BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het flapdrol van de week topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 19 oktober 2021 - 11:36   quote  deeplink  
Zitten weinig ex voetballers aan het stuur, ik heb altijd wat tegen grote management structuren
Er was eens:
Een bruggewachter die elke dag de brug open en dicht deed.
De burgemeester vond dat dit maar niet kon de bruggewachter moeste leiding hebben
En er werd een manager aangesteld , echter deze eiste een secretaris, en een technisch medewerker
Een loonadminastratie en een toezichthouder.

Het ging slechter met de economie en er moest gesneden worden in de kosten......en er moest iemand ontslagen worden........................................juist de bruggewachter hahahahaah
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 19 oktober 2021 - 12:02   quote  deeplink  
Okay..............
van geil
 van geil - dinsdag 19 oktober 2021 - 12:09   quote  deeplink  
De fabel en de mier.
CobusIII
 CobusIII - dinsdag 19 oktober 2021 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2021 - 11:36 schreef piet de paler het volgende:
Zitten weinig ex voetballers aan het stuur, ik heb altijd wat tegen grote management structuren
Er was eens:
Een bruggewachter die elke dag de brug open en dicht deed.
De burgemeester vond dat dit maar niet kon de bruggewachter moeste leiding hebben
En er werd een manager aangesteld , echter deze eiste een secretaris, en een technisch medewerker
Een loonadminastratie en een toezichthouder.

Het ging slechter met de economie en er moest gesneden worden in de kosten......en er moest iemand ontslagen worden........................................juist de bruggewachter hahahahaah
De brugwachter kun je weg automatiseren....
VVout
 VVout - dinsdag 19 oktober 2021 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2021 - 15:46 schreef CobusIII het volgende:

[..]

De brugwachter kun je weg automatiseren....
Maar dan heb je wel een goeie IT man nodig en een firewall/antivirus programma met bijpassende onderhoudscontracten. In geval van nood kan je natuurlijk altijd nog de brugwachter bellen die op kosten van de staat een uitkering ontvangt.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 19 oktober 2021 - 16:17   quote  deeplink  
Hahah, je moet eens kijken naar het organigram van de EUFA.....
En die van een BVO veel te veel meeeters, en weinig beslissings capaciteit.......
van geil
 van geil - dinsdag 19 oktober 2021 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2021 - 16:17 schreef piet de paler het volgende:
Hahah, je moet eens kijken naar het organigram van de EUFA.....
En die van een BVO veel te veel meeeters, en weinig beslissings capaciteit.......
Je moet t filmpje eens kijken , de fabel en de mier.
van geil
 van geil - dinsdag 19 oktober 2021 - 16:51   quote  deeplink  
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://m.youtube.com/watch%3Fv%3D3VeW1MDmEy4&ved=2ahUKEwiAl6q53NbzAhWiMewKHUsZCCgQo7QBegQIBRAB&usg=AOvVaw0qmaiP3_x7UknwZc8u1zuG
VVout
 VVout - dinsdag 19 oktober 2021 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Ok, gekeken. Zo hebben al heel wat bedrijven hun glans verloren idd. Geloof dat Fokker ook z'n ding was wat prima in dit verhaaltje past.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 19 oktober 2021 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2021 - 16:49 schreef van geil het volgende:

[..]

Je moet t filmpje eens kijken , de fabel en de mier.
Ja is hetzelfde hahahah
CobusIII
 CobusIII - dinsdag 19 oktober 2021 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2021 - 16:17 schreef VVout het volgende:

[..]

Maar dan heb je wel een goeie IT man nodig en een firewall/antivirus programma met bijpassende onderhoudscontracten. In geval van nood kan je natuurlijk altijd nog de brugwachter bellen die op kosten van de staat een uitkering ontvangt.
Zeker, maar dan kan je wel meteen 1000 brugwachters weg automatiseren...
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 19 oktober 2021 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2021 - 15:46 schreef CobusIII het volgende:

[..]

De brugwachter kun je weg automatiseren....
Sec dat, inderdaad.
MMM
 MMM - woensdag 20 oktober 2021 - 10:46   quote  deeplink  
FIFA.

WK om de 2 jaar vanaf 2026 is het plan. En van 32 naar 48 landen.

