BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Verdedigers-Topic

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
infamous psv
 infamous psv - donderdag 27 juni 2013 - 20:58   quote  deeplink  
Welke verdedigers hebben we op t moment in de selectie.

Bruma: nieuw

Derijck: mag weg

Marcelo: is er helaas nog

Pieters: vertrokken naar Stoke city

Willems:

Derijck: mag weg

Jorgensen/Zanka:

Brenet: eigen jeugd, loopt stage

Koch: ""

Hendricx: "

Manolev: was verhuurd aan Fulham

Het is duidelijk dat er zeker achterin versterking bij moet komen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 juli 2013 door infamous psv --
Pieter08
 Pieter08 - donderdag 27 juni 2013 - 21:11   quote  deeplink  
Please doe Marcelo weg. Hij is een schande voor PSV. Hij is PSV onwaardig. De aller slechtste PSV ' er ooit. Hij niet verdedigen, zeker niet opbouwen , is stront eigenwijs en overschat zichzelf zwaar (Barcelona hahaha)!!!!!
PaulB
 PaulB - donderdag 27 juni 2013 - 21:54   quote  deeplink  
infamous, je vergeet Manolev nog..

Maar het lijkt me duidelijk dat er versterking moet komen (van der Hoorn?), al gun ik het Kovh en Hendricx ook wel.
sim
 sim - donderdag 27 juni 2013 - 22:56   quote  deeplink  
Manolev komt in jong PSV heeft nog voor 1 jaar een contract.
Moeten Toivonen en Pieters ook.
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 28 juni 2013 - 00:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 juni 2013 - 21:54 schreef PaulB het volgende:
infamous, je vergeet Manolev nog..

Maar het lijkt me duidelijk dat er versterking moet komen (van der Hoorn?), al gun ik het Kovh en Hendricx ook wel.
:)
Allessandro
 Allessandro - vrijdag 28 juni 2013 - 09:39   quote  deeplink  
Lees nu net dat Olympic Lyon interesse heeft in Marcello !! :-)
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 28 juni 2013 - 10:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 juni 2013 - 09:39 schreef Allessandro het volgende:
Lees nu net dat Olympic Lyon interesse heeft in Marcello !! :-)
Heb het ook gelezen mr stond nergens een bron vermeld..

Ben benieuwd.
Allessandro
 Allessandro - vrijdag 28 juni 2013 - 10:11   quote  deeplink  
Nou van mij mag die weg hoor. Als we er dan nog geld bijkrijgen is het helemaal mooi.
Allessandro
 Allessandro - vrijdag 28 juni 2013 - 10:51   quote  deeplink  
http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/277391_psv-er-marcelo-staat-alsnog-voor-droomtransfer?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
Pieter08
 Pieter08 - vrijdag 28 juni 2013 - 11:15   quote  deeplink  
Strik er om en persoonlijk wegbrengen, dan weet je dat ie niet meer terugkomt!!! YES YES YES
En weer geen titel
 En weer geen titel - vrijdag 28 juni 2013 - 18:01   quote  deeplink  
P$v en verdedigers ?? Huhhh slotje !!
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 28 juni 2013 - 18:57   quote  deeplink  
Hutchinson is toch ook weg??
Hollands glorie
 Hollands glorie - vrijdag 28 juni 2013 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 juni 2013 - 18:57 schreef NatjosFC het volgende:
Hutchinson is toch ook weg??
Is nog zoekende naar een nieuwe club.
Is transfervrij overigens.
sim
 sim - vrijdag 28 juni 2013 - 22:55   quote  deeplink  
http://i.imgur.com/6e2G8.gif

