BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Heeft Munsterman zijn keepers probleem al in de gaten ?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: FC Twente Nieuws
Keepertje
 Keepertje - zondag 26 mei 2013 - 17:29   quote  deeplink  
Ik hou het kort: Twente heeft alleen maar zeer matige keeper, Sander blundert maar okay ik vergeef het hem vanwege alle goede dingen die hij heeft gedaan voor FcT. Maar verder verliezen we veel punten en wedstrijden omdat er geen top keeper in de selectie aanwezig is.

Dus Jopie, haal nog een Portugees of een andere tropische nietzeggende keeper of beter nog laat je talenten niet nu al naar Engeland gaan.
voetbalkennis
 voetbalkennis - zondag 26 mei 2013 - 17:49   quote  deeplink  
Boschker komt gewoon niet meer mee zo simpel is dat,
Snap niet waarom hij nog 1 jaar er bij heeft gekregen.
Het toch geen veteranen elftal.
Volgens mij is het een grote vriendenkring met Kammetje (Evert Bleuming) wie de scout van Twente is.
En die blijft ook gewoon zitten ondanks alle blunders van het aankoop beleid.
10 miljoen voor 2 voetballers over de rest maar te zwijgen.
Het gaat gewoon zo biet ie mie niet dan biet ik oe ok niet.
En Joop heeft de leiding.
Aartus
 Aartus - zondag 26 mei 2013 - 18:27   quote  deeplink  
Twas nog niet eens de manier hoe Boschker Guiterrez verkeerd aanspeelde.Nog schrijnender was de manier hoe ie terugliep naar de goal om die bal te redden.Toen zag je echt dat ie te oud is.Dat t beleid nu drastisch gaat veranderen is een illusie.Munsterman gaat gewoon verder met z,n vriendjes.Alle voetbal know how die er ooit bij Twente aanwezig was is vertrokken(Van Halst,Ten Hag,Rutten).Dat deze niet voor niets vertrokken zijn is in twente allang geen publiek geheim meer.Joop Munsterman zal z,n ego nooit opzij zetten om deze mensen terug te halen.Jammer,maar we zijn weer 10 jaar terug in de tijd.T word tevens tijd om de selectie eens flink te renoveren.Fer,Gastaignos,Cabral,Breukers,Boschker,Braafheid,Bulikyn.Weg ermee,haal daar maar jonge en gretige spelers voor terug.Blijven we zo doorgaan dan zal 2010 wel eens t laatste hoogtepunt kunnen zijn in de historie van FC Twente.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 mei 2013 door Aartus --
remco k
 remco k - zondag 26 mei 2013 - 20:33   quote  deeplink  
Kopen kopen kopen.. Lekker kopen kopen kopen....
voetbalkennis
 voetbalkennis - zondag 26 mei 2013 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 mei 2013 - 18:27 schreef Aartus het volgende:
Twas nog niet eens de manier hoe Boschker Guiterrez verkeerd aanspeelde.Nog schrijnender was de manier hoe ie terugliep naar de goal om die bal te redden.Toen zag je echt dat ie te oud is.Dat t beleid nu drastisch gaat veranderen is een illusie.Munsterman gaat gewoon verder met z,n vriendjes.Alle voetbal know how die er ooit bij Twente aanwezig was is vertrokken(Van Halst,Ten Hag,Rutten).Dat deze niet voor niets vertrokken zijn is in twente allang geen publiek geheim meer.Joop Munsterman zal z,n ego nooit opzij zetten om deze mensen terug te halen.Jammer,maar we zijn weer 10 jaar terug in de tijd.T word tevens tijd om de selectie eens flink te renoveren.Fer,Gastaignos,Cabral,Breukers,Boschker,Braafheid,Bulikyn.Weg ermee,haal daar maar jonge en gretige spelers voor terug.Blijven we zo doorgaan dan zal 2010 wel eens t laatste hoogtepunt kunnen zijn in de historie van FC Twente.
Klopt liever een speler die minder kan voetballen maar wel met de juiste mentaliteit
Kon je wel zien aan Utrecht die jongens hebben een winnaars mentaliteit en het is een eenheid die wel voor elkaar door het vuur gaan.
Der zit bij twente geen lijn in heb ik al vaker gezegd als je die linker vleugel bekijkt daar loopt geen hond alles weer door het midden.
Chadly loopt weer over het hele veld is allemaal prima maar wie neemt zijn plaats dan over?
Ik begrijp het in ieder geval niet.
Aartus
 Aartus - zondag 26 mei 2013 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 mei 2013 - 21:52 schreef voetbalkennis het volgende:

[..]

