BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Sevillana's Masterclass Feyenoord muziektopic - vervolg

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Dit topic is een vervolg op het topic:  Sevillana masterclass feijenoord muziektopic!
sevillana
 sevillana - woensdag 22 mei 2013 - 22:24   quote  deeplink  
Okay dan, op verzoek van enkele forumleden, .. EN OMDAT LEON ER NIET AAN WIL (?)
Bij deze, ... de opening van het vervolg op het historische muziektopic ;)
sevillana
 sevillana - woensdag 22 mei 2013 - 22:26   quote  deeplink  
en om maar gelijk goed "de spits af te bijten" de nagelnieuwe van Beth & Joe;

Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 22 mei 2013 - 22:27   quote  deeplink  


Meteen maar teringherrie dan.
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 22 mei 2013 - 22:27   quote  deeplink  
Aaaahhw, je was me net voor :')
sevillana
 sevillana - woensdag 22 mei 2013 - 22:29   quote  deeplink  
carry on, you're all doing very fine !!!
hahahahahaha ;)
Els
 Els - woensdag 22 mei 2013 - 23:04   quote  deeplink  
Waarom is het origineel gesloten?
sevillana
 sevillana - woensdag 22 mei 2013 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 mei 2013 - 23:04 schreef Els het volgende:
Waarom is het origineel gesloten?
dat is een lang/beetje complex verhaal Els, ik denk dat Boudewijn dit uitstekend kan verwoorden .. of je moet de moeite nemen om verwante topics door te spitten? ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 mei 2013 door sevillana --
Els
 Els - woensdag 22 mei 2013 - 23:13   quote  deeplink  
Heb even gelezen en mijn conclusie is dat een 5 jaar oud topic zo rond het eerste jubileum gesloten is omdat het moeilijk te openen was via een telefoon en het er voor zorgde dat bij een ander de computer vastliep.
Oplossing om het topic niet vanuit die telefoon te openen of een andere computer te kopen had me zinvoller geleken. Maar goed, ik kom hier weinig en heb dus ook geen recht van spreken.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 22 mei 2013 - 23:29   quote  deeplink  
Maar wel recht om te adviseren.
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 22 mei 2013 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 mei 2013 - 23:13 schreef Els het volgende:
en het er voor zorgde dat bij een ander de computer vastliep.
Bij veel computers was/is dat aan de hand omdat als er op 1 pagina veel youtube video's staan worden die na elkaar geladen maar omdat het laden per youtube video behoorlijk wat tijd vergt omdat er veel externe bestanden geladen moeten worden kan het zomaar zijn dat zelfs op een nieuwe computer (vooral op laptops, laat staan tablets/telefoons) dit nog steeds het geval is.
Het openen van het topic op een andere computer of het kopen van een nieuwe is dus in lang niet alle gevallen de oplossing.
Daarbij moet het gewoon mogelijk zijn om het topic op welk apparaat dan ook te kunnen openen en (enigzins) normaal te kunnen navigeren en muziek te kunnen luisteren.

De oplossing was het volgende:
- bestaand topic minder posts per pagina waardoor er dus minder video's ineens geladen hoeft te worden, maar dan linken alle deeplinks/quotes en de favorieten van gebruikers niet meer; of
- een vervolg topic die nu 'maar' 15 posts per pagina zal tonen, maar wel gelinkt vanuit en naar het vorige topic.

De originele topic starter en de naamgever van het origine topic hebben samen met andere leden voor het laatste gekozen en persoonlijk vond ik dat ook de beste oplossing.

(in een later stadium kan dit topic alsnog achter het originele topic geplaatst worden zodra er een andere oplossing voor het laadt-probleem is gekomen)
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 22 mei 2013 - 23:38   quote  deeplink  
En nu over naar muziek.

Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 22 mei 2013 - 23:38   quote  deeplink  
nu... MUZIEK!

een tijdje geleden ontdekt doordat het als intro is gebruikt van een serie die ik bekeek:

Fever Ray - 'If I Had A Heart':



-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 mei 2013 door Boudewijn --
tomson
 tomson - woensdag 22 mei 2013 - 23:52   quote  deeplink  
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 23 mei 2013 - 01:57   quote  deeplink  
Zullen we dan maar even in songfestival sfeer blijven? ;)

sevillana
 sevillana - donderdag 23 mei 2013 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 mei 2013 - 23:29 schreef FR-Henk het volgende:
Maar wel recht om te adviseren.
dat dan weer wel ..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5995
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Sevillana's Masterclass Feyenoord muziektopic - vervolg









0.0060219