BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Middenvelders-Topic

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
infamous psv
 infamous psv - zondag 30 juni 2013 - 22:23   quote  deeplink  
Welke middenvelders zitten er in onze selectie op dit moment...

Hiljemark:

Strootman:

Wijnaldum:

Ritzmaier: word waarschijnlijk verhuurd

Van Ooien: word waarschijnlijk verhuurd

Maher: Nieuw

Toivonen:

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 juli 2013 door infamous psv --
infamous psv
 infamous psv - maandag 01 juli 2013 - 14:57   quote  deeplink  
Maher: "Wil het vertrouwen van PSV terugbetalen"

maher_adam6.jpg

Auteur: Fabian Bijman Gepubliceerd:01 juli 2013 om 13:53Categorie:Reactie

Met PSV heeft Adam Maher zijn gewenste transfer naar een topclub binnen. De negentienjarige international kiest bewust voor de stap naar een Nederlandse kampioenskandidaat.

"Ik had voor de makkelijkste weg kunnen kiezen en de stap naar het buitenland kunnen maken, maar ik heb altijd gezegd dat ik hier wilde blijven. PSV wilde het verste gaan om mij te halen en dat vertrouwen wil ik gaan terugbetalen", zei Maher maandag bij zijn presentatie in Eindhoven.

De geboren Marokkaan zette in het bijzijn van zijn vader zijn handtekening onder een vijfjarig contract. Maher wil eerst successen boeken met PSV voordat hij mogelijk op avontuur gaat in het buitenland. "Als ik nu zou gaan, kom ik in het buitenland binnen als niemand. Als ik eerst prijzen pak met PSV, ben ik wel iemand", aldus de international.

Technisch manager Marcel Brands van PSV zag het aantrekken van Maher afgelopen week even somber in. Ondanks intensieve onderhandelingen bleef er een behoorlijk verschil zitten tussen het bedrag dat PSV wilde betalen en de transfersom die AZ in gedachten had. Dankzij bemiddeling van Maher zelf vonden beide partijen elkaar afgelopen weekeinde alsnog.

"In het totale financiƫle plaatje heeft hij iets laten liggen. Anders krijg je een impasse", zei Brands bij de presentatie van de nieuwste PSV-aanwinst. "Uiteindelijk wilden alle partijen allemaal graag." Als technisch directeur van AZ wist Brands de begenadigde spelmaker enkele jaren terug uit handen van Engelse clubs te houden.

Bij PSV deed hij eerder al pogingen Maher naar Eindhoven te halen. "Dat lukte toen niet, maar het contact is altijd gebleven. Hij wist dat wij hem graag wilden hebben, maar we wilden tot een bepaalde hoogte gaan. Ik ben blij dat het nu wel gelukt is."

(ANP)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 juli 2013 door infamous psv --
infamous psv
 infamous psv - maandag 01 juli 2013 - 15:19   quote  deeplink  
Hollands glorie
 Hollands glorie - maandag 01 juli 2013 - 20:58   quote  deeplink  
Toch een prima transfer hoor van PSV.
Nu moet hij het nog wel waarmaken.
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 01 juli 2013 - 21:21   quote  deeplink  
was echt een stunt geweest als hij niet door de keuring was gekomen... of was die daar al gedaan?

kan me herinneren dat Marcelo ook zo werdt ontvangen ;)
infamous psv
 infamous psv - maandag 01 juli 2013 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juli 2013 - 21:21 schreef NatjosFC het volgende:
was echt een stunt geweest als hij niet door de keuring was gekomen... of was die daar al gedaan?

kan me herinneren dat Marcelo ook zo werdt ontvangen ;)
had hij al gehad.. Etterbak

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Middenvelders-Topic









0.0086081