Klopt liever een speler die minder kan voetballen maar wel met de juiste mentaliteit
Kon je wel zien aan Utrecht die jongens hebben een winnaars mentaliteit en het is een eenheid die wel voor elkaar door het vuur gaan.
Der zit bij twente geen lijn in heb ik al vaker gezegd als je die linker vleugel bekijkt daar loopt geen hond alles weer door het midden.
Chadly loopt weer over het hele veld is allemaal prima maar wie neemt zijn plaats dan over?
Ik begrijp het in ieder geval niet.
Ze halen in ieder geval weer een aantal verhuurde jeugdspelers terug.Roseler.Promes enz.
We hebben in de jeugd echt wel een paar goede spelers lopen.
En dan Kluivert aanstellen als hoofdtrainer.Die heeft tenslotte altijd met die jonge gasten gewerkt.Van Schreuder heb ik ook geen hoge pet op,teveel besmet met Mc Laren virus.
T liefste zie ik Rutten of Gert-Jan Verbeek,maar dat zal bij Munsterman niet gebeuren.
Aartus
 Aartus - zondag 26 mei 2013 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 mei 2013 - 21:52 schreef voetbalkennis het volgende:

[..]

Klopt liever een speler die minder kan voetballen maar wel met de juiste mentaliteit
Kon je wel zien aan Utrecht die jongens hebben een winnaars mentaliteit en het is een eenheid die wel voor elkaar door het vuur gaan.
Der zit bij twente geen lijn in heb ik al vaker gezegd als je die linker vleugel bekijkt daar loopt geen hond alles weer door het midden.
Chadly loopt weer over het hele veld is allemaal prima maar wie neemt zijn plaats dan over?
Ik begrijp het in ieder geval niet.
Ja niet alleen Chadli loopt over t hele veld zonder dat iemand z,n plaats over neemt.Ik heb de indruk dat iedereen maar wat doet,bij utrecht zag je duidelijk dat er afspraken waren gemaakt.Twente voetbalt al t hele seizoen als los zand.
infamous psv
 infamous psv - maandag 27 mei 2013 - 00:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 mei 2013 - 20:33 schreef remco k het volgende:
Kopen kopen kopen.. Lekker kopen kopen kopen....
Doet Ajaks ook...
RedDevil1990
 RedDevil1990 - maandag 27 mei 2013 - 06:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 mei 2013 - 17:49 schreef voetbalkennis het volgende:
Boschker komt gewoon niet meer mee zo simpel is dat,
Snap niet waarom hij nog 1 jaar er bij heeft gekregen.
Het toch geen veteranen elftal.
Volgens mij is het een grote vriendenkring met Kammetje (Evert Bleuming) wie de scout van Twente is.
En die blijft ook gewoon zitten ondanks alle blunders van het aankoop beleid.
10 miljoen voor 2 voetballers over de rest maar te zwijgen.
Het gaat gewoon zo biet ie mie niet dan biet ik oe ok niet.
En Joop heeft de leiding.
Goede scout toch jongens als bulykin fer castaignos cabral Janssen braafheid Tadic waren mij nog nooit opgevallen voordat ze bij Twente zaten
Hij heb wel oog voor onbekend talent net als de scout van real die Ronaldo kaka mordic benzema en Özil ontdekt hebben
Je moet ze maar vinden die totaal onbekende sterren
remco k
 remco k - maandag 27 mei 2013 - 09:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 mei 2013 - 00:01 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Doet Ajaks ook...
Hoeveel mid twintigers koopt Ajax dan??? Talenten halen voor een prikkie is heel wat anders dan een heel elftal bij elkaar kopen direct voor het eerste.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - maandag 27 mei 2013 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 mei 2013 - 09:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Hoeveel mid twintigers koopt Ajax dan??? Talenten halen voor een prikkie is heel wat anders dan een heel elftal bij elkaar kopen direct voor het eerste.
Elke club koopt maar jou clubbie koopt idd tieners om ze later hopelijk in het eerste te zien
Poulsen was gratis moisander is denk als enige aangekocht om gelijk een versterking te kunnen zijn
infamous psv
 infamous psv - maandag 27 mei 2013 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 mei 2013 - 09:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Hoeveel mid twintigers koopt Ajax dan??? Talenten halen voor een prikkie is heel wat anders dan een heel elftal bij elkaar kopen direct voor het eerste.
En dus is dat heel anders zeg!

