Voorhoede spelers heeft PSV namelijk echt in overvloed..
Dat Psv 6.5 miljoen op Maher heeft geboden,wist ik niet.Maar naar mijn mening beslist een trainer dat toch nooit alleen.Daarom is een technisch directeur met kennis ook zo belangrijk.Iemand die de clubcultuur en lange termijn bewaakt.Zie Fc Twente,momenteel ook een schip zonder kapitein.Ook daar word geld over de balk gesmeten voor spelers die ons niet echt beter maken.
remco k
 remco k - zaterdag 11 mei 2013 - 16:29   quote  deeplink  
Dat ben ik ook wel met je eens, kijk naar Ajax, het heeft gewoon met alle functies binnen de club te maken, niemand mag verzaken, als dat lukt en iedereen dezelfde kant op kijkt heb je in ieder geval rust binnen je club.. Zowel bij Twente als in vele malen ergere mate PSV is er geen rust.. Dat betekend dus dat men niet allemaal dezelfde gedachtes over het spelletje heeft of over hoe de club geleid moet worden..

Bij PSv zijn het heel veel dingen.. Kijk eens naar de akkefietjes met alle spelers. Hoe van Bommel en Dickie aangeven dat Ajax het kampioenschap aan PSV te danken heeft. het gezeur rondom het wel niet aanblijven van Dickie.

En geloof me, wij Ajacieden weten heel goed wata het is om onrust in de club te hebben..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 11 mei 2013 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 mei 2013 - 16:29 schreef remco k het volgende:
Dat ben ik ook wel met je eens, kijk naar Ajax, ..
Nee dank U..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5961
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Dickie de weg kwijt??









0.0101139