BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Officieel: PSV en AZ akkoord over Adam Maher

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - zondag 30 juni 2013 - 21:12
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

PSV en AZ akkoord over Adam Maher (PSV Clubsite)

Boudewijn
 Boudewijn - zondag 30 juni 2013 - 21:22   quote  deeplink  
Officieel: PSV en AZ akkoord over Adam Maher

quote:

PSV en AZ hebben een akkoord bereikt over Adam Maher (19). Dat meldt technisch manager Marcel Brands zondagavond. Maandag ondergaat de middenvelder zijn medische keuring en ook moeten de details tussen speler en club nog worden afgerond. Als alles rond komt, zal Maher zich net als de andere internationals melden op maandag 8 juli.

Contract voor 5 jaar
De overeenkomst tussen PSV en AZ kwam zondag rond. Na zijn keuring en de afronding van het contract tekent Adam Maher in Eindhoven voor vijf seizoenen. De bijna 20-jarige international is na doelman Jeroen Zoet, aanvaller Florian Jozefzoon en verdediger Jeffrey Bruma het vierde nieuwe gezicht in de selectie van hoofdcoach Phillip Cocu. Maher werd in 2012 uitgeroepen tot meest talentvolle speler van de Eredivisie.

Reactie Marcel Brands
Technisch manager Marcel Brands laat weten heel blij te zijn met de transfer van Maher. Het is een lang gekoesterde wens om hem naar PSV te halen. Met hem hebben we weer een zeer talentvolle Nederlandse speler in huis, dat past in de filosofie van PSV. Ik ben er heel blij mee, want we wilden hem graag hebben maar niet ten koste van elke prijs. Daar zijn we uitgekomen, aldus Brands.
Ben benieuwd naar het salaris waardoor Ajax besloot niet te gaan onderhandelen.
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 30 juni 2013 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Maher wordt maandag medisch gekeurd en kost PSV rond 8 miljoen euro
aldus het Eindhovens Dagblad
remco k
 remco k - zondag 30 juni 2013 - 23:31   quote  deeplink  
Gefeliciteerd, goede speler waarvan ik hoop dat ie de verwachtingen waar kan maken.. Als Strootman nu ook nog vertrekt zal ie in Eindhoven al snel de kar moeten gaan trekken, of ie dat kan??
infamous psv
 infamous psv - zondag 30 juni 2013 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 juni 2013 - 23:31 schreef remco k het volgende:
Gefeliciteerd, goede speler waarvan ik hoop dat ie de verwachtingen waar kan maken.. Als Strootman nu ook nog vertrekt zal ie in Eindhoven al snel de kar moeten gaan trekken, of ie dat kan??
Dat zien we dan wel weer.
Mr sportief van je
infamous psv
 infamous psv - maandag 01 juli 2013 - 14:17   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 juli 2013 door infamous psv --
infamous psv
 infamous psv - maandag 01 juli 2013 - 14:53   quote  deeplink  
PSV heeft Maher beet: "Maar zijn nog niet klaar"

brands_marcel.jpg

Auteur: Fabian Bijman Gepubliceerd:01 juli 2013 om 14:18Categorie:Reactie

Voor Marcel Brands is de drukke transferzomer nog lang niet voorbij. De technisch manager van PSV haalde al zo'n slordige 22 miljoen euro binnen met de verkoop van Jeremain Lens, Dries Mertens en Erik Pieters en presenteerde maandag met Adam Maher zijn derde aankoop.

"Maar we zijn nog niet klaar", zei Brands. "We zullen op twee of drie posities nog wat doen, met name achterin." Zo heeft PSV na het vertrek van Atiba Hutchinson nog geen rechtsback voor het nieuwe seizoen.

PSV leek deze zomer met Ajax te moeten strijden om Maher, maar de landskampioen liet vorige week doorschemeren geen interesse te hebben. "Of me dat verraste? Dat niet, maar ik was er wel blij mee", liet Brands weten.

Maher zelf maakte zich daar ook niet druk om. "Dat maakte me niets uit. Ze hebben voor me gevochten en laten zien dat ze me wél graag wilden hebben. En ik wilde al 1,5 jaar graag naar PSV toe."
infamous psv
 infamous psv - maandag 01 juli 2013 - 14:54   quote  deeplink  
Dat zijn nog eens teksten!
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - dinsdag 02 juli 2013 - 18:12   quote  deeplink  
gemeente eindhoven heeft er zat.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Officieel: PSV en AZ akkoord over Adam Maher









0.0099589