De pot verwijt de ketel...
Aartus
 Aartus - maandag 27 mei 2013 - 19:08   quote  deeplink  
Zijn chadli,Fer,Castaignos,Cabral,geen twintigers dan.Oke ze hebben niet allemaal gebracht wat we er van hadden gehoopt(behalve chadli dan).Ajax is nu een andere weg ingeslagen,maar laten we niet vergeten dat ajax nog niet zo lang geleden ook alles kocht wat los en vast zat .Goed voorbeeld El hamdauoi,Suljemani 16 miljoen.En wie wil nu Chadli kopen,juist ja Ajax.Wie wilde voor z,n vertrek graag Luuk De Jong?Ajax.
Ook plukte Ajax boerigter uit de jeugdopleiding van Twente weg.Ajax koopt niet meer zoveel,omdat de meeste spelers niet meer voor een prikkie te koop zijn.Twente zal straks ook gedwongen zijn om uit eigen jeugd te putten,omdat ook bij Twente t geld opraakt en dat hoeft niet eens slecht te zijn (zie Feijenoord).En daarbij is t niets bijzonders wat ajax nu doet,ze hebben alleen even t jeugbeleid van Feijenoord gekopieeerd.
Aartus
 Aartus - maandag 27 mei 2013 - 19:24   quote  deeplink  
Of je nu twintigers haalt voor een prikkie,of mid twintigers direct voor t eerste.Kopen is kopen.Simpel!
jonass
 jonass - maandag 27 mei 2013 - 21:14   quote  deeplink  
Ik hoor net van zeiksnor derksen dat twente met het huidige (trainers duo) verder gaat,hoop niet dat dit op waarheid gebaseerd is want,dan zie ik het volgende seizoen veel lege stoeltjes.
voetbalkennis
 voetbalkennis - maandag 27 mei 2013 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 mei 2013 - 21:14 schreef jonass het volgende:
Ik hoor net van zeiksnor derksen dat twente met het huidige (trainers duo) verder gaat,hoop niet dat dit op waarheid gebaseerd is want,dan zie ik het volgende seizoen veel lege stoeltjes.
Ja dat zou echt erg zijn.
Weet niet waar ze mee bezig zijn heeft totaal geen ervaring.
Nu die kan volgend jaar de lol op Dat is toch ook iemand voor de leeuwen gooien.
En je moet het ook maar willen.
Maar ja hij past precies in de vrienden kring van Joop.
Aartus
 Aartus - maandag 27 mei 2013 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 mei 2013 - 22:55 schreef voetbalkennis het volgende:

[..]

