BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: PSV heeft akkoord over Bruma en Jozefzoon

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - donderdag 27 juni 2013 - 12:47
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

PSV heeft akkoord over Bruma en Jozefzoon (PSV Clubsite)

Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 27 juni 2013 - 15:26   quote  deeplink  
PSV heeft akkoord over Bruma en Jozefzoon

PSV heeft een akkoord over verdediger Jeffrey Bruma (21) en aanvaller Florian Jozefzoon (22). Dat bevestigt technisch manager Marcel Brands. Met respectievelijk Chelsea en RKC Waalwijk heeft PSV een principe-overeenkomst bereikt, beide spelers moeten nog hun medische keuring ondergaan. Dat zal de komende dagen plaatsvinden.

Bruma: 4-jarig contract
Na het terughalen van huurling Jeroen Zoet zijn Jeffrey Bruma en Florian Jozefzoon de eerste versterkingen van PSV voor het seizoen 2013-2014. Voor Bruma, afkomstig van Chelsea en de afgelopen twee seizoenen verhuurd aan HSV, ligt een 4-jarig contract klaar. De verdediger maakte al in augustus 2010 zijn debuut in het Nederlands elftal. De geboren Rotterdammer is tijdens zijn periode bij Chelsea ook verhuurd geweest aan Leicester City. PSV heeft met Chelsea afspraken gemaakt over een mogelijke terugkoop. Als alles rond komt, sluit Bruma aan op de eerste trainingsdag.

Jozefzoon: 3-jarig contract
Met Florian Jozefzoon zal PSV een 3-jarig contract afsluiten, met een optie voor een vierde jaar. De aanvaller, op het EK onder 21 in Israël nog actief met Jong Oranje, is afkomstig van RKC Waalwijk. Jozefzoon, van oorsprong uit Frans-Guyana, zal zich na zijn medische goedkeuring net als de andere internationals een week na de eerste training melden in Eindhoven bij hoofdcoach Phillip Cocu. Dat is op maandag 8 juli.

Brands: Talenten met ervaring
Technisch manager Marcel Brands is content met de aanstaande overeenkomsten met de verdediger en aanvaller. Het zijn talentvolle spelers met al de nodige ervaring. Jeffrey is 21 jaar, Florian 22 jaar. Voetballers waaraan PSV nog veel plezier kan beleven. Zij passen in de filosofie dat PSV graag de beste Nederlandse talenten in de gelederen heeft, samen met talenten uit de eigen jeugd. Zo hadden we richting het EK onder 21 vijf geselecteerde talenten, aldus Brands.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 juni 2013 door Boudewijn --
En weer geen titel
 En weer geen titel - donderdag 27 juni 2013 - 16:38   quote  deeplink  
Hahaha jozefzoon dat word weer lachen gieren brullen .
En weer geen titel
 En weer geen titel - donderdag 27 juni 2013 - 16:51   quote  deeplink  
Nu is niet alleen de achterhoede slecht . Maar voorin worden ze er ook niet echt beter op .
Allessandro
 Allessandro - donderdag 27 juni 2013 - 18:25   quote  deeplink  
wat een triest kereltje ben jij toch.
Ga op je Ajax forum lekker zitten.
En weer geen titel
 En weer geen titel - donderdag 27 juni 2013 - 18:44   quote  deeplink  
Mag ik niet komen vanwege mijn naam ,allesofnietso.
Pieter08
 Pieter08 - donderdag 27 juni 2013 - 20:15   quote  deeplink  
Das pure jaloezie van een zielige 020 ' er. Hij had graag Maher naar 020 zien komen, maar helaas. Josefzoon kost overigens maar 4 ton, dus wat is het risico. Overigens denk ik dat hij komend seizoen nog wel eens heel verrassend uit de hoek kan komen,
infamous psv
 infamous psv - donderdag 27 juni 2013 - 20:33   quote  deeplink  
Moet zeggen dat hij ook geen ajaxfan is mr gewoon een stiekeme PSV liefhebber want er is geen topic zonder zijn commentaar..
Hollands glorie
 Hollands glorie - vrijdag 28 juni 2013 - 22:36   quote  deeplink  
Geen gekke aankopen gezien de prijs.
En weer geen titel
 En weer geen titel - zaterdag 29 juni 2013 - 10:39   quote  deeplink  
Idd ben stiekem voor P$v maar mag echt niemand weten hoor!! Ik schaam me kapot . Daar ga je natuurlijk niet mee te koop lopen .
En weer geen titel
 En weer geen titel - zaterdag 29 juni 2013 - 11:06   quote  deeplink  
Kom gewoon graag op jullie forum. Is toch heerlijk man hoe positief jullie altijd zijn aan het begin van het seizoen. Er worden een paar spelers gekocht en ja hoor daar komen de verhalen weer. Ieder jaar hetzelfde. Het is toch genieten als de p$v ers al tevreden zijn met spelers als jozefzoon en Bruma . Kan de verhalen nog wel voor de geest halen toen ze zanka ,de rijck, matavs ,Mertens' strondman en narsing kochten. Dat was ook allemaal top volgens jullie p$v ers.
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 29 juni 2013 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 juni 2013 - 10:39 schreef En weer geen titel het volgende:
Idd ben stiekem voor P$v maar mag echt niemand weten hoor!! Ik schaam me kapot . Daar ga je natuurlijk niet mee te koop lopen .
hahahahaha, halve gek..
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 29 juni 2013 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 juni 2013 - 11:06 schreef En weer geen titel het volgende:
Kom gewoon graag op jullie forum. Is toch heerlijk man hoe positief jullie altijd zijn aan het begin van het seizoen. Er worden een paar spelers gekocht en ja hoor daar komen de verhalen weer. Ieder jaar hetzelfde. Het is toch genieten als de p$v ers al tevreden zijn met spelers als jozefzoon en Bruma . Kan de verhalen nog wel voor de geest halen toen ze zanka ,de rijck, matavs ,Mertens' strondman en narsing kochten. Dat was ook allemaal top volgens jullie p$v ers.
je bent ook welkom gozer..