Houdoe he

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 juni 2013 door sim --
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 29 juni 2013 - 08:59   quote  deeplink  
Pieters ook vertrokken naar Stoke City.
1973
 1973 - zaterdag 29 juni 2013 - 10:50   quote  deeplink  
Zeer weinig echte bijters type Heintze. Wellicht zou Buttner bij PSV passen.
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 29 juni 2013 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 juni 2013 - 10:50 schreef 1973 het volgende:
Zeer weinig echte bijters type Heintze. Wellicht zou Buttner bij PSV passen.
Dan hadden ze vorig wat vlotter moeten zijn.
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 29 juni 2013 - 15:28   quote  deeplink  
Bruma: "PSV de juiste stap in mijn carrière"

bruma.jpg

Auteur: Ruben Winkels Gepubliceerd:29 juni 2013 om 14:03Categorie:Reactie

Op 21-jarige leeftijd wil Jeffrey Bruma wekelijks op hoog niveau voetballen. De verdediger is daarom blij dat hij de overstap heeft gemaakt van Chelsea, waar hij weinig uitzicht had op speeltijd, naar PSV.

"PSV is de juiste stap in mijn carrière", zei Bruma op het tv-kanaal van de club, nadat hij de medische keuring had ondergaan. "Ik had meerdere opties, kon bijtekenen bij Chelsea en naar andere clubs, maar PSV sprak me het beste aan."

Na een gesprek met de nieuwe hoofdtrainer Phillip Cocu en technisch manager Marcel Brands was de geboren Rotterdammer overtuigd. "Ik verwacht er veel van. Natuurlijk wil ik een basiskracht worden, een speler op wie de rest kan bouwen. En ik wil hier om de prijzen spelen, wat bij PSV denk ik vrij normaal is."

Bruma, die de afgelopen twee jaar op huurbasis voor Hamburger SV speelde, verbond zich voor vier seizoenen aan de Eindhovenaren. Chelsea heeft wel een terugkoopoptie afgedwongen. Dat betekent dat Bruma voor een gelimiteerde transfersom teruggehaald kan worden.

bron:voetbalprimeur

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 juni 2013 door infamous psv --
Hollands glorie
 Hollands glorie - zaterdag 29 juni 2013 - 19:09   quote  deeplink  
Hoop voor Bruma dat hij slaagt
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 29 juni 2013 - 20:17   quote  deeplink  
Gun het Bruma ook wel...

En voor me cluppie zou het mooi zijn..
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 30 juni 2013 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 juni 2013 - 22:18 schreef Hollands glorie het volgende:

[..]

Is nog zoekende naar een nieuwe club.
Is transfervrij overigens.
maar niet meer bij PSV dus in principe...
infamous psv
 infamous psv - zondag 30 juni 2013 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 juni 2013 - 18:48 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

maar niet meer bij PSV dus in principe...
Bij De Graafschap ;)
infamous psv
 infamous psv - maandag 01 juli 2013 - 15:22   quote  deeplink  
Derijck wil geen transfer en gaat voor kans bij PSV

Auteur: Gijs Meijerink

01 Juli 2013 om 13:18

Timothy Derijck gaat voor zijn kansen bij PSV vechten. De Belg was vorig seizoen in de laatste fase veelal bankzitter en met de komst van Jeffrey Bruma ziet zijn toekomst er niet beter uit. Toch speelt een vertrek niet.

"Vorig jaar werd me verteld dat ik weinig aan spelen toe zou komen, maar uiteindelijk heb ik toch zo'n tachtig procent gespeeld. We zullen zien hoe het dit jaar gaat", zo liet de 26-jarige verdediger weten aan NUsport, nadat de eerste training van het nieuwe seizoen erop zat. Vorig seizoen waren er ook al speculaties over een eventuele transfer, toen naar Anderlecht. Ditmaal wordt ADO Den Haag, zijn vorige werkgever, genoemd.

Een vertrek speelt desondanks niet, ondanks het feit dat het lastig lijkt een vaste basisplek te winnen voor Derijck. Een gesprek vorig seizoen met nieuwbakken trainer Phillip Cocu gaf hem echter vertrouwen. "Toen vertelde Cocu dat er spelers bij zouden komen. Maar ook dat iedereen zijn kans krijgt. En daar is deze voorbereiding voor."

