BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het flapdrol van de week topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
ar
 ar - zondag 27 februari 2022 - 14:20   quote  deeplink  
+4
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 27 februari 2022 - 14:24   quote  deeplink  
+5
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 27 februari 2022 - 14:24   quote  deeplink  
Slot ook een nominatie trouwens.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 februari 2022 door T-FeYeN00rD --
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 27 februari 2022 - 14:45   quote  deeplink  
Wijndal.
Geestelijk gestoord.
piet de paler
 piet de paler - zondag 27 februari 2022 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 februari 2022 - 11:48 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Russia has lost about 4,300 troops, 146 tanks, 27 aircraft and 26 helicopters since the attack on Ukraine began, Kiev said. Moscow does not publish these figures.
Ik geloof dit niet, maar ja Putin riep nu zijn kernmacht top bij elkaar ( voor wat het waard is)
Dit doe je niet als je easy wint
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 27 februari 2022 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 februari 2022 - 14:59 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Ik geloof dit niet, maar ja Putin riep nu zijn kernmacht top bij elkaar ( voor wat het waard is)
Dit doe je niet als je easy wint
Dat denk ik ook .
Overigens ouwe troep waar ze mee rond rijden.
Dacht dat zij aardig geavanceerd materiaal hadden ,het meeste lijkt
uit een museum te komen.
piet de paler
 piet de paler - zondag 27 februari 2022 - 15:17   quote  deeplink  
Het vershil tussen de tanks is moeilijk te zien , zag idd oude pantserewagens brdm, bdm, en zag een enkele T72 tank.
De vrachtwagens lijken oud ( kamaz) maar is een goede vrachtwagen en oud of nieuw blijft hetzelfde model
In de lucht zag ik hinds, en diverse oude MI helikopters.
Die luchtmobiele jongens zijn wel er goeg uitgerust en getraind. Meestal moeten die installaties veroveren en 48 uur vasthouden totdat de pantser eenheden en logistiek binnekomt...dat heb ik ( nog) niet gezien in de steden.
Ik probeer mail verkeer te krijgen met 2 oude dienstmaten ...dat is nog niet gelukt

Net heel kort contact gehad met oude dienstmaat,
Kon niet veel chatten, maar er wordt hard gevochten, hij heeft geen beeld over het hele front.
Maar zijn stelling heeft nog maar weinig inslagen gehad, en bijt goed van zich af.
Hij denkt ook dat dit voor de burgers niet houdbaar wordt, en dat indien ze de binnsteden binnen dringen ( kwestie van rijd)dit heel langzaam gaat, en dat ze huis voor huis moeten zuiveren

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 maart 2022 door piet de paler --
CobusIII
 CobusIII - zondag 27 februari 2022 - 15:23   quote  deeplink  
Ik denk dat de Russische krijgsmacht erg gefrustreerd is richting Putin. hij zadelt ze op met een 'mission impossible'. Ten eerste heb je de publieke opinie tegen, zowel de buitenlandse als ook een groot deel van de binnenlandse. Daarnaast geeft hij de opdracht dat de Oekraïense steden niet te veel beschadigd mogen worden (cultureel erfgoed van het tsarenrijk) en er mogen niet te veel Oekraïense burgers omkomen. Maar het land moet wel totaal gecontroleerd worden. Het Russische leger vecht als het ware met één hand op de rug. Ik kan me niet voorstellen dat dit goed gaat aflopen voor Putin.....en dat is maar goed ook.
piet de paler
 piet de paler - zondag 27 februari 2022 - 15:27   quote  deeplink  
De luchtlandingstroepen hebben daar lak aan die vechten voor hun korps eer ( spetnatz)
De pantsertroepen en infanterie zijn groter maar daar zillen die gevoelens wel mee spelen ....
Ik denk niet dat Putin door een coup afgezet gaat worden,
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 27 februari 2022 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 februari 2022 - 14:59 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Ik geloof dit niet, maar ja Putin riep nu zijn kernmacht top bij elkaar ( voor wat het waard is)
Dit doe je niet als je easy wint
Tis te hopen dat er een Rus opstaat die die vent een kogel door z’n kop jaagt..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 27 februari 2022 - 15:30   quote  deeplink  
Waar ik “bang” voor ben is dat bondgenoot China nu ook zoiets heeft van dan pakken wij Taiwan ook..
CobusIII
 CobusIII - zondag 27 februari 2022 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 februari 2022 - 15:27 schreef piet de paler het volgende:
De luchtlandingstroepen hebben daar lak aan die vechten voor hun korps eer ( spetnatz)
De pantsertroepen en infanterie zijn groter maar daar zillen die gevoelens wel mee spelen ....
Ik denk niet dat Putin door een coup afgezet gaat worden,
Een kat in het nauw maakt rare sprongen. Hij moet resultaat halen...Ben benieuwd hoeveel economische steun hij van China krijgt. Denk aardig wat, maar alleen voor de korte termijn.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 27 februari 2022 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 februari 2022 - 15:17 schreef piet de paler het volgende:
Het vershil tussen de tanks is moeilijk te zien , zag idd oude pantserewagens brdm, bdm, en zag een enkele T72 tank.
De vrachtwagens lijken oud ( kamaz) maar is een goede vrachtwagen en oud of nieuw blijft hetzelfde model
In de lucht zag ik hinds, en diverse oude MI helikopters.
Die luchtmobiele jongens zijn wel er goeg uitgerust en getraind. Meestal moeten die installaties veroveren en 48 uur vasthouden totdat de pantser eenheden en logistiek binnekomt...dat heb ik ( nog) niet gezien in de steden.
Ik probeer mail verkeer te krijgen met 2 oude dienstmaten ...dat is nog niet gelukt
Duidelijk Piet.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 27 februari 2022 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 februari 2022 - 15:31 schreef CobusIII het volgende:

[..]

Een kat in het nauw maakt rare sprongen. Hij moet resultaat halen...Ben benieuwd hoeveel economische steun hij van China krijgt. Denk aardig wat, maar alleen voor de korte termijn.
Economische steun gaat niet Cobus ,er komt geen dollar meer binnen of eruit.
Daarbij is geld voor Rusland nutteloos geworden want ze kunnen nergens meer kopen
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 27 februari 2022 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 februari 2022 - 15:30 schreef RenatoBos het volgende:
Waar ik “bang” voor ben is dat bondgenoot China nu ook zoiets heeft van dan pakken wij Taiwan ook..
China heeft geen baat bij oorlog ,het is een handelsland bij uitstek.
piet de paler
 piet de paler - zondag 27 februari 2022 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 februari 2022 - 15:31 schreef CobusIII het volgende:

[..]

Een kat in het nauw maakt rare sprongen. Hij moet resultaat halen...Ben benieuwd hoeveel economische steun hij van China krijgt. Denk aardig wat, maar alleen voor de korte termijn.
Hoe kom je daar nu bij.
De vriendschap tussen China en Rusland is al 25 jaar koeltjes.
Nogmaals China is niet geholpen met een export stop. De ex en inport van Rusland vanuit China is niet groot.
China verkoopt geen wapens aan Rusland en vv ook niet ( moet je trouwens ook niet willen )
Nee ik ben bevreesder voor ex WP landen die nog wat rekeningetjes open hebben staan met Rusland zoals Polen ( goed gemoderniseerd leger, Hongarije. En het gevaar dat de vroegere vrind van Rusland ( servie) nu zijn kans schoon ziet op Kosovo terug te pakken
CobusIII
 CobusIII - zondag 27 februari 2022 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 februari 2022 - 16:21 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Hoe kom je daar nu bij.
De vriendschap tussen China en Rusland is al 25 jaar koeltjes.
Nogmaals China is niet geholpen met een export stop. De ex en inport van Rusland vanuit China is niet groot.
China verkoopt geen wapens aan Rusland en vv ook niet ( moet je trouwens ook niet willen )
Nee ik ben bevreesder voor ex WP landen die nog wat rekeningetjes open hebben staan met Rusland zoals Polen ( goed gemoderniseerd leger, Hongarije. En het gevaar dat de vroegere vrind van Rusland ( servie) nu zijn kans schoon ziet op Kosovo terug te pakken
Dat weet ik, maar als China ergens behoefte aan heeft zijn het grondstoffen, olie en gas. Als Rusland niet genoeg afzetmarkt heeft om zijn grondstoffen te verkopen wegens boycot/sancties vanuit het westen, zij een alternatief hebben om het aan China te verkopen. China zal van de gelegenheid gebruik maken en grondstoffen tegen gereduceerde prijzen inkopen. China is een handelsland...win/win voor Rusland (zij komen redelijk ongeschonden uit de sancties en China heeft zijn broodnodige grondstoffen..
Frobin1974
 Frobin1974 - zondag 27 februari 2022 - 17:44   quote  deeplink  
Higler, Wijndal en 020, allemaal afschieten en terecht door mij bestempeld als flapdrol van de week. Om te kotsen..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 27 februari 2022 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 februari 2022 - 16:18 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