Ja dat zou echt erg zijn.
Weet niet waar ze mee bezig zijn heeft totaal geen ervaring.
Nu die kan volgend jaar de lol op Dat is toch ook iemand voor de leeuwen gooien.
En je moet het ook maar willen.
Maar ja hij past precies in de vrienden kring van Joop.
Er zijn volgend seizoen 17500 seizoenkaarten verkocht(gehoord van iemand die op de administratie werkt)Dat zegt genoeg.Munsterman denkt iedereen voor de gek te houden,maar dat komt m nu duur te staan.Ook word t contract met Kluivert niet verlengd.Waarschijnlijk omdat Kluivert als enige jonge spelers wel beter maakte.Tjonge wat een beleid.Nee Munsterman blijft gewoon door klooien.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 28 mei 2013 - 04:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 mei 2013 - 21:14 schreef jonass het volgende:
Ik hoor net van zeiksnor derksen dat twente met het huidige (trainers duo) verder gaat,hoop niet dat dit op waarheid gebaseerd is want,dan zie ik het volgende seizoen veel lege stoeltjes.
Het is wel verbazingwekkend dat iemand zonder ervaring zonder papieren zoveel vertrouwen geniet
Ben benieuwd hoelang Alfred en joop zulke dikke vrienden blijven
Joop is namelijk niet zo goed in ze vrienden behouden volgens mij
Aartus
 Aartus - dinsdag 28 mei 2013 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 mei 2013 - 04:41 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Het is wel verbazingwekkend dat iemand zonder ervaring zonder papieren zoveel vertrouwen geniet
Ben benieuwd hoelang Alfred en joop zulke dikke vrienden blijven
Joop is namelijk niet zo goed in ze vrienden behouden volgens mij
Heel simpel Red Devil.Dit is lekker een goedkope oplossing.
Joop heeft vorig seizoen met geld gesmeten,meer dan 20 miljoen.
De knip is leeg.
Zolang Schreuder presteerd blijft ie Joop z,n vriend.
Joop kan beter kappen,want volgens mij is er geen andere trainer die nog onder m wil werken.
jonass
 jonass - dinsdag 28 mei 2013 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 mei 2013 - 04:41 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Het is wel verbazingwekkend dat iemand zonder ervaring zonder papieren zoveel vertrouwen geniet
Ben benieuwd hoelang Alfred en joop zulke dikke vrienden blijven
Joop is namelijk niet zo goed in ze vrienden behouden volgens mij
Ten eerste is het nog helemaal niet bevestigd door wie dan ook van twente.
Ten tweede waar heb je de wijsheid vandaan dat ze dikke vrienden zijn ?
Ten derde duiveltje je kent Joop niet eens persoonlijk waarom dan dit soort onzin schrijven,had je wel intelligenter ingeschat.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 28 mei 2013 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 mei 2013 - 17:29 schreef Aartus het volgende:

[..]

Heel simpel Red Devil.Dit is lekker een goedkope oplossing.
Joop heeft vorig seizoen met geld gesmeten,meer dan 20 miljoen.
De knip is leeg.
Zolang Schreuder presteerd blijft ie Joop z,n vriend.
Joop kan beter kappen,want volgens mij is er geen andere trainer die nog onder m wil werken.
Ja kan een goedkope oplossing zijn maar iemand voor t eerste elftal zetten met 0 ervaring is wel vreemd
Zat clubloze trainers volgens mij
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 28 mei 2013 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 mei 2013 - 19:17 schreef jonass het volgende:

[..]