bron:soccernews

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 juli 2013 door infamous psv --
Hollands glorie
 Hollands glorie - maandag 01 juli 2013 - 20:57   quote  deeplink  
Derijck is altijd een betere optie dan die Marcelo.
PsvDenniskuh
 PsvDenniskuh - woensdag 17 juli 2013 - 07:05   quote  deeplink  
dat er versterking moet komen is natuurlijk duidelijk ! maar waarom hebben we een eigen jeugd bij ons psv ? het is elk jaar kopen kopen en nog eens kopen.......geef de eigen jeugd een kans die hebben we niet voor niks ;) depay en Locadia gewoon voorin met Maher ( als die nog komt ) als nummer 10 achter Locadia geloof mij dat word Dodelijk omdat eigenjeugd zich altijd wil bewijzen en dus 100% voor geven

maar belangrijkse punt dit jaar is toch onze verdediging daar moet versterking komen dat is zeker

come one psv ga voor ut kampioenschap !
En weer geen titel
 En weer geen titel - woensdag 17 juli 2013 - 07:45   quote  deeplink  
Huhh PSV en verdedigers ?? Slotje
En weer geen titel
 En weer geen titel - woensdag 17 juli 2013 - 07:50   quote  deeplink  
Huhh PSV en verdedigers ?? Slotje
sim
 sim - woensdag 17 juli 2013 - 22:36   quote  deeplink  
ED: akkoord PSV en FC Utrecht over verhuur Derijck

17 juli 2013

Volgens het Eindhovens Dagblad hebben PSV en FC Utrecht een akkoord op hoofdlijnen bereikt over de verhuur van Timothy Derijck. De centrale verdediger moet zelf nog overeenstemming zien te bereiken met de club uit de Domstad.
Hollands glorie
 Hollands glorie - woensdag 17 juli 2013 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 juli 2013 - 07:05 schreef PsvDenniskuh het volgende:
dat er versterking moet komen is natuurlijk duidelijk ! maar waarom hebben we een eigen jeugd bij ons psv ? het is elk jaar kopen kopen en nog eens kopen.......geef de eigen jeugd een kans die hebben we niet voor niks ;) depay en Locadia gewoon voorin met Maher ( als die nog komt ) als nummer 10 achter Locadia geloof mij dat word Dodelijk omdat eigenjeugd zich altijd wil bewijzen en dus 100% voor geven

maar belangrijkse punt dit jaar is toch onze verdediging daar moet versterking komen dat is zeker

come one psv ga voor ut kampioenschap !
Sory dat ik het moet zeggen maar lees jij geen krant en heb je geen internet/teletekst.

Maher die is er al een paar weken.
infamous psv
 infamous psv - zondag 21 juli 2013 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 juli 2013 - 22:47 schreef Hollands glorie het volgende:

[..]

Sory dat ik het moet zeggen maar lees jij geen krant en heb je geen internet/teletekst.

Maher die is er al een paar weken.
hahahahaha
remco k
 remco k - zondag 21 juli 2013 - 19:42   quote  deeplink  
Zo, dat lachen duurde best lang..
infamous psv
 infamous psv - zondag 04 augustus 2013 - 00:01   quote  deeplink  
Willems: "Alles van me af laten glijden"

willems_groot.jpg

Auteur: Roy van den Berghe Gepubliceerd:03 augustus 2013 om 22:42Categorie:Reactie

De carrière van Jetro Willems verloopt voorlopig met pieken en dalen. Als 18-jarige was de linksback basisspeler op het EK bij het Nederlands elftal, maar afgelopen seizoen maakte hij de keerzijde van succes mee.

Willems kreeg kritiek op zijn houding binnen en buiten het veld en was ineens zelfs niet meer goed genoeg voor Jong Oranje. "Ik heb in de vakantie alles van me af laten glijden en nu maak ik een nieuwe start bij PSV", zei Willems zaterdag na de winst op ADO Den Haag (2-3). "Nieuw seizoen, nieuwe kansen."

Met veel nieuwe en jonge spelers waait er volgens Willems een frisse wind in Eindhoven "Er zitten nu veel leeftijdsgenoten in de selectie, daar kan ik goed mee praten en communiceren. Natuurlijk is de sfeer daardoor anders dan vorig seizoen."

