BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Officieel: Stijn Schaars voor drie jaar naar PSV

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - zaterdag 13 juli 2013 - 15:55
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Stijn Schaars voor drie jaar naar PSV (PSV Clubsite)

Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 13 juli 2013 - 16:54   quote  deeplink  
Officieel: Stijn Schaars voor drie jaar naar PSV

PSV heeft zaterdagmiddag Stijn Schaars (29) vastgelegd voor de komende drie jaar. Dat meldt technisch manager Marcel Brands. Middenvelder Schaars, die overkomt van Sporting Lissabon, tekende in het Philips Stadion zijn contract bij PSV. Eerder was hij in de Eredivisie actief voor Vitesse en AZ, waarmee hij in 2009 landskampioen werd.
remco k
 remco k - zaterdag 13 juli 2013 - 17:55   quote  deeplink  
ik denk een goede aankoop voor PSV, doet denk ik niet onder voor Strootman op die positie op dit moment.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 13 juli 2013 - 19:29   quote  deeplink  
Is bij mij buiten beeld geraakt, ik zou niet durven zeggen hoe die momenteel presteert..
remco k
 remco k - zaterdag 13 juli 2013 - 23:52   quote  deeplink  
Momenteel denk k heel goed op zijn vrouwtje
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 14 juli 2013 - 00:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 juli 2013 - 23:52 schreef remco k het volgende:
Momenteel denk k heel goed op zijn vrouwtje
Dat zijn dan schaarse momenten voor haar..
remco k
 remco k - zondag 14 juli 2013 - 00:22   quote  deeplink  
Kaal?
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 14 juli 2013 - 00:33   quote  deeplink  
Beter wel ja..
infamous psv
 infamous psv - zondag 14 juli 2013 - 01:32   quote  deeplink  
PSV'er Schaars: "Hier opnieuw beginnen"

schaars.jpg

Auteur: Ruben Winkels Gepubliceerd:13 juli 2013 om 21:16Categorie:Reactie

Stijn Schaars rondde zaterdag zijn overstap naar PSV definitief af. De 29-jarige middenvelder moet routine brengen in de Eindhovense ploeg, die volgens hem heel veel potentie heeft.

Schaars tekende een driejarig contract, met een optie voor nog een jaar bij PSV. Hij komt over van Sporting Portugal. "Ik ben heel blij met mijn contract bij PSV. Ze waren al een keer serieus in beeld voordat ik naar Sporting ging en ook in mijn Vitesse-periode was deze club geïnteresseerd. Na twee fantastische jaren in Portugal is het er nu toch van gekomen en dat is heel prettig."

"Ik kijk met een goed gevoel terug op de twee jaren bij Sporting. In het eerste jaar behaalden we de halve finale in de Europa League en de nationale bekerfinale. In het tweede seizoen raakte ik geblesseerd en waren er bovendien mutaties in de technische staf. We eindigden in de competitie als zevende."

Schaars is de vijfde aanwinst van PSV deze zomer na Florian Jozefzoon, Adam Maher, Karim Rekik en Jeffrey Bruma. Later op de zaterdag werd daar ook Santiago Arias bijgevoegd. De negentienvoudig international van Oranje kijkt vooral uit naar de samenwerking met Maher.

"Adam is een fantastisch voetballer. In de afgelopen twee jaar is hij enorm gegroeid. Ik zie er naar uit om met hem bij PSV te voetballen", aldus Schaars. "Ik heb inderdaad al even contact met de trainer gehad. De plannen van Phillip Cocu zien er goed uit. Het is voor mij een goed moment om naar Nederland te komen en met PSV opnieuw te beginnen."

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 juli 2013 door infamous psv --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Officieel: Stijn Schaars voor drie jaar naar PSV









0.0066590