Treurig, heel triest.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 oktober 2021 door MMM --
VVout
 VVout - woensdag 20 oktober 2021 - 11:05   quote  deeplink  
Moet daar dan het EK ook nog tussen gerommeld worden, liefst ook om de 2 jaar dan?
MMM
 MMM - woensdag 20 oktober 2021 - 11:13   quote  deeplink  
Ik heb geen idee. Maar voetbal gaat er steeds minder leuk op worden.. Het word allemaal teveel.
VVout
 VVout - woensdag 20 oktober 2021 - 13:26   quote  deeplink  
Vond die laatste interlandbreak ook vreselijk, gaat ten koste van clubvoetbal en spelers als het nog intensiever wordt.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 20 oktober 2021 - 16:31   quote  deeplink  
https://www.ad.nl/binnenland/halfnaakte-modellen-betasten-pizzabezorger-17-op-lachgasfeestje-modellenblad-verbaasd~aacc3144/

Is die gozer gay of zo?
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 20 oktober 2021 - 16:35   quote  deeplink  
Is dit boeiend nieuws dan?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 20 oktober 2021 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 oktober 2021 - 10:46 schreef MMM het volgende:
FIFA.

WK om de 2 jaar vanaf 2026 is het plan. En van 32 naar 48 landen.

Treurig, heel triest.
Ben er ook geen fan van. Het speelschema is nu al veel te vol. Het kan alleen misschien als je alle andere toernooien afschaft of behoorlijk inkrimpt. Spelers moeten gewoon minimaal elke andere zomer vrij kunnen zijn.

Maar elke 2 jaar een WK kan als je de EK's, Copa's, etc van deze wereld laat vervallen.

Ik weet niet of dat een verbetering is, maar wellicht het overwegen waard. Je verliest dan wel de charme van die toernooien en het gevaar bestaat dat ook de charme van het WK aangetast wordt als je het zo vaak hebt. Aan de andere kant, die andere toernooien zijn een soort afgezwakte versies van het WK. Misschien is de reden om een toernooi per continent te organiseren er niet (meer) zo.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 oktober 2021 door T-FeYeN00rD --
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 20 oktober 2021 - 16:40   quote  deeplink  
Dit heeft niets meer met sportieve ambities te maken, maar wel alles met nieuwe geldstromen voor de happy few.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 20 oktober 2021 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 oktober 2021 - 16:40 schreef FR-Henk het volgende:
Dit heeft niets meer met sportieve ambities te maken, maar wel alles met nieuwe geldstromen voor de happy few.
Zal ongetwijfeld een (grote) rol spelen, maar is dat reden genoeg iets af te schieten? Er zijn ook wel wat voordelen te bedenken. Of die het waard zijn, goede vraag.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 20 oktober 2021 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 oktober 2021 - 16:35 schreef FR-Henk het volgende:
Is dit boeiend nieuws dan?
Zeker dit was 1 van die modellen

4512-D5-D4-CD9-A-444-B-8-DFF-A807-A0-D1-A857.jpg

D2-E581-F8-C7-AD-425-D-A4-CF-6-A8-ACEA2-D3-A3.jpg

Cato van der Kruk

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 oktober 2021 door RenatoBos --
van geil
 van geil - woensdag 20 oktober 2021 - 17:20   quote  deeplink  
All you can eat ?
van geil
 van geil - woensdag 20 oktober 2021 - 17:21   quote  deeplink  
Als mannen het doen dan zijn het pedo's.
VVout
 VVout - woensdag 20 oktober 2021 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Je zou die pizza toch persoonlijk gaan voeren zou ik zeggen, feestje :)
Gerard_FR
 Gerard_FR - woensdag 20 oktober 2021 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 oktober 2021 - 16:35 schreef FR-Henk het volgende:
Is dit boeiend nieuws dan?
Nee man, overkomt mij dagelijks.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 21 oktober 2021 - 07:47   quote  deeplink  
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1002259/feyenoord-fans-belagen-voorzitter-van-union-in-je-eigen-stad-niet-netjes-toch.html

Ik ben toch zo klaar met dit ‘rauwe randje’

LAZER OP
CobusIII
 CobusIII - donderdag 21 oktober 2021 - 07:58   quote  deeplink  
Goed voor investeerders....ik zou mijn geld er uit halen.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 21 oktober 2021 - 08:19   quote  deeplink  
Zou Feyenoord zelf helpen deze types als vijanden van Feyenoord te bestempelen.
MMM
 MMM - donderdag 21 oktober 2021 - 08:31   quote  deeplink  
Treurig.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 21 oktober 2021 - 11:07   quote  deeplink  
Nu nog vuurwerk afsteken vanavond en we schieten onszelf andermaal in de voet.