De geboren straatvoetballer werd zaterdag met zijn doelpunt, de 3-0 na amper een half uur spelen, uiteindelijk de matchwinner voor PSV. Het leek een prachtige slalom door de defensie, maar volgens Willems kwam zijn treffer gelukkig tot stand. "Ik kwam één tegen één te staan met een verdediger van ADO. Ik dacht: ik kijk wel, ik doe gewoon wat. Hoe ik het deed weet ik niet, maar ik kwam alleen voor de goal en schoot 'm toevallig nog binnen ook. Uiteindelijk was het een heel belangrijk doelpunt, daardoor winnen we hier met 3-2."
infamous psv
 infamous psv - zondag 04 augustus 2013 - 00:02   quote  deeplink  
Die laatste 2 regels zijn dan weer typerend voor Willems.. Zal toch meer moeten brengen en met name in zijn spelintelligentie.
infamous psv
 infamous psv - zondag 04 augustus 2013 - 12:34   quote  deeplink  
Bruma maakte gisteren ook 2 flinke misseers waarvan er 1 benut werd door Van Duinen.
Gelukkig was hij zelf zeer kritisch en trok het boetekleed terecht aan..
infamous psv
 infamous psv - zondag 04 augustus 2013 - 14:25   quote  deeplink  
Rekik: "Ik doe gewoon mijn werk"

rekik.jpg

Auteur: Edwin Radstaat Gepubliceerd:04 augustus 2013 om 09:52Categorie:Reactie

Karim Rekik maakte in zijn eerste wedstrijden in dienst van PSV een ijzersterke indruk. De talentvolle huurling van Manchester City wenst echter niet te lang stil te staan bij zijn eigen prestaties, maar stelt het teambelang voorop.

"Of je nou achttien of 28 jaar bent, of je al honderd wedstrijden hebt gespeeld of pas vijf, voetbal blijft een spelletje van 11 tegen 11 met één bal waarin de beste wint. Ik doe gewoon mijn werk. Ik heb liever dat ik de slechtste man op het veld ben en we met 3-0 winnen, dan dat ik de beste ben maar we met 2-0 verliezen. Ik probeer altijd mijn team te helpen", aldus de verdediger tegenover het ANP.

Na een flitsend eerste half uur leek er voor PSV geen vuiltje aan de lucht in Den Haag. De 0-3 voorsprong bleek achteraf net voldoende voor de drie punten. "Ik denk dat elke ploeg moeite heeft met ADO-uit. Na ons goede begin verloren we wat concentratie. We gingen een beetje mee in het spel van ADO, met lange ballen en vechtvoetbal. Daardoor speelden wij hen in de kaart."

bron:vp

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 augustus 2013 door infamous psv --
iAmsterdam
 iAmsterdam - zondag 04 augustus 2013 - 17:22   quote  deeplink  
Gaat er nog een centrale verdediger erbij komen?
Want de spoeling word wel dun als Rekik of en Bruma er een wedstrijd er niet bij zijn...
infamous psv
 infamous psv - maandag 05 augustus 2013 - 09:27   quote  deeplink  
"Zou goed kunnen dat hij in beeld komt bij Van Gaal"

mike-van-duinen(ado-den-haag)-karim-rekik(psv)(1).jpg

Auteur: Dominic Mostert

05 Augustus 2013 om 07:10

Karim Rekik is pas achttien jaar, maar volgens Mike van Duinen denkt bondscoach Louis van Gaal binnenkort wellicht aan de verdediger van PSV. Tijdens het duel met ADO Den Haag maakte de huurling van Manchester City indruk met zijn volwassen spel en goede verdedigende acties. Ook Van Duinen raakte flink geïmponeerd.

"Karim Rekik speelde heel solide en is hartstikke sterk. Hij kan een grote worden, want hij is nog maar achttien jaar", begint de spits zijn lofrede in gesprek met De Telegraaf. "Er wordt altijd veel gespeculeerd over de achterste linie bij het Nederlands elftal. Het zou goed kunnen dat Rekik in beeld komt bij de bondscoach. Maar ook Jeffrey Bruma is een sterke gozer."

