BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Komt PSV ervaring tekort in de huidige selectie?

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Pieter08
 Pieter08 - woensdag 10 juli 2013 - 15:37   quote  deeplink  
PSV beschikt momenteel over een zeer talentvolle en ambitieuze selectie. Maar ervaring binnen deze selectie is ver te zoeken. Moet PSV nog enkele ervaren spelers aantrekken of juist met deze selectie de competitie ingaan en deze groep de tijd geven om zich te ontwikkelen?
Henry Smits
 Henry Smits - woensdag 10 juli 2013 - 16:01   quote  deeplink  
Ja en o.a met stijn schaars wordt dat probleem gedeeltelijk opgelost
remco k
 remco k - woensdag 10 juli 2013 - 16:10   quote  deeplink  
absoluut niet, iedereen heeft kunnen zien wat een elftal wat bomvol ervaring zat het afgelopen seizoen onder een trainer die bomvol ervaring zit heeft gepresteerd,.
infamous psv
 infamous psv - donderdag 11 juli 2013 - 23:18   quote  deeplink  
Ben het met Remco eens..
Ik heb niks gezien van de ervaring van een Mertens of een Pieters en zelfs Lens was soms een 9 en dan weer een 3..

Ook Van Bommel kreeg het spul niet op de rit en vind ik het prima dat Cocu gaat werken aan n nieuw PSV..
abvampetta
 abvampetta - donderdag 11 juli 2013 - 23:30   quote  deeplink  
Ik vind dat er wel 1a 2 ervaren spelers bij moeten met alleen het jonge grut redden we het niet zeker niet als we cl mogen spelen maar dat is mijn mening.
infamous psv
 infamous psv - donderdag 11 juli 2013 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 juli 2013 - 23:30 schreef abvampetta het volgende:
Ik vind dat er wel 1a 2 ervaren spelers bij moeten met alleen het jonge grut redden we het niet zeker niet als we cl mogen spelen maar dat is mijn mening.
Kan nog t een en ander gebeuren hoor..

Het is nog vroeg in transferland..
F.J.C.Vermeer
 F.J.C.Vermeer - vrijdag 02 augustus 2013 - 12:53   quote  deeplink  
Het laatste denk ik, Stijn Schaars is iemand met voldoende ervaring, hij moet de groep gaan dragen samen met Wijnaldum.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5955
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Komt PSV ervaring tekort in de huidige selectie?









0.0075891