Valt wel telkens weer op dat ajakkes altijd maar positief in het nieuws gebracht wordt, waar wij steeds negatief worden benoemd. Vooral als zij de zelfmade status van Godenzonen weer benaderen is er bij ons rottigheid.
Nibke 7
 Nibke 7 - donderdag 21 oktober 2021 - 12:05   quote  deeplink  
Wat een stelletje mafkezen lopen er toch rond en dan noemen ze zich nog "Feyenoord supporters" ook. Zo komen we er weer lekker op te staan en helpen onze club naar de kloten!
Stylzz
 Stylzz - donderdag 21 oktober 2021 - 12:14   quote  deeplink  
ik vrees dat we dit zullen moeten accepteren.
T is de aard van de volksclub ben ik bang. T is waar we vandaan komen en we nooit helemaal van zullen afkomen.

Ik denk wel dat dit er voor zorgt dat Feyenoord op een gegeven moment nog een karikatuur van zichzelf wordt. Een team die om plek 3-8 voetbalt, met een goede visie en een goede jeugdopleiding, maar die nooit genoeg externe interesse kan aantrekken en echt die grote club kan worden die er al jaren inzit.

We zijn geen sleeping giant. Onze giant wordt kunstmatig in slaap gehouden. Aan de ene kant door jarenlang incompetent beleid, maar dat is langzaam aan het veranderen. maar de wurggreep van een grote groep en hun invloed, die zorgt er ook voor dat de giant langzaam comateus wordt en misschien zelfs ooit langzaam sterft.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 oktober 2021 door Stylzz --
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 21 oktober 2021 - 12:57   quote  deeplink  
De tyfus voor dit “soort supporters”..
VVout
 VVout - donderdag 21 oktober 2021 - 13:06   quote  deeplink  
Voetbal moet gewoon gezellig blijven, met elkaar voor en na de wedstrijd. Dit is gewoon belachelijk, daar hebben ze nog wel een paar verblijven voor rond Berlijn.
pat
 pat - donderdag 21 oktober 2021 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
ach ZZ we vergeten 1 ding.
het zijn geen supporters. in alle reacties vergeten we dat.
door dat te vergeten krijgt het aandacht en kinders die aandacht vragen werden vroeger ook (over)geslagen toch?

niet over lullen, niets bewijst dat dit in naam is van ...

tis niks waar wij als feyenoord ons druk om moeten maken, dat is voor de politie

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 oktober 2021 door pat --
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 21 oktober 2021 - 14:01   quote  deeplink  
Vergeet je nog1 ding pat, die “supporters” doen het in naam van Feyenoord..
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 21 oktober 2021 - 14:27   quote  deeplink  
Niet in mijn naam. Maar ik ben ook Feyenoord.

En juist daarom is dit een belediging aan het adres van elke normale Feyenoorder...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 oktober 2021 door Arie.Klooster --
pat
 pat - donderdag 21 oktober 2021 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 oktober 2021 - 14:01 schreef RenatoBos het volgende:
Vergeet je nog1 ding pat, die “supporters” doen het in naam van Feyenoord..
Das toch niet bewezen? En tja dan SB voor het leven.
Ik heb ze geen feyenoord horen roepen dus criminelen maar het benoemen is niet de manier toch?

Je zit ook op DE vakken, draai ik het om… heb je ze weleens aangesproken dat ze van die trap af moeten gaan?
Zijn de ettertjes die dit doen wel of niet aangesproken op hun gedrag door de oudere garde?

Nee is dat antwoord, netals mensen die op invalide plaatsen gaan staan kan je toch gewoon een fototje maken en een meldingsmogelijkheid anoniem creeeren? Dat kost niks zon app maar ik las net een VERZOEK om niet op die trappen te gaan staan… een VERZOEK ???