zonder commentaar is het ook maar een saaie boel..
Hollands glorie
 Hollands glorie - zaterdag 29 juni 2013 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 juni 2013 - 10:39 schreef En weer geen titel het volgende:
Idd ben stiekem voor P$v maar mag echt niemand weten hoor!! Ik schaam me kapot . Daar ga je natuurlijk niet mee te koop lopen .
Ik lees hier een hoop berichten van mensen maar jij bent de meest vreemde snuiter op dit forum
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 29 juni 2013 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 juni 2013 - 19:08 schreef Hollands glorie het volgende:

[..]

Ik lees hier een hoop berichten van mensen maar jij bent de meest vreemde snuiter op dit forum
HAHAHA
tomson
 tomson - zaterdag 29 juni 2013 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 juni 2013 - 19:08 schreef Hollands glorie het volgende:

[..]

Ik lees hier een hoop berichten van mensen maar jij bent de meest vreemde snuiter op dit forum
Vlak eindhovenpsv1 ook niet uit...
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 29 juni 2013 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 juni 2013 - 20:18 schreef tomson het volgende:

[..]

Vlak eindhovenpsv1 ook niet uit...
Ook n topper mr van de Alfabet man wint hij het niet :)
infamous psv
 infamous psv - woensdag 03 juli 2013 - 22:33   quote  deeplink  
Medische staf PSV wil Bruma langer onderzoeken

brumajs1600.jpg

Auteur: Wout Stravers Gepubliceerd:03 juli 2013 om 10:40Categorie:Nieuws

De overgang van Jeffrey Bruma van Chelsea naar PSV heeft vertraging opgelopen. De medische staf van de Eindhovenaren wil de verdediger extra medische onderzoeken laten doen.

Dat meldt PSV woensdag via de officiële kanalen. De club is akkoord met de speler over een vierjarig contract. Alleen de medische keuring scheidde hem nog van PSV, maar de resultaten van die keuring hebben vragen opgeroepen bij PSV.

"Jeffrey Bruma is nog niet aangesloten bij de selectie. Na de keuring heeft de medische staf geadviseerd om aanvullend onderzoek te doen" schrijft PSV. "In belang van de speler en club zal dit met grootste zorgvuldigheid gebeuren. PSV hoopt Bruma zo snel mogelijk op het veld te verwelkomen."

Ola Toivonen stond woensdag wél op het trainingsveld van De Herdgang. De Zweed is vooralsnog niet ingegaan op de interesse van Premier League-club Norwich City.

Auteur: Wout Stravers Gepubliceerd:03 juli 2013 om 10:40Categorie:Nieuws

De overgang van Jeffrey Bruma van Chelsea naar PSV heeft vertraging opgelopen. De medische staf van de Eindhovenaren wil de verdediger extra medische onderzoeken laten doen.

Dat meldt PSV woensdag via de officiële kanalen. De club is akkoord met de speler over een vierjarig contract. Alleen de medische keuring scheidde hem nog van PSV, maar de resultaten van die keuring hebben vragen opgeroepen bij PSV.

"Jeffrey Bruma is nog niet aangesloten bij de selectie. Na de keuring heeft de medische staf geadviseerd om aanvullend onderzoek te doen" schrijft PSV. "In belang van de speler en club zal dit met grootste zorgvuldigheid gebeuren. PSV hoopt Bruma zo snel mogelijk op het veld te verwelkomen."

Ola Toivonen stond woensdag wél op het trainingsveld van De Herdgang. De Zweed is vooralsnog niet ingegaan op de interesse van Premier League-club Norwich City.
En weer geen titel
 En weer geen titel - donderdag 04 juli 2013 - 17:09   quote  deeplink  
Die Bruma ,ik wist wel dat ie nog een feyenooit hart zou hebben .
infamous psv
 infamous psv - donderdag 04 juli 2013 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 juli 2013 - 17:09 schreef En weer geen titel het volgende:
Die Bruma ,ik wist wel dat ie nog een feyenooit hart zou hebben .
oeiiii

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5987
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: PSV heeft akkoord over Bruma en Jozefzoon









0.0075399