Een slippertje van Bruma gaf Van Duinen in blessuretijd echter de gelegenheid om de spanning terug te brengen. "Hij had pech dat hij aan het eind van de wedstrijd naast een bal trapte, waardoor ik kon scoren. Voor de rest speelde ook Bruma goed", vindt de clubtopscorer van vorig seizoen. "Ondanks hun jeugdige leeftijd maken ze een volwassen indruk. Rekik en Bruma zijn twee beren van verdedigers."
infamous psv
 infamous psv - maandag 05 augustus 2013 - 09:33   quote  deeplink  
Wat een paar goede wedstrijden allemaal niet teweeg kan brengen.. Mr ben wel tevreden tot nog toe ondanks toch wat fouten van Bruma.

duo is een verrijking om naar te kijken in vergelijking met Marcelo/Bouma/Derijck.
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 13 augustus 2013 - 21:30   quote  deeplink  
Jorrit Hendrix tekent nieuw contract bij PSV
13 augustus 2013 19:00
PSV heeft het contract met Jorrit Hendrix (18) opengebroken en verlengd tot medio 2017. Hendrix is bezig aan zijn tiende seizoen in Eindhoven. De verdediger had nog een contract tot medio 2014, vandaag zette hij samen met technisch manager Marcel Brands in het Philips Stadion zijn handtekening onder een nieuw, vierjarig contract.

b7d8745b-57d8-4a12-ad81-f58c64e082bf_Contractondertekening_JorritHendrix4682.jpg

Jorrit Hendrix zet zijn handtekening onder een vierjarig contract.

Debuut tegen N.E.C.
Hendrix kwam in het seizoen 2004-2005 op 9-jarige leeftijd over van SV Panningen naar PSV waar hij in de E1 ging spelen. Daarna doorliep hij alle jeugdelftallen van de PSV Jeugdopleiding, om het afgelopen seizoen al op regelmatige basis bij het eerste elftal aan te mogen sluiten. In de winterstop mocht hij samen met Menno Koch en Zakaria Bakkali zelfs mee op trainingskamp naar Thailand. In de voorbereiding op het huidige seizoen haalde Phillip Cocu Hendrix ook weer bij de trainingen van het eerste elftal, waarna hij recent hoorde toegevoegd te zijn aan de selectie. Jorrit Hendrix stond in de voorbereiding in de eerste drie vriendschappelijke wedstrijden in de basis, afgelopen zaterdag maakt hij zijn officiële debuut in de competitiewedstrijd tegen N.E.C. (5-0).

9ebe24b1-3084-4e83-ae1d-07364d648331_Contractondertekening_JorritHendrix4681.jpg

Jorrit Hendrix maakte afgelopen zaterdag zijn officiële debuut.

Reactie Hendrix
Een mooi moment om het contract te tekenen, zei Hendrix voor de camera van PSV TV. Ik ben er erg blij mee. Ik heb hier jarenlang heel hard voor gewerkt. Dit is mijn doel geweest en dat heb ik nu bereikt. Jorrit Hendrix had aan het begin van het seizoen een goed gesprek met hoofdcoach Phillip Cocu, ook zijn trainer van het afgelopen seizoen bij PSV A1. Het begin is gemaakt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 augustus 2013 door infamous psv --
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 13 augustus 2013 - 21:31   quote  deeplink  
Gefeliciteerd jongen en maak er wat van!
VVout
 VVout - woensdag 14 augustus 2013 - 00:46   quote  deeplink  
Cool man als je J. Hendrix heet. Haha.
infamous psv
 infamous psv - woensdag 14 augustus 2013 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 augustus 2013 - 00:46 schreef VVout het volgende:
Cool man als je J. Hendrix heet. Haha.
Ga naar het stadshuis en doe je best..
remco k
 remco k - woensdag 14 augustus 2013 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 augustus 2013 - 18:09 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Ga naar het stadshuis en doe je best..
Vette voornaam.. Jeeeeee
infamous psv
 infamous psv - woensdag 14 augustus 2013 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 augustus 2013 - 19:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Vette voornaam.. Jeeeeee
Whats in a name.....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5148
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Verdedigers-Topic









0.0080299