China heeft geen baat bij oorlog ,het is een handelsland bij uitstek.
Niemand heeft baat bij oorlog lijkt mij..
Die willen Taiwan al decennia inlijven, die zien bij Oekraïne dat niemand ingrijpt en denken misschien nou dan kunnen wij dat ook..
piet de paler
 piet de paler - zondag 27 februari 2022 - 19:10   quote  deeplink  
Taiwan is geen nato lid, dan ligt de bal vij de usa
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 27 februari 2022 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 februari 2022 - 19:10 schreef piet de paler het volgende:
Taiwan is geen nato lid, dan ligt de bal vij de usa
En laat China een bloedhekel hebben aan de US..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 februari 2022 door RenatoBos --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 27 februari 2022 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 februari 2022 - 18:17 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Niemand heeft baat bij oorlog lijkt mij..
Die willen Taiwan al decennia inlijven, die zien bij Oekraïne dat niemand ingrijpt en denken misschien nou dan kunnen wij dat ook..
Weet je wat het is maat ,eigenlijk zijn ze allemaal net zo slecht .
Amerika Rusland China Turkije noem ze maar op .
Ik hoop eigenlijk dat de Oekraïne wint zodat we niet weer 100.000 van die elektriciens krijgen die ook goed kunnen timmeren en je auto kunnen maken .
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 27 februari 2022 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 februari 2022 - 20:01 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Weet je wat het is maat ,eigenlijk zijn ze allemaal net zo slecht .
Amerika Rusland China Turkije noem ze maar op .
Ik hoop eigenlijk dat de Oekraïne wint zodat we niet weer 100.000 van die elektriciens krijgen die ook goed kunnen timmeren en je auto kunnen maken .
Absoluut waar de wereld word geleid door hele slechte mensen..
Stylzz
 Stylzz - maandag 28 februari 2022 - 07:10   quote  deeplink  
FMp_8eYaIAAFksp.jpg
MMM
 MMM - maandag 28 februari 2022 - 07:39   quote  deeplink  
Waardeloze zak stront. Meer is het niet, die Higler.
Gerard_FR
 Gerard_FR - maandag 28 februari 2022 - 18:47   quote  deeplink  
Krijgen we eigenlijk weleens een pingel mee van die homo?
VVout
 VVout - maandag 28 februari 2022 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 februari 2022 - 18:47 schreef Gerard_FR het volgende:
Krijgen we eigenlijk weleens een pingel mee van die homo?
Hoho, daar doe je de homoseksuele gemeenschap geweldig te kort mee hè. Je zal maar een Higler genoemd worden.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 01 maart 2022 - 12:10   quote  deeplink  
O daar staat die H voor in lhbt ( nog meer afkortingen voor meer rariteiten weet ik niet)
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 01 maart 2022 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 februari 2022 - 15:17 schreef piet de paler het volgende:
Het vershil tussen de tanks is moeilijk te zien , zag idd oude pantserewagens brdm, bdm, en zag een enkele T72 tank.
De vrachtwagens lijken oud ( kamaz) maar is een goede vrachtwagen en oud of nieuw blijft hetzelfde model
In de lucht zag ik hinds, en diverse oude MI helikopters.
Die luchtmobiele jongens zijn wel er goeg uitgerust en getraind. Meestal moeten die installaties veroveren en 48 uur vasthouden totdat de pantser eenheden en logistiek binnekomt...dat heb ik ( nog) niet gezien in de steden.
Ik probeer mail verkeer te krijgen met 2 oude dienstmaten ...dat is nog niet gelukt

Net heel kort contact gehad met oude dienstmaat,
Kon niet veel chatten, maar er wordt hard gevochten, hij heeft geen beeld over het hele front.
Maar zijn stelling heeft nog maar weinig inslagen gehad, en bijt goed van zich af.
Hij denkt ook dat dit voor de burgers niet houdbaar wordt, en dat indien ze de binnsteden binnen dringen ( kwestie van tijd en leed)dit heel langzaam gaat, en dat ze huis voor huis moeten xuiveren.
Mijn maat kennende gaat hij wel wat Russen elimineren


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 maart 2022 door piet de paler --
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 02 maart 2022 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2022 - 12:10 schreef piet de paler het volgende:
O daar staat die H voor in lhbt ( nog meer afkortingen voor meer rariteiten weet ik niet)
De f heb je nog. Fransozen.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 02 maart 2022 - 13:46   quote  deeplink  
Racist hahahahahaah
VVout
 VVout - woensdag 02 maart 2022 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 maart 2022 - 13:03 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