Ten eerste is het nog helemaal niet bevestigd door wie dan ook van twente.
Ten tweede waar heb je de wijsheid vandaan dat ze dikke vrienden zijn ?
Ten derde duiveltje je kent Joop niet eens persoonlijk waarom dan dit soort onzin schrijven,had je wel intelligenter ingeschat.
Ten eerste is het bekend dat Joop door wil gaan zoals de afgelopen weken, is alleen wachten wat de KNVB ervan vind
Ten tweede dat noem ik zo omdat Adriaanse en McLaren eruit gezet worden en schreuder steevast mag blijven zitten en volgens mij is Adriaanse eruit gegaan omdat ie niet goed lag met schreuder en als je moet kiezen tussen de kwaliteiten van Adriaanse en schreuder zal denk ik elke club eerder schreuder weg doen dan Co.
Ten derde ken jij wel iemand bij Twente op de loonlijst echt persoonlijk? Schat dat het antwoord nee is maar volgens mij praat jij ook over iedereen bij Twente
Neem aan dat je wel snap dat je niet iemand persoonlijk hoef te kunnen om er een mening over te mogen hebben of mag ik geen mening hebben?
jonass
 jonass - dinsdag 28 mei 2013 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 mei 2013 - 19:32 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Ten eerste is het bekend dat Joop door wil gaan zoals de afgelopen weken, is alleen wachten wat de KNVB ervan vind
Ten tweede dat noem ik zo omdat Adriaanse en McLaren eruit gezet worden en schreuder steevast mag blijven zitten en volgens mij is Adriaanse eruit gegaan omdat ie niet goed lag met schreuder en als je moet kiezen tussen de kwaliteiten van Adriaanse en schreuder zal denk ik elke club eerder schreuder weg doen dan Co.
Ten derde ken jij wel iemand bij Twente op de loonlijst echt persoonlijk? Schat dat het antwoord nee is maar volgens mij praat jij ook over iedereen bij Twente
Neem aan dat je wel snap dat je niet iemand persoonlijk hoef te kunnen om er een mening over te mogen hebben of mag ik geen mening hebben?
Waar heeft Munsterman dit gezegd dat hij door wil gaan zoals de laatste weken en met dit trainers team ,voor zover ik weet heeft alleen derksen erover gesproken.
Co en Steve heb ik het niet over gehad ,je schrijft dat het volgens jou is daar koop ik ook niks voor.
Je derde reactie, ook dat weet jij niet en ik wel ,maar natuurlijk mag jij eigen mening hebben heb ook niet gezegd dat je dat niet mag, maar ik mag er op antwoorden en vind het slappies wat je denkt te weten en je weet eigenlijk niets .
Aartus
 Aartus - dinsdag 28 mei 2013 - 20:03   quote  deeplink  
De bron dat FC Twente door wil met t duo Schreuder,Jansen is(FC Twente.nu.nl en FC Twentefans.nl)
jonass
 jonass - dinsdag 28 mei 2013 - 20:12   quote  deeplink  
Tja als Munsterman dit daadwerkelijk heeft gezegd,heb het stukje ook gelezen dan vraag ik mij toch af waar zijn ze mee bezig .
Aartus
 Aartus - dinsdag 28 mei 2013 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 mei 2013 - 19:25 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Ja kan een goedkope oplossing zijn maar iemand voor t eerste elftal zetten met 0 ervaring is wel vreemd
Zat clubloze trainers volgens mij
Ja zat clubloze trainers.
Wie zie jij dan als goede optie?
Ik Rutten,maar of die nog terugkomt?Ik denk t niet.
Verbeek houdt zich aan t contract,zoals ie zelf beweert.
Alhoewel ik Verbeek wel een goede kandidaat zou vinden.
Buiten die twee zou ik zo geen geschikte kandidaat weten.
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 28 mei 2013 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 mei 2013 - 20:14 schreef Aartus het volgende:

[..]

Ja zat clubloze trainers.
Wie zie jij dan als goede optie?
Ik Rutten,maar of die nog terugkomt?Ik denk t niet.
Verbeek houdt zich aan t contract,zoals ie zelf beweert.
Alhoewel ik Verbeek wel een goede kandidaat zou vinden.
Buiten die twee zou ik zo geen geschikte kandidaat weten.
Van Marwijk.

Peter Bosz.

Ernie Brands.

Jos Lukuhay.

Niet allemaal werkloos trouwens.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 mei 2013 door infamous psv --
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 28 mei 2013 - 20:28   quote  deeplink  
Stevens tekent voor vier seizoenen bij FC Twente

stevens_sonny.jpg
Auteur: Fabian Bijman Gepubliceerd:28 mei 2013 om 15:27Categorie:Transfernieuws

FC Twente heeft dinsdag de komst van Sonny Stevens afgerond. De twintigjarige doelman van FC Volendam tekende een contract voor vier seizoenen in Enschede, met een optie voor nog een jaar.

Stevens is ondanks zijn leeftijd al flink wat ervaring wijzer. De keeper debuteerde in 2010 in de hoofdmacht van FC Volendam. Afgelopen seizoen was hij eerste keus bij de club uit de Jupiler League. De teller staat momenteel op 42 competitieduels voor Stevens. De jonge doelman is blij met zijn transfer naar de Eredivisie-club, die daarmee inspeelt op een mogelijk vertrek van eerste doelman Nikolay Mihaylov.

"Ik ben blij met mijn overgang naar FC Twente en ik zie deze transfer als een mooie nieuwe stap in mijn loopbaan. Vanaf het begin had ik een goed gevoel bij FC Twente, het is een gemoedelijke club. Komend seizoen wil ik bij FC Twente laten zien wat ik kan", zegt Stevens op de officiële website van de Tukkers.