Iedereen doet eraan mee net als wiet in brabant.

Dus geen aandacht geven en zeker geen “supporters” typen. (Al helemAal niet onze prachtige naam erbij)
Criminelen die onze club kapot maken. Dat zijn het

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 oktober 2021 door pat --
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 21 oktober 2021 - 16:23   quote  deeplink  
Niet bewezen???? Wat valt hier wan te ontkennen dan?
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 21 oktober 2021 - 16:24   quote  deeplink  
Die ettertjes trekken zich niks aan van de oude garde..
pat
 pat - donderdag 21 oktober 2021 - 16:46   quote  deeplink  
Een dillema renato. Ik hoop dat het een keer stopt deze onzin.
Investeerders?
Geld over de balk?
Net nu we echt een goede weg opgaan. En tja je hebt gelijk dat er niks bewezen hoeft te worden maar ik wil die link naar ons niet accepteren.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 21 oktober 2021 - 16:59   quote  deeplink  
Ik hoop het ook maar dat gaat mooist stoppen vrees ik..
pat
 pat - donderdag 21 oktober 2021 - 18:01   quote  deeplink  
Abscheissen allen abknallen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 oktober 2021 door pat --
VVout
 VVout - donderdag 21 oktober 2021 - 20:44   quote  deeplink  
Abscheissen, daar hebben we die meeuw voor :-)
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 22 oktober 2021 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 oktober 2021 - 12:14 schreef Stylzz het volgende:
ik vrees dat we dit zullen moeten accepteren.
T is de aard van de volksclub ben ik bang. T is waar we vandaan komen en we nooit helemaal van zullen afkomen.

Ik denk wel dat dit er voor zorgt dat Feyenoord op een gegeven moment nog een karikatuur van zichzelf wordt. Een team die om plek 3-8 voetbalt, met een goede visie en een goede jeugdopleiding, maar die nooit genoeg externe interesse kan aantrekken en echt die grote club kan worden die er al jaren inzit.

We zijn geen sleeping giant. Onze giant wordt kunstmatig in slaap gehouden. Aan de ene kant door jarenlang incompetent beleid, maar dat is langzaam aan het veranderen. maar de wurggreep van een grote groep en hun invloed, die zorgt er ook voor dat de giant langzaam comateus wordt en misschien zelfs ooit langzaam sterft.
Hmmm, vraag mij regelmatig af wat een Robert Eenhoorn zou kunnen uitrichten. Maakt echter ook wel uit of wel/niet hij met allerlei heimelijke belangen botst.
De club lijkt nog steeds in teveel handen van types die een heldere visie langs de meetlat van persoonlijk gewin leggen.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 23 oktober 2021 - 14:15   quote  deeplink  
Henk volgens mij is Robert Eenhoorn al financieel gevuld
Heeft veel verstand van sport marketing.
En is als laatste ooit mister Feyenoord geweest( wat je daar ook van vindt)
Is niet iemand die reageert als Koevermans, spreekt duidelijke taal, en is iemand die oplossing gericht denkt.
Vind hem nog steeds een goede vervanger, voor onze uitstralings loze vz

Dit is een mening ...
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 23 oktober 2021 - 14:15   quote  deeplink  
Ik denk dat Feyenoord nu geholpen is met een leider, die supporter geweld aanpakt, knopen helpt door te hakken aangaande wat nu met de kuip.
En pro actief bezog gaat en zijn gezicht laat zien .....dat kan hij beter dan Koevermans

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 23 oktober 2021 door piet de paler --
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 23 oktober 2021 - 15:18   quote  deeplink  
Ik denk dat je dan beter een tijdelijke gast binnen kan halen die de hele zooi omver schopt en alle heilige huisjes sloopt die vervolgens opgevolgd wordt door een bouwer.

Veel gehanteerde tactiek in t bedrijfsleven. Degene die zo hard moet zijn namelijk kan eigenlijk geen coalities smeden.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 30 oktober 2021 - 22:31   quote  deeplink  
Ten Hag: 'Heracles heeft goed gespeeld, maar dat lag aan ons.'
Dit hoor je nou al jaren van die pratende poppen in dat gehucht.
Walgelijk narcisme.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het flapdrol van de week topic









0.0683319