De f heb je nog. Fransozen.
Turpin hete die toch, past ook in het rijtje!
piet de paler
 piet de paler - woensdag 02 maart 2022 - 19:38   quote  deeplink  
Net om 19:30 uur even kunnen chatten met oude dienstmaat, waar hij zit flinke gevechten.
Geen overzicht wat er precies gebeurd, maar zijn opdracht kan hij blijven handhaven.
Hij komt zelf oorspronkelijk van de Krim. Hij vertelde dat hij veel hulp heeft van goedwillende burgers, die hij tussen de schotenwisselingen een spoed cursus weapen handling geeft.
Putin , putin wat ben je aan het doen.......
Mijn grootste angst is dat Turkye een gevecht iop de zwarte zee, gaat knokken met de Russische marine.
Dan hebben we echt de poppen aan het dansen.
Zie op you tube ook veel nepnieuws, met grote verhalen en filmpjes met matarieel wat niet in gebruik is van zowel de Russen, als de Ukrainers

Dus Poetin is nog steeds de allegrootsteflap drol
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 03 maart 2022 - 21:09   quote  deeplink  
https://www.businessinsider.nl/alex-konanykhin-1-miljioen-premie-vladimir-poetin/
piet de paler
 piet de paler - donderdag 03 maart 2022 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
En zijn er vrijwilligers om hem te halen?
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 03 maart 2022 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 maart 2022 - 21:53 schreef piet de paler het volgende:

[..]

En zijn er vrijwilligers om hem te halen?
https://www.monuta.nl/uitvaartverzekeringen/begrafenisverzekering/
piet de paler
 piet de paler - donderdag 03 maart 2022 - 22:22   quote  deeplink  
Haha
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 04 maart 2022 - 22:11   quote  deeplink  
Vitesse publiek
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 04 maart 2022 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2022 - 22:11 schreef Stylzz het volgende:
Vitesse publiek
En dat na zo'n toneelstukje voor de vrede hahaha
van geil
 van geil - vrijdag 04 maart 2022 - 22:48   quote  deeplink  
Vitessky
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 04 maart 2022 - 23:02   quote  deeplink  
Tis wat.
Tjongejonge.
Ach en wee.
VVout
 VVout - zaterdag 05 maart 2022 - 08:25   quote  deeplink  
Ach volgende week staat er weer een andere club in het nieuws. Structurele morele wanorde bij grote verzamelingen van mensen dan gaat de knop om. Je weet niet waar en in welk land de volgende misser weer plaats vind.
VVout
 VVout - woensdag 09 maart 2022 - 23:50   quote  deeplink  
Haha, Benzema van de maand, maar wel in positieve zin dan.
Frobin1974
 Frobin1974 - donderdag 10 maart 2022 - 22:02   quote  deeplink  
Vuilbak Quincy P., de zoveelste crimineel uit de 'poel des verderfs'. Daar worden echt alle criminelen opgeleid en erger nog, die kutclub wordt er niet voor gestraft!!! Drugsgebruikers, perverse directieleden, moordenaars, steekincidentschuldige, bijtgrage zuidamerikaanse mensenvleeseters, en waarschijnlijk weten we nog heel veel niet
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 11 maart 2022 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 maart 2022 - 22:02 schreef Frobin1974 het volgende:
Vuilbak Quincy P., de zoveelste crimineel uit de 'poel des verderfs'. Daar worden echt alle criminelen opgeleid en erger nog, die kutclub wordt er niet voor gestraft!!! Drugsgebruikers, perverse directieleden, moordenaars, steekincidentschuldige, bijtgrage zuidamerikaanse mensenvleeseters, en waarschijnlijk weten we nog heel veel niet
Dat je je daar als supporter aan wilt vereenzelvigen, dat geeft toch het niveau van die supporters aan..tokkievolk..
van geil
 van geil - zaterdag 12 maart 2022 - 10:01   quote  deeplink  
Kaag,gewoon omdat ze een vies gevaarlijk wijf is.
VVout
 VVout - zaterdag 12 maart 2022 - 13:13   quote  deeplink  
Alle idioten zo langzaam die seniel richting de 70 gaan en denken een wereldmacht met toekomstperspectief te kunnen regeren.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 12 maart 2022 - 14:04   quote  deeplink  
Opvallend ja. En omringd door leeftijdsgenoten die conservatief meeliften en macht als een vanzelfsprekend recht hebben toegeëigend.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 12 maart 2022 - 14:41   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 maart 2022 door Stylzz --
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 20 maart 2022 - 19:17   quote  deeplink  
Ten Hag, geboren autist, en een stel van z'n spelende ziektekiemen.
Die hij geweldig vindt omdat ze wangedrag vertonen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3161
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het flapdrol van de week topic









0.0798530