"We zijn verheugd dat Sonny de overstap maakt naar FC Twente", zegt technisch manager Cees Lok. "Afgelopen jaren heeft Sonny een sterke groei doorgemaakt bij FC Volendam en dit seizoen met deze club promotie naar de Eredivisie op een haar na gemist. Sonny is een uitstekende doelman en hij is komend seizoen een van de drie keepers van de eerste selectie van FC Twente."
bron: voetbalprimeur

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 mei 2013 door infamous psv --
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 28 mei 2013 - 20:29   quote  deeplink  
Opgelost..
En nu slotje..
jonass
 jonass - dinsdag 28 mei 2013 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 mei 2013 - 20:29 schreef infamous psv het volgende:
Opgelost..
En nu slotje..
infa praat niet zo raar er is eindelijk weer wat leven op twente topic wil jij een slotje,gooi maar slotje op jezelf dan ouwe.
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 28 mei 2013 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 mei 2013 - 20:35 schreef jonass het volgende:

[..]

infa praat niet zo raar er is eindelijk weer wat leven op twente topic wil jij een slotje,gooi maar slotje op jezelf dan ouwe.
33yusw44837sw.gif
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 28 mei 2013 - 20:39   quote  deeplink  
.
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 28 mei 2013 - 20:39   quote  deeplink  
12.28_Funny_Gifs_13.gif

is deze keeper wat!
jonass
 jonass - dinsdag 28 mei 2013 - 20:41   quote  deeplink  
doxyfp.jpg
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 28 mei 2013 - 20:42   quote  deeplink  
n4fe80e61e1b07.gif
jonass
 jonass - dinsdag 28 mei 2013 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 mei 2013 - 20:42 schreef infamous psv het volgende:
[ afbeelding ]
Is misschien wel wat als vervanger voor Douglas
Aartus
 Aartus - dinsdag 28 mei 2013 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 mei 2013 - 20:39 schreef infamous psv het volgende:
[ afbeelding ]

is deze keeper wat!
Nu niet meer,die is nu volgens mij al zo,n jaar of 50.
En we hebben dan een dealer nodig die m de coke bezorgt.
Hij scheen toch contacten te hebben in t drugscircuit.
Heette hij niet luis herrera of zoiets?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 mei 2013 door Aartus --
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 28 mei 2013 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 mei 2013 - 21:20 schreef Aartus het volgende:

[..]

Nu niet meer,die is nu volgens mij al zo,n jaar of 50.
En we hebben dan een dealer nodig die m de coke bezorgt.
Hij scheen toch contacten te hebben in t drugscircuit.
Heette hij niet luis herrera of zoiets?
Rene Higuata is de naam.
Acrobatiek is zijn faam.
Aartus
 Aartus - dinsdag 28 mei 2013 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 mei 2013 - 21:26 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Rene Higuata is de naam.
Acrobatiek is zijn faam.
Oja klopt.Luis Herrara was volgens mij die colombiaanse wielrenner.
Effe door elkaar gehaald.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - woensdag 29 mei 2013 - 03:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 mei 2013 - 20:14 schreef Aartus het volgende:

[..]

Ja zat clubloze trainers.
Wie zie jij dan als goede optie?
Ik Rutten,maar of die nog terugkomt?Ik denk t niet.
Verbeek houdt zich aan t contract,zoals ie zelf beweert.
Alhoewel ik Verbeek wel een goede kandidaat zou vinden.
Buiten die twee zou ik zo geen geschikte kandidaat weten.
Weet niet of het zo slim is om iemand voor 2e x in dienst te nemen
Ik zelf vind v marwijk een goede maar dat is een pure resultaat trainer
Misschien die Pim Verbeek of ron jans zoiets
jonass
 jonass - woensdag 29 mei 2013 - 10:16   quote  deeplink  
http://www.nu.nl/sport/3486244/fc-twente-betreurt-keuze-mcclaren.html

Kijk heren dit bedoelde ik nou ,jullie gaan af op geruchten,lees bovenstaande link er is nog steeds niks beslist.
Aartus
 Aartus - woensdag 29 mei 2013 - 10:56   quote  deeplink  
Vanochtend Tc Tubantia.De beleidsbepalers bij Fc Twente zijn meer dan tevreden over alfred schreuder.We zijn er altijd een voorstander van geweest om trainers zoveel mogelijk zelf op te leiden.Schreuder is ook de man die de verbouwing van Twente moet gaan leiden.Alleen zal Alfred zelf moeten aangeven of hij dat kan combineren met de cursus betaald voetbal.Ook word de naam van fred Rutten steeds vaker genoemd in de grolsch veste.De man die de verbouwing van twente in 2005 leidde.Munsterman benadrukte dat hij en Fred Rutten tegenwoordig weer een prima contact hebben.Dit kwam uit de mond van Joop Munsterman. geschreven door Journalist Leon ten Voorde.
En hoezo afgaan op geruchten Munsterman geeft toch duidelijk aan dat Schreuder hun kandidaat is,en dat ie eerst nog in gesprek wil met Alfred Schreuder.
Of ik begrijp t niet meer,kan ook natuurlijk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 mei 2013 door Aartus --
voetbalkennis
 voetbalkennis - woensdag 29 mei 2013 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 mei 2013 - 20:29 schreef infamous psv het volgende:
Opgelost..
En nu slotje..
Doe maar een slotje op jezelf zit hier de discussies weer te verstieren met die achterlijke
animatie plaatje van jou
voetbalkennis
 voetbalkennis - woensdag 29 mei 2013 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 mei 2013 - 23:21 schreef Aartus het volgende:

[..]

Er zijn volgend seizoen 17500 seizoenkaarten verkocht(gehoord van iemand die op de administratie werkt)Dat zegt genoeg.Munsterman denkt iedereen voor de gek te houden,maar dat komt m nu duur te staan.Ook word t contract met Kluivert niet verlengd.Waarschijnlijk omdat Kluivert als enige jonge spelers wel beter maakte.Tjonge wat een beleid.Nee Munsterman blijft gewoon door klooien.
Met Kluiver ben ik het niet helemaal met je eens want die is toch drukker met van Gaal als met Twente is prima maar verwacht dan niet dat ze je langer aanhouden.
Hij an wel jonge spelers beter maken maar dat doet hij ook niet alleen,
als je de helft van de tijd er niet bent.
Dus hierin moet ik ze wel gelijk geven je kunt geen 2 heren dienen.
remco k
 remco k - woensdag 29 mei 2013 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 mei 2013 - 14:30 schreef infamous psv het volgende:

[..]

En dus is dat heel anders zeg!

De pot verwijt de ketel...
Integendeel. Ajax koopt enkel als er in de eigen jeugd niks rondloopt. En er zit toch een wezenlijk verschil tussen een dure speler halen of talenten die je verder opleid en klaarstoomt voor het eerste.
remco k
 remco k - woensdag 29 mei 2013 - 23:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 mei 2013 - 19:08 schreef Aartus het volgende:
Zijn chadli,Fer,Castaignos,Cabral,geen twintigers dan.Oke ze hebben niet allemaal gebracht wat we er van hadden gehoopt(behalve chadli dan).Ajax is nu een andere weg ingeslagen,maar laten we niet vergeten dat ajax nog niet zo lang geleden ook alles kocht wat los en vast zat .Goed voorbeeld El hamdauoi,Suljemani 16 miljoen.En wie wil nu Chadli kopen,juist ja Ajax.Wie wilde voor z,n vertrek graag Luuk De Jong?Ajax.
Ook plukte Ajax boerigter uit de jeugdopleiding van Twente weg.Ajax koopt niet meer zoveel,omdat de meeste spelers niet meer voor een prikkie te koop zijn.Twente zal straks ook gedwongen zijn om uit eigen jeugd te putten,omdat ook bij Twente t geld opraakt en dat hoeft niet eens slecht te zijn (zie Feijenoord).En daarbij is t niets bijzonders wat ajax nu doet,ze hebben alleen even t jeugbeleid van Feijenoord gekopieeerd.
Dat kopiëren mag je wel uitleggen als je wilt. Daarbij zijn twintigers geen talenten meer over het algemeen. Hebben we het over het beleid van nu. Wat Ajax 4 jaar geleden deed klopte inderdaad niks van. En Ajax koopt niet zo veel meer omdat er nu Ajax mensen zitten die begrijpen dat een van de beste jeugdopleidingen van Europa er niet voor niets is.
remco k
 remco k - woensdag 29 mei 2013 - 23:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 mei 2013 - 19:24 schreef Aartus het volgende:
Of je nu twintigers haalt voor een prikkie,of mid twintigers direct voor t eerste.Kopen is kopen.Simpel!
Waar haalt Ajax die begin twintigers dan???? Kopen omdat de positie in de jeugd niet goed bezet is of kopen omdat je niet naar de jeugd kijkt zijn toch echt twee compleet verschillende dingen.
remco k
 remco k - woensdag 29 mei 2013 - 23:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 mei 2013 - 23:21 schreef Aartus het volgende:

[..]

Er zijn volgend seizoen 17500 seizoenkaarten verkocht(gehoord van iemand die op de administratie werkt)Dat zegt genoeg.Munsterman denkt iedereen voor de gek te houden,maar dat komt m nu duur te staan.Ook word t contract met Kluivert niet verlengd.Waarschijnlijk omdat Kluivert als enige jonge spelers wel beter maakte.Tjonge wat een beleid.Nee Munsterman blijft gewoon door klooien.
De zaakwaarnemer van Kluivert heeft aangegeven dat hij juist niet is ingegaan op een aanbieding van Twente
Aartus
 Aartus - donderdag 30 mei 2013 - 00:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 mei 2013 - 23:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat kopiëren mag je wel uitleggen als je wilt. Daarbij zijn twintigers geen talenten meer over het algemeen. Hebben we het over het beleid van nu. Wat Ajax 4 jaar geleden deed klopte inderdaad niks van. En Ajax koopt niet zo veel meer omdat er nu Ajax mensen zitten die begrijpen dat een van de beste jeugdopleidingen van Europa er niet voor niets is.
Wat dat kopieren betrefd,omdat cruijff zelf heeft gezegd dat feijenoord een voorbeeld is voor vele clubs.Ajax is die weg onder De Boer ook ingeslagen.Fc Twente ziet dat nu ook in hoop ik.Tenminste dat zeggen ze.En of ajax nu spelers koopt voor bepaalde posities of niet.Voor mij blijft kopen=kopen.Twente word nu gedwongen door de financieele huishouding om creatief te worden evenals Feijenoord en Ajax.Ik zelf zie dat wel positief.Ik ben niet voor t kopen om t kopen.Alleen als je er op een bepaalde positie echt sterker op word.T is al vaak bewezen dat je geen succes elftal kunt kopen.(zie twente en PSV)De bomen groeien niet meer aan de hemel.En ik denk dat dat t voetbal alleen maar ten goede komt.
Aartus
 Aartus - donderdag 30 mei 2013 - 00:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 mei 2013 - 22:39 schreef voetbalkennis het volgende:

[..]

Met Kluiver ben ik het niet helemaal met je eens want die is toch drukker met van Gaal als met Twente is prima maar verwacht dan niet dat ze je langer aanhouden.
Hij an wel jonge spelers beter maken maar dat doet hij ook niet alleen,
als je de helft van de tijd er niet bent.
Dus hierin moet ik ze wel gelijk geven je kunt geen 2 heren dienen.
Daar heb je gelijk in.In t eerste jaar presteerde Kluivert heel goed,in t tweede seizoen had Twente de jeugd plotseling niet meer nodig.Go Ahead eagles werd kampioen met 4 jeugd spelers van Twente.Promes werd zelfs speler van de jupiler legaeu,daar heeft kluivert ook een belangrijk aandeel in gehad.En ja natuurlijk doe je dat niet alleen.En nu lees ik weer dat Kluivert zelf niet wou verlengen en op andere sites lees je weer dat twente niet met m verder wou.Idd om de reden dat Hij niet 100% aanwezig kon zijn op de club.De waarheid hierover zal nog wel aan t licht komen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5907
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Twente Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Heeft Munsterman zijn keepers probleem al in de gaten ?









0.0093388